Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan
Portaali-ohjelmisto
Portaaliohjelmisto tarjoaa turvallisen yhteisen yhdyskäytävän yritysdataan ja -sovelluksiin. Sen avulla voidaan lisätä tehokkuutta ja tarjota laajemmin vaihtoehtoja yritysten välisiin, yritysten sisäisiin ja yritysten ja kuluttajien keskinäisiin tapahtumiin niin itsepalvelu- kuin tilausperiaatteella toimivissa ympäristöissä. Portaalisovelluksissa on tyypillisesti suorituskykyiset sisällönhallintajärjestelmät, jotka mahdollistavat keskeisen datan jakelun ja esittämisen koko yrityksen laajuisesti. Lisäksi tietoverkko tarjoaa ominaisuuksia yhteistyötä ja dokumenttien synkronointia varten. Portaali mahdollistaa myös integroinnin ulkoisiin tietokantaresursseihin, myynti- ja CRM-työkaluihin sekä erilaisiin johdon raportointiominaisuuksiin. Portaaliohjelmisto liittyy luettelonhallintaohjelmistoon, julkaisujärjestelmään, Knowledge Management -ohjelmistoon ja verkkoyhteistyöohjelmistoon. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikean portaali-ohjelmiston Suomessa. Näytä enemmän Näytä vähemmän
Suodata tuloksia (3)
Saatavilla olevat maat
Maat, joissa tuote on saatavilla. Huom: Asiakaspalvelua ei välttämättä ole saatavilla kyseisessä maassa.
Suomi
Hinnoitteluvaihtoehdot
3 tulosta
Bitrix24 on suosittu ilmainen intranet-portaali, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä eri puolilla maailmaa. Saatavilla pilvipalveluna ja paikallisesti avoimen lähdekoodin ratkaisuna.
Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on suosittu ilmainen intranet-portaali, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä eri puolilla maailmaa. Erittäin turvallinen, ilmainen, avaimet käteen -intranet-portaaliratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille. Suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen, liiketoimintaprosesseihin ja tietämyksenhallintaan. Parantaa tietämyksen jatkuvuutta siirtämällä tietoja verkkosiiloista ja paikallisilta levyasemilta hyvin suojattuun keskitettyyn varastoon. Wikit, blogit ja foorumit takaavat, että sosiaaliset tietämyskannat ovat saatavilla tiimityöskentelyä parantamaan.
Lue lisää tuotteesta Bitrix24
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Asiakirjojen hallinta
- Tiedostojen jakaminen
- Yhteistyövälineet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Tietoturva
- Kalenterien hallinta
- Mukautettava brändäys
- SSL-suojaus
- Asiakasportaali
- Tietämyskantojen hallinta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita.
LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API.
Lue lisää tuotteesta LiveAgent
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Asiakirjojen hallinta
- Tiedostojen jakaminen
- Yhteistyövälineet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Tietoturva
- Kalenterien hallinta
- Mukautettava brändäys
- SSL-suojaus
- Asiakasportaali
- Tietämyskantojen hallinta
Mobiililaitteille suunniteltu portaalimme tehostaa liikkuvan henkilöstön töitä tarjoamalla heille tehokkaan tehtävienhallinnan, kommunikaatiovälineitä ja koulutusta – yhdellä ja samalla alustalla!
YOOBIC on mobiililaitteille suunniteltu keskitetty kokonaisratkaisuportaali liikkuvalle henkilöstölle. Ratkaisullamme kaupan ja hotelli- ja ravintola-alan, teollisuuden, varasto- ja rakennusalan sekä lukuisten muiden alojen yritykset voivat tehostaa ja helpottaa työntekijöidensä töitä heidän sijainnistaan riippumatta mm. optimaalisen sähköisen kommunikaation, mikro-oppimisen ja tehtävienhallinnan avulla. YOOBIC-ratkaisua käyttää jo yli 150 brändiä ja vähittäiskaupan yritystä, mukaan lukien Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples ja Peugeot.
Lue lisää tuotteesta YOOBIC
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Asiakirjojen hallinta
- Tiedostojen jakaminen
- Yhteistyövälineet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Tietoturva
- Kalenterien hallinta
- Mukautettava brändäys
- SSL-suojaus
- Asiakasportaali
- Tietämyskantojen hallinta