Esittelyssä olevat ohjelmistot

Eniten arvioita saaneet ohjelmistot

Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on CRM-järjestelmä

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
1599 tulosta
monday CRM sopii täydellisesti pienille ja keskisuurille yrityksille. Se on täysin mukautettava, kooditon CRM, joka keskittää myynnin ja asiakasviestinnän. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM
monday CRM sopii täydellisesti pienille ja keskisuurille yrityksille. Se on täysin mukautettava kooditon asiakastietojärjestelmä, joka on rakennettu käyttöjärjestelmän monday.com Work OS päälle. Tämän CRM:n käyttö ei ole turhauttavaa, ja se käsittelee kaikki myyntiprosessit ja asiakasviestinnän yhdessä paikassa. monday CRM:n avulla voit hallita kaikkea liidien tallentamisesta yhteystietojen hallintaan, tarjousten seurantaan tai eri osastojen väliseen yhteistyöhön. Voit käyttää sisäänrakennettuja automaatioita tai luoda helposti omiasi manuaalisten prosessien virtaviivaistamiseksi. Näin voit itse keskittyä enemmän myyntiin. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers. Lue lisää tuotteesta HubSpot CRM
Whether you've got a small team of five or a sophisticated sales force of 500, HubSpot offers pricing and packaging options that grow with you. HubSpot customer relationship management (CRM) software is built for companies that want to spend less time logging data. It keeps all your contacts in one centralized, customizable database. And you can see everything about a lead in one place -- no more digging through inboxes to find information. Start using the free HubSpot CRM today. Lue lisää tuotteesta HubSpot CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Pipedrive is an easy to implement CRM software tool that helps you focus on the activities that drive deals to close. Lue lisää tuotteesta Pipedrive
Pipedrive is a sales-focused customer relationship management tool that teams of all sizes love using. With 100'000+ paying customers spanning across 179 countries, sales teams are drawn in by our CRMs simple yet powerful design that prioritizes usability above all else. When using Pipedrive, nothing falls through the cracks, allowing your team to spend less time filing and more time selling with a CRM software that is both agile and powerful. Lue lisää tuotteesta Pipedrive

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Capsule is an easy-to-use CRM that helps businesses stay organized, know more about their customers & build better relationships. Lue lisää tuotteesta Capsule
The ideal CRM tool for companies with 10-1000 employees. Over 10,000 businesses across the globe use Capsule to better organize their customer facing and sales activities. Capsule is easy to use, yet powerful and customisable so you can adapt it to your business. It integrates with other popular apps such as Google G Suite, QuickBooks, MailChimp and Zapier for advanced sales automation. Starting from as little as $18 per user, you can get started in just a few minutes with our free trial. Lue lisää tuotteesta Capsule

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Lue lisää tuotteesta Salesforce Sales Cloud

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Mailchimp is the #1 email marketing and automations brand that recommends ways to get more opens, clicks, and sales.
Mailchimp is the #1 Email Marketing and Automations brand for growing businesses. We empower businesses around the world to launch, build, and grow their businesses with world-class marketing technology, award-winning customer support, inspiring content & our data-driven recommendations Over 12 Million businesses including TEDTalks, Shutterstock, Boston Market, Nikon India trust Mailchimp to turn their emails into revenue, grow their audience, & create effective multichannel marketing campaigns Lue lisää tuotteesta Mailchimp

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Zoho CRM empowers SMBs & enterprises with a 360º customer relationship lifecycle management solution built on an omnichannel platform.
Zoho CRM empowers SMBs & enterprises with a 360º customer relationship lifecycle management solution. Key features include contact management, sales funnels, pipeline management, workflow automation, AI-powered conversational assistant, task management, managing marketing campaigns, sales forecasting, customer support & service, inventory management, reporting & analytics, and seamlessly integrate with 500+ popular business apps in a single business system. Lue lisää tuotteesta Zoho CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lue lisää tuotteesta Dynamics 365

