Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Task Management-ohjelmisto

Tehtävienhallinta­ohjelmiston avulla käyttäjäryhmät voivat tehdä yhteistyötä entistä yhtenäisemmin ja siten saattaa projektit päätökseen kokonaisvaltaisesti ja nopeasti. Ajan- ja projektien seurannalla sekä muilla ominaisuuksilla varmistetaan, että kaikki projektiin liittyvät tehtävät huomioidaan ja edistymisraportit ovat ajan tasalla. Muita toimintoja ovat automaattinen ajan budjetointi ja aikataulu, sähköpostin synkronointi, tehtävälistan luominen, yhteistyörajapinnat kaikille käyttäjille sekä tehtävämuistutukset. Tehtävienhallintaohjelmisto liittyy projektinhallinta­ohjelmistoon, ideoiden hallintaohjelmistoon, Professional Services -automaatio-ohjelmistoon, aika- ja kustannusohjelmistoon ja työnkulun hallintaohjelmisto.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
Suunnittele, hallitse ja seuraa tiimisi tehtäviä juuri sinun tarpeisiisi mukautetulla alustalla. Lue lisää tuotteesta monday.com
Luo tiimillesi sopiva tehtävänhallinta, jotta voit helposti suunnitella, hallita ja seurata työtä yhdellä intuitiivisella alustalla. Integroi ensin kaikki jo käyttämäsi työkalut natiiveilla integraatioilla tai API. Lisää sitten koodittomat automaatiot, jotta voit käyttää vähemmän aikaa tilapäivitysten tarkkailuun ja keskittyä sen sijaan tiimisi tukemiseen. Saat siis tarvittavan näkyvyyden työnkulkujen hallintaan. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Yli miljoona tiimiä eri puolilta maailmaa käyttää Trelloa millä tahansa laitteella tehtävienhallintatyökaluna tavoitteiden suunnittelussa ja organisoinnissa ja niihin pyrkimisessä.
Kovin moni työkalu ei erikseen nosta esiin polkua, jonka tiimit kulkevat suorittaakseen tarvittavat tehtävät ja saavuttaakseen asetetut tavoitteet, mutta Trellossa palkitseminen ja helppous on osa tehtävienhallintaprosessia. Tiimit voivat juhlia saavutuksiaan hauskojen ja joustavien ominaisuuksien avulla, jotka ovat intuitiivisen yksinkertaisia ja kannustavat oman kädenjäljen näkymiseen. Tiimit voivat säilyttää ja seurata tietoja läpinäkyvästi, pitää parempia kokouksia ja automatisoida toistuvia tehtäviä intuitiivisessa käyttöliittymässä, jonka käytön opettelu onnistuu helposti keneltä tahansa voi helposti ottaa ne käyttöön – kaikki tämä saman alustan kautta. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on tehtävien hallintatyökalu, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Tämä verkkopohjainen valkotaulutyökalu on ykkösvalinta yhteistyöhön projektien ja riippuvuussuhteiden suunnittelussa, seurannassa ja visualisoinnissa
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 13 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Selkeytä työnkulkuja, optimoi päivittäiset rutiinit ja keskity tuloksiin seuraamalla edistymistä Miro-valkotaulun avulla. Järjestä tehtävät eri kanavilta nopeasti ja järjestele ne digitaaliselle valkotaululle. Hyödynnä tehokkaat integraatiot Jiran, Asanan, Mondayn, Trellon, Airtablen ja muiden työkalujen kanssa. Yli 250 valmiin mallin avulla pääset alkuun muutamassa sekunnissa! Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Bitrix24 on suosittu ilmainen tiimien tehtävien ja projektien hallintaratkaisu, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa tiimiä ympäri maailman. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoimen lähdekoodin versio.
Etsitkö laadukasta ilmaista tiimin tehtävien hallintaohjelmistoa? Valmistaudu Bitrix24:n tekemään vaikutukseen. Kyllä, saat ilmaiset rajoittamattomat tiimit ja ilmaiset rajoittamattomat tehtävät. Etkö ole vieläkään vaikuttunut? Entä jos lisäämme pakkaan ilmaisen ajanseurannan, alitehtävät, tehtävämalleja ja tehtäväroolit? Haluatko lisää? OK. Saat myös Gantt-kaaviot, jaetut kalenterit, tehtävien delegoinnin, tehtäväraportit ja esimiesnäkymän. Haluatko erittäin yksinkertaisen tiimin tehtävien hallintaratkaisun? Tässä se on. Oletko tehokäyttäjä? Ei ongelmaa. Kahdeksan miljoonaa tiimiä käyttää Bitrix24:ää. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Hallinnoi tehtäviäsi EngageBayn tehtävänhallintaohjelmiston avulla ja varmista, että tiimisi ei koskaan jää paitsi seurannasta.
EngageBay tarjoaa helpon ja tehokkaan työkalun, jonka avulla voit jakaa ja hallita tehtäviä markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi välillä. Tehtävänhallintaohjelmiston avulla voit luoda ja määrittää tehtäviä tiimisi jäsenille ja tarkistaa, ovatko he suorittaneet päivälle määritetyt tehtävät. Aseta prioriteettitasot ja lähetä sähköposti-ilmoituksia tehtävistä, joiden määräaika on pian. Automatisoi tehtävänmääritysprosessi ja vältä manuaalisen määrittämisen aiheuttamaa vaivaa. Seuraa edistymistä varmistaaksesi, että tehtävät suoritetaan ajoissa. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM:n ohjelmisto hallinnoi projekteja tehokkaasti virtaviivaisella vedä ja pudota -projektinhallintatyökalulla, joten sinun on helppo hallinnoida tehtäviä myynti- ja markkinointitiimiesi välillä. Projektinhallintaohjelmisto sisältää erilaisia vaihtoehtoja projektiesi tilan tarkistamiseen ja seuraamiseen. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Tehtävienhallinta- ja ajanseurantaohjelmisto yrityksille, tiimeille ja freelancereille.
Monitaskissa on tehtävänhallintaominaisuuksia, jotka parantavat koko tiimin tuottavuutta, tehokkuutta ja vastuullisuutta. Etätiiminhallinta ja tehtävien delegointi sekä ajanseurantaominaisuudet pitävät tiimit keskittyneinä nykyiseen tehtäväänsä. Ohjelmistomme on tehokas mutta kevyt, yksinkertainen ja helppokäyttöinen. Esimiehet voivat myös käyttää hallintapaneeliaan millä tahansa laitteella ja seurata tiimiään milloin ja missä tahansa. Kirjaudu Monitaskiin ja ala säästää aikaa ja rahaa jo tänään. Lue lisää tuotteesta Monitask

