Suomi Näytä paikalliset tuotteet
746 tulosta
Jira is a fully-featured task management tool for teams planning and building great products. Lue lisää tuotteesta Jira
Jira is the task management tool for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Suunnittele, hallitse ja seuraa tiimisi tehtäviä juuri sinun tarpeisiisi mukautetulla alustalla. Lue lisää tuotteesta monday.com
Luo tiimillesi sopiva tehtävänhallinta, jotta voit helposti suunnitella, hallita ja seurata työtä yhdellä intuitiivisella alustalla. Integroi ensin kaikki jo käyttämäsi työkalut natiiveilla integraati oilla tai API. Lisää sitten koodittomat automaatiot, jotta voit käyttää vähemmän aikaa tilapäivitysten tarkkailuun ja keskittyä sen sijaan tiimisi tukemiseen. Saat siis tarvittavan näkyvyyden työnkulkujen hallintaan. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Collaboration platform built for email management, customer support, and task management. Lue lisää tuotteesta Rooftop
Rooftop is a collaboration platform built for email management, customer support, and task/project management. It was built around 3 pillars: -Inbox management: Managing emails can be a tedious task. Rooftop helps you classify, process, and retrieve emails easily. - Collaboration: Rooftop was built to make it possible for teams to collaborate on emails and tasks. - Task management: Manage all your tasks and projects in Rooftop. You can build all kinds of workflows and sales pipelines. Lue lisää tuotteesta Rooftop

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
The issue tracker designed for agile teams. An agile project management tool that can be customized to your business processes. Lue lisää tuotteesta YouTrack
Developed by JetBrains. YouTrack is a tool to manage your projects, configure agile boards, use reports and Gantt charts, dashboards and time tracking. Track tasks and issues, support customers requests, plan sprints and releases, create workflows, and never force your process to fit the limits of a tool again! YouTrack speaks your language, supports markdown and emoji-reactions. YouTrack is flexible enough to follow your exact process! Cloud or Standalone. Free for 10 users. Lue lisää tuotteesta YouTrack

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Intuitive and easy-to-use task management for software teams that want to see the big picture. Lue lisää tuotteesta Shortcut
Intuitive and easy-to-use task management for software teams that want to see the big picture. Clubhouse comes with everything you need to work on a modern software project, but isn't bloated with features you'll never use. See how realistic your deadlines are with progress tracking and predictive analytics. Available integrations reduce process overhead and automate repetitive tasks: GitHub, Slack, Zapier, Dropbox, Drive, Box, and more... Try it free today! Lue lisää tuotteesta Shortcut

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
A software suite for small professional services organizations with modules for project management, timesheets, expenses & invoicing. Lue lisää tuotteesta Avaza
Avaza is a software suite for small businesses. It includes modules for project management & collaboration, resource scheduling, time tracking, expense management, quoting & invoicing. You can choose whether you view tasks in list view or as Kanban boards. Avaza also offers powerful reporting features. Drag and drop file attachments into tasks. Use Avaza in the cloud, and access it from any device whether its your desktop, tablet or mobile. Lue lisää tuotteesta Avaza

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Scoro is an end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. Lue lisää tuotteesta Scoro
Scoro is an award-winning end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. In addition to project management features, Scoro provides all the tools you need to fully manage your business: work & task scheduling and tracking, collaboration, contact database & CRM, quoting and billing, advanced reporting, real-time dashboards, and much more. Sign up for a 14-day free trial to see for yourself! Lue lisää tuotteesta Scoro

