17 tulosta
monday CRM sopii täydellisesti pienille ja keskisuurille yrityksille. Se on täysin mukautettava, kooditon CRM, joka keskittää myynnin ja asiakasviestinnän. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM
monday CRM sopii täydellisesti pienille ja keskisuurille yrityksille. Se on täysin mukautettava kooditon asiakastietojärjestelmä, joka on rakennettu käyttöjärjestelmän monday.com Work OS päälle. Tämän CRM:n käyttö ei ole turhauttavaa, ja se käsittelee kaikki myyntiprosessit ja asiakasviestinnän yhdessä paikassa. monday CRM:n avulla voit hallita kaikkea liidien tallentamisesta yhteystietojen hallintaan, tarjousten seurantaan tai eri osastojen väliseen yhteistyöhön. Voit käyttää sisäänrakennettuja automaatioita tai luoda helposti omiasi manuaalisten prosessien virtaviivaistamiseksi. Näin voit itse keskittyä enemmän myyntiin. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Seuraa parhaita liidejä ja mahdollisuuksia, räätälöi myyntijaksot, valvo tilastoja/ennusteita ja tee paljon muuta Odoo CRM:n avulla. Lue lisää tuotteesta Odoo
Yli viiden miljoonan käyttäjän Odoo on erinomainen avoimen lähdekoodin CRM-ohjelmisto! Myyntitiimit voivat helposti seurata parhaita liidejä ja mahdollisuuksia. Käyttäjät voivat mukauttaa myyntijaksoaan, hallita tilastojaan/ennusteitaan ja luoda uskomattomia markkinointikampanja-automaatioita yleisen myyntituloksensa parantamiseksi. Myyntitiimit voivat analysoida liidiensä laatua, tehdä nopeampia päätöksiä ja säästää aikaa integroimalla kaikkien kontaktien sähköpostiviestit suoraan tähän täysin integroituun sovellukseen. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan. Lue lisää tuotteesta Visual Planning
Visual Planning on tehokas suunnittelu- ja aikataulutusohjelmisto, jota käytetään kaikentyyppisten resurssien hallintaan. Ainutlaatuisen joustavuuden ansiosta voit seurata projekteja, töitä, tehtäviä, asiakkaita, työtilauksia, työntekijöitä, välineitä ja paljon muuta yhdellä työkalulla. Näin voit itse keskittyä tärkeimpään. Tietojen keskittäminen auttaa tiimejä tehostamaan toimintaansa. Käyttäjät voivat tehdä yhteistyötä mistä tahansa ja käyttää mobiililaitteita. Lähetä tiimin jäsenille sähköposti- ja SMS-ilmoituksia ja yhdistä aikataulut henkilökohtaisiin kalentereihin. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Zendesk Sell on myynnin CRM-ohjelmisto, joka auttaa tekemään enemmän kauppoja.
Zendesk Sell on myynnin CRM-ohjelmisto, joka auttaa tekemään enemmän kauppoja. Tämä myyntialusta seuraa kaikkea toimintaasi asiakkaiden kanssa yhdessä yhtenäisessä käyttöliittymässä. Sen saa käyttövalmiiksi nopeasti ja sitä on helppo käyttää: 70 prosenttia yrityksistä saa Sellin käyttöönsä seitsemässä päivässä tai nopeammin. Tiimisi voivat keskittyä hallinnollisten tehtävien sijaan myyntiin, ja heiltä kuluu vähemmän aikaa tietojen kirjaamiseen. Asiakkaista 80 prosenttia on sitä mieltä, että Zendesk on tehostanut yrityksen tiimien toimintaa. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
NetSuite CRM:n avulla asiakaspalvelu onnistuu tehokkaasti yhdellä pilvipohjaisella CRM-ratkaisulla.
Ainoa liiketoimintajärjestelmä, jota tulet koskaan tarvitsemaan. NetSuite tarjoaa saumatonta tietoa koskien asiakassuhteen koko elinkaarta - liidistä aina mahdollisuuteen, myyntitilaukseen, kaupan toteutukseen ja toistamiseen, lisämyyntiin, ristiinmyyntiin ja tukeen. Yhdistää asiakkaita koskevat avaintiedot taloustietoihin yhdessä yhtenäisessä järjestelmässä, jotta saadaan aukoton näkymä liiketoimintaan ja jotta monimutkaiset haasteet voidaan muuntaa älykkäiksi ratkaisuiksi. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Bitrix24 on nopeasti kasvava ilmainen CRM-ohjelmisto, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Sähköpostimarkkinointi, tarjoukset sekä laskutus.
Bitrix24 on ilmainen online-CRM-ohjelmisto, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Se on saatavilla pilvipalveluna tai paikan päällä avoimen lähdekoodin ratkaisuna. Rajoittamattomat liidit, kaupat, yhteyshenkilöt, yritykset, tarjoukset, laskut ja tapaamisten aikataulutus. Maksuton palvelupaketti sisältää myös sähköpostimarkkinoinnin ja puhelinpalvelun. Edistyneissä versioissa on myynnin ja markkinoinnin automatisointi, joukko-SMS:t, kampanjan hallinta ja tuki useille kanaville. Saatavana 18 eri kielellä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM on kaikenkattava CRM, joka sisältää myynnin, markkinoinnin ja palvelun automaation yhdellä alustalla. Siinä on myynnin seuranta, yhteystietojen hallinta, markkinoinnin automaatio, verkkoanalytiikka, kaksisuuntaiset sähköpostit, puhelinjärjestelmä ja palvelupiste yksinkertaisella, selkeällä ja modernilla käyttöliittymällä. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
EngageBay on kaikenkattava CRM, joka sisältää markkinointi-, myynti- ja palveluautomaatio-ominaisuudet yhdellä alustalla.
EngageBay CRM tarjoaa monipuolisia ominaisuuksia, joiden avulla voit hallita asiakassuhteitasi paremmin. Se sisältää myös täyden valikoiman markkinointi-, myynti- ja palveluautomaatiotoimintoja liiketoimintasi skaalaamiseksi. Laajojen ominaisuuksien avulla voit kerätä liidejä, hoivata niitä ja olla niihin yhteydessä, muuntaa ne tyytyväisiksi asiakkaiksi ja tarjota ensiluokkaisen asiakaskokemuksen yhtenäistä alustaa käyttäen. Lopeta sellaisista ominaisuuksista maksaminen, joita et tarvitse, ja vaihda EngageBayhin jo tänään. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa.
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Kaikkien osastojen tiimien jäsenet voivat tehdä yhteistyötä kulissien takana lähettääkseen parhaat vastaukset nopeammin, pitääkseen viestit järjestyksessä eri kanavilla ja säilyttääkseen henkilökohtaisen tyylinsä. 5–5 000 henkilön suuruiset tiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä laadusta tai tehokkuudesta tinkimättä. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti.
HubSpot Service Hub sisältää kattavan valikoiman työvälineitä kasvaville yrityksille. Sitä on helppo käyttää ja se on rakennettu HubSpotin suositun CRM:n pohjalle. Se sisältää kaiken, mitä palvelutiimisi tarvitsee asiakkaiden tukemiseen ja kasvaakseen menestyksen kautta. Aloittaminen on ilmaista, ja se kasvaa mukanasi. HubSpot on merkittävä kasvualusta. Vuodesta 2006 lähtien missiomme on ollut tehdä maailmasta enemmän yhteydessä oleva. Nykyään yli 100 000 asiakasta yli 120 maassa käyttävät palkittua HubSpotin ohjelmistoa, palveluita ja tukea. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
#1 Pienyrityksen toimintakeskeinen myynti CRM. Keskity seuraavaan toimintaan, seuraa jokaista johtoa ja pysy hallinnassa myyntiäsi.
OnePageCRM on ensimmäinen toimintakeskeinen myynti CRM, joka auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä hallitsemaan myyntiään. Keskity siihen, mitä seuraavaksi on tehtävä, seuraa jokaista johtoa, pidä joukkue samalla sivulla ja sulje lisää tarjouksia, yksi myyntitoiminta kerrallaan. Tallenna aikaa ja automatisoi järjestelmänvalvojan ja tietojen syöttäminen. Luo liidit napsautuksella missä tahansa verkossa. Hyödyntävät CRM -edut liikkeellä iOS- ja Android -mobiilisovellusten kanssa. Kysymyksiä? Tarjoamme tukea sähköpostitse, puhelimitse ja chatissa. Lue lisää tuotteesta OnePageCRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Lime CRM on käyttäjäystävällinen CRM +10 käyttäjälle, joka on mukautettu markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi tarpeisiin helpottamaan työpäivääsi.
