Esittelyssä olevat ohjelmistot

Eniten arvioita saaneet ohjelmistot

Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on Task Management-ohjelmisto

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
783 tulosta
Suunnittele, hallitse ja seuraa tiimisi tehtäviä juuri sinun tarpeisiisi mukautetulla alustalla. Lue lisää tuotteesta monday.com
Luo tiimillesi sopiva tehtävänhallinta, jotta voit helposti suunnitella, hallita ja seurata työtä yhdellä intuitiivisella alustalla. Integroi ensin kaikki jo käyttämäsi työkalut natiiveilla integraati oilla tai API. Lisää sitten koodittomat automaatiot, jotta voit käyttää vähemmän aikaa tilapäivitysten tarkkailuun ja keskittyä sen sijaan tiimisi tukemiseen. Saat siis tarvittavan näkyvyyden työnkulkujen hallintaan. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
The issue tracker designed for agile teams. An agile project management tool that can be customized to your business processes. Lue lisää tuotteesta YouTrack
Developed by JetBrains. YouTrack is a tool to manage your projects, configure agile boards, use reports and Gantt charts, dashboards and time tracking. Track tasks and issues, support customers requests, plan sprints and releases, create workflows, and never force your process to fit the limits of a tool again! YouTrack speaks your language, supports markdown and emoji-reactions. YouTrack is flexible enough to follow your exact process! Cloud or Standalone. Free for 10 users. Lue lisää tuotteesta YouTrack

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
SpiraPlan is a turn-key Enterprise Agile Program Management system that helps plan, manage and track your programs, risks, & resources. Lue lisää tuotteesta SpiraPlan
SpiraPlan is the Enterprise Agile Program Management tool that lets you synchronize your projects, programs, portfolios and resources to make sure the right people are doing the right work to meet your goals. With SpiraPlan, manage your tasks, requirements, issues, code and risks quickly and easily. SpiraPlan includes a robust task management system that lets users define tasks, categorize into types, organize by folder, assign to team members, and track the progress until completion. Lue lisää tuotteesta SpiraPlan

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions. Lue lisää tuotteesta UniFocus
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep well of industry expertise to make labor forecasting, budgeting, scheduling, and compliance a breeze. Our cloud-based tools allow our software to integrate with your existing systems and provide powerful business insights from any device at any time. Lue lisää tuotteesta UniFocus

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Ayanza Is Teamwork At Its Best Lue lisää tuotteesta Ayanza
Ayanza strives to drive teamwork at its best. To become vision and heart of every successful team. To be a star hub of shared knowledge and the future of digital collaboration. Ayanza is Lego for building what your team needs. In your own way. Write, think, communicate, coordinate, and win together. Clarity of vision. Strategy and execution. Winning culture. Dream? No, Ayanza. Lue lisää tuotteesta Ayanza

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Yli miljoona tiimiä eri puolilta maailmaa käyttää Trelloa millä tahansa laitteella tehtävienhallintatyökaluna tavoitteiden suunnittelussa ja organisoinnissa ja niihin pyrkimisessä.
Kovin moni työkalu ei erikseen nosta esiin polkua, jonka tiimit kulkevat suorittaakseen tarvittavat tehtävät ja saavuttaakseen asetetut tavoitteet, mutta Trellossa palkitseminen ja helppous on osa tehtävienhallintaprosessia. Tiimit voivat juhlia saavutuksiaan hauskojen ja joustavien ominaisuuksien avulla, jotka ovat intuitiivisen yksinkertaisia ja kannustavat oman kädenjäljen näkymiseen. Tiimit voivat säilyttää ja seurata tietoja läpinäkyvästi, pitää parempia kokouksia ja automatisoida toistuvia tehtäviä intuitiivisessa käyttöliittymässä, jonka käytön opettelu onnistuu helposti keneltä tahansa voi helposti ottaa ne käyttöön – kaikki tämä saman alustan kautta. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Basecamp is a team collaboration system designed to be straightforward, easy for teams to adopt, and perfect for team managers.
The Basecamp Way of working is used by thousands of teams that like to get work done without distractions and inefficiencies. Basecamp is opinionated about how work should flow, making it easy for teams to adopt and perfect for managers who want to get everyone in sync. Basecamp includes all tools that teams may need to collaborate, including file sharing, messages, chat, to-dos, and Card Table. Don't just take our word for it - see what people are saying, and give it a try with a free trial. Lue lisää tuotteesta Basecamp

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Jira is a fully-featured task management tool for teams planning and building great products.
Jira is the task management tool for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on tehtävien hallintatyökalu, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lue lisää tuotteesta Evernote Teams