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2022.
ClickUp is an all-in-one productivity platform that eliminates work silos. It's the hub where teams come together to plan, organize, and collaborate on work using tasks, Docs, Chat, Goals, Whiteboards , and more. Easily customized with just a few clicks, ClickUp helps teams of all types and sizes deliver work more effectively. By replacing inflexible and overlapping tools, ClickUp helps teams save one day each week! Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Zendesk Sell on myynnin CRM-ohjelmisto, joka auttaa tekemään enemmän kauppoja.
Zendesk Sell on myynnin CRM-ohjelmisto, joka auttaa tekemään enemmän kauppoja. Tämä myyntialusta seuraa kaikkea toimintaasi asiakkaiden kanssa yhdessä yhtenäisessä käyttöliittymässä. Sen saa käyttövalmiiksi nopeasti ja sitä on helppo käyttää: 70 prosenttia yrityksistä saa Sellin käyttöönsä seitsemässä päivässä tai nopeammin. Tiimisi voivat keskittyä hallinnollisten tehtävien sijaan myyntiin, ja heiltä kuluu vähemmän aikaa tietojen kirjaamiseen. Asiakkaista 80 prosenttia on sitä mieltä, että Zendesk on tehostanut yrityksen tiimien toimintaa. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
ActiveCampaign CRM helps you sell more in less time by combining automated lead prioritization, task creation, and contact management.
ActiveCampaign's CRM combines contact organization with sales automation, helping you sell more in less time. Prioritize your leads, keep track of your tasks, and automate contact management so nothing falls through the cracks. See your whole sales process at a glance and track every interaction, keeping your team on the same page. Features like lead scoring, win probability, and automated segmentation combined with marketing automation turns your team into a well-oiled, deal-closing machine. Lue lisää tuotteesta ActiveCampaign

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Lue lisää tuotteesta Nimble

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lue lisää tuotteesta Airtable

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Get all the tools you will need to build better customer relationships online under one roof.
Sendinblue empowers businesses to build and grow relationships through marketing automation, email campaigns, transactional emails, SMS messages, chat, CRM, Facebook ads and retargeting ads. What makes us different? Sendinblue is powered by our world-class customer happiness team and we offer pricing plans guaranteed to make you smile. Our platform combines a robust suite of services within a single, user-friendly solution. Lue lisää tuotteesta Sendinblue

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
NetSuite CRM:n avulla asiakaspalvelu onnistuu tehokkaasti yhdellä pilvipohjaisella CRM-ratkaisulla.
Ainoa liiketoimintajärjestelmä, jota tulet koskaan tarvitsemaan. NetSuite tarjoaa saumatonta tietoa koskien asiakassuhteen koko elinkaarta - liidistä aina mahdollisuuteen, myyntitilaukseen, kaupan toteutukseen ja toistamiseen, lisämyyntiin, ristiinmyyntiin ja tukeen. Yhdistää asiakkaita koskevat avaintiedot taloustietoihin yhdessä yhtenäisessä järjestelmässä, jotta saadaan aukoton näkymä liiketoimintaan ja jotta monimutkaiset haasteet voidaan muuntaa älykkäiksi ratkaisuiksi. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Lue lisää tuotteesta Keap

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Run your business your way with a fully integrated CRM for small to medium sized businesses.
Stay organized as you scale and grow. Finally, a CRM that¿s easy to use, fully customizable and puts you in control of how you manage your leads, customers, tasks, team, projects, marketing and more. Create your free account to start customizing your CRM today. Lue lisää tuotteesta Marketing 360

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lue lisää tuotteesta mHelpDesk

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
SharpSpring offers powerful, flexible marketing automation with fully integrated CRM and social media management for agencies and SMBs.
SharpSpring, a Constant Contact company, is a revenue growth marketing platform that helps small businesses generate leads, improve conversions to sales, and drive higher returns on marketing investment. Our innovative platform, open architecture and free customer support, along with flexible contracts, drive real results for a growing business or digital marketing agency. Learn more at sharpspring.com. Lue lisää tuotteesta SharpSpring from Constant Contact

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Act! Premium empowers today's small and midsize businesses to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful all-in-one CRM and Marketing Automation tool, is perfect for today's small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or a hybrid deployment (Desktop Sync) for maximum flexibility! Lue lisää tuotteesta Act!

