Suomi Näytä paikalliset tuotteet
485 tulosta
Mobile app for completing inspections, audits, safety reports, orders, and many other tasks. Easy to use, enterprise grade. Lue lisää tuotteesta Forms On Fire
Forms On Fire is your mobile app for accurate inspections, audits, safety reports, orders, and many other tasks. Save time with pre-filled fields using data from your systems. Save time by eliminatin g travel back to the office. Save 100% of the time it takes to re-enter, re-assemble, file, and distribute forms to those who need them. With enterprise-grade security, connections to thousands of systems, and ridiculously helpful customer service, you will delight your management team. Lue lisää tuotteesta Forms On Fire

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Luo lomakkeita helposti ja muunna vastaukset työnkuluiksi monday.comin avoimella alustalla, jotta tiimisi voi käsitellä pyynnöt yhdessä paikassa. Lue lisää tuotteesta monday.com
Muunna lomakkeesi digitaaliseen muotoon ja vastaukset työnkuluiksi helposti monday.comin avoimen alustan avulla. Koodausta ei tarvita. Luo lomakkeita nopeasti valmiilla mallipohjilla ja jaa niihin linkkejä saadaksesi vastauksia käyttäjiltä, ostajilta tai asiakkailta. Kokoa vastaukset visuaaliseen tauluun, jos sinun on seurattava avointen palvelupyyntöjen tilaa yhdestä paikasta. Voit myös luoda vastauksista raportteja tehdäksesi parempia päätöksiä prioriteettiesi kannalta. Lisää sitten automaatioita toistuvien tehtävien siirtämiseen ja koko prosessin virtaviivaistamiseksi. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Upflowy is a no code SaaS product that gives users complete control of building and A/B testing their signup flows Lue lisää tuotteesta Upflowy
Upflowy is a no-code SaaS product that gives you complete control of your signup flow. Design, tell your brand story, analyse each data point and then optimise for success. You’ll be able to measure instantly and at every point, with actionable insights and instant funnel analytics. When optimising, you’re able to define smart experiments with A/B testing and personalisation capabilities that are easy to set up. Lue lisää tuotteesta Upflowy

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Teams in nearly every department across your organization can now easily create and share forms or rmbed them on your website Lue lisää tuotteesta PandaDoc
PandaDoc created PandaDoc Forms for a number of teams like Sales, HR, Operations, Legal, and more. Easily create and share a Form by embedding it on your website or share the Form via a direct link. Zero coding required and you don¿t even need a customer¿s email address. Features like editable templates, specific signing order, and payments are also available for Forms. We¿re pretty confident PandaDoc Forms will be the easiest form builder you¿ll ever use. Lue lisää tuotteesta PandaDoc

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Bitrix24 on suosittu ilmainen lomakkeiden luontiratkaisu, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä eri puolilla maailmaa. Ulkoiset (verkkosivusto) ja sisäiset (pyynnöt) lomakkeet. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on suosittu ilmainen lomakkeiden luontiratkaisu, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä eri puolilla maailmaa. Ulkoiset (verkkosivusto) ja sisäiset (pyynnöt) lomakkeet. Natiivi integraatio Bitrix24:n CRM:n ja lomakkeiden automaatio-ominaisuuksien kanssa. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
MaintainX is mobile-first procedure digitization software that increases efficiency and real-time insights from the field. Easy to use! Lue lisää tuotteesta MaintainX
MaintainX is mobile-first procedure digitization software that allows frontline teams to conduct inspections, safety procedures, checklists and more from the field. The MaintainX app transforms paper-based procedures and forms to enable real-time business insights and collaboration across your team. Organizations using MaintainX have an immediate 50% increase in accurate data entry, and an 800% increase in data entry speed. Lue lisää tuotteesta MaintainX