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Helppokäyttöinen tehtävien hallintaohjelmisto. Joustava. Skaalautuva. Asennus vie muutaman minuutin. Sisältää sähköpostimuistutukset ja hallintapaneelit.
Helppokäyttöinen tehtävien hallintaohjelmisto. Joustava. Skaalautuva. Asennus vie muutaman minuutin. QT9 QMS mahdollistaa yhteistyön tekemisen kenen tahansa kanssa missä ja milloin vain. Integroi laatuprosessit automatisoituihin tehtäviin. Vastaanota sähköposti-ilmoituksia ja automaattisia muistutuksia, kun tehtävien määräaika lähestyy. Sähköiset allekirjoitukset tekevät hyväksynnästä helpompaa. Tehokkaat hallintapaneelit ja dynaamiset ruudukkonäkymät näyttävät reaaliaikaiset tiedot haluamallasi tavalla. Yhdistä useiden järjestelmien tiedot. Sisältää rajoittamattomat liitetiedostot. Yksinkertaistaa ISO- ja FDA-standardien noudattamista. Kokeile ilmaiseksi yhden kuukauden ajan. Lue lisää tuotteesta QT9 QMS

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Mobiililaitteille suunniteltu tehtävienhallinta-alusta, jolla voit tehostaa prosesseja, tuoda kaikki toteutusvaiheet täysin näkyviin ja parantaa tuottavuutta.
YOOBIC on mobiililaitteille suunniteltu tehtävienhallintaratkaisu liikkuvalle henkilöstölle. Tehosta kaikkia prosesseja, tuo kaikki toteutusvaiheet täysin näkyviin ja analysoitaviksi, vahvista yhteistyösuhteita ja anna liikkuvalle henkilöstöllesi välineet, joilla tuottavuus paranee helposti. YOOBIC-ratkaisua käyttää jo yli 200 yritystä ympäri maailmaa, mukaan lukien Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste ja Sanofi. Lue lisää tuotteesta YOOBIC