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
80k+ ecommerce stores use Omnisend's all-in-one email marketing tool to easily nurture leads and access all relevant customer data.
Omnisend's complete marketing automation platform has everything to scale your online business. This includes a powerful CRM solution that automatically collects, analyzes, and leverages your customer data to create highly-personalized campaigns. Get the full picture of every customer journey and use ecommerce-designed tools to nurture leads and build loyalty. Combine email, SMS & Push for an immersive experience. Integrates easily in 1-click with Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix & more. Lue lisää tuotteesta Omnisend

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lue lisää tuotteesta Apptivo

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Bitrix24 on nopeasti kasvava ilmainen CRM-ohjelmisto, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Sähköpostimarkkinointi, tarjoukset sekä laskutus.
Bitrix24 on ilmainen online-CRM-ohjelmisto, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Se on saatavilla pilvipalveluna tai paikan päällä avoimen lähdekoodin ratkaisuna. Rajoittamat tomat liidit, kaupat, yhteyshenkilöt, yritykset, tarjoukset, laskut ja tapaamisten aikataulutus. Maksuton palvelupaketti sisältää myös sähköpostimarkkinoinnin ja puhelinpalvelun. Edistyneissä versioissa on myynnin ja markkinoinnin automatisointi, joukko-SMS:t, kampanjan hallinta ja tuki useille kanaville. Saatavana 18 eri kielellä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Pipeline CRM is ranked #1 CRM for mid-market businesses, empowering sales teams of 10+ across a breadth of industries.
Join the teams who've used Pipeline CRM to close $40 billion in sales and counting! Built with the heartbeat of America in mind (thats you), we kept things simple. From our promise to help small to mid sized teams win deals faster. To an easy-to-use cloud-based platform that syncs your team in real time. And a Smart Agenda that builds itself while theyre hard at work. Thats how you spend more time closing deals. And less time trying to. Its that simple. Really. Lue lisää tuotteesta Pipeline

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
CRM solution for growing businesses to capture new business, track post sale customer interaction, and project delivery.
Insightly is a powerful, easy to use CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. With more than 1.5 million users in a variety of industries, Insightly is a leading CRM software. Businesses use Insightly to manage contacts at every stage of the sales process, track customer relationships, monitor their sales pipeline, and more. Lue lisää tuotteesta Insightly

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Seuraa parhaita liidejä ja mahdollisuuksia, räätälöi myyntijaksot, valvo tilastoja/ennusteita ja tee paljon muuta Odoo CRM:n avulla.
Yli viiden miljoonan käyttäjän Odoo on erinomainen avoimen lähdekoodin CRM-ohjelmisto! Myyntitiimit voivat helposti seurata parhaita liidejä ja mahdollisuuksia. Käyttäjät voivat mukauttaa myyntijaksoa an, hallita tilastojaan/ennusteitaan ja luoda uskomattomia markkinointikampanja-automaatioita yleisen myyntituloksensa parantamiseksi. Myyntitiimit voivat analysoida liidiensä laatua, tehdä nopeampia päätöksiä ja säästää aikaa integroimalla kaikkien kontaktien sähköpostiviestit suoraan tähän täysin integroituun sovellukseen. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Lue lisää tuotteesta Copper

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Freshsales is packed with features and a highly intuitive UI so that you don't have to juggle multiple tools to run your business.
Freshsales is a full-fledged sales force automation solution for sales teams. It provides everything a salesperson needs to— attract quality leads, engage in contextual conversations, drive deals with AI-powered insights, and nurture customer relationships. With built-in email, phone, chat, and telephony, Freshsales empowers sales teams with more time for selling by automating the sales process and increases efficiency and productivity in their daily activities. Lue lisää tuotteesta Freshsales

