3 tulosta
Microsoft Dynamics -tekniikkaan perustuva yhdistetty liiketoimintaratkaisu (ERP + myyntipisteet) vähittäiskauppa-, majoitus- sekä ravintola-alalle
LS Central on Kaikki yhdessä -ohjelmistoratkaisu, joka laajentaa Microsoft Dynamics 365 Business Centralia ja tarjoaa siten myyntipiste- ja ERP-toiminnot yhdessä yhtenäisessä järjestelmässä. Tämä tarkoittaa sitä, että voit käyttää vain yhtä yksittäistä ohjelmistoa, jossa on yksi yhteinen ympäristö taloushallinnolle (Microsoft ERP), myyntipisteille, myymälätoiminnoille, toimitusketjun hallintaan, varastonhallintaan, verkkokauppaan ja asiakasuskollisuuden hallintaan. Heitä hyvästit integraatio-ongelmille. Kaikki tietosi kerätään yhteen tietokantaan, jossa niitä käsitellään saumattomasti. Lue lisää tuotteesta LS Retail

Ominaisuudet

  • Kanta-asiakaskortit
  • Toiminnan seuranta
  • Lahjakorttien hallinta
  • CRM
  • Jäsenyyden hallinta
  • Kanta-asiakasohjelma
Oracle Simphony POS sopii kaikenlaisiin ja -kokoisiin ravintoloihin, kuten rentoihin ruokaloihin, pikaruokaloihin, perheravintoloihin, franchising-yrityksiin, pubeihin tai stadioneille.
Oracle Simphony POS on suunniteltu kunnianhimoisia ravintoloita varten. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, varastoa, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuuksia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta, ketteryyttä ja skaalautuvuutta. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • Kanta-asiakaskortit
  • Toiminnan seuranta
  • Lahjakorttien hallinta
  • CRM
  • Jäsenyyden hallinta
  • Kanta-asiakasohjelma
Academy LMS tarjoaa vastustamattomia oppimiskokemuksia, ennennäkemätöntä sitoutumista ja uskomattomia liiketoimintavaikutuksia. Uutta tehoa jo tänään!
Paranna tiimisi suorituskykyä jopa 75 %:lla vuositasolla Growth Engineeringin The Academy LMS:n avulla. Käytämme pelillistämisen, sosiaalisen oppimisen ja käyttäytymistieteen voimaa edistääksemme oppijoiden sitoutumista ja luodaksemme aitoja liiketoimintavaikutuksia. Moneen otteeseen palkitut oppimisteknologiaratkaisumme ovat auttaneet HP:n, BT:n, L'Oreal Travel Retailin, Flight Centren ja The Financial Timesin kaltaisia yrityksiä taistelemaan tylsää online-oppimista vastaan ja saamaan parempaa vastinetta koulutussijoituksilleen. Lue lisää tuotteesta Growth Engineering LMS

Ominaisuudet

  • Kanta-asiakaskortit
  • Toiminnan seuranta
  • Lahjakorttien hallinta
  • CRM
  • Jäsenyyden hallinta
  • Kanta-asiakasohjelma