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
#1 Pienyrityksen toimintakeskeinen myynti CRM. Keskity seuraavaan toimintaan, seuraa jokaista johtoa ja pysy hallinnassa myyntiäsi.
OnePageCRM on ensimmäinen toimintakeskeinen myynti CRM, joka auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä hallitsemaan myyntiään. Keskity siihen, mitä seuraavaksi on tehtävä, seuraa jokaista johtoa, pidä joukkue samalla sivulla ja sulje lisää tarjouksia, yksi myyntitoiminta kerrallaan. Tallenna aikaa ja automatisoi järjestelmänvalvojan ja tietojen syöttäminen. Luo liidit napsautuksella missä tahansa verkossa. Hyödyntävät CRM -edut liikkeellä iOS- ja Android -mobiilisovellusten kanssa. Kysymyksiä? Tarjoamme tukea sähköpostitse, puhelimitse ja chatissa. Lue lisää tuotteesta OnePageCRM

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille.
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän CRM-järjestelmää, tehtävänhallintaa, ajanseurantaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancereille, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Yksi integroitu alusta, jossa on tarvittavat työkalut säännöllisten tehtävien hallintaan
Gluu auttaa yrityksiä luovimaan monimutkaisissa tilanteissa, jotta kasvu ei tyrehtyisi. Gluu tarjoaa jokaiselle työntekijälle käyttöliittymän oikeille tehtäville ja ohjeistuksille oikeaan aikaan. Näin ollen et tarvitse uutta järjestelmää jokaiselle liiketoimintaprosessille, ja voit käyttää enemmän aikaa ja energiaa kasvun lisäämiseen. Gluu yhdistää kaikki tehtävänhallinnan liikkuvat osat. Muutaman minuutin sisällä voit kartoittaa työnkulun, lisätä tehtäviä ja antaa etulinjan henkilöstön suorittaa ne alkuperäisten Android- ja iOS-sovellusten kautta. Lue lisää tuotteesta Gluu

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Hanki käyttöösi suuryritystason projektinhallinta, resurssisuunnittelu sekä projektikirjanpito. Kohtuullisten kokonaiskustannusten ansiosta saat investoinnillesi tuottoa nopeasti.
Omatekoinen järjestelmäsi on vanhentunut. Sovellussekamelskasi ei tuota tarvitsemaasi dataa. Tai kenties tuotepakettisi ei enää riitä. Hanki siis VOGSY NYT! Se tarjoaa tehokkaan projektinhallinnan, resurssien suunnittelun, ajanseurannan ja laskutuksen. Projektikirjanpito on integroitu talousjärjestelmääsi. Saat käyttöösi raportoinnin aina raaka-aineista maksettuun laskuun. Hanki skaalautuva ohjelmisto, joka sopeutuu nopeasti alati muuttuviin tarpeisiisi. Hyödynnä suuryritystason tietoturvaa ja luotettavuutta. Käyttöönotto on vaivatonta, joten saat lisäarvoa nopeasti. Heitä hyvästit liiketoiminnan häiriöille. Lue lisää tuotteesta VOGSY

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Toiminnanohjausjärjestelmä asiantuntijayrityksen kokonaisvaltaiseen liiketoiminnan hallintaan. Säästä aikaa ja paranna tuottavuutta yhdellä alustalla.
Erityisesti asiantuntijayrityksille suunnattu toiminnanohjausjärjestelmä, jolla hoituu kaikki myynnistä, projekteista ja taloudesta laskutettaviin tunteihin, resurssien seurantaan, tiimin tuottavuuteen ja liiketoiminnan kannattavuuteen. Lue lisää tuotteesta Heeros PSA

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Tehosta Teams-johtamista järjestelmällisesti ja varmista, että hommat hoituu yhdessä!
Valtaosa tietotyön tekijän ajasta kuluu viestintään ja kokouksiin mm. Teamsissä. Fingertip auttaa heitä johtamaan työtään, tiimejään ja organisaatioitaan vastuullisesti ja tuottavasti osana päivittäistä Teams-kokemusta yhdessä koko tiimin voimin. Se tehostaa kokouksia, parantaa päätöksentekoa, toteutuksen seurantaa sekä lisää läpinäkyvyyttä ja yhteistyötä. Fingertip on täydellinen järjestelmä johtajille ja tiimeille kaikenkokoisissa organisaatioissa. Fingertip helpottaa myös johtamisen ja yhteistyön pullonkauloja. Se suoraviivaistaa tietotyön johtamisen yhdelle alustalle, mikä vähentää tarvetta toistuvaan sovellusten välillä hyppimiseen. Se yhdistää uniikilla tavalla Teams-sisällöt ja keskustelut oikeassa kontekstissa antaen sinulle työkalut tehokkaaseen johtamiseen hommien hoitamiseen yhdessä. Lue lisää tuotteesta Fingertip

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävälista
  • Alitehtävien luonti
  • Toistuvat tehtävät
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Projektien seuranta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Asiakirjojen hallinta