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Every CRM tool you need to manage clients, proposals, contracts, invoices, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
The go-to CRM for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lue lisää tuotteesta HoneyBook

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Wise Agent helps REALTORS® become more efficient, giving them the opportunity to save time and make more money with less stress.
Wise Agent is a very powerful all-in-one real estate CRM platform combining contact management, lead automation, transaction management and real estate marketing software. We've integrated with other leading real estate technology companies, giving real estate professionals the opportunity to run their entire business on one system. The result is Wise Agent helps REALTORS become more efficient, giving them the opportunity to save time and take on more business. Lue lisää tuotteesta Wise Agent

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
BEST FOR 1-20 USER ACCOUNTS - Less Annoying CRM is a simple customer relationship manager built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free by phone and email. Lue lisää tuotteesta Less Annoying CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. Lue lisää tuotteesta PracticePanther Legal Software

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management, and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Lue lisää tuotteesta Deltek Vision

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
SendPulse is an all-in-one automation platform for email, SMS, and chatbot marketing, and for creating landing pages & online courses.
SendPulse is an all-in-one automation platform that specializes in email, SMS, and chatbot marketing and offers a complete toolkit for creating landing pages, developing online courses, and keeping track of everything in a free CRM. SendPulse offers unlimited email sends with every plan, 24/7 live support, great deliverability and detailed reports. Free plan includes 15,000 emails every month and premium plan pricing starts at just $9.85/month. Lue lisää tuotteesta SendPulse

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Do you want your company to run EXACTLY how you want it to? Try JobNimbus 2 Weeks for free, no credit card required.
Trying to get organized? Does your team know what's going on with your customers? Is all the business information in your head? Do you want your company to run EXACTLY how you want it to? Try JobNimbus 2 Weeks for free, no credit card required. Lue lisää tuotteesta JobNimbus

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM on kaikenkattava CRM, joka sisältää myynnin, markkinoinnin ja palvelun automaation yhdellä alustalla. Siinä on myynnin seuranta, yhteystietojen hallinta, markkinoinnin automaatio, verkkoanal ytiikka, kaksisuuntaiset sähköpostit, puhelinjärjestelmä ja palvelupiste yksinkertaisella, selkeällä ja modernilla käyttöliittymällä. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
The Most Powerful Real Estate Platform to Put Your Business Growth On Autopilot. Ranked #1 by 250K Brokers, Teams, and Agents.
Ranked #1 by more than 4k brokerages and 250K Agents, kvCORE is a the real estate CRM built for todays brokerages and agents looking to automate and grow their business. With its 20+ channels to organically grow agent pipeline, kvCORE is purpose-built to drive more high-value conversations for agents and their clients than any other platform on the market today. Save 35% on tech costs, enhance brand recognition, and guarantee agent success, then kvCORE is the solution for your business. Lue lisää tuotteesta kvCORE

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other Google Workspace applications.
Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other Google Workspace applications. It can be used to track any business processes including sales, partnerships, support, hiring, deal flow, and much more. Streak also includes a powerful set of email tools such email tracking and mail merge (with automated follow-ups). Lue lisää tuotteesta Streak

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Customer relationship management software built for small business
Meet Thryv, the customer relationship management (CRM) software built for small business. Thryvs CRM gives you in-depth insights into customer data and detailed customer profiles that include contact info, appointment history, unique preferences, and personal notes. Use this information to send targeted text and email communications that keep them coming back again and again. Lue lisää tuotteesta Thryv

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Easy to use CRM with optional marketing tool that helps you work smarter by managing and tracking your leads, customers and engagement.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams B2B, our CRM is super-easy to set up and simple to use - with exceptional customer service. There’s a customizable Sales CRM, plus options for Marketing and Service tools and external app integrations - so everything is in one place, enabling great team collaboration and customer relationships that drive sales growth. Lue lisää tuotteesta Really Simple Systems CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. Lue lisää tuotteesta SugarCRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals.
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals. Simple enough for any user and sophisticated enough for any business, Nutshell is for teams who are tired of juggling separate sales and marketing tools and don’t want to pay a full-time admin to manage their software. Every Nutshell subscription comes with unlimited CRM contacts, data migration assistance, and world-class live support, all at an extremely affordable price. Lue lisää tuotteesta Nutshell