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Our simple, no-code design makes it easy for anyone to create workflows in minutes, freeing up IT to spend time where it matters.
Empower your users and teams to automate repeatable work their own way. Our simple, no-code design makes it easy for anyone to create workflows in minutes, freeing up IT to spend time where it matters. A flexible interface and range of powerful capabilities help you automate both simple tasks and sophisticated processes. The result: better workflows such as streamlined content review, standardized employee onboarding, and accelerated contract approvals. Lue lisää tuotteesta Box

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
ClickUp is the world's leading task management tool with fully customizable and proprietary features that make it a must-have
With features like tasks, subtasks, Reminders, task priorities, time tracking, custom views, Goals, dependencies, and custom statuses, ClickUp has everything you need to manage tasks for any project or team! ClickUp is the perfect task management tool that brings all of your task needs into a single app and is used by 100,000+ teams in companies like Airbnb, Google, and Uber. Built for personal use and teams of all sizes and industries, ClickUp is a must-have tool for task management Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Task management app that allows users to share to-do lists among themselves, set reminders, and add notes.
Microsoft To Do is an app that enables users to capture, organize and share daily reminders and tasks in one place, facilitating management of work and personal life without having to switch between apps. Microsoft To Do integrates with Outlook Tasks so as to manage both in one place. Add due dates and reminders to tasks, as well as attach relevant files from OneDrive. Users can also collaborate together on shared projects through chat, comments and polls. Lue lisää tuotteesta Microsoft To Do

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Lue lisää tuotteesta Todoist

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Wrike is an enterprise task management software with prebuilt templates, time tracking, Gantt charts, Kanban boards, and more.
Wrike is an award-winning task management software for enterprise teams. It includes advanced security and full scalability. Project managers, product managers, and program managers can especially benefit from its one-click Gantt charts, Kanban boards, easy-to-use reporting, and automated task assignment and file sharing. Explore tailored solutions for your team, including specific industry-led templates, workflows, and features. Do the best work of your life with Wrike. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lue lisää tuotteesta Airtable

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 500+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Lue lisää tuotteesta Float

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Hubstaff has trusted task management and employee monitoring for remote and field teams. Invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with task management from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage tasks, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Lue lisää tuotteesta Hubstaff

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas.
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas. The solution comes with a free companion application for Windows devices and offers deep search functionality for all notes stored in its system. Users can store and organize audio recordings that are in a searchable format as well as integrate them with other Microsoft 365 products such as Excel or Word. To save time and effort, they can also highlight their handwritten notes by using various shapes and colors on the screen of their mobile device. Lue lisää tuotteesta Microsoft OneNote

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Notion is the only task management software that connects your notes, tasks, and wiki in one tool.
Notion is the only task management software that connects your notes, tasks, and wiki in one tool. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Lue lisää tuotteesta Notion

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
The collaborative work management leader, helping teams get the right work done with greater visibility and improved productivity.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront provides visibility into all work in a single, scalable platform that consolidates tasks in a single, social media-inspired view. Organizations can use this platform to centralize incoming requests for prioritization, and teams can use simple inline editing capabilities to update tasks, due dates, assignees, and more. Lue lisää tuotteesta Adobe Workfront

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Improve your team’s productivity with easily customizable tasks for every shift. Start your free 14-day trial to try it out!
Keep your entire team accountable for the shifts they’re assigned with custom Task Lists. Easily provide work guidance for each of your employees by leveraging this tool’s Task Assignment feature. Improve productivity over time with Task Tracking, which will help you keep tabs on your team by receiving real-time notifications whenever a task is complete. Join the 700,000+ restaurant pros using 7shifts to experience these benefits and more! Lue lisää tuotteesta 7shifts

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
MeisterTask is a web-based task and project management tool that is perfect for managing your task.
MeisterTask is a web-based task and project management tool that is perfect for managing your tasks. Beautifully-designed interfaces, intuitive functionality and seamless integrations with other tools make it a logical choice for teams all around the world for task management. The tool is part of the Meister Suite, a group of products for flawless workflow management. From ideation in our mind mapping tool, MindMeister, to online documentation in MeisterNote. Lue lisää tuotteesta MeisterTask

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Tämä verkkopohjainen valkotaulutyökalu on ykkösvalinta yhteistyöhön projektien ja riippuvuussuhteiden suunnittelussa, seurannassa ja visualisoinnissa
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 13 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Selkeytä työnkulkuja, optimoi päivittäiset rutiinit ja keskity tuloksiin seuraamalla edistymistä Miro-valkotaulun avulla. Järjestä tehtävät eri kanavilta nopeasti ja järjestele ne digitaaliselle valkotaululle. Hyödynnä tehokkaat integraatiot Jiran, Asanan, Mondayn, Trellon, Airtablen ja muiden työkalujen kanssa. Yli 250 valmiin mallin avulla pääset alkuun muutamassa sekunnissa! Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Teamwork.com is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use.
Teamwork.com is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability all in one platform. Teamwork.com has more than 20,000 customers worldwide with a global team of over 350 employees. With Teamwork.com, you'll be able to track every detail, inspire team collaboration, and have full visibility into performance and profitability. Lue lisää tuotteesta Teamwork

