Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan

Tutustu vaihtoehtoihin LiveAgent, jotka ovat mahdollisimman samankaltaisia avainominaisuuksien ja hyötyjen suhteen. Käy läpi seuraavat LiveAgent vaihtoehdot nähdäksesi, onko tarjolla LiveAgent kilpailijoita, jotka sinun tulisi huomioida ohjelmistoja tutkiessasi.

Tiimit, joiden koko vaihtelee 2–20 000, luottavat Jiraan työn suunnittelussa, seurannassa ja yhteistyössä. Jira tarjoaa jokaiselle tiimille parhaat työkalut ja käytännöt kasvuun. Lue lisää tuotteesta Jira
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
(Pelillistetty palvelupiste + resurssien hallinta) – ongelmat = Freshservice. Lisäksi palvelupiste on myös ITIL-valmis!
Yksi sovellus kaikkien asiakaspalvelukanavien hallintaan: reaaliaikainen chat-keskustelu, sähköposti, sosiaalinen media Gorgias on käyttötukipalvelu, joka on suunniteltu Shopifylle.
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Front on tehokas asiakasviestintäkeskus, joka yhdistää palvelupyyntöohjelmistojen automatisoinnin sähköpostin henkilökohtaiseen tyyliin.
Lyhennä ratkaisuaikoja ja automatisoi työnkulkuja skaalautuvalla IT- ja HR-käyttötukiohjelmistolla.
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia. Lue lisää tuotteesta Freshdesk