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Sales Hub provides email tracking, prospect database searching, presentation sharing, auto dialer with call recording and logging.
Supercharge your sales process with Sales Hub, a powerful and easy to use sales CRM that includes sales engagement tools, configure-price-quote (CPQ) functionality, and robust sales analytics and reporting for growing teams. Sales Hub is built on the leading HubSpot CRM platform, where you can bring your customer data, tools, and teams together in one central system of record. Whether its strategies, services, or software, HubSpot has everything you need to grow better. Lue lisää tuotteesta HubSpot Sales Hub

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Simplify your service business. Complete scheduling & job management. Manage leads, estimates, jobs, invoices, payments from anywhere!
Kickserv makes it easy to manage day-to-day operations. Convert estimates to jobs & schedule them based on geographic location or technician skill set. Send out invoices & allow customers to pay with contactless payment. Attach photos & documents to the customer record, so you have all of the information you need when interacting with the customer. Full 2-way integration with QuickBooks™ makes managing your accounting simple. Send out automatic reminders so no appointments get overlooked. Lue lisää tuotteesta Kickserv

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
EngageBay on kaikenkattava CRM, joka sisältää markkinointi-, myynti- ja palveluautomaatio-ominaisuudet yhdellä alustalla.
EngageBay CRM tarjoaa monipuolisia ominaisuuksia, joiden avulla voit hallita asiakassuhteitasi paremmin. Se sisältää myös täyden valikoiman markkinointi-, myynti- ja palveluautomaatiotoimintoja liiketoimintasi skaalaamiseksi. Laajojen ominaisuuksien avulla voit kerätä liidejä, hoivata niitä ja olla niihin yhteydessä, muuntaa ne tyytyväisiksi asiakkaiksi ja tarjota ensiluokkaisen asiakaskokemuksen yhtenäistä alustaa käyttäen. Lopeta sellaisista ominaisuuksista maksaminen, joita et tarvitse, ja vaihda EngageBayhin jo tänään. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
The #1 Cloud Accounting & Financial Management System. Achieve real-time visibility, drive efficiency, and scale with confidence.
Choose the flexible and scalable financial platform that delivers deep accounting capabilities, including payroll, tax filings, and inventory tracking tools, across multiple industries designed with a single aim—to accelerate your success. Small to medium-sized businesses prefer Sage Intacct for its ease of use, integrated multi-dimensional reporting, high customer satisfaction, dedicated support, and more. Maximize impact and future-proof your business with a partner who can scale with you. Lue lisää tuotteesta Sage Intacct

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Powerful CRM for teams of 1-100 that love Macs. Integrate with Apple Mail, share with Apple Contacts & iCal, use Siri and more!
Daylite is a powerful CRM for teams of 1-100 employees that love Macs. Integrate with Apple Mail, share with Apple Contacts and iCal, use Siri and more! Get an overview of communication with clients, status of projects and deals all in one app. Easily customizable. Flexible and grows with you. Save time with Daylite so your team can handle more clients, deals, and projects. Lue lisää tuotteesta Daylite for Mac

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta
Maximizer isn't just another CRM. We provide businesses with the tools to enrich customer relationships and boost their bottom line.
Maximizer is a sales-focused CRM solution loaded with features, perfect for organizations of any size. Trusted for over 30 years by over 1 million users and over 120,000 companies, you'll never miss another follow-up with top-rated tools for contact management, lead management, customer service, business analytics, mobile app, and several integrations. Maximizer is the only CRM offering both a Cloud and a self-hosted, On-Premise option. Find out for yourself just how easy Maximizer is to use! Lue lisää tuotteesta Maximizer CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen hallinta
  • Sisäinen chat-integrointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Alueiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Vuorovaikutusten seuranta