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Bitrix24 on suosittu ilmainen tiimien tehtävien ja projektien hallintaratkaisu, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa tiimiä ympäri maailman. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoimen lähdekoodin versio.
Etsitkö laadukasta ilmaista tiimin tehtävien hallintaohjelmistoa? Valmistaudu Bitrix24:n tekemään vaikutukseen. Kyllä, saat ilmaiset rajoittamattomat tiimit ja ilmaiset rajoittamattomat tehtävät. Etkö ole vieläkään vaikuttunut? Entä jos lisäämme pakkaan ilmaisen ajanseurannan, alitehtävät, tehtävämalleja ja tehtäväroolit? Haluatko lisää? OK. Saat myös Gantt-kaaviot, jaetut kalenterit, tehtävien delegoinnin, tehtäväraportit ja esimiesnäkymän. Haluatko erittäin yksinkertaisen tiimin tehtävien hallintaratkaisun? Tässä se on. Oletko tehokäyttäjä? Ei ongelmaa. Kahdeksan miljoonaa tiimiä käyttää Bitrix24:ää. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Lue lisää tuotteesta BigTime

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Lue lisää tuotteesta Insightly

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Lue lisää tuotteesta Process Street

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Everything you need to get business done: task management, proposals, contracts, payments, & more. Use code "ONLY1" to start for $1/m
Task management tools for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lue lisää tuotteesta HoneyBook

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Lue lisää tuotteesta Justworks Hours

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. Lue lisää tuotteesta PracticePanther Legal Software

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Empower better performance with Time Doctor’s workday analytics that’s helped 200k+ users boost productivity by 22% on average.
Bring accountability to your operations and boost performance, with the most employee-friendly automated time tracking software. Join Time Doctor’s 200k+ active users who’ve been able to lift productivity by 22% on average. The leader in workday analytics for 11+ years, Time Doctor is customizable and easily integrates with 60+ business apps. In-depth yet non-intrusive behavior monitoring drives process and workflow improvements that empower everyone to work better, wherever they work. Lue lisää tuotteesta Time Doctor

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Lue lisää tuotteesta SuiteDash

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM:n ohjelmisto hallinnoi projekteja tehokkaasti virtaviivaisella vedä ja pudota -projektinhallintatyökalulla, joten sinun on helppo hallinnoida tehtäviä myynti- ja markkinointitiimiesi välillä. Projektinhallintaohjelmisto sisältää erilaisia vaihtoehtoja projektiesi tilan tarkistamiseen ja seuraamiseen. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Paymo allows you to manage tasks, track work time, invoice your clients, and measure profitability from the same platform.
Paymo is an intuitive work management solution for small businesses, remote teams, and freelancers that allows you to manage tasks, track work time, invoice your clients, get paid online, and measure profitability from the same platform. This way, you can keep track of the entire lifetime of a project—from creation until getting paid—without having to use and pay for several apps. Lue lisää tuotteesta Paymo

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Leverage flexible time tracking to manage your diverse, mobile workforce with confidence.
Replicon unified platform helps manage time and costs across your enterprise for enhanced performance and profitability. Notifications, approval workflows, GPS tracking, & more supercharge productivit y while freeing HR to focus on more strategic initiatives. Configurable timesheets with advanced mobile capabilities enable time tracking for employees & projects anytime, anywhere. Stay on top of resource utilization with Replicon TimeOff add-on & map the right people to the right project. Lue lisää tuotteesta Replicon

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Favro is the #1 app for collaborative planning, within and between teams in fast-moving organizations.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams of any size can organize themselves around what to do and how to do it. Favro is specifically designed for team autonomy and organizational alignment. Favro collaborative planning gives you a new, next-level category of tools for the management of your company. Lue lisää tuotteesta Favro

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
A software suite for small professional services organizations with modules for project management, timesheets, expenses & invoicing.
Avaza is a software suite for small businesses. It includes modules for project management & collaboration, resource scheduling, time tracking, expense management, quoting & invoicing. You can choose whether you view tasks in list view or as Kanban boards. Avaza also offers powerful reporting features. Drag and drop file attachments into tasks. Use Avaza in the cloud, and access it from any device whether its your desktop, tablet or mobile. Lue lisää tuotteesta Avaza