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Survey Anyplace on ohjelmistoalusta verkkolomakkeiden laatimiseen ja yksilöllisten raporttien automaattiseen luomiseen. Lue lisää tuotteesta Pointerpro
Survey Anyplace on ohjelmistoalusta verkkolomakkeiden laatimiseen automaattisesti luoduilla yksilöllisillä raporteilla. Lue lisää siitä, miksi Capgemini, EDF ja Bare International sekä monet keskikokoiset konsultointi- ja valmennusyritykset automatisoivat henkilökohtaisen neuvonnan Survey Anyplacen avulla. Olipa tavoitteesi sitten yrityksesi skaalaaminen, liidien luominen tai ajan säästäminen automaatiolla, se onnistuu helposti Survey Anyplacen avulla. Aloita seitsemän päivän ilmainen kokeilu jo tänään, niin pääset heti käyttämään kaikkia ominaisuuksia. Lue lisää tuotteesta Pointerpro

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Web based application that will help you create online forms easily and quickly. Lue lisää tuotteesta forms.app
Web based application that will help you create online forms easily and quickly. Lue lisää tuotteesta forms.app

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Create a great experience for your community of submitters + evaluators with Award Force, award-winning software for forms automation. Lue lisää tuotteesta Award Force
Award Force is award-winning software for forms automation to manage submissions online. Designed for performance and function, its fast, secure and a great experience for submitters, evaluators and form managers. Increase the volume and quality of submissions, with features designed for outstanding integrity and results. Distinguish your program with a friendly, intuitive system in a beautiful design that’s a joy to use. Deliver the right outcomes, every time. Lue lisää tuotteesta Award Force

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Start a FREE TRIAL and join 25K orgs that use our no-code form builder to automate critical workflows. Plans start at $50/month. Lue lisää tuotteesta Formstack Forms
Join more than 25K orgs with a FREE TRIAL of Formstack Forms, a drag-and-drop online form builder, and reach optimal digital maturity as described in the 2022 State of Digital Maturity: Advancing Workflow Automation report. Save up to 18 hrs per week by enabling anyone in your org to create online forms, collect data, and automate processes without code. We support HIPAA compliance and offer 100s of templates + integrations for apps like Salesforce, MailChimp, and PayPal. Plans start at $50/mo. Lue lisää tuotteesta Formstack Forms

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
The forms portal with workflow is for organizations with more then 20 users. Web access, desktop & mobile device ready. Free API Lue lisää tuotteesta FileHold
The forms portal is a part of the document management software for more than 20 users. Scales to support thousands of users and millions of documents. Can be installed on premise or the cloud, desktop and mobile device ready. Automated document Workflow and Approval processes. MS Office Integration, version control, secure user groups, powerful search, document scanning with OCR. Free documented API, optional AD integration, SharePoint, e-signature and 2 factor autorization capable. Lue lisää tuotteesta FileHold

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
The simplest eSign & document completion solution for businesses that demand fast signatures, form building and document collections Lue lisää tuotteesta Lightico
***Ideal for Consumer (B2C) focused businesses *** *Dear Students - we do not have student plans. We do not provide affiliate links* Highest eSign, and eForm Automation completion rate. Instantly collect eSignatures, build HTML forms (eForms), supporting documents, while on a call. With ad-hoc documents, or pre-formatted templates. Via text/SMS or email (eliminate needless 'envelope' expense)- get e-Signatures on the spot. Use through API or stand-alone. Integrations including Salesforce. Lue lisää tuotteesta Lightico

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Kissflow Workflow on johtava työnkulkuohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja että jäsentämättömiä työnkulkuja. Lue lisää tuotteesta Kissflow
Kissflow on arvioitu johtavaksi lomakeautomaatio-ohjelmistoksi. Meidät tunnetaan laajalti työnkulkuohjelmistona ja liiketoimintaprosessien hallintatyökaluna. Kissflow tulee sanoista Keep it Simple & Smart Form Solution (vapaasti suomennettuna pidä asiat yksinkertaisina älykkäällä lomakeratkaisulla). Sen avulla yrityskäyttäjät voivat hallita lomakkeiden koko elinkaarta ilman IT-tukea. Kuten nimestä voi päätellä, Kissflow’lla on erittäin helppoa luoda työnkulkuja ja lomakkeita. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Automate drafting and managing your documents. Join 170K+ users in over 50 countries from top tier law firms and F500 firms like PwC. Lue lisää tuotteesta Legito
Document Automation & Contract Assembly; Smart Workflows, Approvals, & Document Management; Advanced Electronic Signature. All under one roof with Legito, your Smart Document Workspace. In under two hours, out-of-the-box functionality has you ready to automate documents that almost draft themselves. Over 160,000 users in 50 countries from top tier law firms and companies use Legito to manage documents, including LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto, and Societe Generale Group. Lue lisää tuotteesta Legito

