Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Vendor Management-ohjelmisto

Vendor Management -ohjelmisto auttaa kolmannen osapuolen toimittajiin liittyvien kustannusten ja edistymisen seuraamisen hallinnassa sekä toimittajasuhteisiin ja tuotteiden laatuun liittyvässä raportoinnissa. Jos organisaatio käyttää useita toimittajia, Vendor Management -ohjelmisto voi parantaa tuottavuutta ja yhteistyötä projekteissa, joissa toimittajia käytetään. Tällaisiin ohjelmistoihin sisältyvät usein datan kokoaminen tietokantaan, toimittajien pisteytys, RFP-ohjelmisto ja tarjoustoiminnot sekä suorituksen seuranta. Vendor Management -ohjelmisto liittyy sopimushallinta­ohjelmistoon, Proposal Management -ohjelmistoon, hankintaohjelmistoon ja osto-ohjelmistoon.

NetSuiten hankintaratkaisu auttaa yrityksiä ostamaan tuotteita ja palveluita parhaaseen hintaan ja hyvissä ajoin.
Ostoprosessi voi olla tehoton ja aikaa vievä erityisesti silloin, kun tuote- ja palvelupyynnöt on käsiteltävä manuaalisesti käyttämällä puhelinsoittojen, sähköpostien, paperiluetteloiden ja faksien yhdistelmää. NetSuiten hankintaratkaisu auttaa yrityksiä ostamaan tuotteita ja palveluita parhaaseen hintaan ja hyvissä ajoin. Se säästää työntekijöiden arvokasta aikaa helppokäyttöisillä ominaisuuksilla ja vähentää kustannuksia ohjaamalla ostot hyväksytyille toimittajille ja ennalta neuvoteltuihin sopimuksiin. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Palvelussuhteen päättyminen
  • Transaktiohistoria
  • Itsepalveluportaali
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Myyjämaksut
  • Laskujen käsittely
  • Hankinnan hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Perehdytys
Rakennusalalle suunniteltu pilvipohjainen seuraavan sukupolven ERP-järjestelmä.
Archdesk on rakennusalalle suunniteltu kaikenkattava, pilvipohjainen seuraavan sukupolven ERP- eli toiminnanohjausohjelmisto. Archdesk kattaa työnkulun kaikki vaiheet alustavista asiakkaiden kyselyistä arvioihin, sopimuksiin, projektinhallintaan, budjetointiin, hankintaan, kilpailutukseen, aikataulutukseen, työvoiman hallintaan, tiedonhallintaan, kustannusarvioihin, raportointiin, tiimien yhteistyöhön ja viimeiseen laskuun. Kaikkien vaiheiden hallinnointi tapahtuu mukautettavan työnkulun ja helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla, ja ohjelmistoa voi käyttää miltä tahansa laitteelta ympäri vuorokauden. Lue lisää tuotteesta Archdesk

Ominaisuudet

  • Palvelussuhteen päättyminen
  • Transaktiohistoria
  • Itsepalveluportaali
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Myyjämaksut
  • Laskujen käsittely
  • Hankinnan hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Perehdytys