Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Forms Automation Software

Forms Automation -ohjelmistolla yritykset voivat yksinkertaistaa asiakirjoihin liittyviä työnkulkuja. Tällaiset ratkaisut optimoivat asiakirjojen laadinnan, tulostamisen, faksaamisen, yhdistämisen ja turvallisuuden sekä saapuvan/lähtevän asiakirjaliikenteen. Yritykset voivat laatia ja ylläpitää lähes mitä tahansa asiakirjoja laskuista tapahtuma­raportteihin sekä seurata helposti kerättyjä tietoja. Forms Automation -ohjelmisto on hyödyllinen lähes kaikilla toimialoilla ja se liittyy liiketoiminta­prosessien hallintaohjelmistoon, julkaisujärjestelmiin, sopimushallinta­ohjelmistoon ja asiakirjanhallinta­ohjelmistoon.

Luo lomakkeita helposti ja muunna vastaukset työnkuluiksi monday.comin avoimella alustalla, jotta tiimisi voi käsitellä pyynnöt yhdessä paikassa.
Muunna lomakkeesi digitaaliseen muotoon ja vastaukset työnkuluiksi helposti monday.comin avoimen alustan avulla. Koodausta ei tarvita. Luo lomakkeita nopeasti valmiilla mallipohjilla ja jaa niihin linkkejä saadaksesi vastauksia käyttäjiltä, ostajilta tai asiakkailta. Kokoa vastaukset visuaaliseen tauluun, jos sinun on seurattava avointen palvelupyyntöjen tilaa yhdestä paikasta. Voit myös luoda vastauksista raportteja tehdäksesi parempia päätöksiä prioriteettiesi kannalta. Lisää sitten automaatioita toistuvien tehtävien siirtämiseen ja koko prosessin virtaviivaistamiseksi. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Versiohallinta
  • Lomakkeiden hallinta
  • Mukautettavat mallit
  • Vedä ja pudota
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Third-Party Integrations
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Versiohallinta
  • Lomakkeiden hallinta
  • Mukautettavat mallit
  • Vedä ja pudota
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Third-Party Integrations
PandaDoc on monitoimityökalu, jolla voit laatia, muokata, lähettää, seurata ja allekirjoittaa sähköisesti lomakkeita ja muita liikeasiakirjoja nopeasti ja helposti.
PandaDoc on monitoimityökalu, jolla voit laatia, muokata, seurata ja allekirjoittaa sähköisesti lomakkeita nopeasti ja helposti. Tutustu parempaan tapaan laatia ammattimaisen näköisiä yrityslomakkeita. Lisää myyntiä rajattomilla sähköisillä allekirjoituksilla, uudelleenkäytettävillä malleilla, sovelluksen sisäisellä muokkauksella, CRM-integraatiolla, sovellusrajapinnoilla ja 24/7 live-tuella. Keskivertokäyttäjämme laatii lomakkeen alle neljässä minuutissa ja raportoi myynnin 20 %:n kasvusta. Liity 50 000 muun yrityksen joukkoon automatisoimalla asiakirjojen työnkulut, nopeuttamalla toimitusprosessia ja lisäämällä siten myyntiä! Lue lisää tuotteesta PandaDoc

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Versiohallinta
  • Lomakkeiden hallinta
  • Mukautettavat mallit
  • Vedä ja pudota
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Third-Party Integrations
Bitrix24 on suosittu ilmainen lomakkeiden luontiratkaisu, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä eri puolilla maailmaa. Ulkoiset (verkkosivusto) ja sisäiset (pyynnöt) lomakkeet.
Bitrix24 on suosittu ilmainen lomakkeiden luontiratkaisu, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä eri puolilla maailmaa. Ulkoiset (verkkosivusto) ja sisäiset (pyynnöt) lomakkeet. Natiivi integraatio Bitrix24:n CRM:n ja lomakkeiden automaatio-ominaisuuksien kanssa. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Versiohallinta
  • Lomakkeiden hallinta
  • Mukautettavat mallit
  • Vedä ja pudota
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Third-Party Integrations
Survey Anyplace on ohjelmistoalusta verkkolomakkeiden laatimiseen ja yksilöllisten raporttien automaattiseen luomiseen.
Survey Anyplace on ohjelmistoalusta verkkolomakkeiden laatimiseen automaattisesti luoduilla yksilöllisillä raporteilla. Lue lisää siitä, miksi Capgemini, EDF ja Bare International sekä monet keskikokoiset konsultointi- ja valmennusyritykset automatisoivat henkilökohtaisen neuvonnan Survey Anyplacen avulla. Olipa tavoitteesi sitten yrityksesi skaalaaminen, liidien luominen tai ajan säästäminen automaatiolla, se onnistuu helposti Survey Anyplacen avulla. Aloita seitsemän päivän ilmainen kokeilu jo tänään, niin pääset heti käyttämään kaikkia ominaisuuksia. Lue lisää tuotteesta Pointerpro