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Bitrix24 on suosittu ilmainen tiimien tehtävien ja projektien hallintaratkaisu, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa tiimiä ympäri maailman. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoimen lähdekoodin versio. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Etsitkö laadukasta ilmaista tiimin tehtävien hallintaohjelmistoa? Valmistaudu Bitrix24:n tekemään vaikutukseen. Kyllä, saat ilmaiset rajoittamattomat tiimit ja ilmaiset rajoittamattomat tehtävät. Etkö ole vieläkään vaikuttunut? Entä jos lisäämme pakkaan ilmaisen ajanseurannan, alitehtävät, tehtävämalleja ja tehtäväroolit? Haluatko lisää? OK. Saat myös Gantt-kaaviot, jaetut kalenterit, tehtävien delegoinnin, tehtäväraportit ja esimiesnäkymän. Haluatko erittäin yksinkertaisen tiimin tehtävien hallintaratkaisun? Tässä se on. Oletko tehokäyttäjä? Ei ongelmaa. Kahdeksan miljoonaa tiimiä käyttää Bitrix24:ää. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
SpiraPlan is a turn-key Enterprise Agile Program Management system that helps plan, manage and track your programs, risks, & resources. Lue lisää tuotteesta SpiraPlan
SpiraPlan is the Enterprise Agile Program Management tool that lets you synchronize your projects, programs, portfolios and resources to make sure the right people are doing the right work to meet your goals. With SpiraPlan, manage your tasks, requirements, issues, code and risks quickly and easily. SpiraPlan includes a robust task management system that lets users define tasks, categorize into types, organize by folder, assign to team members, and track the progress until completion. Lue lisää tuotteesta SpiraPlan

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
ClickUp is the world's leading task management tool with fully customizable and proprietary features that make it a must-have Lue lisää tuotteesta ClickUp
With features like tasks, subtasks, Reminders, task priorities, time tracking, custom views, Goals, dependencies, and custom statuses, ClickUp has everything you need to manage tasks for any project or team! ClickUp is the perfect task management tool that brings all of your task needs into a single app and is used by 100,000+ teams in companies like Airbnb, Google, and Uber. Built for personal use and teams of all sizes and industries, ClickUp is a must-have tool for task management Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Wrike is an enterprise task management software with prebuilt templates, time tracking, Gantt charts, Kanban boards, and more. Lue lisää tuotteesta Wrike
Wrike is an award-winning task management software for enterprise teams. It includes advanced security and full scalability. Project managers, product managers, and program managers can especially benefit from its one-click Gantt charts, Kanban boards, easy-to-use reporting, and automated task assignment and file sharing. Explore tailored solutions for your team, including specific industry-led templates, workflows, and features. Do the best work of your life with Wrike. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
MeisterTask is a web-based task and project management tool that is perfect for managing your task. Lue lisää tuotteesta MeisterTask
MeisterTask is a web-based task and project management tool that is perfect for managing your tasks. Beautifully-designed interfaces, intuitive functionality and seamless integrations with other tools make it a logical choice for teams all around the world for task management. The tool is part of the Meister Suite, a group of products for flawless workflow management. From ideation in our mind mapping tool, MindMeister, to online documentation in MeisterNote. Lue lisää tuotteesta MeisterTask

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset. Lue lisää tuotteesta Agile CRM
Agile CRM:n ohjelmisto hallinnoi projekteja tehokkaasti virtaviivaisella vedä ja pudota -projektinhallintatyökalulla, joten sinun on helppo hallinnoida tehtäviä myynti- ja markkinointitiimiesi välillä. Projektinhallintaohjelmisto sisältää erilaisia vaihtoehtoja projektiesi tilan tarkistamiseen ja seuraamiseen. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
GanttPRO makes it easy to comprehensively work on tasks, track time, and manage resources. Lue lisää tuotteesta GanttPRO
GanttPRO is online Gantt chart software used by 700K+ users worldwide. Project/product and portfolio managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres trust it to keep their planning simple, team members - engaged, and clients/partners - in the loop. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, and more - get them for FREE on a trial. Lue lisää tuotteesta GanttPRO

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Hallinnoi tehtäviäsi EngageBayn tehtävänhallintaohjelmiston avulla ja varmista, että tiimisi ei koskaan jää paitsi seurannasta. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay tarjoaa helpon ja tehokkaan työkalun, jonka avulla voit jakaa ja hallita tehtäviä markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi välillä. Tehtävänhallintaohjelmiston avulla voit luoda ja määrittää tehtäviä tiimisi jäsenille ja tarkistaa, ovatko he suorittaneet päivälle määritetyt tehtävät. Aseta prioriteettitasot ja lähetä sähköposti-ilmoituksia tehtävistä, joiden määräaika on pian. Automatisoi tehtävänmääritysprosessi ja vältä manuaalisen määrittämisen aiheuttamaa vaivaa. Seuraa edistymistä varmistaaksesi, että tehtävät suoritetaan ajoissa. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Zoho Sprints is an agile project management tool that helps Scrum teams to plan, track and always be ready for change. Lue lisää tuotteesta Zoho Sprints
Zoho Sprints is a free online agile project management tool for Scrum teams. Add user stories to your backlog, estimate and prioritize work items, stay on track with personalized scrum boards and swimlanes, get actionable insights from velocity, burn up and burn down charts, collaborate with your team on a social feed, and schedule your review and retrospective meetings from one place. Lue lisää tuotteesta Zoho Sprints