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
ActiveCollab is a software that gives you complete control over your work. Get a grip on your Real Work!
You can use tasks to organize your entire work in ActiveCollab. This way you'll focus on what's really important, set different priorities, generate a variety of reports, and enjoy a collaborative environment. You can also see all updates as they happen and enable steady progress on all your projects. Workload management, task dependencies & automatic rescheduling bring your project management skills to a whole new level. Lue lisää tuotteesta ActiveCollab

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
GanttPRO makes it easy to comprehensively work on tasks, track time, and manage resources.
GanttPRO is online Gantt chart software used by 800K+ users worldwide. Project/product and portfolio managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres trust it to keep their planning simple, team members - engaged, and clients/partners - in the loop. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, and more - get them for FREE on a trial. Lue lisää tuotteesta GanttPRO

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
RingCentral Video is an integrated video conferencing, screen sharing, and messaging for teams big and small. No downloads required.
RingCentral Video is a modern online meetings experience powered by the market-leading RingCentral unified communications platform. It combines high-quality video, audio, screen sharing, and team messaging into a collaborative online meeting hub that sparks conversations and fuels ideas anytime, anywhere, on any device. Lue lisää tuotteesta RingCentral Video

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Hallinnoi tehtäviäsi EngageBayn tehtävänhallintaohjelmiston avulla ja varmista, että tiimisi ei koskaan jää paitsi seurannasta.
EngageBay tarjoaa helpon ja tehokkaan työkalun, jonka avulla voit jakaa ja hallita tehtäviä markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi välillä. Tehtävänhallintaohjelmiston avulla voit luoda ja määrittää tehtäviä tiimisi jäsenille ja tarkistaa, ovatko he suorittaneet päivälle määritetyt tehtävät. Aseta prioriteettitasot ja lähetä sähköposti-ilmoituksia tehtävistä, joiden määräaika on pian. Automatisoi tehtävänmääritysprosessi ja vältä manuaalisen määrittämisen aiheuttamaa vaivaa. Seuraa edistymistä varmistaaksesi, että tehtävät suoritetaan ajoissa. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
An all-purpose time tracker that can create and assign new tasks, set estimates, and integrate with other task management tools.
Everhour is one of the top time tracking tools with task management capabilities. Create new tasks, set deadlines and estimates, assign tasks to your team, break tasks into categories, add tags and sections, and use templates. Integrate Everhour with other project management tools like Asana, Trello, Basecamp, Jira, ClickUp, Monday, GitLab, Todoist, and Notion, and power up your task management system in no time. Lue lisää tuotteesta Everhour

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Intuitive and easy-to-use task management for software teams that want to see the big picture.
Intuitive and easy-to-use task management for software teams that want to see the big picture. Clubhouse comes with everything you need to work on a modern software project, but isn't bloated with features you'll never use. See how realistic your deadlines are with progress tracking and predictive analytics. Available integrations reduce process overhead and automate repetitive tasks: GitHub, Slack, Zapier, Dropbox, Drive, Box, and more... Try it free today! Lue lisää tuotteesta Shortcut

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Award-winning project and task management software that simplifies how team members manage, track and assign tasks to improve results.
ProjectManager is an award-winning project and task management software solution that simplifies how team members manage tasks and achieve results. The intuitive interface makes it easy to create and assign tasks, track progress, share related files and documents, and roll it all up into rich project or portfolio dashboards. ProjectManager gives you the flexibility to manage simple task lists or develop complex project plans, all in one easy-to-use system. Try it free for 30 days! Lue lisää tuotteesta ProjectManager.com

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Flock is a team communication tool that helps you get work done, only faster! Instant messaging, shared to-do lists, reminders, file sh
Simplify task management with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging to creating channels to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE Lue lisää tuotteesta Flock

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Podio is the new way for teams to communicate, organize and get work done. Free for up to 10 users.
Citrix Podio is the new way to organize, communicate and get work done. More than 500,000 organizations use Podio to run projects and company departments. This includes everyone from small growing companies using Podio to run their entire businesses to innovative teams in enterprises. Podio speeds communication and provides the transparency and accountability needed for efficient teamwork, by enabling people to organize and track work in one easy-to-use place. Lue lisää tuotteesta Podio

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti
Flowlu task management platform will provide you with powerful tracking tools and vast settings to visualize all task steps.
Manage your tasks with a powerful tool for team task management. You can organize a task board based on your needs. Each task is unique, so you can set up priorities, roles and add tags. Create checklists to make sure that the task will be completed successfully. All team members can be involved in a process with a comment section and a file-attaching feature. Even clients can be a part of a task, just set up permissions for external users and keep working! Lue lisää tuotteesta Flowlu

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Alitehtävien luonti