Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Markkinatutkimus-ohjelmisto

Markkinatutkimus­ohjelmiston avulla tutkijat voivat tehokkaasti rekrytoida tutkittavia henkilöitä, tehdä kyselytutkimuksia, ylläpitää paneelien jäsentietoja ja kerätä dataa. Tämän ohjelmiston avulla voidaan saada kuluttajatietoa markkinoinnin vaikuttavuudesta, kampanjoiden tehokkuudesta, tuotekehityksestä ja asiakaspalvelusta. Paneelin kaikkia toimintoja, kuten usein käytettyjä kysymyksiä, paneelikutsuja, lomakkeiden malleja, tiedonkeruuta ja -vientiä sekä jäsentietokantaa voidaan hallita yhden käyttöliittymän kautta. Tämäntyyppistä ohjelmistoa käyttävät usein verkkokyselyiden laatijat ja fokusryhmät. Markkinatutkimus­ohjelmisto liittyy Survay Software -ohjelmistoon.

Sprinklrin kehittyneen tekoälymoottorin avulla yrityksesi voi löytää ja hyödyntää mullistavaa markkinatutkimusta.
Sprinklr, johon luottaa yli 90 % maailman 100 parhaasta brändistä, tarjoaa tekoälyä hyödyntäviä markkinatutkimustyökaluja yli 35 nykyaikaisella kanavalla. Näin voit kuunnella kilpailijoita ja asiakkaita suuressa mittakaavassa, ja saat tietoosi hyödyllisiä näkemyksiä, joita voit jakaa välittömästi eteenpäin yhteistyön edistämiseksi. Unohda yksittäisten ratkaisujen aiheuttama päänvaiva. Maailman ainoa yhdistetty CXM-alusta voi auttaa sinua tunnistamaan kriittiset markkinatrendit ja hyödyntämään asiakkaiden täyttämättömiä tarpeita. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Vertailuanalyysi
  • Paneelin hallinta
  • Tilastollinen analyysi
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Kysymysten haaroitus
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit