Esittelyssä olevat ohjelmistot
Eniten arvioita saaneet ohjelmistot
Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on Yhteistyö-ohjelmisto
Suodata tuloksia (20)
Saatavilla olevat maat
Maat, joissa tuote on saatavilla. Huom: Asiakaspalvelua ei välttämättä ole saatavilla kyseisessä maassa.
Suomi
Hinnoitteluvaihtoehdot
20 tulosta
monday.com on tehokas yhteistyön hallinta-alusta, joka parantaa kaikenkokoisten tiimien viestintää ja tuottavuutta.
Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com on joustava etäyhteistyöohjelmisto, joka edistää tehokasta tiimityötä, parantaa viestintää ja lisää tuottavuutta yhdessä keskuksessa. Aloita valmiiden malliemme käyttö, jotta tiimisi
...
Näytä enemmän
pääsee nopeasti alkuun. Jaa tiedostoja, palautetta ja ideoita, @merkitse tiimin jäseniä, määritä omistajia, anna reaaliaikaisia edistymispäivityksiä, katso kuka tekee mitä ja milloin. Liity yli 100 000 tiimin joukkoon, jotka tekevät yhteistyötä monday.comissa.
Lue lisää tuotteesta monday.com
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Visuaalinen yhteistyöalusta, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön!
Lue lisää tuotteesta Miro
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalinta visuaaliseen yhteistyöhön, ja siihen luottaa yli 45 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Miro sopii täydellisesti ideointiin, tiimipalavereiden ja
...
Näytä enemmän
vuorovaikutteisten työpajojen järjestämiseen, kartoittamiseen ja kaavioiden luomiseen. Yli 300 valmiin mallin ansiosta tiimisi voi aloittaa yhteistyön saman tien. Hyödynnä yli sataa tehokasta integraatiota esimerkiksi Jiran, Asanan, Monday.comin, Microsoft Teamsin ja Google Workspacen kanssa ja käytä Miroa yhteistyön keskuspaikkana, josta löytyy aina oikea tieto.
Lue lisää tuotteesta Miro
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Bitrix24 on yhteistyö-, viestintä-, sosiaalinen verkostoitumis-, työnkulku- ja tietämyksenhallinta-alusta, jolla on kahdeksan miljoonaa asiakasta.
Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on ilmainen yhteistyöalusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa organisaatiota ympäri maailman. Se on saatavilla pilvipalveluna ja paikan päällä ja tarjoaa viestintätyökaluja, tehtävien ja
...
Näytä enemmän
projektinhallinnan, sosiaalisen yhteistyön työkalut, työntekijöiden sitouttamisen, ryhmächatin, jaetut kalenterit ja paljon muuta. Bitrix24 on täysin ilmainen enintään 12 työntekijän tiimeille, ja voit ostaa rajattomasti käyttäjiä vain hintaan 199 $ kuukaudessa.
Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille.
Lue lisää tuotteesta todo.vu
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän ajanseurantaa, tehtävänhallintaa, yhteystietojen hallintaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu
...
Näytä enemmän
freelancereille, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä.
todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä.
Lue lisää tuotteesta todo.vu
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyön ykköstyökalu. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio,
...
Näytä enemmän
toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti.
Lue lisää tuotteesta Slack
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli
...
Näytä enemmän
sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä.
Lue lisää tuotteesta Trello
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on yhteistyöväline, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda
...
Näytä enemmän
yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon.
Lue lisää tuotteesta Asana
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
TeamViewer kattaa kaiken, mitä tarvitset tehokkaaseen viestintään ja yhteistyöhön.
TeamViewerin monipuoliset toiminnot tekevät siitä täydellisen kaiken kattavan yritysyhteistyöratkaisun, jonka kautta voit työskennellä yhteisprojekteissa etänä niin kotoa käsin kuin toisen toimipaikan
...
Näytä enemmän
kollegoiden kanssa. Verkkoneuvotteluominaisuuksien avulla voit hypätä helposti mukaan videopuheluihin ja TeamViewerin chatin kautta voit keskustella tärkeistä aiheista lennossa ilman, että sinun tarvitsee käydä läpi sähköpostiviestien viidakkoa.
Lue lisää tuotteesta TeamViewer
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, joka mahdollistaa aivan uudenlaisen tiimityöskentelyn verkossa. Smartsheetista on nopeasti tullut yritysten suosikkisovellus sen tuottavuutta
...
Näytä enemmän
edistävien ominaisuuksien, kuten tutun ja helppokäyttöisen käyttöliittymän sekä tiedostojen jakamisen, Gantt-kaavioiden ja työn automatisoinnin ansiosta.