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Profit.co is the best platform to rollout Task Management for your entire organization. Align tasks with company goals. Lue lisää tuotteesta Profit.co
Profit.co is the best platform to rollout Task Management for your entire organization. Improve team productivity and collaboration by bringing your team¿s objectives, plans, tasks, files, checklists and more together in one shared space. Ability to align tasks with the company goals (OKRs) can improve execution across the board. Checklists make it easy for users to verify before marking tasks as "complete". The innovative "board velocity" idea aids measurement of productivity. Lue lisää tuotteesta Profit.co

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Quire is a collaborative project management software for organizing tasks in a unique nested task list, Kanban board and Timeline view. Lue lisää tuotteesta Quire
Breaking projects into smaller, bite-sized tasks is critical for successful project management. Quire is built for this key activity and arguably the best solution for businesses that struggle with taking big goals and both making them smaller and managing all these little tasks. Main view modes in Quire include Task List view, Kanban view, Timeline view, and Calendar enable you to work smarter and inspire you to achieve higher milestones. Lue lisää tuotteesta Quire

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Tehtävienhallinta- ja ajanseurantaohjelmisto yrityksille, tiimeille ja freelancereille. Lue lisää tuotteesta Monitask
Monitaskissa on tehtävänhallintaominaisuuksia, jotka parantavat koko tiimin tuottavuutta, tehokkuutta ja vastuullisuutta. Etätiiminhallinta ja tehtävien delegointi sekä ajanseurantaominaisuudet pitävät tiimit keskittyneinä nykyiseen tehtäväänsä. Ohjelmistomme on tehokas mutta kevyt, yksinkertainen ja helppokäyttöinen. Esimiehet voivat myös käyttää hallintapaneeliaan millä tahansa laitteella ja seurata tiimiään milloin ja missä tahansa. Kirjaudu Monitaskiin ja ala säästää aikaa ja rahaa jo tänään. Lue lisää tuotteesta Monitask

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Fast track design review with quick, visual feedback that gets everyone on the same page. Lue lisää tuotteesta Volley
With Volley, you can quickly and easily capture feedback on any website, even staging sites. Using the browser extension, you can leave notes and feedback pinpointed to specific design features and add attachments. Volley renders pixel-perfect screenshots as part of the feedback, allowing for a better understanding of all comments. No more games of Telephone via email! Notes are delivered to the selected workspace, and can also be automatically sent to Trello or Jira. Lue lisää tuotteesta Volley

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Helppokäyttöinen tehtävien hallintaohjelmisto. Joustava. Skaalautuva. Asennus vie muutaman minuutin. Sisältää sähköpostimuistutukset ja hallintapaneelit. Lue lisää tuotteesta QT9 QMS
Helppokäyttöinen tehtävien hallintaohjelmisto. Joustava. Skaalautuva. Asennus vie muutaman minuutin. QT9 QMS mahdollistaa yhteistyön tekemisen kenen tahansa kanssa missä ja milloin vain. Integroi laatuprosessit automatisoituihin tehtäviin. Vastaanota sähköposti-ilmoituksia ja automaattisia muistutuksia, kun tehtävien määräaika lähestyy. Sähköiset allekirjoitukset tekevät hyväksynnästä helpompaa. Tehokkaat hallintapaneelit ja dynaamiset ruudukkonäkymät näyttävät reaaliaikaiset tiedot haluamallasi tavalla. Yhdistä useiden järjestelmien tiedot. Sisältää rajoittamattomat liitetiedostot. Yksinkertaistaa ISO- ja FDA-standardien noudattamista. Kokeile ilmaiseksi yhden kuukauden ajan. Lue lisää tuotteesta QT9 QMS