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Yksi integroitu alusta, joka sisältää työkalut digitaalisten lomakkeiden hallintaan, jakeluun ja täyttämiseen sekä verkossa että Android- tai Apple-laitteilla. Lue lisää tuotteesta Gluu
Gluu auttaa yrityksiä luovimaan monimutkaisissa tilanteissa, jotta kasvu ei tyrehtyisi. Gluu tarjoaa jokaiselle työntekijälle käyttöliittymän oikeille tehtäville ja ohjeistuksille oikeaan aikaan. Näin ollen et tarvitse uutta järjestelmää jokaiselle liiketoimintaprosessille, ja voit käyttää enemmän aikaa ja energiaa kasvun lisäämiseen. Gluu yhdistää kaikki prosessinhallinnan liikkuvat osat. Tähän sisältyvät lomakkeet. Muutaman minuutin sisällä voit kartoittaa työnkulun ja antaa etulinjan henkilöstön suorittaa sen alkuperäisten Android- ja iOS-sovellusten kautta. Lue lisää tuotteesta Gluu

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Battle-tested for enterprise, DX allows you to focus on your business, not the document and contract processes that support it. Lue lisää tuotteesta Docxpresso
Increase your productivity, compliance, and customer satisfaction with DX, a cutting-edge contract and document process management solution. DX allows organizations to automate, monitor, and control repetitive document processes, including those involved in purchasing, sales, and HR. The DX platform's flexibility allows customers across diverse industries to extract value, including retail, legal, tech, and government. Fast, tailored, and value-driven implementation by the DX team. Lue lisää tuotteesta Docxpresso

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Professional Inspection app, available on iOS, Andriod and web browser, Issue tracking, analytics Lue lisää tuotteesta Auditus
Auditus is an inspection app and cloud base software used by 9000+ clients to perform inspections, audits, compliance checks or quality assurance tests. Auditus app Empowers your workers in the field. A multi-lingual inspection app, available online and offline on multiple platforms(iOS, Andriod, Internet browser). Its state-of-the-art scoring system, issues tracking, risk alerts and powerful real-time reporting give full visibility of your business' performance. Lue lisää tuotteesta Auditus

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Easily Build, Send, and Receive Forms Online. Lue lisää tuotteesta FormDr
Quickly create forms with our simple drag-and-drop form builder. No coding required. Customize forms with e-signatures, conditional logic, tables, attachments, payments, drawings and more. Submissions are encrypted and stored on secure servers. Style forms with your colors, fonts, logo to create a seamless experience. Your forms can be fully customized to match your brand and styling. Embed forms on your website, send text (SMS)/email invitations, generate QR codes, and send automatic reminders. Lue lisää tuotteesta FormDr

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Build high-quality HTML forms in minutes --- we have the Form Backend Lue lisää tuotteesta Headlessforms
Receive form submissions and send auto-response emails via a form on your website – without writing a backend. It's perfect for WordPress, Netlify, Vercel, Github Pages, or any static site. Headless forms provides form endpoints as a service so your simple sites can stay simple. Capturing form submissions has never been this hassle-free. Lue lisää tuotteesta Headlessforms

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
We focus on the value of business relationships. top.legal reinvents how sales and legal teams draft, negotiate and close contracts. Lue lisää tuotteesta top.legal
top.legal is in the business of improving your contractual relationships. We found that traditional processes that are bound to MS Word and paper leave money on the table, as Word Ping-Pong is a time-waster. top.legal reinvents how sales and legal teams draft, negotiate and close contracts. Features include automation for scaling the contracting process, collaboration tools for negotiation and contract analysis and integrations. Lue lisää tuotteesta top.legal