**Vuoden 2013 paras tuottavuussovellus – Tech Impact Awards
**Vuoden 2014 paras liiketoimintasovellus – Evernote Platform Awards
Lue lisää tuotteesta Smartsheet
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Verkkokokousratkaisu, jonka avulla voit järjestää interaktiivisia verkkokokouksia, videoneuvotteluja ja kiinnostavia webinaareja.
Zoho Meeting on vankka verkkokokousratkaisu, joka on luotu vastaamaan verkkokokousten ja webinaarien tarpeisiin. Se on täysin selainpohjainen, eikä osallistujien tarvitse ladata mitään sovellusta
...
Näytä enemmän
osallistuakseen kokoukseen tai webinaariin. Kokousten järjestäminen onnistuu helposti Windows-, Linux- ja Mac-työpöytäliitännäisen, iOS-sovelluksen, Android-sovelluksen, Google Chrome -laajennuksen, Firefox-laajennuksen, upotetun pienoisohjelman ja kalenterin integroinnin avulla. Upotettu webinaariin ilmoittautuminen, kyselyt, kysymykset ja vastaukset, salli puhuminen, nauhoittaminen, syvällinen analytiikka jne.
Lue lisää tuotteesta Zoho Meeting
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Front on tiimeille tarkoitettu yhteistyöalusta, joka tuo kaikki viestintäsi, työnkulkusi, sovelluksesi ja tiimisi jäsenet yhteen paikkaan.
Front on asiakasviestintäkeskus yhteistyötiimeille, joka tuo kaikki sähköpostisi, kalenterisi, CRM:n, tehtävienhallinnan, asiakasviestintäkanavasi ja sovelluksesi yhteen, tehokkaaseen alustaan.
...
Näytä enemmän
Hallitse tuki- ja myyntiosoitteita, Facebookia, Twitteriä, chattiä ja SMS:ää läpinäkyvämmin ja vastuullisemmin. Delegoi, määritä ja jaa viestejä tiimikavereiden kanssa ja tee yhteistyötä sisäisten kommenttien ja luonnosten avulla ennen asiakaskeskusteluihin vastaamista.
Lue lisää tuotteesta Front
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta.
...
Näytä enemmän
Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna.
Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Edistynyt ja mukautettava verkkoseminaarialusta
LiveWebinar.com on pilvipohjainen verkkoseminaariohjelmisto, joka auttaa sekä pieniä tiimejä että yrityksiä hallinnoimaan verkkoseminaareja ja online-kokouksia. Sen avulla mikä tahansa myynti-, HR-
...
Näytä enemmän
tai markkinointitiimi voi helposti toteuttaa online-tapahtumia yleisölleen.
Sen ominaisuuksiin kuuluvat niin suoratoisto, esitykset, näytön jakaminen kuin täysin mukautettava brändäysvaihtoehtokin. Se sisältää käyttäjien sitouttamisominaisuuksia, kuten kyselyt, äänestykset sekä toimintakehotukset.
LiveWebinar mahdollistaa myös sen, että organisaatiot voivat analysoida yleisön sitoutumista
Lue lisää tuotteesta LiveWebinar
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Vie tiimityö uusiin ulottuvuuksiin intuitiivisella digitaalisella valkotaululla, jonka tarkoitus on auttaa tiimejä tekemään työtä yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla.
Vie tiimityö uusiin ulottuvuuksiin intuitiivisella digitaalisella valkotaululla, jonka tarkoitus on auttaa tiimejä tekemään työtä yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla.
Lue lisää tuotteesta Mural
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
ClickMeetingin avulla tehostat yrityksesi etä- ja hybridiyhteistyötä. Kollegat tai opiskelijat pääsevät tapahtumahuoneeseen helposti.
ClickMeetingin avulla tehostat yrityksesi etä- ja hybridiyhteistyötä. Kollegat tai opiskelijat pääsevät tapahtumahuoneeseen helposti: siihen tarvitaan vain ajan tasalla oleva selain tai mobiililaite.
...
Näytä enemmän
Vuorovaikutteisesti toimivissa kokouksissa jopa 40 henkilöä voi nähdä ja kuulla toisensa ja tehdä yhteistyötä samanaikaisesti. Esitystila, näytön jakaminen ja virtuaalinen luonnostaulu tekevät tiedon jakamisesta selvästi helpompaa. Voit myös luoda kiinnostavia webinaareja yhdellä ja samalla tilillä.
