Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Asiakasuskollisuus-ohjelmisto

Asiakasuskollisuus­ohjelmiston avulla yritykset voivat vahvistaa suhdettaan asiakkaisiinsa monella eri tavalla. Lahjakortit, pisteet, palkinto-ohjelmat, sähköposti­päivityksest, kannustimet, VIP-ohjelmat ja monet muut toiminnot voivat auttaa vahvistamaan asiakaskunnan uskollisuutta. Muita vastaavia ohjelmistoja ovat asiakassuhteiden hallintaohjelmistot, asiakaspalvelu­ohjelmistot, markkinoinnin automaatio-ohjelmistot ja PR-ohjelmistot.

Microsoft Dynamics -tekniikkaan perustuva yhdistetty liiketoimintaratkaisu (ERP + myyntipisteet) vähittäiskauppa-, majoitus- sekä ravintola-alalle
LS Central on Kaikki yhdessä -ohjelmistoratkaisu, joka laajentaa Microsoft Dynamics 365 Business Centralia ja tarjoaa siten myyntipiste- ja ERP-toiminnot yhdessä yhtenäisessä järjestelmässä. Tämä tarkoittaa sitä, että voit käyttää vain yhtä yksittäistä ohjelmistoa, jossa on yksi yhteinen ympäristö taloushallinnolle (Microsoft ERP), myyntipisteille, myymälätoiminnoille, toimitusketjun hallintaan, varastonhallintaan, verkkokauppaan ja asiakasuskollisuuden hallintaan. Heitä hyvästit integraatio-ongelmille. Kaikki tietosi kerätään yhteen tietokantaan, jossa niitä käsitellään saumattomasti. Lue lisää tuotteesta LS Retail

Ominaisuudet

  • Asiakaskyselyt
  • Monikanavainen markkinointi
  • Suositusten seuranta
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Asiakastoiminnan seuranta
  • CRM
  • Jäsenyyden hallinta
  • Kanta-asiakaskortit
  • Pelillistäminen
  • Kampanjoiden hallinta
  • Jäsenportaali
Oracle Simphony POS sopii kaikenlaisiin ja -kokoisiin ravintoloihin, kuten rentoihin ruokaloihin, pikaruokaloihin, perheravintoloihin, franchising-yrityksiin, pubeihin tai stadioneille.
Oracle Simphony POS on suunniteltu kunnianhimoisia ravintoloita varten. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, varastoa, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuuksia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta, ketteryyttä ja skaalautuvuutta. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • Asiakaskyselyt
  • Monikanavainen markkinointi
  • Suositusten seuranta
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Asiakastoiminnan seuranta
  • CRM
  • Jäsenyyden hallinta
  • Kanta-asiakaskortit
  • Pelillistäminen
  • Kampanjoiden hallinta
  • Jäsenportaali
Academy LMS tarjoaa vastustamattomia oppimiskokemuksia, ennennäkemätöntä sitoutumista ja uskomattomia liiketoimintavaikutuksia. Uutta tehoa jo tänään!
Paranna tiimisi suorituskykyä jopa 75 %:lla vuositasolla Growth Engineeringin The Academy LMS:n avulla. Käytämme pelillistämisen, sosiaalisen oppimisen ja käyttäytymistieteen voimaa edistääksemme oppijoiden sitoutumista ja luodaksemme aitoja liiketoimintavaikutuksia. Moneen otteeseen palkitut oppimisteknologiaratkaisumme ovat auttaneet HP:n, BT:n, L'Oreal Travel Retailin, Flight Centren ja The Financial Timesin kaltaisia yrityksiä taistelemaan tylsää online-oppimista vastaan ja saamaan parempaa vastinetta koulutussijoituksilleen. Lue lisää tuotteesta Growth Engineering LMS

Ominaisuudet

  • Asiakaskyselyt
  • Monikanavainen markkinointi
  • Suositusten seuranta
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Asiakastoiminnan seuranta
  • CRM
  • Jäsenyyden hallinta
  • Kanta-asiakaskortit
  • Pelillistäminen
  • Kampanjoiden hallinta
  • Jäsenportaali
Helpoin reaaliaikainen asiakastyytyväisyyden seurantatyökalu, joka perustuu NPS:ään (Net Promoter Score).
RapidNPS tarjoaa yhden hallintapaneelin asiakastyytyväisyyden seurantaan eri paikoissa eri seurantalähteiden (työntekijät, myyntikanavat tai tuoteryhmät) mukaan, sen lisäksi, että se parantaa Google-arvostelut. Siinä on hyödyllisiä ominaisuuksia, kuten tavallinen monikielinen NPS-kysely​, valmiit jakamislinkit ja QR-koodit​, älykäs maineen parantaminen sekä sijainnin ja lähteen seuranta. Lue lisää tuotteesta RapidNPS

Ominaisuudet

  • Asiakaskyselyt
  • Monikanavainen markkinointi
  • Suositusten seuranta
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Asiakastoiminnan seuranta
  • CRM
  • Jäsenyyden hallinta
  • Kanta-asiakaskortit
  • Pelillistäminen
  • Kampanjoiden hallinta
  • Jäsenportaali