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Popdocx is a document population solution that can auto-populate data from different systems into forms and documents. Lue lisää tuotteesta Popdocx
Popdocx is a versatile software application that allows users to assemble and populate multiple types of forms, documents or forms for any business in minutes. Users can get information from different systems or populate information into the software; automate and validate data flows to ensure data integrity and reduce processing errors and electronically sign document upon completion. Lue lisää tuotteesta Popdocx

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
DSAR Management is a data subject access request solution that allows users to discover and respond to DSARs. Lue lisää tuotteesta DSAR Management
DSAR Management is a data subject access request solution that allows users to discover and respond to DSARs. Lue lisää tuotteesta DSAR Management

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace's Forms: easy-to-create surveys and forms for everyone. Create custom forms for surveys and questionnaires at no extra cost. Gather everything in a spreadsheet and analyse data directly in Google Sheets. Select from multiple question types, drag-and-drop to reorder questions and customise values as easily as pasting a list. Lue lisää tuotteesta Google Workspace

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Survey builder application that allows one to create customizable forms that could be shared among sample using a web URL.
Survey builder application that allows one to create customizable forms that could be shared among sample using a web URL. Lue lisää tuotteesta Google Forms

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
DocuSign is changing how business gets done by empowering anyone to transact anytime, anywhere, on any device with trust and confidence
DocuSign is changing how business gets done by empowering more than 250,000 companies and more than 100 million users in 188 countries to send, sign and manage agreements anytime, anywhere, on any device with trust and confidence. DocuSign replaces printing, faxing, scanning and overnighting paper documents to transact business. Their technology enables organizations of every size, industry and geography to make every agreement fully digital to keep life and business moving forward. Lue lisää tuotteesta DocuSign

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Wrike's form automation software is used by 2.3M. Organise requests, streamline intake, and help teams get the details they need.
Wrike's form automation software is trusted by over two million worldwide in 140 countries. Create customized forms that automatically organise requests, streamline intake, and help your teams start every task with all of the information they need. Wrike's easy-to-use form automation software helps teams to organize new projects, automate HR, marketing, sales, and IT requests, and give your teams what they need, when they need it. Start a free trial now. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
UpKeep is rated the #1 mobile-first Forms Automation Software to streamline work orders, facility, and asset management.
UpKeep's Forms Automation Software is rated the #1 mobile-first maintenance and asset management solution for your team. From your desktop to your phone and even your tablet, UpKeep is easily accessible from anywhere at any time. Create work orders on-the-go, get notifications when tasks are updated, and receive alerts straight from your app when assets go down making your business run more efficiently than ever before. Lue lisää tuotteesta UpKeep

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Ideal for businesses of all sizes, it is a form building tool that helps users create survey forms while also reviewing submissions.
Trusted by over 10 million users, Jotform's form builder is the easy way to create and publish online forms from any device. The company offers 10,000+ ready-made form templates, 100+ integrations to 3rd party apps, and advanced design features making it the leading online form builder for organizations all over the world. It's popularly used to create payment forms, lead generation forms, registration forms, contact forms, application forms, and more. Lue lisää tuotteesta Jotform

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
The world's most friendly website and landing page builder that comes with portfolio, blog and social networks integration.
Alboom Prosite is a friendly and powerful site builder to photographers, creative professionals and companies that want to showcase and sell their work online. It is a leading platform intended for everyone that want leverage a site with portfolio, photo galleries, social networks and build landing pages, all personalized with drag and drop resources and human support if necessary. Lue lisää tuotteesta Alboom Prosite

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Create engaging, platform-independent and beautiful surveys. We empower companies - large & small - & individuals, to collect feedback.
SurveyLegend is the next generation of online surveys engaging, platform-independent & beautiful. We empower companies - large & small - & individuals, to create mobile-friendly, gorgeous surveys. No w you can create great-looking surveys on your PC or tablet, customize the look of your survey however you like, & display collected data with eye-catching & insightful graphics. Creating questionnaires is done simply by drag & drop, & you don't need to be a market research expert to use our tool. Lue lisää tuotteesta SurveyLegend

