Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

IT-hallinta-ohjelmisto

IT-hallintaohjelmisto sisältää työkaluja ja prosesseja tietoverkkojen hallintaan ja seurantaan, mukaan lukien käyttöjärjestelmät, sovellukst, verkkolaitteet, turvatoimenpiteet, keskusyksiköt, käyttöoikeuden hallinta­järjestelmän, verkkopalvelut ja tietokannat. Organisaatiot käyttävät IT-hallinnan sovelluksia järjestelmiensä toimintojen, kapasiteetti­arvioiden, käyttäjätoimien, ohjelmisto­luetteloinnin ja -asennuksen sekä palvelimen käytettävyyden hallintaan, kuten myös viruksilta ja haittaohjelmilta suojautumiseen. IT-hallintaohjelmisto liittyy Application Performance Management -ohjelmistoon, liiketoiminnan jatkuvuus­ohjelmistoon, tietokantojen hallintaohjelmistoihin, Server Management -ohjelmistoon, verkonvalvonta­ohjelmistoon ja verkkoturvallisuus­ohjelmistoon.

monday.com on joustava alusta, joka tarjoaa IT-päälliköille tarvittavan näkyvyyden tiimien tehokkaampaan toimintaan.
monday.com on joustava alusta, jonka avulla IT-päälliköt voivat helposti tehdä yhteistyötä ulkoisten ja sisäisten sidosryhmien kanssa sekä valvoa samalla suuria projekteja ja prosesseja. Valitse yksi yli 200 täysin mukautettavasta mallista. Mukauta se työnkulkuihisi alle tunnissa vetämällä ja pudottamalla sarakkeita, pienoisohjelmia ja sovelluksia. monday.com tarjoaa sinulle välittömän näkyvyyden IT-pyynnöistä varastonhallintaan. Näin voit paremmin tarjota tiimeillesi tukea asioissa, joissa sitä eniten tarvitaan. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Kapasiteetin hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Ylläpidon aikataulutus
Palkkalista ja vaatimustenmukainen palkkausjärjestelmä työntekijöille ympäri maailmaa
Deel on etätiimeille tarkoitettu maailmanlaajuinen alusta, jota käytetään palkanlaskentaan ja vaatimuksenmukaiseen palkkaamiseen. Sen avulla kuka tahansa voi tulla palkatuksi ja saada maksun missä tahansa. Palkkaa välittömästi kokoaikaisia työntekijöitä tai itsenäisiä urakoitsijoita ympäri maailmaa, muutamassa minuutissa ja lakia noudattaen. Deelin avulla yritykset huolehtivat palkanmaksusta ja luovat paikallisen lain mukaisia sopimuksia yli 150 maassa käyttäen teknologista itsepalveluprosessia. Deel palvelee yli 3 500 asiakasta PK-yrityksistä pörssiyhtiöihin. Lue lisää tuotteesta Deel

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Kapasiteetin hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Ylläpidon aikataulutus
IT Management has never been more important than in today's remote environment. Integrates seamlessly with Zendesk, Jira etc.
Manage the complete IT asset lifecycle for your remote workforce with easy-to-use, cloud-based IT Management software. Reduce downtime, ensure software license compliance, and speed up troubleshooting by tracking all hardware including Windows/Mac devices as well as software. Maintain complete visibility into your IT landscape with full asset management, purchase orders, maintenance, usage optimization. Seamlessly integrated with Zendesk, Jira helpdesks, as well as SCCM, JAMF, many others. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Kapasiteetin hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Ylläpidon aikataulutus
On-prem- ja pilvipohjainen yhdistetty päätepisteiden hallinta- ja suojaustyökalu, joka auttaa hallitsemaan organisaation päätepisteitä yhdestä konsolista.
Endpoint Central on yhtenäinen päätepisteen hallintaratkaisu, joka auttaa hallitsemaan palvelimia, kannettavia tietokoneita, pöytäkoneita, älypuhelimia ja tabletteja keskitetysti. Käyttämällä joko paikallista tai pilvipohjaista UEM:ää voit automatisoida tavanomaisia ​​päätepisteen hallintarutiineja, kuten korjaustiedostojen asentamista, ohjelmistojen käyttöönottoa, kuvantamista ja käyttöjärjestelmän käyttöönottoa, hallita matkapuhelimia ja BYOD-laitteita, etävianmääritystä, modernia hallintaa ja paljon muuta! Siinä on myös mobiilisovellus, jonka avulla voit hallita päätepisteitä missä ja milloin tahansa! Lue lisää tuotteesta ManageEngine Endpoint Central