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Tasks in bob help you and your people stay organized and efficient so you can keep your HR operations running smoothly. Lue lisää tuotteesta bob
Tasks in bob help you and your people stay organized and efficient so you can keep your HR operations running smoothly. With tasks in bob you can monitor task progress and give others a little nudge when needed; assign, re-assign, and notify those who need to stay in the know; and mark your own and others’ tasks as done and track history. Lue lisää tuotteesta bob

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille. Lue lisää tuotteesta todo.vu
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän CRM-järjestelmää, tehtävänhallintaa, ajanseurantaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancerei lle, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions. Lue lisää tuotteesta UniFocus
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep well of industry expertise to make labor forecasting, budgeting, scheduling, and compliance a breeze. Our cloud-based tools allow our software to integrate with your existing systems and provide powerful business insights from any device at any time. Lue lisää tuotteesta UniFocus

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Boost your teams to plan, organize, and track anything - tasks, clients, projects, features, orders, goods... Lue lisää tuotteesta Lumeer
Easy and fast to plan, organize, and track all your team tasks. Lumeer gives you a super easy visual task management. Everyone knows what to do next, why it is important, and how to do it. Remove unnecessary synchronization meetings, endless email threads, and confusing spreadsheets. Extreme flexibility gives anyone the freedom to create the perfect workflow, manage and track your progress. Flexibility to fit how your teams work today and to grow with your needs. Lue lisää tuotteesta Lumeer

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Stacker lets you build the tools you need to power your business, from portals to project trackers and CRMs – all without code. Lue lisää tuotteesta Stacker
Stacker is a no-code tool for building apps to power your business and securely share data, whether you're looking for a project management tool, client portal, task tracker or custom CRM. Sync data from Airtable, Google Sheets, Salesforce or 60 other data connectors to create a single source of truth for your team. Lue lisää tuotteesta Stacker

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Collaboration software that combines task management and communication features. Upgrade your team communication to the next level. Lue lisää tuotteesta HeySpace
HeySpace is a project management and communication platform designed for working in teams. An app is simple and user-friendly thanks to an intuitive interface and combination of many features like chat, boards, calendar, and timeline. HeySpace provides integrations that enable planning and execution to work fast and effectively. Our collaboration software has a totally free version for small teams and a premium plan dedicated to more demanding projects. Many clients trusted us. Be next! Lue lisää tuotteesta HeySpace

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
CELUM is a cloud-based digital asset management and content collaboration software trusted by 900+ brands. Lue lisää tuotteesta Celum
CELUM is a global leader in digital asset management and content collaboration software. Optimize every step of your creative work – from brainstorming to completion. Drive your projects forward with flexible, easy-to-use workflows that add some structure to your daily tasks. Collaborate more efficiently simplifying task management with smart automation. Focus on actual work and let CELUM Robots take care of mundane things like automatically unassigning you once the task is done. Lue lisää tuotteesta Celum

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Collaborate & manage all your team tasks securely on an intuitive, secure, compliant platform on the cloud on laptop & mobile app Lue lisää tuotteesta ActionR
ActionR is the integrated task management platform that simplifies your team tasks and and centrally manage multiple work-streams. Manage all of your tasks and sub-tasks, customise your workflow, visualise with Kanban boards, and create customised reports, automate meeting minutes - all in real time. Boost productivity, get organised, work more efficiently and eliminate non-productive hours Lue lisää tuotteesta ActionR

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
With Basaas you can connect all apps into one solution and boost productivity. Start revolutionizing the way you work today. It's free! Lue lisää tuotteesta Basaas
With Basaas you can integrate all leading task and project management solutions and your productivity and collaboration tools to one single place for all enterprise tasks. Connect Asana, Jira, ClickUp, Meistertask and more to a unified and well-organized task solution. You can simplify daily routines for all employees and easily organize your remote working teams. Manage all your projects in one solution and get improved workload insights as well. Lue lisää tuotteesta Basaas