Lime CRM on visuaalinen ja käyttäjäystävällinen CRM vähintään 10 käyttäjälle, joka helpottaa markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi työpäivää. Lime CRM:ssä asiakkaat, sopimukset, myyntiputki ja kampanjat ovat yhdessä paikassa, ja sen avulla voit paitsi hallita ja seurata myös hyödyntää kaikkia asiakastietojasi. Älykkäillä lisäosilla ja integraatioilla muihin IT-järjestelmiisi vältyt päällekkäiseltä työltä ja voit sen sijaan keskittyä olennaiseen: poikkeuksellisen asiakaskokemuksen tarjoamiseen. Olemme paikallinen toimija ja vuosikymmenien kokemuksella olemme monen toimialan asiakashallintaprosessien luotettava asiantuntija. Lue lisää tuotteesta Lime CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Hanki käyttöösi suuryritystason projektinhallinta, resurssisuunnittelu sekä projektikirjanpito. Kohtuullisten kokonaiskustannusten ansiosta saat investoinnillesi tuottoa nopeasti.
Omatekoinen järjestelmäsi on vanhentunut. Sovellussekamelskasi ei tuota tarvitsemaasi dataa. Tai kenties tuotepakettisi ei enää riitä. Hanki siis VOGSY NYT! Se tarjoaa tehokkaan projektinhallinnan, resurssien suunnittelun, ajanseurannan ja laskutuksen. Projektikirjanpito on integroitu talousjärjestelmääsi. Saat käyttöösi raportoinnin aina raaka-aineista maksettuun laskuun. Hanki skaalautuva ohjelmisto, joka sopeutuu nopeasti alati muuttuviin tarpeisiisi. Hyödynnä suuryritystason tietoturvaa ja luotettavuutta. Käyttöönotto on vaivatonta, joten saat lisäarvoa nopeasti. Heitä hyvästit liiketoiminnan häiriöille. Lue lisää tuotteesta VOGSY

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Orderry paikallisille palveluyrityksille. Liidien ja asiakkaiden hallinta, huolto- ja myyntikäsittely sekä analytiikka ja raportointi yhdessä käyttöliittymässä.
Orderry on asiakassuhteiden hallinnan SaaS-ratkaisu palveluyrityksille, joilla on yksi tai useampi toimipaikka. Kerää asiakastiedot yhteen helppokäyttöiseen tietokantaan, seuraa viestintä- ja maksuhistoriaa, käsittele liidejä sekä määritä alennukset ja automaattiset ilmoitukset. CRM:n lisäksi Orderry selkeyttää työtilausten käsittelyä, myyntiä, varastonhallintaa, palkanlaskentaa, verolaskelmia, tapaamisaikatauluja, taloutta ja analytiikkaa. Kenttäpalveluita varten siinä on teknikoille ja esimiehille suunnattuja käteviä sovelluksia. Lue lisää tuotteesta Orderry

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
PouchNATION on monitoiminen, käteistä käyttämätön vieraiden hallintaratkaisu paikkoihin ja tapahtumiin, joissa käytetään puettavaa NFC-teknologiaa.
PouchNATION on SaaS-pohjainen alusta, jossa käytetään NFC-teknologiaa, ja kaikenkattava asiakashallintaratkaisu. Siinä keskitytään tiloihin ja live-tapahtumiin, joiden tarkoituksena on digitalisoida toimintoja ja tarjota sujuva kokemus asiakkaille verkossa ja/tai verkon ulkopuolella. Se myös tarjoaa edistyneitä tietoja, jotka parantavat liikevaihtoa ja tehokkuutta. Pyrimme aina tarjoamaan parempia ratkaisuja kehittämällä jatkuvasti in-house-teknologiaamme. Lue lisää tuotteesta PouchNATION

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta