Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan
Gorgias vs. Zendesk Suite
Capterra tarjoaa objektiivista ja riippumatonta tutkimustietoa, toimituksellista sisältöä ja vahvistettujen käyttäjien antamia arvosteluita. Saatamme ansaita suosituspalkkion, kun käyt toimittajan palvelussa linkkiemme kautta.
Lue lisää
Capterra tarjoaa objektiivista ja riippumatonta tutkimustietoa, toimituksellista sisältöä ja vahvistettujen käyttäjien antamia arvosteluita. Saatamme ansaita suosituspalkkion, kun käyt toimittajan palvelussa linkkiemme kautta.
Lue lisää
60,00 $/kuukausi
55,00 $/kuukausi
Yleinen
4,7 (117)Yleinen
4,4 (4 014)
Shopify-, Magento- ja BigCommerce-myymälät säästävät aikaa tällä älykkäällä, kaikenkattavalla asiakastukiratkaisulla, joka auttaa kasvattamaan tuloja ja sujuvoittaa asiakaspalvelukokemusta.
Yli 160 000 yritystä luottaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen rakentamisessa Zendeskin asiakaspalveluratkaisuun. Tämä tehokas ja joustava ohjelmisto skaalautuu minkä tahansa yrityksen tarpeisiin.
- Asiakasreklamaatioiden seuranta
- Live-chat
- Ongelmien seuranta
- Reititys
- Suorituskykymittarit
- Tapausten hallinta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Tukipyyntöjen hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakasreklamaatioiden seuranta
- Live-chat
- Ongelmien seuranta
- Reititys
- Suorituskykymittarit
- Tapausten hallinta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Tukipyyntöjen hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Yhteystietojen hallinta
- Pilvipohjainen
- Paikallinen
- Pilvipohjainen
- Paikallinen
- Henkilökohtaisesti
- Livenä verkossa
- Verkkoseminaarit
- Asiakirjat
- Videot
- Henkilökohtaisesti
- Livenä verkossa
- Verkkoseminaarit
- Asiakirjat
- Videot
- Sähköposti/Helpdesk
- Usein kysytyt kysymykset / keskustelufoorumit
- Tietämyskanta
- Puhelintuki
- 24/7 (asiakaspalvelija)
- Chat
- Sähköposti/Helpdesk
- Usein kysytyt kysymykset / keskustelufoorumit
- Tietämyskanta
- Puhelintuki
- 24/7 (asiakaspalvelija)
- Chat