Lue lisää tuotteesta ClickMeeting
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Kissflow Workflow on johtava työnkulkuohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja että jäsentämättömiä työnkulkuja.
Kissflow Workflow on johtava kattavien työnkulkujen ohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja (prosessit ja liiketoimintaprosessien hallinta) että jäsentämättömiä työnkulkuja (tapausten
...
Näytä enemmän
hallinta). Kissflow Workflow on kooditon alusta, jossa kuka tahansa voi luoda automatisoidun prosessin, rakentaa tehtävän koontinäytön, toteuttaa tapausten työnkulun ja tehdä yhteistyötä työaiheiden parissa. Se tarjoaa kaiken tämän yhdessä älykkäässä ja helposti integroitavassa alustassa.
Lue lisää tuotteesta Kissflow
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan.
Visual Planning on tehokas ohjelmistojen hallintaratkaisu, joka on optimoitu projektiyhteistyöhön erikoistuneille. Se tarjoaa yrityksellesi huipputyökaluja tuottavuuden lisäämiseksi.
Kykenevä
...
Näytä enemmän
ohjelmisto, jonka ansiosta käyttäjät voivat valvoa reaaliaikaisia projekteja, töitä, tehtäviä, asiakkaita, työtilauksia, työntekijöitä, laitteita ja paljon muuta yhdellä alustalla. Tee yhteistyötä missä tahansa mobiilisovelluksemme avulla tai lähetä tiimin jäsenille sähköposti- ja SMS-ilmoituksia ja yhdistä aikataulut henkilökohtaisiin kalentereihin.
Lue lisää tuotteesta Visual Planning
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Samba Live on Euroopan johtava videoneuvotteluohjelmisto, joka auttaa yrityksiä organisoimaan viestintäympäristönsä
Samba Live on virtuaalinen yhteistyöohjelmisto, joka sisältää kattavat ominaisuudet, kuten valkotaulut, viittaustoiminnon, taukotilat ja täysin tuetun tiedostojen jakamisen helposti skaalautuvalla ja
...
Näytä enemmän
joustavalla hinnoittelumallilla. Pidä helposti yhteyttä tiimin jäseniin immersiivisellä, alusta loppuun asti hallinnoidulla alustalla, jonka automaattiset aikataulutustyökalut auttavat sinua suunnittelemaan kokouksia ja luomaan integroituja viestipalstoja ja foorumeita, joiden avulla voit seurata tiimiäsi ja työskennellä tehokkaasti.
Lue lisää tuotteesta Digital Samba
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Verkkokäännösten hallintajärjestelmä ja lokalisointialusta, joka sopii kaikenkokoisille tiimeille ja työnkuluille.
POEditor on monialustainen käännöksenhallintajärjestelmä ja lokalisointialusta. Tarjoamme skaalautuvaa online-yhteistyötä ja automatisointityökaluja tiimeille, jotta ne voivat parantaa käännös- ja
...
Näytä enemmän
l10n-työnkulkua.
Keskeiset ominaisuudet: API, Integrointi GitHubin, Bitbucketin, GitLabin ja Azure Repojen kanssa, Käännösmuisti, Yhteistoiminnallinen käännöseditori, Automaattinen käännös, Käännöstilaukset, Automaattinen laadunvarmistus, Tunnisteet, Kuvakaappaukset.
POEditor tukee yli 20 tiedostomuotoa lokalisointia varten.
Lue lisää tuotteesta POEditor
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta
Hybridi- ja etätyöratkaisu, jossa käytetään huomisen toimistoa tänään. Yrityksesi digitaalinen koti, joka mukautuu uuteen työaikaan.
ivCAMPUS tarjoaa kaikenlaista toimistovuorovaikutusta kauniissa virtuaalisessa paikassa, joka auttaa sinua viettämään loistavaa työpäivää.
Kaikki oleellinen tapahtuu täällä!
Päivittäinen yhteistyö,
...
Näytä enemmän
kokoukset, vertaistuki, 1on-1:t ja sosiaalinen kanssakäyminen, sisäiset tapahtumat, konferenssit, yrityksen rajat ylittävä yhteistyö, seminaarit jne.
Riippumatta siitä, missä työskentelet. Olet siinä välissä.
Lue lisää tuotteesta ivCAMPUS
Ominaisuudet
- Yhteystietojen hallinta
- Asiakirjojen hallinta
- Kalenterien hallinta
- Projektinhallinta
- Reaaliaikainen muokkaus
- Videoneuvottelut
- Tehtävien hallinta