Suomi Näytä paikalliset tuotteet
394 tulosta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
ADManager Plus is a unified Active Directory, Exchange, Teams, Google Workspace, and Microsoft 365 management and reporting solution. Lue lisää tuotteesta ManageEngine ADManager Plus
ADManager Plus is a unified AD, Exchange, Teams, Google Workspace, and Microsoft 365 management solution to simplify tasks such as provisioning users, cleaning up stale accounts, and managing NTFS and share permissions. It offers 200 built-in reports, including reports on inactive user accounts, Microsoft 365 licenses, and users' last logon times. You can build a custom workflow for ticketing and compliance, delegate tasks to technicians, automate AD tasks such as restore and backup AD objects. Lue lisää tuotteesta ManageEngine ADManager Plus

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
EventLog Analyzer is a comprehensive log management solution that provides multiple security capabilities on a centralized platform. Lue lisää tuotteesta ManageEngine EventLog Analyzer
EventLog Analyzer, a comprehensive log management solution, collects, analyzes, correlates, searches, and archives log data from endpoints, firewalls, servers, databases, applications, and more. It provides visibility into network activity, spots suspicious activities through incident detection mechanisms such as event correlation, threat intelligence and more, mitigates potential threats and offers audit-ready report templates that help enterprises to comply with IT mandates at ease. Lue lisää tuotteesta ManageEngine EventLog Analyzer

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
NinjaOne centralizes endpoint, patch, and service desk management into a unified IT management solution. Lue lisää tuotteesta NinjaOne
NinjaOne is the leading unified IT operations platform, providing a seamless, single-pane solution to manage endpoints and support end-users. Ninja reduces complexity, drives technician efficiency and gives IT teams full control over managed IT assets. The platform gives IT teams proactive monitoring, remote management, remote control, patch management, software management, backup, and more - all in one unified solution with a fast, modern, intuitive interface. Lue lisää tuotteesta NinjaOne

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Addigy is a cloud-based multi-tenant Apple Device Management platform for MSPs and IT teams to effortlessly manage Apple devices. Lue lisää tuotteesta Addigy
Addigy is a cloud-based IT management platform that enables MSPs and IT teams to manage macOS, iOS, iPadOS and tvOS devices across multiple clients and locations. Addigy is the only multi-tenant Apple device management solution built for IT service providers and enterprise IT teams, providing an intuitive platform with zero-touch provisioning, asset management, monitoring and automated remediation, remote access, software deployment, configuration management, and more. Lue lisää tuotteesta Addigy

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Wrike is an IT work management software with templates, Gantt charts, advanced security, automated approvals, and 400+ integrations. Lue lisää tuotteesta Wrike
Wrike is an IT work management software trusted by 20,000+ companies and over two million users. Streamline your IT management using custom request forms, Kanban boards, Gantt charts, time-tracking, automated workflows and approvals, budget management, and advanced reporting, all in one place. Integrate Wrike with 400+ applications such as GitHub for seamless development and tracking. Customize your workflows so you can see progress at every step. Transform your IT management with Wrike. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Omaisuuden elinkaaren hallintaohjelmisto, joka perustuu omaisuuden seurantaa koskeviin tarpeisiin. Poistot, viivakoodit ja paljon muuta. Kokeile ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory
Omaisuuden elinkaaren hallintaohjelmistomme avulla voit luoda ostotilauksia, aikatauluttaa palveluita ja hallita tarjoajia vaivattomasti. Helpon poistojen hallinnan ja mukautettujen raporttien ansiosta sinulla on saatavilla riittävästi tietoa liiketoimintaan liittyvien päätösten tekemiseen. Käytä mobiilisovellustamme RFID:n, viivakoodien ja QR-koodien skannaukseen ja toimi säädösten mukaisesti. Sijainti- ja kunnossapitohistorian ansiosta tämä sopii loistavasti kiinteän omaisuuden hallintaan. Ohjelmistomme myös integroituu Zendeskiin ja Jiraan. Kokeile ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
ISL Light -etätukiohjelmiston avulla voit ohjata etätietokonetta tai -mobiililaitetta. Se on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen, nopea ja mukautettava. Lue lisää tuotteesta ISL Light
ISL Light on verkkopohjainen etätyöpöytäratkaisu, jonka avulla voit käyttää ja hallita mitä tahansa Windows-, Mac- tai Linux-tietokonetta sekunneissa miltä tahansa tietokoneelta tai mobiililaitteelta tai tarjota tilapäistä teknistä tukea mobiililaitteiden käyttäjille. Siinä on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen ja nopea näytönjako, pilvipohjainen tai paikallinen lisenssi. Monipuolisten mukautusvaihtoehtojen avulla voit uudelleenbrändätä ohjelmiston oman yritysidentiteettisi mukaiseksi ja käyttää edistyneitä suojaustoimia. Lue lisää tuotteesta ISL Light