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Versiohallinta
  • Lomakkeiden hallinta
  • Mukautettavat mallit
  • Vedä ja pudota
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Third-Party Integrations
Kissflow Workflow on johtava työnkulkuohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja että jäsentämättömiä työnkulkuja.
Kissflow on arvioitu johtavaksi lomakeautomaatio-ohjelmistoksi. Meidät tunnetaan laajalti työnkulkuohjelmistona ja liiketoimintaprosessien hallintatyökaluna. Kissflow tulee sanoista Keep it Simple & Smart Form Solution (vapaasti suomennettuna pidä asiat yksinkertaisina älykkäällä lomakeratkaisulla). Sen avulla yrityskäyttäjät voivat hallita lomakkeiden koko elinkaarta ilman IT-tukea. Kuten nimestä voi päätellä, Kissflow’lla on erittäin helppoa luoda työnkulkuja ja lomakkeita. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Versiohallinta
  • Lomakkeiden hallinta
  • Mukautettavat mallit
  • Vedä ja pudota
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Third-Party Integrations
Yksi integroitu alusta, joka sisältää työkalut digitaalisten lomakkeiden hallintaan, jakeluun ja täyttämiseen sekä verkossa että Android- tai Apple-laitteilla.
Gluu auttaa yrityksiä luovimaan monimutkaisissa tilanteissa, jotta kasvu ei tyrehtyisi. Gluu tarjoaa jokaiselle työntekijälle käyttöliittymän oikeille tehtäville ja ohjeistuksille oikeaan aikaan. Näin ollen et tarvitse uutta järjestelmää jokaiselle liiketoimintaprosessille, ja voit käyttää enemmän aikaa ja energiaa kasvun lisäämiseen. Gluu yhdistää kaikki prosessinhallinnan liikkuvat osat. Tähän sisältyvät lomakkeet. Muutaman minuutin sisällä voit kartoittaa työnkulun ja antaa etulinjan henkilöstön suorittaa sen alkuperäisten Android- ja iOS-sovellusten kautta. Lue lisää tuotteesta Gluu

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Versiohallinta
  • Lomakkeiden hallinta
  • Mukautettavat mallit
  • Vedä ja pudota
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Third-Party Integrations
Luo lomakkeita, markkinointikanavia, analyysejä, kyselyitä, testejä... henkilökohtaisella vastausominaisuudella. Generoi automaattisesti korkealaatuisia yhteyksiä!
FRONTLEAD on verkkopohjainen ohjelmisto, joka on suunniteltu lomakkeiden, markkinointikanavien, kyselyiden, henkilökohtaisen analyysin, testien ja kyselyjen luomiseen... automaattisen henkilökohtaisen vastausominaisuuden avulla. Se on täydellinen yrityksille, toimistoille, valmentajille, konsulteille ja markkinoijille tehokkaaseen viestintään tai laadukkaiden yhteyksien luomiseen. ChatGPT voidaan käyttää nopeasti ja helposti kysymysten, vastausten ja henkilökohtaisten vastausten luomiseen. Lue lisää tuotteesta FRONTLEAD

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Versiohallinta
  • Lomakkeiden hallinta
  • Mukautettavat mallit
  • Vedä ja pudota
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Third-Party Integrations
formsflow.ai on alhaisen koodin lomakeautomaatioalusta yrityssovellusten nopeaan rakentamiseen, joka integroi lomakkeita, työnkulkuja ja analytiikkaa
formsflow.ai on avoimen lähdekoodin alhaisen koodin lomakeautomaatioalusta, jonka avulla voidaan rakentaa nopeasti yrityssovelluksia. formsflow.ai integroi johtavat avoimen lähdekoodin sovellukset, kuten form.io Form Builderin, Camundan Process Orchestratorin, Keycloakin Identity and Access Managementin ja Redashin analytiikan, saumattomaksi ja tehokkaaksi ratkaisuksi. Lue lisää tuotteesta formsflow.ai

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Versiohallinta
  • Lomakkeiden hallinta
  • Mukautettavat mallit
  • Vedä ja pudota
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Third-Party Integrations