Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan
Front vs. Zendesk Suite
Capterra tarjoaa objektiivista ja riippumatonta tutkimustietoa, toimituksellista sisältöä ja vahvistettujen käyttäjien antamia arvosteluita. Saatamme ansaita suosituspalkkion, kun käyt toimittajan palvelussa linkkiemme kautta.
Lue lisää
Capterra tarjoaa objektiivista ja riippumatonta tutkimustietoa, toimituksellista sisältöä ja vahvistettujen käyttäjien antamia arvosteluita. Saatamme ansaita suosituspalkkion, kun käyt toimittajan palvelussa linkkiemme kautta.
Lue lisää
29,00 $/kuukausi
55,00 $/kuukausi
Yleinen
4,6 (269)Yleinen
4,4 (4 014)
Mikä tahansa tiimi, joka turvautuu sähköpostiin saadakseen työt tehdyiksi sekä sisäisesti että ulkoisesti.
Yli 160 000 yritystä luottaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen rakentamisessa Zendeskin asiakaspalveluratkaisuun. Tämä tehokas ja joustava ohjelmisto skaalautuu minkä tahansa yrityksen tarpeisiin.
- Asiakasreklamaatioiden seuranta
- Hälytykset/ilmoitukset
- Live-chat
- Ongelmanhallinta
- Ongelmien seuranta
- Projektinhallinta
- Roolipohjaiset luvat
- SSL-suojaus
- Toiminnan hallintapaneeli
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakasreklamaatioiden seuranta
- Hälytykset/ilmoitukset
- Live-chat
- Ongelmanhallinta
- Ongelmien seuranta
- Projektinhallinta
- Roolipohjaiset luvat
- SSL-suojaus
- Toiminnan hallintapaneeli
- Yhteystietojen hallinta
- Pilvipohjainen
- Paikallinen
- Pilvipohjainen
- Paikallinen
- Henkilökohtaisesti
- Livenä verkossa
- Verkkoseminaarit
- Asiakirjat
- Videot
- Henkilökohtaisesti
- Livenä verkossa
- Verkkoseminaarit
- Asiakirjat
- Videot
- Sähköposti/Helpdesk
- Usein kysytyt kysymykset / keskustelufoorumit
- Tietämyskanta
- Puhelintuki
- 24/7 (asiakaspalvelija)
- Chat
- Sähköposti/Helpdesk
- Usein kysytyt kysymykset / keskustelufoorumit
- Tietämyskanta
- Puhelintuki
- 24/7 (asiakaspalvelija)
- Chat