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
An all-in-one online PDF editor, built-in e-signature and fillable form builder.
pdfFiller is a GDPR compliant online PDF editor, e-signature manager and fillable PDF form builder in a single web app. Edit and e-sign PDF documents online, create fillable PDF forms and send them for signing. Share documents via email, social media or host them on your company's website. Fax, print or send PDFs via USPS right from your pdfFiller account. Get completed copies of submitted and signed PDF forms and automatically extract data to an Excel file, CRM or database. Lue lisää tuotteesta pdfFiller

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Pardot's lead management features CRM integration, email marketing, lead nurturing, lead scoring, and ROI reporting.
Pardot empowers marketing and sales teams to work together to engage buyers, close deals, and grow relationships. Pardot's lead management features CRM integration, email marketing, lead nurturing, lead scoring, and ROI reporting to help marketing and sales teams work together to generate and qualify sales leads, shorten sales cycles, and track marketing ROI. Users can track all prospects on a site, qualify sales leads, and utilize social selling. Lue lisää tuotteesta Pardot

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Easy-to-make forms that are fully automated while also fun and conversational.
Create stylish forms with automatically generated reports and useful insights. 120+ integrations to your favorite apps let you automate your workflow and send collected data wherever you need it to be. Typeforms are responsive and fully customizable to your brand, giving a personalized experience while also being fully automated. The easy form builder means you can build and launch one in minutes, and it's all protected with enterprise-level security. Lue lisää tuotteesta Typeform

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Twilio SendGrid is the leading cloud-based email delivery platform, trusted by over 80,000 of the world's fastest-growing brands.
Twilio SendGrid is a leader in customer communications. Our trusted, cloud-based email delivery platform helps marketers and developers send with confidence. We are trusted by over 80,000 global customers, big and small, to drive engagement and growth through their email program. In addition to our award-winning API, Twilio SendGrid's Marketing Campaigns offers powerful, one-to-many sending, straightforward segmentation, flexible and frustration-free campaign editing and actionable analytics. Lue lisää tuotteesta SendGrid

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Lue lisää tuotteesta Process Street

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Lue lisää tuotteesta Weave

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
With over two million landing pages at an average conversion rate of over 16%, Instapage is helping leading brands across 100 countries
Instapage is the world’s most advanced landing page platform, helping digital advertisers create more relevant and impactful advertising by making it easy to build conversion-optimized landing pages in minutes. With Instapage, marketers can maximize conversions by creating, personalizing, optimizing landing pages at scale, automatically connecting ads with relevant post-click pages, and delivering insights to drive the highest growth possible from digital ad campaigns. Lue lisää tuotteesta Instapage

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Regpack's online form builder and integrated payments software makes collecting and managing client data and payments simple.
Regpack is a comprehensive online form builder platform trusted by more than 7,000 organizations worldwide. Regpack gives you the tools you need to automate and manage your business, including flexible form building, real-time dynamic data reporting, integrated online payments, automatic payment plans, variable pricing, and more. Our clients see an increase in registrations, revenue growth, and are more efficient in day-to-day management tasks. Lue lisää tuotteesta Regpack

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Pipefy is a no-code process management software that empowers anyone to create and automate efficient workflows on their own.
Pipefy is a no-code workflow management software that makes business processes such as purchasing, onboarding, and recruiting hassle-free, so requesters, processors and managers are more efficient. By empowering non-technical workers to create and automate workflows without IT support, Pipefy enhances speed and delivers higher quality outcomes. Pipefy is now used in over 150 countries by companies of all sizes and leading enterprises such as Visa, IBM, Volvo, Santander and Kraft Heinz. Lue lisää tuotteesta Pipefy

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Send secure intake and consent forms privately to your clients. HIPAA compliant, e-signature support, online booking and payment
IntakeQ provides beautiful and secure electronic intake forms for health professionals, enabling them to offer an amazing onboarding experience, while also optimizing and streamlining the intake process. As a bonus, IntakeQ also offers powerful practice management features, including scheduling, payment, appointment reminders, secure messaging, telehealth, invoicing and insurance billing. Affordable pricing, 14-day free trial, no credit card required, no software to install. Lue lisää tuotteesta IntakeQ

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Jolt is an app-based software used to manage daily operations and hourly workers, giving real-time feedback to owners and managers.
Jolt is a comprehensive digital operations platform that is available on smartphones and tablets. Jolt helps restaurants, retail, hospitality, and other businesses create accountability, enhance food safety compliance, and boost employee performance. Jolt is used by companies like Smoothie King, Jimmy John’s, Buffalo Wild Wings, Legoland, Jack In The Box, Weis, Cinemark, and thousands of other global brands. Lue lisää tuotteesta Jolt

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Low-code platform for creating web-applications with databases for business
QuintaDB is a powerful low-code platform to configure and automate business workflows. Collect, manage, analyze data in reports and integrate custom applications with minimal steps. Control your multiplatform apps from anywhere, at any time on PC, Android or iOS devices. The service is easy to use and doesn’t require special knowledge and installation of additional software. Automate your business processes, manage, visualize and share your data into your custom applications. Lue lisää tuotteesta QuintaDB

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Automate and digitalize paperwork. Easily create and manage any type of company document with Connecteam’s form automation software.
Easily and efficiently streamline your document workflow with Connecteam’s forms automation software. Create, share, store, and manage any type of company document or form, from policies and contracts to safety reports and checklists. Accessible from mobile and desktop. Allow employees to quickly refer to your digital library from any work site. Create digital forms and checklists for your employees to fill in and submit for your review in real-time. Reduce manual work time and costs. Lue lisää tuotteesta Connecteam

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Wufoo makes it easy to create custom online forms so you can collect data, RSVPs, payments and more, all without writing code.
Wufoo makes it easy to create custom online forms so you can collect data, RSVPs, payments and more, all without writing a single line of code. Trusted by more than 3 million users, including companies like Amazon & Disney, Wufoo has an award-winning form builder interface, easy customization, 400+ templates and reporting! Whether you're embedding your forms on your website, or sharing a direct link, Wufoo has you covered. Lue lisää tuotteesta Wufoo

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Fulcrum allows anyone to automate field inspection processes in minutes.
Fulcrum is a field inspection management platform that ensures safer, higher quality, and compliant outcomes for mobile teams. With Fulcrum, organizations can digitize data collection and inspection processes in minutes, manage inspection-related issues and tasks in one place, effortlessly demonstrate compliance with regulations, and get consistent actionable insights and reports from teams in the field. Lue lisää tuotteesta Fulcrumapp.com

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
Caspio is the world's leading NO-CODE platform for building online database applications without having to write code.
Caspio is the world's leading NO-CODE platform for building feature-rich web forms without coding. The all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Lue lisää tuotteesta Caspio

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
AidaForm is a drag-and-drop tool for creating online registration and order forms, surveys and quizzes.
AidaForm is an online service that allows you to easily create online registration and order forms, surveys and quizzes. AidaForm supports Classic and Conversational form layouts, offers a modern responsive design and flexible customization. The gallery of ready-made templates includes more than 100 different forms for online sales, feedback collection, customer development and lead generation. Lue lisää tuotteesta AidaForm

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
GoCanvas enables any businesses to replace inefficient paper forms with customizable mobile apps. No IT or coding required.
GoCanvas is a cloud-based software that enables businesses to replace expensive and inefficient paper forms with powerful apps on their smartphones and tablets. GoCanvas enables users to collect information using mobile devices, share that information and easily integrate with existing backend systems. GoCanvas also offers the first business-only application store of its kind, with 20,000+ pre-built, fully customizable apps that work on all mobile platforms and serve 30+ vertical markets. Lue lisää tuotteesta GoCanvas

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota
iAuditor gets everyone on the same paperless page. Move away from the tick and flick of paper to real-time visibility.
Safety is now a core component of brand reputation across every industry. Everyone has the right to expect a safe experience so businesses must prioritise the safety of their people and customers, with clear lines of communication that make everyone an active participant. With iAuditor you can share inspection reports with your stakeholders and other teams just by clicking a button. This commitment of adopting a safety culture holds the key to getting the world safely back to business. Lue lisää tuotteesta iAuditor

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
  • Versiohallinta
  • Vedä ja pudota