Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Yhteistyö-ohjelmisto

Yhteistyöohjelmisto mahdollistaa tietojen jakamisen tarjoamalla verkko- tai intranetpohjaisen ympäristön virtuaali­työskentelyä varten. Tällaisten sovellusten avulla voidaan tehostaa asiakirja­kirjastojen ja -versioiden hallintaa, käynnissä olevia projekteja, raporttien muokkausta, keskuskeluketjuja, kalenterien jakamista, tietämyskanta­hakuja, työnkulkuja ja tehtävien hallintaa. Tälläiset ns. Collaboration Tools integroivat erilaiset reaaliaikaiset viestintä­työkalut, kuten video- tai äänineuvottelut, sähköpostit ja pikaviestit. Yhteistyöohjelmisto liittyy projektinhallintaohjelmistoon ja verkkokokous­ohjelmistoon. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikean yhteistyö-ohjelmiston Suomessa.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
monday.com on tehokas yhteistyön hallinta-alusta, joka parantaa kaikenkokoisten tiimien viestintää ja tuottavuutta. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com on joustava etäyhteistyöohjelmisto, joka edistää tehokasta tiimityötä, parantaa viestintää ja lisää tuottavuutta yhdessä keskuksessa. Aloita valmiiden malliemme käyttö, jotta tiimisi pääsee nopeasti alkuun. Jaa tiedostoja, palautetta ja ideoita, @merkitse tiimin jäseniä, määritä omistajia, anna reaaliaikaisia edistymispäivityksiä, katso kuka tekee mitä ja milloin. Liity yli 100 000 tiimin joukkoon, jotka tekevät yhteistyötä monday.comissa. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyön ykköstyökalu. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on yhteistyöväline, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
TeamViewer kattaa kaiken, mitä tarvitset tehokkaaseen viestintään ja yhteistyöhön.
TeamViewerin monipuoliset toiminnot tekevät siitä täydellisen kaiken kattavan yritysyhteistyöratkaisun, jonka kautta voit työskennellä yhteisprojekteissa etänä niin kotoa käsin kuin toisen toimipaikan kollegoiden kanssa. Verkkoneuvotteluominaisuuksien avulla voit hypätä helposti mukaan videopuheluihin ja TeamViewerin chatin kautta voit keskustella tärkeistä aiheista lennossa ilman, että sinun tarvitsee käydä läpi sähköpostiviestien viidakkoa. Lue lisää tuotteesta TeamViewer Remote

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, joka mahdollistaa aivan uudenlaisen tiimityöskentelyn verkossa. Smartsheetista on nopeasti tullut yritysten suosikkisovellus sen tuottavuutta edistävien ominaisuuksien, kuten tutun ja helppokäyttöisen käyttöliittymän sekä tiedostojen jakamisen, Gantt-kaavioiden ja työn automatisoinnin ansiosta. **Vuoden 2013 paras tuottavuussovellus – Tech Impact Awards **Vuoden 2014 paras liiketoimintasovellus – Evernote Platform Awards Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Visuaalinen yhteistyöalusta, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön!
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalinta visuaaliseen yhteistyöhön, ja siihen luottaa yli 45 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Miro sopii täydellisesti ideointiin, tiimipalavereiden ja vuorovaikutteisten työpajojen järjestämiseen, kartoittamiseen ja kaavioiden luomiseen. Yli 300 valmiin mallin ansiosta tiimisi voi aloittaa yhteistyön saman tien. Hyödynnä yli sataa tehokasta integraatiota esimerkiksi Jiran, Asanan, Monday.comin, Microsoft Teamsin ja Google Workspacen kanssa ja käytä Miroa yhteistyön keskuspaikkana, josta löytyy aina oikea tieto. Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Bitrix24 on yhteistyö-, viestintä-, sosiaalinen verkostoitumis-, työnkulku- ja tietämyksenhallinta-alusta, jolla on kahdeksan miljoonaa asiakasta.
Bitrix24 on ilmainen yhteistyöalusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa organisaatiota ympäri maailman. Se on saatavilla pilvipalveluna ja paikan päällä ja tarjoaa viestintätyökaluja, tehtävien ja projektinhallinnan, sosiaalisen yhteistyön työkalut, työntekijöiden sitouttamisen, ryhmächatin, jaetut kalenterit ja paljon muuta. Bitrix24 on täysin ilmainen enintään 12 työntekijän tiimeille, ja voit ostaa rajattomasti käyttäjiä vain hintaan 199 $ kuukaudessa. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Verkkokokousratkaisu, jonka avulla voit järjestää interaktiivisia verkkokokouksia, videoneuvotteluja ja kiinnostavia webinaareja.
Zoho Meeting on vankka verkkokokousratkaisu, joka on luotu vastaamaan verkkokokousten ja webinaarien tarpeisiin. Se on täysin selainpohjainen, eikä osallistujien tarvitse ladata mitään sovellusta osallistuakseen kokoukseen tai webinaariin. Kokousten järjestäminen onnistuu helposti Windows-, Linux- ja Mac-työpöytäliitännäisen, iOS-sovelluksen, Android-sovelluksen, Google Chrome -laajennuksen, Firefox-laajennuksen, upotetun pienoisohjelman ja kalenterin integroinnin avulla. Upotettu webinaariin ilmoittautuminen, kyselyt, kysymykset ja vastaukset, salli puhuminen, nauhoittaminen, syvällinen analytiikka jne. Lue lisää tuotteesta Zoho Meeting

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
360Learning on oppimisalusta, jossa yhteistyön työkalut yhdistyvät LMS:n tehokkuuteen. Annamme oppimis- ja kehitystiimeille mahdollisuuden edistää kulttuuria.
360Learning antaa oppimis- ja kehitystiimeille mahdollisuuden edistää kulttuuria ja kasvua yhteistoiminnallisen oppimisen avulla. Oppimisalustamme yhdistää yhteistyön työkalut LMS:n tehokkuuteen. Tämän ansiosta nopeasti kasvavat yritykset voivat mahdollistaa oppimisen, joka perustuu ylhäältä alaspäin tulevan tiedon sijasta yhteiseen asiantuntemukseen. 360Learning on helppo tapa perehdyttää uusia työntekijöitä, kouluttaa asiakkaita palvelevia tiimejä ja kehittää ammattitaitoja samasta paikasta käsin. 360Learning mahdollistaa tulevaisuuden työskentelyn 1 500 organisaatiossa. Lue lisää tuotteesta 360Learning

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Front on tiimeille tarkoitettu yhteistyöalusta, joka tuo kaikki viestintäsi, työnkulkusi, sovelluksesi ja tiimisi jäsenet yhteen paikkaan.
Front on asiakasviestintäkeskus yhteistyötiimeille, joka tuo kaikki sähköpostisi, kalenterisi, CRM:n, tehtävienhallinnan, asiakasviestintäkanavasi ja sovelluksesi yhteen, tehokkaaseen alustaan. Hallitse tuki- ja myyntiosoitteita, Facebookia, Twitteriä, chattiä ja SMS:ää läpinäkyvämmin ja vastuullisemmin. Delegoi, määritä ja jaa viestejä tiimikavereiden kanssa ja tee yhteistyötä sisäisten kommenttien ja luonnosten avulla ennen asiakaskeskusteluihin vastaamista. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Monipuolisia ominaisuuksia tehokkaaseen verkkoyhteistyöhön tarjoava ohjelmisto
Alusta tarjoaa monipuolisia ominaisuuksia tehokkaan verkkoyhteistyön mahdollistamiseksi: sivustojen esittelytyökalu, vuorovaikutteinen fläppitaulu, virtuaaliset kokoushuoneet, kysymys ja vastaus -istunnot, kyselyt ja äänestykset sekä paljon muuta. Käytettävissä on myös yli 100 kielelle käännetty chat-toiminto ja tulkkaustoimintoja, jotka helpottavat kansainvälistä viestintää. Tämän vuoksi LiveWebinaria käytetään laajalti yrityksen sisäisissä verkkokokouksissa, aivoriihissä sekä perehdytys- ja koulutustilaisuuksissa. Lue lisää tuotteesta LiveWebinar

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
ClickMeetingin avulla tehostat yrityksesi etä- ja hybridiyhteistyötä. Kollegat tai opiskelijat pääsevät tapahtumahuoneeseen helposti.
ClickMeetingin avulla tehostat yrityksesi etä- ja hybridiyhteistyötä. Kollegat tai opiskelijat pääsevät tapahtumahuoneeseen helposti: siihen tarvitaan vain ajan tasalla oleva selain tai mobiililaite. Vuorovaikutteisesti toimivissa kokouksissa jopa 40 henkilöä voi nähdä ja kuulla toisensa ja tehdä yhteistyötä samanaikaisesti. Esitystila, näytön jakaminen ja virtuaalinen luonnostaulu tekevät tiedon jakamisesta selvästi helpompaa. Voit myös luoda kiinnostavia webinaareja yhdellä ja samalla tilillä. Lue lisää tuotteesta ClickMeeting

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Vie tiimityö uusiin ulottuvuuksiin intuitiivisella digitaalisella valkotaululla, jonka tarkoitus on auttaa tiimejä tekemään työtä yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla.
Vie tiimityö uusiin ulottuvuuksiin intuitiivisella digitaalisella valkotaululla, jonka tarkoitus on auttaa tiimejä tekemään työtä yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla. Lue lisää tuotteesta Mural

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
GoBrunch on monipuolinen verkkoseminaari- ja kokousalusta, jonka ainutlaatuinen käyttöliittymä edistää positiivista vuorovaikutusta osallistujien välillä.
GoBrunch on monipuolinen verkkoseminaari- ja kokousalusta, jonka ainutlaatuinen käyttöliittymä edistää positiivista vuorovaikutusta osallistujien välillä. Luo verkkoseminaari tai virtuaaliluokkahuone, käynnistä kamera, jaa näyttö, jaa videoita, anna muille esiintyjille puheenvuoroja ja tallenna. Aivan kuten ei-virtuaalisissakin tapahtumissa, käyttöön voidaan ottaa useita pienryhmätiloja, joissa on samanaikaisia tapahtumia, ja jokaiseen istuntoon on osoitettu oma ohjaajansa. Asennusta ei tarvita. Ryhdy toimeen ja tee istunnoistasi kiinnostavampia. Lue lisää tuotteesta GoBrunch

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Kissflow Workflow on johtava työnkulkuohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja että jäsentämättömiä työnkulkuja.
Kissflow Workflow on johtava kattavien työnkulkujen ohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja (prosessit ja liiketoimintaprosessien hallinta) että jäsentämättömiä työnkulkuja (tapausten hallinta). Kissflow Workflow on kooditon alusta, jossa kuka tahansa voi luoda automatisoidun prosessin, rakentaa tehtävän koontinäytön, toteuttaa tapausten työnkulun ja tehdä yhteistyötä työaiheiden parissa. Se tarjoaa kaiken tämän yhdessä älykkäässä ja helposti integroitavassa alustassa. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille.
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän ajanseurantaa, tehtävänhallintaa, yhteystietojen hallintaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancereille, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan.
Visual Planning on tehokas ohjelmistojen hallintaratkaisu, joka on optimoitu projektiyhteistyöhön erikoistuneille. Se tarjoaa yrityksellesi huipputyökaluja tuottavuuden lisäämiseksi. Kykenevä ohjelmisto, jonka ansiosta käyttäjät voivat valvoa reaaliaikaisia projekteja, töitä, tehtäviä, asiakkaita, työtilauksia, työntekijöitä, laitteita ja paljon muuta yhdellä alustalla. Tee yhteistyötä missä tahansa mobiilisovelluksemme avulla tai lähetä tiimin jäsenille sähköposti- ja SMS-ilmoituksia ja yhdistä aikataulut henkilökohtaisiin kalentereihin. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Samba Live on Euroopan johtava videoneuvotteluohjelmisto, joka auttaa yrityksiä organisoimaan viestintäympäristönsä
Samba Live on virtuaalinen yhteistyöohjelmisto, joka sisältää kattavat ominaisuudet, kuten valkotaulut, viittaustoiminnon, taukotilat ja täysin tuetun tiedostojen jakamisen helposti skaalautuvalla ja joustavalla hinnoittelumallilla. Pidä helposti yhteyttä tiimin jäseniin immersiivisellä, alusta loppuun asti hallinnoidulla alustalla, jonka automaattiset aikataulutustyökalut auttavat sinua suunnittelemaan kokouksia ja luomaan integroituja viestipalstoja ja foorumeita, joiden avulla voit seurata tiimiäsi ja työskennellä tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta Digital Samba

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Suomi Paikallinen tuote
Toiminnanohjausjärjestelmä asiantuntijayrityksen kokonaisvaltaiseen liiketoiminnan hallintaan. Säästä aikaa ja paranna tuottavuutta yhdellä alustalla.
Erityisesti asiantuntijayrityksille suunnattu toiminnanohjausjärjestelmä, jolla hoituu kaikki myynnistä, projekteista ja taloudesta laskutettaviin tunteihin, resurssien seurantaan, tiimin tuottavuuteen ja liiketoiminnan kannattavuuteen. Lue lisää tuotteesta Heeros PSA

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Suomi Paikallinen tuote
Yhteistyöalusta laajaan osallistamiseen ja parviälyn hyödyntämiseen osana pitkiäkin muutosprosesseja. Alusta tukee erinomaisesti yhteisöllistä oppimista ja päätöksentekoa.
Howspace on monipuolinen alusta laajaan osallistamiseen ja parviälyn hyödyntämiseen osana pitkiäkin muutos- ja kehittämisprosesseja. Alusta tukee erinomaisesti yhteisöllistä oppimista. Päätöksenteko tehostuu, kun sisäänrakennettu tekoäly analysoi ja jäsentelee alustalla käytävää keskustelua reaaliaikaisesti. Howspacen monipuoliset fasilitointiominaisuudet tukevat niin samanaikaista kuin eri aikaankin tapahtuvaa työskentelyä, ajankäyttöä tehostaen. Howspace-työskentelyyn osallistutaan selaimella älypuhelimelta, tietokoneelta tai tabletilta. Intuitiivinen käyttöliittymä takaa jokaiselle sujuvan osallistumisen ilman erillistä koulutusta. Lue lisää tuotteesta Howspace

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Verkkokäännösten hallintajärjestelmä ja lokalisointialusta, joka sopii kaikenkokoisille tiimeille ja työnkuluille.
POEditor on monialustainen käännöksenhallintajärjestelmä ja lokalisointialusta. Tarjoamme skaalautuvaa online-yhteistyötä ja automatisointityökaluja tiimeille, jotta ne voivat parantaa käännös- ja l10n-työnkulkua. Keskeiset ominaisuudet: API, Integrointi GitHubin, Bitbucketin, GitLabin ja Azure Repojen kanssa, Käännösmuisti, Yhteistoiminnallinen käännöseditori, Automaattinen käännös, Käännöstilaukset, Automaattinen laadunvarmistus, Tunnisteet, Kuvakaappaukset. POEditor tukee yli 20 tiedostomuotoa lokalisointia varten. Lue lisää tuotteesta POEditor

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit
Suunniteltu ihastuttamaan: Jugo on skaalautuva ja ainutlaatuinen virtuaalikokousalusta, joka on suunniteltu todella tärkeitä kokouksia varten.
Heitä hyvästit tylsille verkkokokouksille. Tuo oikeat ihmiset mukaansatempaaviin 3D-virtuaalikokoushuoneisiin ilman VR-kuulokkeita, avatareja tai latauksia. Jugo on suunniteltu ihastuttamaan – se on ainutlaatuinen kokoushuonekokemus. Vaihda helposti rooleja: voit olla isäntä, juontaja ja osallistuja. Nauti taas oikeiden ihmiskontaktien tuomasta dynamiikasta kokouksissasi. Jugo on oikea valinta tärkeisiin kokouksiin. Lue lisää tuotteesta Jugo

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Videoneuvottelut
  • Suojattu tietojen tallennus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • @-maininnat
  • Keskustelut/foorumit