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Remotely support your clients' computers and use remote access to assist end users. Manage computers from practically any device. Lue lisää tuotteesta Splashtop Remote Support
Splashtop Remote Support is a powerful remote support solution for IT management, tech support and helpdesk teams. Use Splashtop to remotely manage Windows and Mac computers and unattended anytime access to remotely support end-users, with a solution that is fast, secure, reliable, and at an unbeatable price (save up to 80% compared to other comparable remote support solutions). +Includes free quick support tool to provide on-demand support Get started with a free trial! Lue lisää tuotteesta Splashtop Remote Support

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Proactive Best Practice & Security Analysis for AWS, Azure, Kubernetes, VMware & Windows & Linux OS. Lue lisää tuotteesta Runecast Analyzer
Runecast is an enterprise IT platform which saves your Security and Operations teams time and money by enabling a proactive approach to ITOM, CSPM and compliance. Your teams can do more with less via a single platform that checks your cloud infrastructure, for increased visibility, security and time saving. Runecast helps Operations teams reduce operational overheads and increase clarity and Security teams benefit from simplified vulnerability management and regulatory compliance. Lue lisää tuotteesta Runecast Analyzer

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
AssetSonar helps you organize, track, and report on your technology landscape from procurement to retirement - all from a single space. Lue lisää tuotteesta AssetSonar
Consolidate hardware and software data, optimize IT spend, and become audit-ready with a comprehensive IT asset management solution. AssetSonar’s integration with Zendesk and Jira integrations help ensure seamless IT service management delivery, and integrated network discovery applications provide full control of your IT infrastructure. Maximize the value of your software investments by ensuring license compliance, entitlement management, and software reconciliation. Lue lisää tuotteesta AssetSonar

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Suomi Paikallinen tuote
Having your billing right from the start is a MUST for growth. The alternative is manual repair work, with errors and revenue leakage! Lue lisää tuotteesta Good Sign
Good Sign is a subscription management and recurring billing platform suitable for any service business. It removes pricing and billing problems and enables a fast to market with new services. Ultimate flexibility for pricing and billing for any business model on a single platform. No more revenue leakage due to errors and unbilled services. Manual work is reduced. Cash flow is faster. Accounting entries are automatically correct. Easy to integrate into current systems. Lue lisää tuotteesta Good Sign

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Web-based SSH Key and SSL/TLS Certificate Management Solution for Enterprises Lue lisää tuotteesta ManageEngine Key Manager Plus
ManageEngine Key Manager Plus is a web-based key management solution that helps you consolidate, control, manage, monitor, and audit the entire life cycle of SSH (Secure Shell) keys and SSL (Secure Sockets Layer) certificates. It provides visibility into the SSH and SSL/TLS environments and helps administrators take total control of the keys to preempt breaches and compliance issues. Lue lisää tuotteesta ManageEngine Key Manager Plus

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
monday.com on joustava alusta, joka tarjoaa IT-päälliköille tarvittavan näkyvyyden tiimien tehokkaampaan toimintaan.
monday.com on joustava alusta, jonka avulla IT-päälliköt voivat helposti tehdä yhteistyötä ulkoisten ja sisäisten sidosryhmien kanssa sekä valvoa samalla suuria projekteja ja prosesseja. Valitse yksi yli 200 täysin mukautettavasta mallista. Mukauta se työnkulkuihisi alle tunnissa vetämällä ja pudottamalla sarakkeita, pienoisohjelmia ja sovelluksia. monday.com tarjoaa sinulle välittömän näkyvyyden IT-pyynnöistä varastonhallintaan. Näin voit paremmin tarjota tiimeillesi tukea asioissa, joissa sitä eniten tarvitaan. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Founded in 2011, Zapier has helped over 1.8 million individuals and businesses with their automation needs.
Zapier connects the web apps SMBs use every day so you can save time, reduce tedious tasks, and focus on what matters most. Working with a larger team? Zapier for Companies offers collaboration and security features that let you bring the power of automation to your entire organization. In just a few minutes, you can set up automated workflows that connect over 4,000 of the most popular apps—no code required. Lue lisää tuotteesta Zapier

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Cloud-based suite of cybersecurity solutions that help businesses identify, analyze and remediate threats on a unified platform.
Cloud-based suite of cybersecurity solutions that help businesses identify, analyze and remediate threats on a unified platform. Lue lisää tuotteesta Malwarebytes for Business

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Protect your business endpoints from ransomware, malware, hackers, and more with AVG Antivirus Business Edition.
AVG Antivirus Business Edition protect your business from viruses, ransomware, and other online threats in real-time. Our top-rated antivirus protects your business from: hacker attacks, web and email threats and, the newest malware. You can choose between unmanaged and managed solutions. AVG Cloud Management Console allows you to quickly deploy antivirus to multiple endpoints, manage policies, monitor threats, schedule updates, and protect devices. Lue lisää tuotteesta AVG Antivirus Business Edition

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Rippling lets you easily manage your employees’ payroll, benefits, expenses, devices, apps & more—in one place.
Rippling is the first way for businesses to manage all of their HR, IT, and Finance — payroll, benefits, computers, apps, corporate cards, expenses, and more — in one unified workforce platform. By connecting every business system to one source of truth for employee data, businesses can automate Take onboarding, for example. With Rippling, you can just click a button and set up a new employee’s payroll, health insurance, work computer, and third-party apps — like Slack, Zoom, and Office 365. Lue lisää tuotteesta Rippling

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
The #1 online collaborative whiteboard platform where teams get work done.
Miro is #1 collaborative whiteboard platform for teams of any size, trusted by over 30 million users worldwide. Easily collaborate, ideate and centralize communication for all your cross-functional team work. Try our deep integrations with Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch, and more to make your team collaboration more productive. Explore 250+ templates and interactive frameworks to start collaborate quickly with your team Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
With SolarWinds Service Desk, you can deliver exceptional service experiences and drive better business outcomes.
SolarWinds Service Desk, previously Samanage Service Platform, unites employees around the globe by enabling companies to manage and automate a diverse range of IT management processes and tasks. Powered by smart technology like AI and automations and built with ITIL best practices in mind, our service desk helps you achieve faster ticket resolutions, improve SLAs, and gain better visibility and control of your IT infrastructure. Lue lisää tuotteesta SolarWinds Service Desk

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lue lisää tuotteesta Spiceworks

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
A complete Mobile Device Management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory, and security of Apple devices.
Jamf Pro is a complete device management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory and security of Macs, iPads, iPhones and Apple TVs. Designed to automate device management while driving end-user productivity, Jamf Pro is the EMM tool that delights IT pros and the users they support by delivering on the promise of unified endpoint management for Apple devices. The IT experience you want is within reach. Request a free trial and become an IT superhero today. Lue lisää tuotteesta Jamf Pro

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Online-ITIL-palvelupiste, joka auttaa IT-infrastruktuurin hallinnassa ilman ongelmia.
Freshservice on online-ITIL-palvelupiste, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja tietojen hallinta ovat muita ominaisuuksia, joiden ansiosta Freshservice vastaa täydellisesti organisaatiosi IT-hallintotarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
On-prem & cloud-based unified endpoint management and security tool that helps manage organization endpoints from single console.
Endpoint Central is a unified endpoint management solution that helps in managing servers, laptops, desktops, smartphones, & tablets from a central location. Using either an on-premise or a cloud-base d UEM allows you to automate regular endpoint management routines like installing patches, deploying software, imaging & deploying OS, manage mobiles & BYOD devices, remote troubleshooting, modern management & much more! It also has a mobile app that allows you to manage endpoints anywhere, anytime! Lue lisää tuotteesta ManageEngine Endpoint Central

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
GoTo Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, GoTo Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Lue lisää tuotteesta Central

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Centralize all your remote connections, passwords, and credentials into a unique platform that people love to work with.
Remote Desktop Manager lets you centralize all your remote connections, passwords, and credentials into a unique platform that people love to work with. Drive security, speed, and productivity through your organization while reducing risks for your IT department. Join over 750,000 users in more than 140 countries who enjoy Remote Desktop Manager. Lue lisää tuotteesta Remote Desktop Manager

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Atera is the ultimate all-in-one remote IT management solution for MSPs, IT consultants and IT departments. Try Atera for free today!
Atera offers a comprehensive IT Management for MSPs and IT Professionals. The platform provides one integrated solution: full remote monitoring and management (RMM), PSA, remote access, patch management, billing, reports, and so much more! Atera’s disruptive pricing model also helps managed IT service providers scale their business while providing continued best-in-class service. All plans include unlimited devices, meaning you only pay per technician. Try Atera for free today! Lue lisää tuotteesta Atera