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Kapasiteetin hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Ylläpidon aikataulutus
ISL Light -etätukiohjelmiston avulla voit ohjata etätietokonetta tai -mobiililaitetta. Se on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen, nopea ja mukautettava.
ISL Light on verkkopohjainen etätyöpöytäratkaisu, jonka avulla voit käyttää ja hallita mitä tahansa Windows-, Mac- tai Linux-tietokonetta sekunneissa miltä tahansa tietokoneelta tai mobiililaitteelta tai tarjota tilapäistä teknistä tukea mobiililaitteiden käyttäjille. Siinä on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen ja nopea näytönjako, pilvipohjainen tai paikallinen lisenssi. Monipuolisten mukautusvaihtoehtojen avulla voit uudelleenbrändätä ohjelmiston oman yritysidentiteettisi mukaiseksi ja käyttää edistyneitä suojaustoimia. Lue lisää tuotteesta ISL Light

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Kapasiteetin hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Ylläpidon aikataulutus
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Kapasiteetin hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Ylläpidon aikataulutus
Online-ITIL-palvelupiste, joka auttaa IT-infrastruktuurin hallinnassa ilman ongelmia.
Freshservice on online-ITIL-palvelupiste, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja tietojen hallinta ovat muita ominaisuuksia, joiden ansiosta Freshservice vastaa täydellisesti organisaatiosi IT-hallintotarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Kapasiteetin hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Ylläpidon aikataulutus
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Kapasiteetin hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Ylläpidon aikataulutus
Patch Manager Plus on automaattinen korjaustiedostojen hallintaohjelmisto, jolla voit korjata Windows-, Mac-, Linux-päivityksiä ja yli 300 kolmannen osapuolen sovellusta.
Patch Manager Plus on automaattinen korjaustiedostojen hallintaohjelmisto, joka tarjoaa yrityksille yhden käyttöliittymän kaikkiin korjaustiedostojen hallintatehtäviin. Toimii eri alustoilla ja auttaa sinua korjaamaan Windows-, Mac-, Linux- ja 300+ kolmannen osapuolen sovelluksia. Voit automatisoida puuttuvien korjaustiedostojen tarkistuksen, testata ja hyväksyä vaivattoman korjauksen, mukauttaa käyttöönottokäytäntöjä vastaamaan liiketoiminnan tarpeita, hylätä korjaustiedostoja ja luoda haavoittuvuusraportteja. Patch Manager Plus on nyt saatavilla sekä pilvessä että paikan päällä. Lue lisää tuotteesta ManageEngine Patch Manager Plus

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Kapasiteetin hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Ylläpidon aikataulutus
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä.
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä. Annamme kehitys- ja operationaalisille tiimeille mahdollisuuden laatia suunnitelman käyttökatkon varalta ja pysyä hallinnassa hätätilanteen sattuessa. Opsgenie keskittää hälytykset, ilmoittaa luotettavasti oikeille henkilöille ja mahdollistaa nopean toiminnan. Syvien integrointiemme ja yli 200 ITSM-työkalumme avulla voit vähentää erottelua kehitys- ja IT-tiimien välillä, korreloida tapahtumia palvelimiin asetettaviin koodeihin ja määrittää helposti merkittävän tapahtuman kokonaisvaikutuksen. Lue lisää tuotteesta OpsGenie

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Kapasiteetin hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Ylläpidon aikataulutus
Endpoint Central MSP on integroitu työpöytä- ja mobiililaitteiden hallintaohjelmisto, joka auttaa hallittuja palveluntarjoajia hallitsemaan tehokkaasti asiakkaidensa pöytätietokoneita, palvelimia, kannettavia tietokoneita ja mobiililaitteita keskitetysti. Se sopii pienille, keskikokoisille ja suurille MSP:ille. Desktop Central MSP on saatavilla 2 Editionissa, Free Editionissa ja Enterprise Editionissa. Lue lisää tuotteesta ManageEngine Endpoint Central MSP

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Kapasiteetin hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Ylläpidon aikataulutus
Ota kolmannen osapuolen päivitykset ja sovellukset käyttöön SCCM:ssä ja Intunessa
Patch Connect Plus auttaa SCCM-järjestelmänvalvojia korjaamaan yli 320 kolmannen osapuolen sovellusta (200 toimittajalta) olemassa olevan Microsoft SCCM -palvelimen kautta. Voit automatisoida korjauksen, ottaa käyttöön suoraan alkuperäisestä SCCM-laajennuksesta, tunnistaa ja julkaista korjaustiedostoja automaattisesti ja tarkastella kaikkia SCCM-käyttöönottotietoja. Julkaise myös kolmannen osapuolen päivitysluettelot SCCM:n nykyiseen haaraan lataamalla luettelon cab-tiedosto ja määrittämällä se automaattisen luettelon ajoituksen avulla. Siten Patch Connect Plus auttaa maksimoimaan SCCM-sijoituksesi. Lue lisää tuotteesta ManageEngine Patch Connect Plus

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Kapasiteetin hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Ylläpidon aikataulutus