Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

IT-hallinta-ohjelmisto

IT-hallintaohjelmisto sisältää työkaluja ja prosesseja tietoverkkojen hallintaan ja seurantaan, mukaan lukien käyttöjärjestelmät, sovellukst, verkkolaitteet, turvatoimenpiteet, keskusyksiköt, käyttöoikeuden hallinta­järjestelmän, verkkopalvelut ja tietokannat. Organisaatiot käyttävät IT-hallinnan sovelluksia järjestelmiensä toimintojen, kapasiteetti­arvioiden, käyttäjätoimien, ohjelmisto­luetteloinnin ja -asennuksen sekä palvelimen käytettävyyden hallintaan, kuten myös viruksilta ja haittaohjelmilta suojautumiseen. IT-hallintaohjelmisto liittyy Application Performance Management -ohjelmistoon, liiketoiminnan jatkuvuus­ohjelmistoon, tietokantojen hallintaohjelmistoihin, Server Management -ohjelmistoon, verkonvalvonta­ohjelmistoon ja verkkoturvallisuus­ohjelmistoon.

10 tulosta
Omaisuuden elinkaaren hallintaohjelmisto, joka perustuu omaisuuden seurantaa koskeviin tarpeisiin. Poistot, viivakoodit ja paljon muuta. Kokeile ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory
Omaisuuden elinkaaren hallintaohjelmistomme avulla voit luoda ostotilauksia, aikatauluttaa palveluita ja hallita tarjoajia vaivattomasti. Helpon poistojen hallinnan ja mukautettujen raporttien ansiosta sinulla on saatavilla riittävästi tietoa liiketoimintaan liittyvien päätösten tekemiseen. Käytä mobiilisovellustamme RFID:n, viivakoodien ja QR-koodien skannaukseen ja toimi säädösten mukaisesti. Sijainti- ja kunnossapitohistorian ansiosta tämä sopii loistavasti kiinteän omaisuuden hallintaan. Ohjelmistomme myös integroituu Zendeskiin ja Jiraan. Kokeile ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Häiriöiden hallinta
ISL Light -etätukiohjelmiston avulla voit ohjata etätietokonetta tai -mobiililaitetta. Se on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen, nopea ja mukautettava. Lue lisää tuotteesta ISL Light
ISL Light on verkkopohjainen etätyöpöytäratkaisu, jonka avulla voit käyttää ja hallita mitä tahansa Windows-, Mac- tai Linux-tietokonetta sekunneissa miltä tahansa tietokoneelta tai mobiililaitteelta tai tarjota tilapäistä teknistä tukea mobiililaitteiden käyttäjille. Siinä on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen ja nopea näytönjako, pilvipohjainen tai paikallinen lisenssi. Monipuolisten mukautusvaihtoehtojen avulla voit uudelleenbrändätä ohjelmiston oman yritysidentiteettisi mukaiseksi ja käyttää edistyneitä suojaustoimia. Lue lisää tuotteesta ISL Light

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Häiriöiden hallinta
monday.com on joustava alusta, joka tarjoaa IT-päälliköille tarvittavan näkyvyyden tiimien tehokkaampaan toimintaan.
monday.com on joustava alusta, jonka avulla IT-päälliköt voivat helposti tehdä yhteistyötä ulkoisten ja sisäisten sidosryhmien kanssa sekä valvoa samalla suuria projekteja ja prosesseja. Valitse yksi yli 200 täysin mukautettavasta mallista. Mukauta se työnkulkuihisi alle tunnissa vetämällä ja pudottamalla sarakkeita, pienoisohjelmia ja sovelluksia. monday.com tarjoaa sinulle välittömän näkyvyyden IT-pyynnöistä varastonhallintaan. Näin voit paremmin tarjota tiimeillesi tukea asioissa, joissa sitä eniten tarvitaan. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Häiriöiden hallinta
Verkkopohjainen valkotaulutyökalu, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Edistä yhteistyötä ja ideointia ja keskitä viestintä helposti eri toimintoihin kuuluvien tiimien välillä. Kokeile tiiviitä integraatioita Microsoftin ja Atlassianin ekosysteemien, Slackin, Boxin, DropBoxin, Sketchin ja muiden järjestelmien kanssa ja anna tiimisi tehdä entistä tuottavampaa yhteistyötä. Tutustu yli 250 valmiiseen malliin ja interaktiiviseen kehykseen, joiden avulla voit aloittaa yhteistyön tiimisi kanssa nopeasti. Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Häiriöiden hallinta
On-prem- ja pilvipohjainen yhdistetty päätepisteiden hallinta- ja suojaustyökalu, joka auttaa hallitsemaan organisaation päätepisteitä yhdestä konsolista.
Endpoint Central on yhtenäinen päätepisteen hallintaratkaisu, joka auttaa hallitsemaan palvelimia, kannettavia tietokoneita, pöytäkoneita, älypuhelimia ja tabletteja keskitetysti. Käyttämällä joko paikallista tai pilvipohjaista UEM:ää voit automatisoida tavanomaisia ​​päätepisteen hallintarutiineja, kuten korjaustiedostojen asentamista, ohjelmistojen käyttöönottoa, kuvantamista ja käyttöjärjestelmän käyttöönottoa, hallita matkapuhelimia ja BYOD-laitteita, etävianmääritystä, modernia hallintaa ja paljon muuta! Siinä on myös mobiilisovellus, jonka avulla voit hallita päätepisteitä missä ja milloin tahansa! Lue lisää tuotteesta ManageEngine Endpoint Central

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Häiriöiden hallinta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Häiriöiden hallinta
Online-ITIL-palvelupiste, joka auttaa IT-infrastruktuurin hallinnassa ilman ongelmia.
Freshservice on online-ITIL-palvelupiste, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja tietojen hallinta ovat muita ominaisuuksia, joiden ansiosta Freshservice vastaa täydellisesti organisaatiosi IT-hallintotarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Häiriöiden hallinta
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Häiriöiden hallinta
Patch Manager Plus on automaattinen korjaustiedostojen hallintaohjelmisto, jolla voit korjata Windows-, Mac-, Linux-päivityksiä ja yli 300 kolmannen osapuolen sovellusta.
Patch Manager Plus on automaattinen korjaustiedostojen hallintaohjelmisto, joka tarjoaa yrityksille yhden käyttöliittymän kaikkiin korjaustiedostojen hallintatehtäviin. Toimii eri alustoilla ja auttaa sinua korjaamaan Windows-, Mac-, Linux- ja 300+ kolmannen osapuolen sovelluksia. Voit automatisoida puuttuvien korjaustiedostojen tarkistuksen, testata ja hyväksyä vaivattoman korjauksen, mukauttaa käyttöönottokäytäntöjä vastaamaan liiketoiminnan tarpeita, hylätä korjaustiedostoja ja luoda haavoittuvuusraportteja. Patch Manager Plus on nyt saatavilla sekä pilvessä että paikan päällä. Lue lisää tuotteesta ManageEngine Patch Manager Plus

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Häiriöiden hallinta
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä.
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä. Annamme kehitys- ja operationaalisille tiimeille mahdollisuuden laatia suunnitelman käyttökatkon varalta ja pysyä hallinnassa hätätilanteen sattuessa. Opsgenie keskittää hälytykset, ilmoittaa luotettavasti oikeille henkilöille ja mahdollistaa nopean toiminnan. Syvien integrointiemme ja yli 200 ITSM-työkalumme avulla voit vähentää erottelua kehitys- ja IT-tiimien välillä, korreloida tapahtumia palvelimiin asetettaviin koodeihin ja määrittää helposti merkittävän tapahtuman kokonaisvaikutuksen. Lue lisää tuotteesta OpsGenie

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelimen seuranta
  • Häiriöiden hallinta