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Endpoint data loss protection and security platform that enables small businesses to manage recovery of deleted files and more.
Endpoint data loss protection and security platform that enables small businesses and organizations to recover lost data caused through human error, ransomware or any other online disaster, where the recovered files can be tracked through status reports. Lue lisää tuotteesta CrashPlan

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Patch Manager Plus is an automated patch management software to patch Windows, Mac, Linux updates and 300+ third-party applications.
Patch Manager Plus is an automated patch management software that provides enterprises with a single interface for all patch management tasks. Works across platforms, helping you patch Windows, Mac, Linux & 300+ third-party applications. You can automate the scan for missing patches, test & approve for hassle-free patching, customize deployment policies to meet business needs, decline patches & generate vulnerability reports. Patch Manager Plus is now available both on cloud and on-premise. Lue lisää tuotteesta ManageEngine Patch Manager Plus

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
See how ConnectWise Manage can help you start reaping the benefits of improved cash flow, increased profitability and much more.
Building and managing a successful technology business is exciting and rewarding but also daunting. With the right tools you can accomplish more and stress less. See how ConnectWise Manage can help you gain a 360 degree view of your business and start reaping the benefits of improved cash flow, increased profitability and much more. View your demo! Lue lisää tuotteesta ConnectWise Manage

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future. Lue lisää tuotteesta PagerDuty

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Lue lisää tuotteesta Deltek Costpoint

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Thousands of MSPs and IT Departments use Kaseya VSA IT management software to automate IT. Start your free trial now!
MSPs and internal IT departments use Kaseya VSA software to manage and automate IT. Powerful automation allows you to automate common IT processes like patch management. Get real-time visibility to the patch status of the devices in your IT environment and discover and manage on/off-network endpoints. Remote Control enables IT to remotely troubleshoot and manage end user endpoints regardless of their location. Access endpoints without disrupting users to proactively resolve issues. Lue lisää tuotteesta Kaseya VSA

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud’s cloud directory enables internal IT departments, MSPs, VARs/distributors, and DevOps teams to securely and easily enable access to any IT resource, from anywhere. Streamline your IT management processes like onboarding and off-boarding with a centralized, OS-agnostic platform for IAM, MDM, MFA, and more. Lue lisää tuotteesta JumpCloud Directory Platform

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Pulseway IT management software allows you to monitor & control your IT environment from anywhere, at anytime using any device.
Pulseway IT management software allows you to monitor & control your IT environment from anywhere, at anytime using smartphone, desktop or tablets. The software is highly scalable working for any size IT department letting them grow when they are ready. Pulseway’s intuitive IT management platform powers nimble, responsive and proactive IT support teams that maintain system availability and increase end-user satisfaction. Lue lisää tuotteesta Pulseway

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Cloud-based solution that provides remote systems management for desktops, servers, and mobile laptops.
With the release of GoTo Central and GoTo Pro, GoTo's next-generation solutions for remote access and systems management, GoTo IT Reach is no longer available to new customers. We will continue to support existing IT Reach customers and assist them with their transition over time to the new products. Lue lisää tuotteesta Pro

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk helps you investigate, monitor, analyze, and act on all of your organizations data.
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk is a customizable data analytics platform that empowers you to investigate, monitor, analyze and act. From IT to security to business operations, Splunk is the data-to-everything platform that enables you to take action in real-time. With Splunk, you can predict and prevent IT problems, streamline your entire security stack, minimize unplanned downtime, and explore and visualize business processes for increased transparency all in one platform. Lue lisää tuotteesta Splunk Enterprise

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
500,000 reasons to try PRTG Network Monitor: That's the number of users that rely on it every day. Why not start your trial right away?
Say hello to PRTG Network Monitor, our award-winning, all-inclusive monitoring solution. Start monitoring "anything IT", including your operating systems, applications, network devices, various security measures, web services, databases, and much more. PRTG scales to networks of any size, making life so much easier for our customers with growing networks, as they can simply stick with PRTG. Plus, it obviously saves costs by avoiding critical outages, while optimizing the overall network quality. Lue lisää tuotteesta PRTG Network Monitor

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lue lisää tuotteesta GoTo Resolve

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Keep tabs on user activity and configurations in your on-premises and cloud-based IT systems.
Netwrix Auditor is a visibility platform that enables control over changes, configurations and access in hybrid IT environments and eliminates the stress of your next compliance audit. See who has access to what, how often changes are made, which systems are affected and whose actions are causing downtime. Address compliance auditors questions faster and with far less effort from your limited staff. Lue lisää tuotteesta Netwrix Auditor