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Over 1,000,000 teams use Trello worldwide as a task management tool to plan, organize, and accomplish goals from any device.
Tools rarely celebrate the journey that teams take to tackle tasks and hit their goals, but Trello does by bringing reward and ease into the task management process. Teams can celebrate their achievements with fun and flexible features that are intuitively simple and encourage a personal touch. Teams can store and track information transparently, run better meetings, and automate repetitive tasks with an intuitive interface that makes it easy for anyone to onboard, all from the same platform. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
NEW in Basecamp 4: For a limited time, get your first 3 users free, for your first year. Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of stuff scattered all over, everything you're working on will be in one streamlined, organized place. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Lue lisää tuotteesta Basecamp

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a task management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lue lisää tuotteesta Evernote Teams

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Our simple, no-code design makes it easy for anyone to create workflows in minutes, freeing up IT to spend time where it matters.
Empower your users and teams to automate repeatable work their own way. Our simple, no-code design makes it easy for anyone to create workflows in minutes, freeing up IT to spend time where it matters. A flexible interface and range of powerful capabilities help you automate both simple tasks and sophisticated processes. The result: better workflows such as streamlined content review, standardized employee onboarding, and accelerated contract approvals. Lue lisää tuotteesta Box

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Task management app that allows users to share to-do lists among themselves, set reminders, and add notes.
Microsoft To Do is an app that enables users to capture, organize and share daily reminders and tasks in one place, facilitating management of work and personal life without having to switch between apps. Microsoft To Do integrates with Outlook Tasks so as to manage both in one place. Add due dates and reminders to tasks, as well as attach relevant files from OneDrive. Users can also collaborate together on shared projects through chat, comments and polls. Lue lisää tuotteesta Microsoft To Do

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Lue lisää tuotteesta Todoist

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lue lisää tuotteesta Airtable

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 5000+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Lue lisää tuotteesta Float

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Hubstaff has trusted task management and employee monitoring for remote and field teams. Invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with task management from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage tasks, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Lue lisää tuotteesta Hubstaff

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas.
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas. The solution comes with a free companion application for Windows devices and offers deep search functionality for all notes stored in its system. Users can store and organize audio recordings that are in a searchable format as well as integrate them with other Microsoft 365 products such as Excel or Word. To save time and effort, they can also highlight their handwritten notes by using various shapes and colors on the screen of their mobile device. Lue lisää tuotteesta Microsoft OneNote

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
The collaborative work management leader, helping teams get the right work done with greater visibility and improved productivity.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront provides visibility into all work in a single, scalable platform that consolidates tasks in a single, social media-inspired view. Organizations can use this platform to centralize incoming requests for prioritization, and teams can use simple inline editing capabilities to update tasks, due dates, assignees, and more. Lue lisää tuotteesta Adobe Workfront

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Improve your team’s productivity with easily customizable tasks for every shift. Start your free 14-day trial to try it out!
Keep your entire team accountable for the shifts they’re assigned with custom Task Lists. Easily provide work guidance for each of your employees by leveraging this tool’s Task Assignment feature. Improve productivity over time with Task Tracking, which will help you keep tabs on your team by receiving real-time notifications whenever a task is complete. Join the 700,000+ restaurant pros using 7shifts to experience these benefits and more! Lue lisää tuotteesta 7shifts

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Notion is the only task management software that connects your notes, tasks, and wiki in one tool.
Notion is the only task management software that connects your notes, tasks, and wiki in one tool. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Lue lisää tuotteesta Notion

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
The #1 online collaborative whiteboard platform for planning, tracking and visualizing projects and dependencies
Miro is #1 collaborative whiteboard platform for teams of any size, trusted by over 13 million users worldwide. Simplify your workflows, optimize your daily routines and stay focused on results tracking progress in Miro board. Make it fast to organize tasks from different channels and map them out on a digital whiteboard. Leverage powerful integrations with Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable, and more. Get started in seconds using 250+ pre-made templates! Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Teamwork is the only platform built for scaling client work.
From major milestones to the tiniest tasks, Teamwork¿s task management software helps you to outline everything you need to do in order to hit your goals. Manage all your individual and team tasks in one central location ensuring nothing gets lost, work is prioritized and deadlines are met. Lue lisää tuotteesta Teamwork

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Lue lisää tuotteesta BigTime

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Lue lisää tuotteesta Process Street

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Lue lisää tuotteesta Justworks Hours

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti