Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Verkkosivuston seuranta-ohjelmisto

Verkkosivuston seurantaohjelmisto tarjoaa verkkosivustojen ja verkkopohjaisten sovellusten seurantaan ja toimintaan liittyviä ilmoituksia. Sen avulla yritykset voivat helposti seurata käytettävyyttä, verkkosivuston suorituskykyä ja tapahtumia sekä määrittää nopeasti mahdollisten toimintaan vaikuttavien vikojen sijainnin. Verkkosivustojen seurantaratkaisuja käytetään lähes kaikilla toimialoilla, ja suurin osa niistä lähettää reaaliaikaisia ilmoituksia HTTP-, DNS- ja TCP-vikatiloista sekä tapahtumien vasteajasta. Verkkosivuston seurantaohjelmisto liittyy Requirements Management -ohjelmistoon ja Patch Management -ohjelmistoon.

Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä.
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä. Annamme kehitys- ja operationaalisille tiimeille mahdollisuuden laatia suunnitelman käyttökatkon varalta ja pysyä hallinnassa hätätilanteen sattuessa. Opsgenie keskittää hälytykset, ilmoittaa luotettavasti oikeille henkilöille ja mahdollistaa nopean toiminnan. Syvien integrointiemme ja yli 200 ITSM-työkalumme avulla voit vähentää erottelua kehitys- ja IT-tiimien välillä, korreloida tapahtumia palvelimiin asetettaviin koodeihin ja määrittää helposti merkittävän tapahtuman kokonaisvaikutuksen. Lue lisää tuotteesta OpsGenie

Ominaisuudet

  • Transaktioiden valvonta
  • Käyttöajan raportointi
  • Tapahtumaloki
  • Käytettävyystestaus
  • Palvelimen seuranta
  • Real-Time Notifications
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Vierailijoiden seuranta
  • Tietojen visualisointi
Kokonaisvaltainen asiakassuhderatkaisu, jossa on live-chat, verkkosivuston kävijäseuranta ja analytiikkaominaisuudet.
Zoho SalesIQ on kokonaisvaltainen, tekoälyä hyödyntävä live-chat- ja analytiikka-alusta, joka auttaa yrityksiä parantamaan vuorovaikutusta asiakkaidensa kanssa. Alusta tarjoaa live-chatin, chat-botit ja integroinnin pikaviestikanaviin, CRM- ja help desk -ohjelmistoihin ja paljon muuta, jotta jokaisen sivuston kävijän kanssa voidaan viestiä asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa. Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ

Ominaisuudet

  • Transaktioiden valvonta
  • Käyttöajan raportointi
  • Tapahtumaloki
  • Käytettävyystestaus
  • Palvelimen seuranta
  • Real-Time Notifications
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Vierailijoiden seuranta
  • Tietojen visualisointi
Sumo Logic tarjoaa ainoan pilvinatiivin, reaaliaikaisen konedata-analytiikka-alustan, joka tuottaa jatkuvasti älykästä tietoa.
Sumo Logicin seuraavan sukupolven lokien hallintaan ja konedatan analysointiin tarkoitettu palvelu muuttaavat tätä yhtälöä ja tarjoaa käytännöllistä tietoa sovellus- ja infrastruktuuritoiminnoista sekä pienentää samalla merkittävästi monimutkaisuutta ja kustannuksia. Sumo Logic tarjoaa ainoan pilvinatiivin, reaaliaikaisen konedata-analytiikka-alustan, joka tuottaa jatkuvasti älykästä tietoa. Lue lisää tuotteesta Sumo Logic

Ominaisuudet

  • Transaktioiden valvonta
  • Käyttöajan raportointi
  • Tapahtumaloki
  • Käytettävyystestaus
  • Palvelimen seuranta
  • Real-Time Notifications
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Vierailijoiden seuranta
  • Tietojen visualisointi