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
A data center infrastructure management solution that offers you broad and deep visibility into your operations and power in real-time.
Sunbird's DCIM is one of the few solutions on the market that focuses exclusively on two of the biggest and costliest challenges data center operators face: monitoring and operations. And unlike other DCIM providers, who offer overly complex, bloated and expensive software, Sunbird's solution is easy to deploy and use. It provides the ability to better manage assets, change and capacity; and also enables power monitoring, environmental monitoring and energy management. Lue lisää tuotteesta Sunbird DCIM

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Free IT alerting platform that connects meaningful data to the people who need it, so they can take action right from the notification.
xMatters is an actionable IT alerting platform that relays data between systems while engaging the right people to resolve incidents faster. xMatters automates and brings structure to communication so you can proactively prevent outages, resolve incidents, and keep the right people informed. xMatters brings your toolchain together to empower IT and Development enabling the connectivity among your solutions as well as the handoffs in your process. Get xMatters Free! Lue lisää tuotteesta xMatters

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Transform your IT value chain, from planning to operations.
With ServiceNow ITSM, you can consolidate your IT tools into a single data model to transform the service experience, automate workflows, gain real-time visibility, and improve IT productivity which enables you to switch your operational IT costs to strategic investments. ITSM accelerates your digital transformation and elevates user experiences with machine learning and AI powered chatbots. ITSM improves your IT productivity by 20+% with structured machine learning that automates routine tasks. Lue lisää tuotteesta ServiceNow

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Desktop email client that also helps businesses manage tasks, organize calendars, browse contacts, add notes, chat and more.
eM Client is a great desktop email client designed to help with handling email communication, daily agenda, upcoming (online) events, collaboration with colleagues and more, all in a unified clean interface. The app allows admins to enforce a company-wide email encryption policy (PGP, S/MIME), archive emails or create and save customizable signatures, email templates and QuickTexts to streamline communication processes. International teams can rely on instant translation of all emails. Lue lisää tuotteesta eM Client

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä.
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä. Annamme kehitys- ja operationaalisille tiimeille mahdollisuuden laatia suunnitelm an käyttökatkon varalta ja pysyä hallinnassa hätätilanteen sattuessa. Opsgenie keskittää hälytykset, ilmoittaa luotettavasti oikeille henkilöille ja mahdollistaa nopean toiminnan. Syvien integrointiemme ja yli 200 ITSM-työkalumme avulla voit vähentää erottelua kehitys- ja IT-tiimien välillä, korreloida tapahtumia palvelimiin asetettaviin koodeihin ja määrittää helposti merkittävän tapahtuman kokonaisvaikutuksen. Lue lisää tuotteesta OpsGenie

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
ConnectWise Automate is the only RMM platform built by system engineers with experience in the IT services industry.
ConnectWise Automate, formerly LabTech is the only RMM platform designed to work the way you work, because it was built by a managed service provider (MSP) specifically for MSPs. Designed with cutting-edge agent technology, Automate delivers unprecedented centralized visibility into your clients IT systems. Its powerful built-in monitors alert you when IT issues are found, so you can resolve problems proactively, before they result in downtime for your clients. Start your guided tour today! Lue lisää tuotteesta ConnectWise Automate

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Datadog is a service that helps increase uptime and maximize the performance of services through centralized monitoring and alerting.
Datadog is a SaaS-based monitoring, security, and analytics platform for cloud-scale infrastructure, applications, logs, and more. The platform assists organizations in improving agility, increasing efficiency and providing end-to-end visibility across dynamic or high-scale infrastructures. By collecting metrics and events from 400+ out of the box services and technologies, Datadog enables Dev, Sec, and Ops teams to ensure application uptime and accelerate go-to-market efforts. Lue lisää tuotteesta Datadog

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
SmartDeploys unique layered approach enables single image management of Windows and applications.
SmartDeploy is a leading provider of modern endpoint management solutions. With a flexible layered architecture, IT can achieve centralized, single-image management to support 50 - 50,000 endpoints. SmartDeploys award-winning technology combines the best of progressive solutions like SCCM, centralized solutions like VDI and legacy imaging solutions like Ghost, without the common drawbacks. More than 3,000 organizations trust SmartDeploy to deploy and manage their end user devices. Lue lisää tuotteesta SmartDeploy

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
PDQ Deploy is the best way to automate your IT management. Update software, deploy scripts, and make configuration changes.
Automate your IT management with PDQ Deploy. Select the software you want to deploy (we have a pre-built library of over 200), specify which machines require updates, and set a preferred schedule for deployment. PDQ Deploy will automatically and silently apply updates — all without bothering end users. Lue lisää tuotteesta PDQ Deploy

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Ongelmien tarkastus
  • Inventaarionhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus