Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Field Service Management-ohjelmisto

Field Service Management -ohjelmistolla yritykset voivat ylläpitää resurssejaan koskevia asioita ja viestiä kentällä olevien työntekijöiden kanssa. Field Service Management -järjestelmät parantavat tuottavuutta mahdolistamalla jatkuvan yhteydenpidon lähettävän toimipaikan ja kentällä olevan henkilökunnan välillä. Ne parantavat asiakas­kokemusta antamalla kenttähenkilökunnalle huoltohistorian, kartoituspaveluiden, aikataulutus­työkalujen ja yrityksen tietokantaresurssien käyttömahdollisuuden. Field Service Management -ohjelmisto liittyy kunnossapidon toiminnanohjausjärjestelmään ja Service Dispatch -ohjelmistoon.

6 tulosta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Laskutus
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Inventaarionhallinta
  • Huoltohistoria
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • GPS
  • Reititys
  • Online-työaikakello
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Kalenterien hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Laskutus
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Inventaarionhallinta
  • Huoltohistoria
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • GPS
  • Reititys
  • Online-työaikakello
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Kalenterien hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Laskutus
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Inventaarionhallinta
  • Huoltohistoria
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • GPS
  • Reititys
  • Online-työaikakello
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Kalenterien hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan.
Visual Planning on kenttäpalvelun hallintaan tarkoitettu käyttäjäystävällinen sovellus, joka vastaa kaikkiin erityisiin vaatimuksiisi koskien myynnin jälkeisten toimintojen hallinnointia, tiimiesi kohdentamista, väliintulojen suunnittelua ja asiakkaiden tarpeiden seuraamista. Visual Planning lisää resurssien kohdentamisen näkyvyyttä ja auttaa tehostamaan kenttäpalvelutiimisi toimintaa. Vältät viivästykset, päällekkäiset varaukset ja laskuttamattomat työt vain yhdellä napsautuksella. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Laskutus
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Inventaarionhallinta
  • Huoltohistoria
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • GPS
  • Reititys
  • Online-työaikakello
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Kalenterien hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Orderry on täydellinen palveluyrityksille. Työtehtävien käsittely, mobiilisovellukset teknikoille ja johtajille, analytiikkaa ja raportointia vaivattomasti.
Orderryssa voi helposti hallita kenttätapaamisia puhelimella, tabletilla tai tietokoneella. Sisäänrakennetun kalenterin avulla voi suunnitella liikkuvien työntekijöiden aikaa, luoda työmääräyksiä ja tarkastella resurssien työmäärää. Helpota tarjousten mukauttamista, laske tarkempia arvioita, lähetä ammattimaisen näköisiä laskuja – kaikki yhdeltä alustalta. Paranna ensikorjausprosenttia analysoimalla syvällisesti kunkin teknikon suorituskykyä. Säästä aikaa hallinnollisissa tehtävissä, niin saat enemmän aikaan kentällä. Lue lisää tuotteesta Orderry

Ominaisuudet

  • Laskutus
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Inventaarionhallinta
  • Huoltohistoria
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • GPS
  • Reititys
  • Online-työaikakello
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Kalenterien hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Tutustu kasvavien rakennusyritysten luottamiin rakennusohjelmistoihin. Paranna tuottavuuttasi, saavuta näkyvyyttä ja hanki menetettyä aikaa takaisin.
Työskentele jopa kolmesta viiteen kertaa nopeammin markkinoiden johtavalla rakennushallintaohjelmistolla, joka on suunniteltu kasvaville rakennusyrityksille. Säästä rahaa korvaamalla erilaisia työkaluja (esimerkiksi kirjaussovellukset, tehtävänhallinta ja arviointiohjelmistot) yhdellä ratkaisulla. Jos tämä kuulostaa sinusta hyvältä, Remato on juuri sinua varten. Se tarjoaa palkitun käyttöliittymän sekä huipputason tietoturvan – ja se toimii olemassa olevilla laitteillasi. Meistä saat itsellesi kumppanin. Tiimimme on aina käytettävissäsi: tuen keskimääräinen vastausaika on alle 2 minuuttia. Lue lisää tuotteesta Remato

Ominaisuudet

  • Laskutus
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Inventaarionhallinta
  • Huoltohistoria
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • GPS
  • Reititys
  • Online-työaikakello
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Kalenterien hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus