Suomi Näytä paikalliset tuotteet
1275 tulosta
Confluence helps your team stay on the same page by making it easier to collaborate across your whole organization. Lue lisää tuotteesta Confluence
Confluence is the collaboration tool of your dreams. Confluence enables you to work with your teams in real time, tag stakeholders when and where their attention is needed, share information across teams, and much more. Confluence helps your team stay on the same page by keeping all information in one place. Lue lisää tuotteesta Confluence

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
monday.com on tehokas yhteistyön hallinta-alusta, joka parantaa kaikenkokoisten tiimien viestintää ja tuottavuutta. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com on joustava etäyhteistyöohjelmisto, joka edistää tehokasta tiimityötä, parantaa viestintää ja lisää tuottavuutta yhdessä keskuksessa. Aloita valmiiden malliemme käyttö, jotta tiimisi pääsee nopeasti alkuun. Jaa tiedostoja, palautetta ja ideoita, @merkitse tiimin jäseniä, määritä omistajia, anna reaaliaikaisia edistymispäivityksiä, katso kuka tekee mitä ja milloin. Liity yli 100 000 tiimin joukkoon, jotka tekevät yhteistyötä monday.comissa. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille. Lue lisää tuotteesta Slack
Slack on yhteistyön ykköstyökalu. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
European knowledge-sharing solution trusted by teams and organisations of all sizes to make information accessible & actionable Lue lisää tuotteesta Elium
Elium is the leading European knowledge-sharing solution, bringing together collaboration and knowledge. It allows organisations to capture, structure and access knowledge to help make the right decision and generate impact. Integrated with Sharepoint, Teams, Google and Slack, Elium fits seamlessly within your ecosystem. With European hosting and GDPR-ready features, it offers enterprise-ready security. Elium is available on desktop and mobile through the iOS and Android app. Lue lisää tuotteesta Elium

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
A secure, decentralised messaging and collaboration app. It delivers digital sovereignty on an open network with end-to-end encryption. Lue lisää tuotteesta Element
Element is a Matrix-based end-to-end encrypted messenger and collaboration app. Its decentralised design delivers digital sovereignty, enabling deployment on-premise or through any cloud provider. Element Matrix Services (EMS) is the most popular hosted solution for corporate use of Element. EMS provides fast performance and enterprise-grade add-ons. Being Matrix-based, Element provides interoperability between siloed-apps and enables easy connections between different organisations. Lue lisää tuotteesta Element

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
The #1 visual collaboration platform where teams get work done! Lue lisää tuotteesta Miro
Miro is the #1 visual collaboration platform for teams of any size, trusted by over 25 million users worldwide. Miro is perfect for brainstorming, ideating, running team meetings and interactive workshops, mapping, and diagramming. With over 250 ready-made templates, your team can start collaborating in no time. Use our 80+ powerful integrations like Jira, Asana, Monday.com, MS Teams, and Google Workspace to make Miro your central collaboration hub and your single source of truth. Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
The issue tracker designed for agile teams. An agile project management tool that can be customized to your business processes. Lue lisää tuotteesta YouTrack
Developed by JetBrains. YouTrack is a tool to manage your projects, configure agile boards, use reports and Gantt charts, dashboards and time tracking. Track tasks and issues, support customers requests, plan sprints and releases, create workflows, and never force your process to fit the limits of a tool again! YouTrack speaks your language, supports markdown and emoji-reactions. YouTrack is flexible enough to follow your exact process! Cloud or Standalone. Free for 10 users. Lue lisää tuotteesta YouTrack

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
JetBrains Space is a unified platform for the entire software development pipeline, team collaboration, and communication. Lue lisää tuotteesta Space
JetBrains Space is a unified platform which covers the entire software development pipeline and team collaboration. Join forces on documents, talk to your teammates privately or in groups, keep your team updated with channel notifications, set up personal notification feeds, review code, issues, and articles in chats. Space removes organizational silos to help individuals and teams be more productive while making software development and collaboration more enjoyable. Lue lisää tuotteesta Space

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Pobuca Connect provides you with a unified company address book, which is easy to access and share with your coworkers. Lue lisää tuotteesta Pobuca Connect
Upgrade your team with a versatile contact management app, convert your multiple business contact lists into one unified address book and access it from the web, mobile, or even inside Outlook and Gmail. Add custom fields and tags to organize your contacts, track activities, set tasks, and automatically enrich your contacts using LinkedIn and email signatures. Trial and freemium version available to experience it today! Lue lisää tuotteesta Pobuca Connect

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
An advanced tool for co-authoring and document automation that offers significant advantages over traditional word processor solutions. Lue lisää tuotteesta XaitPorter
XaitPorter is a cloud based document collaboration software that lets several contributors work on the same document, simultaneously. Companies use XaitPorter for bids, proposals, license applications for the O&G industry, clinical trial documents, reports, procedures and more. This team collaboration software takes care of formatting, layout and numbering, and has built-in workflow that gives you complete control of the document creation process. Xait holds the ISO 27001 Certification. Lue lisää tuotteesta XaitPorter

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
An integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that helps teams manage project's requirements, releases, tests & issues. Lue lisää tuotteesta SpiraTeam
SpiraTeam is an Application Lifecycle Management (ALM) platform with an integrated web-based document management system with folder organization, documentation taxonomies and meta-tagging, as well as built-in version control. SpiraTeam¿s powerful email integration capabilities notify users about changes in the system, and allows users to raise incidents directly from their email. SpiraTeam comes with a built-in instant messaging capability. Lue lisää tuotteesta SpiraTeam

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Rock combines messaging + tasks and all your favorite apps. All-in-one collaboration with anyone in and outside of your organization. Lue lisää tuotteesta Rock
Messaging + tasks combined at last. Rock allows you to work together with anyone with messages, tasks, notes, file storage, and meetings in one place. All-in-one communication built for remote and hybrid teams. Rock.so allows you to collaborate with anyone, anywhere. Whether you work in a startup, marketing, software engineering, design, education or anything else, Rock.so can easily get your team together to get some work done. Lue lisää tuotteesta Rock

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Bitrix24 on yhteistyö-, viestintä-, sosiaalinen verkostoitumis-, työnkulku- ja tietämyksenhallinta-alusta, jolla on kahdeksan miljoonaa asiakasta. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on ilmainen yhteistyöalusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa organisaatiota ympäri maailman. Se on saatavilla pilvipalveluna ja paikan päällä ja tarjoaa viestintätyökaluja, tehtävien ja projektinhallinnan, sosiaalisen yhteistyön työkalut, työntekijöiden sitouttamisen, ryhmächatin, jaetut kalenterit ja paljon muuta. Bitrix24 on täysin ilmainen enintään 12 työntekijän tiimeille, ja voit ostaa rajattomasti käyttäjiä vain hintaan 199 $ kuukaudessa. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
ClickUp is the world's best collaboration tool with fully customizable and proprietary features that make it a must-have for any team Lue lisää tuotteesta ClickUp
With features like assigned comments, Chat, Inbox, notifications, threaded comments, Reminders, task priorities, Time Tracking, Goals, dependencies, and custom statuses, ClickUp has everything you need to streamline collaboration for any project or team! Used by 100,000+ teams in companies like Airbnb, Google, and Uber, ClickUp is the perfect collaboration tool that brings all of your team's work into a single app. Built for teams of all sizes and industries. Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Wrike is an enterprise collaboration software with prebuilt templates, time tracking, Gantt charts, Kanban boards, and more. Lue lisää tuotteesta Wrike
Wrike is an award-winning team collaboration software trusted by 20,000+ companies worldwide. Create a streamlined digital workplace using custom request forms, Kanban boards, Gantt charts, time tracking, real-time updates, and performance reports all in one place that can be shared company-wide. Integrate Wrike with 400+ applications to automate your everyday processes. Customize workflows and reduce the need for emails, meetings, status updates, and more. Work smarter, not harder with Wrike. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
MeisterTask is a collaborative web-based task and project management tool that is perfect for agile project management. Lue lisää tuotteesta MeisterTask
MeisterTask is a collaborative web-based task and project management tool that is perfect for agile project management. Beautifully-designed interfaces, intuitive functionality and seamless integratio ns with other tools make it a logical choice for project teams to collaborate more efficiently. The tool is part of the Meister Suite, a group of products for flawless workflow management. From ideation in our mind mapping tool, MindMeister, to online documentation in MeisterNote. Lue lisää tuotteesta MeisterTask

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
OnBoard board intelligence platform simplifies complex board processes to make board meetings more effective. Start a free trial now! Lue lisää tuotteesta OnBoard
Board meetings should be informed, effective, and uncomplicated. The OnBoard board intelligence platform transforms complicated processes so boards can focus on what matters: Realizing their vision for the organization. Experience a board portal that makes decision-making easier with a system of record for directors, executives, and administrators and intuitive data and analytics on any device, in any place, at any time. Ready to start using OnBoard? Contact us for a free 30-day trial. Lue lisää tuotteesta OnBoard

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Process Street is a modern process management platform for teams. Lue lisää tuotteesta Process Street
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Lue lisää tuotteesta Process Street

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Respond more efficiently to the social conversations that matter most with Sprout¿s team collaboration tools | Try Sprout Free Lue lisää tuotteesta Sprout Social
Sprout Social offers powerful social collaboration solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout enables brands to simplify social management, reporting, publishing, customer service, engagement and much more | Try Sprout Free For 30 Days. Lue lisää tuotteesta Sprout Social

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device! Lue lisää tuotteesta Avaza
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Lue lisää tuotteesta Avaza

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Leading creative collaboration and online proofing platform for agencies and brands. Lue lisää tuotteesta Ziflow
Ziflow is the leading creative collaboration and online proofing platform. Ziflow helps agencies and brands deliver exceptional creative content. One platform for clear feedback on video, digital, web, documents, images, audio, banners, GIFs, and much more. Flexible workflow for faster approvals. Integrated with leading creative and project management apps. SOC2 security certification. Customers include Showtime, McCann Worldgroup, AWS, Weber, Specialized and Dupont. Lue lisää tuotteesta Ziflow

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Work together to accomplish your goals and save thousands of hours in the process. Easy Projects will help you get there faster. Lue lisää tuotteesta Easy Projects
Easy Projects award-winning software is designed to help you succeed through collaboration. Easily send and receive messages at both the task and project level, request approvals, add image annotation s, share files, and receive message notifications all in real time. Whether your team is remote or on-site, we make sure no communication is lost. Due to increased collaboration using Easy Projects, teams report a 30% decrease is project duration and a 98% completion rate. Lue lisää tuotteesta Easy Projects

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Zoho Sprints is an agile project management tool that helps Scrum teams to plan, track and always be ready for change. Lue lisää tuotteesta Zoho Sprints
Zoho Sprints is a free online agile project management tool for Scrum teams. Add user stories to your backlog, estimate and prioritize work items, stay on track with personalized scrum boards and swimlanes, get actionable insights from velocity, burn up and burn down charts, collaborate with your team on a social feed, and schedule your review and retrospective meetings from one place. Lue lisää tuotteesta Zoho Sprints

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
The most human-friendly social media tool for an effective collaboration and approval process in marketing teams. Lue lisää tuotteesta Kontentino
Social media planning and creative team collaboration in Kontentino is very smooth. All team members can work together on creating the perfect post. You can assign tasks to designers, copywriters, social media managers. Also, the client's feedback and inputs are always shown directly next to the post, in the client's comment section. Your team doesn't have to look for missing data in confusing email threads. Lue lisää tuotteesta Kontentino

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Quire is a collaborative project management software for organizing tasks in a unique nested task list, Kanban board and Timeline view. Lue lisää tuotteesta Quire
Breaking projects into smaller, bite-sized tasks is critical for successful project management. Quire is built for this key activity and arguably the best solution for businesses that struggle with taking big goals and both making them smaller and managing all these little tasks. Main view modes in Quire include Task List view, Kanban view, Timeline view, and Calendar enable you to work smarter and inspire you to achieve higher milestones. Lue lisää tuotteesta Quire

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Better online client meetings. Vectera is the easy way to schedule appointments and conduct secure video & collaboration meetings. Lue lisää tuotteesta Vectera
Vectera is the better way to meet customers online. A single URL is all you need to access the online meeting rooms. Schedule appointments and conduct secure video meetings online. Get creative with whiteboards, cobrowsing and document annotation. 1-click start, no downloads, no frustrations. Lue lisää tuotteesta Vectera

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Fast track design review with quick, visual feedback that gets everyone on the same page. Lue lisää tuotteesta Volley
With Volley, you can quickly and easily capture feedback on any website, even staging sites. Using the browser extension, you can leave notes and feedback pinpointed to specific design features and add attachments. Volley renders pixel-perfect screenshots as part of the feedback, allowing for a better understanding of all comments. No more games of Telephone via email! Notes are delivered to the selected workspace, and can also be automatically sent to Trello or Jira. Lue lisää tuotteesta Volley

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille. Lue lisää tuotteesta todo.vu
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän ajanseurantaa, tehtävänhallintaa, yhteystietojen hallintaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancereille, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Digitally collaborate with your teams anywhere in the world in real-time. Plan & assign tasks & review your work progress seamlessly. Lue lisää tuotteesta VisiLean
Collaborate with your teams in real-time with Visilean's award-winning cloud-based construction management software. Take accurate commitments for the production week and track your execution progress live! Managing projects of any scale have never been easier. Lue lisää tuotteesta VisiLean

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Collaborative proofing platform with an intuitive interface for easy markup & approval of video, image, PDF and web projects. Lue lisää tuotteesta ReviewStudio
ReviewStudio is a collaborative proofing platform designed to get you from doing to done, faster. Collect all your creative feedback, in one centralized and collaborative space. Markup and comment directly on images, video, PDF and HTML from any device. Use compare mode to view revisions with side-by-side comparisons. Review your projects independently or collaboratively in live review sessions. Track the status, tasks and approvals of all your reviews in individual dashboards. Lue lisää tuotteesta ReviewStudio

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Stacker lets you build the tools you need to power your business, from portals to project trackers and CRMs – all without code. Lue lisää tuotteesta Stacker
Stacker is a no-code tool for building apps to power your business and securely share data, whether you're looking for a project management tool, client portal, task tracker or custom CRM. Sync data from Airtable, Google Sheets, Salesforce or 60 other data connectors to create a single source of truth for your team. Lue lisää tuotteesta Stacker

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Digital product development collaboration platform that automates the connection between designers, developers, QA, & product managers. Lue lisää tuotteesta Sympli
Sympli is a digital product development collaboration platform that automates the connection between designers, developers, QA, & product managers. Sympli delivers all design components and assets to your team members where they work enabling quick commenting, implementation, and testing. Join world-class companies who trust us. Sympli supports your team by connecting each team member with the collaboration and automation tools they need to work more efficiently. Lue lisää tuotteesta Sympli

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Give staff a workplace to call home. Access every app, share information, and collaborate in one central intranet. Lue lisää tuotteesta Claromentis
Give teams a workplace to call home with our feature-rich, beautifully designed intranet software. Our interactive business platform provides your organisation with a one-stop shop for sharing information, boosting productivity, connecting staff, and collaborating. Benefit from our 20 years of intranet expertise: we've built, designed, and deployed intranets for global organisations both large and small, supporting companies in every industry imaginable. Lue lisää tuotteesta Claromentis

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan. Lue lisää tuotteesta Visual Planning
Visual Planning on tehokas ohjelmistojen hallintaratkaisu, joka on optimoitu projektiyhteistyöhön erikoistuneille. Se tarjoaa yrityksellesi huipputyökaluja tuottavuuden lisäämiseksi. Kykenevä ohjelmisto, jonka ansiosta käyttäjät voivat valvoa reaaliaikaisia projekteja, töitä, tehtäviä, asiakkaita, työtilauksia, työntekijöitä, laitteita ja paljon muuta yhdellä alustalla. Tee yhteistyötä missä tahansa mobiilisovelluksemme avulla tai lähetä tiimin jäsenille sähköposti- ja SMS-ilmoituksia ja yhdistä aikataulut henkilökohtaisiin kalentereihin. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Collaboration software that combines task management and communication features. Upgrade your team communication to the next level. Lue lisää tuotteesta HeySpace
HeySpace is a project management and communication platform designed for working in teams. An app is simple and user-friendly thanks to an intuitive interface and combination of many features like chat, boards, calendar, and timeline. HeySpace provides integrations that enable planning and execution to work fast and effectively. Our collaboration software has a totally free version for small teams and a premium plan dedicated to more demanding projects. Many clients trusted us. Be next! Lue lisää tuotteesta HeySpace

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Low-Code platform to build team collaboration applications. Lue lisää tuotteesta Wizergos
Use Wizergos Low-Code Platform to build applications for effective meetings and automate all tracking and follow-ups. See an impact on accountability, overall turnaround times, and the pace of business with the following features: Secure Team Chat; Collaborative Knowledge Management; live language translation; automatic actionable detection; document/media attachments; voice, video, screenshare; speech to text; calendar integration; and single sign on support. Lue lisää tuotteesta Wizergos

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Screen recording synchronized with all the technical data you need to diagnose and fix issues fast. Lue lisää tuotteesta BugReplay
BugReplay saves you time by creating the perfect bug report: a screen recording synchronized with console logs, network traffic, server errors, environmental details, and all the data you need to diagnose and fix issues fast. In addition to automatically capturing the data you need, BugReplay streamlines communication within your team. You can annotate the report with your camera (video), mic (audio), or with time-synched comments. BugReplay offers an array of PM tools to make your life easier. Lue lisää tuotteesta BugReplay

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Hoylu is an easy-to-use, cloud-based, project management and whiteboarding tool. Lue lisää tuotteesta Hoylu
Hoylu is an easy-to-use, cloud-based, project management and whiteboarding tool that enables distributed teams to visualize information and collaborate without limits. Our Adaptive Workspaces open a new way to collaborate and brainstorm. Our easy-to-use modules fit any planning style and integrate with most productivity tools already in use. Hoylu — Complex Projects, Simplified. Lue lisää tuotteesta Hoylu

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Suppeco leverages customer-supplier relationships driving service excellence for a sustainable ecosystem and supply chain. Lue lisää tuotteesta Suppeco
Trusted by market leaders, Suppeco is a collaborative relationship platform, that enables organisations in any industry to drive an infinite array of targeted opportunity for value creation, innovation, and growth. Suppeco provides an unrivalled frictionless environment for collaboration at scale, across distributed multi-party teams. A cloud native SaaS platform, Suppeco enables companies to successfully manage and optimise relationships with their external ecosystems, and supply chains. Lue lisää tuotteesta Suppeco

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Video knowledge-sharing platform that detects topics so you can find relevant information. Lue lisää tuotteesta PixelMixer
PixelMixer makes onboarding, training and knowledge transfer a snap using the preferred learning format - video. Easily capture your screen and webcam or import meeting recordings. PixelMixer detects important topics so you can jump directly to relevant parts of a video. Knowledge is your most valuable asset, now everyone can benefit from it with PixelMixer. Lue lisää tuotteesta PixelMixer

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Share a document. Collaborate and comment. Securely store files. Dropbox Business has everything you need for your digital workspace.
Share a document. Collaborate and comment. Securely store files. Dropbox Business has everything you need for your digital workspace. Dropbox Business is trusted and used by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Lue lisää tuotteesta Dropbox Business

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
NEW in Basecamp 4: For a limited time, get your first 3 users free, for your first year. Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of stuff scattered all over, everything you're working on will be in one streamlined, organized place. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Lue lisää tuotteesta Basecamp

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace business solutions seamlessly integrate everything that you and your team need to get anything done, all-in-one place, including professional @yourcompany email. Whether it’s a video call with a client, chat room with your supplier or shared drive with partners, stay connected with everyone who is important to your business. Lue lisää tuotteesta Google Workspace

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Lue lisää tuotteesta Microsoft 365

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across a multitude of systems.
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across everything from your mobile and desktop devices to telephones and conference room systems. Special features include cloud and local recording with transcripts and multi-user annotation capabilities via screen share. Easy access with one click, chat across platforms and share files all with encrypted, compliant settings for extra security. Lue lisää tuotteesta Zoom Meetings

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a collaboration tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Lue lisää tuotteesta OneDrive

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta
TeamViewer's all-in-one approach ensures that you have everything you need for both effective communication and collaborative working.
TeamViewer's multi-faceted functionality makes it the ideal all-in-one business collaboration solution for working on joint projects remotely, whether you are working from home or cooperating with colleagues elsewhere. In addition to the online conferencing features, allowing you to jump on video calls with ease, you can use TeamViewer Chat to discuss important topics on the fly, without having to sift through complex email threads. Lue lisää tuotteesta TeamViewer

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Videoneuvottelut
  • Tehtävien hallinta