Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Benefits Administration Software

Benefits Administration Software auttaa HR-ammattilaisia henkilöstötietojen järjestämisessä sairaus-, hammashoito-, eläkesäästö-, työkyvyttömyys- ja eläke-etuuksia varten. Ohjelmiston avulla voidaan varmistaa, että etuuksien edellytykset täyttyvät, sekä seurata yritysten etuuskuluja lähes millä tahansa toimialalla. Tällaisiin ratkaisuihin kuuluvat myös etuusote­ohjelmistot ja etuussuunnitelma­ohjelmistot. Benefits Administration Software liittyy Human Resources -ohjelmistoon, palkanlaskenta­ohjelmaan ja Workforce Management -ohjelmistoon.

BambooHR:n etuuksien seurannan avulla henkilöstöetujen hallinta ja järjestäminen onnistuu yhdestä paikasta.
Yrityksesi tarjoamilla eduilla voi olla suuri merkitys työntekijöiden sitouttamisessa. BambooHR:n etuuksien seurannan avulla henkilöstöetujen hallinta ja järjestäminen onnistuu yhdestä paikasta. Työntekijät näkevät tiedot eduistaan suoraan BambooHR:n aloitusnäytöltä, jolloin säästät aikaa, kun he etsivät itse vastauksia etuihin liittyviin kysymyksiin. BambooHR auttaa työntekijöitä näkemään ja ymmärtämään, miten heidän työstään saamansa korvaus muodostuu kokonaisuutena. Lue lisää tuotteesta BambooHR

Ominaisuudet

  • Vähennysten hallinta
  • Työsuhde-etujen hallinnointi
  • Terveysvakuutuksien hallinnointi
  • Tarjoajien hallinta
  • ACA-raportointi
  • Itsepalveluportaali
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Palkkalistojen hallinta
Palkkalista ja vaatimustenmukainen palkkausjärjestelmä työntekijöille ympäri maailmaa
Deel on etätiimeille tarkoitettu maailmanlaajuinen alusta, jota käytetään palkanlaskentaan ja vaatimuksenmukaiseen palkkaamiseen. Sen avulla kuka tahansa voi tulla palkatuksi ja saada maksun missä tahansa. Palkkaa välittömästi kokoaikaisia työntekijöitä tai itsenäisiä urakoitsijoita ympäri maailmaa, muutamassa minuutissa ja lakia noudattaen. Deelin avulla yritykset huolehtivat palkanmaksusta ja luovat paikallisen lain mukaisia sopimuksia yli 150 maassa käyttäen teknologista itsepalveluprosessia. Deel palvelee yli 3 500 asiakasta PK-yrityksistä pörssiyhtiöihin. Lue lisää tuotteesta Deel

Ominaisuudet

  • Vähennysten hallinta
  • Työsuhde-etujen hallinnointi
  • Terveysvakuutuksien hallinnointi
  • Tarjoajien hallinta
  • ACA-raportointi
  • Itsepalveluportaali
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Palkkalistojen hallinta
Kattava HCM, joka sisältää etu-, koulutus-, rekrytointi-, palkanlaskenta- ja vaatimustenmukaisuusratkaisut sekä täydelliset raportointi- ja analysointiominaisuudet
Sage Peoplen avulla keskisuuret ja suuret yritykset voivat hallita arvokasta henkilöstöään kattavan pilvipohjaisen inhimillisen pääoman hallintaratkaisunsa eli HCM:n avulla. Sen avulla niin paikalliset kuin monikansallisetkin organisaatiot voivat muuttaa tapaa, jolla ne hankkivat, sitouttavat, hallinnoivat ja kehittävät työntekijöitään. Sage People on rakennettu suositulle Salesforce-com-alustalle ja sen taustalla on Sagen 30 vuoden kokemus henkilöstöhallinnon IT-ratkaisuista. Järjestelmä voidaan ottaa nopeasti käyttöön – tyypillisesti noin 90 päivässä – ja sitä on helppo käyttää ja mukauttaa. Lue lisää tuotteesta Sage People

Ominaisuudet

  • Vähennysten hallinta
  • Työsuhde-etujen hallinnointi
  • Terveysvakuutuksien hallinnointi
  • Tarjoajien hallinta
  • ACA-raportointi
  • Itsepalveluportaali
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Palkkalistojen hallinta
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille.
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille. Virtaviivaistamme henkilöstöprosesseja ja -toimintoja aikataulukoista sisäiseen viestintään. niikiis kattaa kaikki PK-yritysten henkilöstöhallinnolliset tarpeet rekrytoinnista poistumishaastatteluun. niikiis tehostaa PK-yritysten toimintaa intuitiivisella Plug and Play -ratkaisulla, joka säästää aikaa ja rahaa sekä yksityisellä että yritystasolla. Lue lisää tuotteesta niikiis

Ominaisuudet

  • Vähennysten hallinta
  • Työsuhde-etujen hallinnointi
  • Terveysvakuutuksien hallinnointi
  • Tarjoajien hallinta
  • ACA-raportointi
  • Itsepalveluportaali
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Palkkalistojen hallinta