2 tulosta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Sisällönhallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Haku/suodatus
Bitrix24 on suosittu ilmainen intranet-portaali, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä eri puolilla maailmaa. Saatavilla pilvipalveluna ja paikallisesti avoimen lähdekoodin ratkaisuna. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on suosittu ilmainen intranet-portaali, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä eri puolilla maailmaa. Erittäin turvallinen, ilmainen, avaimet käteen -intranet-portaaliratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille. Suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen, liiketoimintaprosesseihin ja tietämyksenhallintaan. Parantaa tietämyksen jatkuvuutta siirtämällä tietoja verkkosiiloista ja paikallisilta levyasemilta hyvin suojattuun keskitettyyn varastoon. Wikit, blogit ja foorumit takaavat, että sosiaaliset tietämyskannat ovat saatavilla tiimityöskentelyä parantamaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Sisällönhallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Haku/suodatus