Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Ruokapalvelujen jakelu-ohjelmisto

Ruokapalvelujen jakeluohjelmiston avulla elintarvikkeiden jakelijat ja tukkukauppiaat voivat automatisoida resurssien suunnittelun, jakelun ja tilausten täyttämisen. Nämä sovellukset pienentävät toiminta­kustannuksia ja lisäävät tehokkuutta integroimalla ja automatisoimalla kattavasti erilaisia elintarvike­teollisuudelle ominaisia ja yleisiä liiketoiminta­prosesseja sekä auttamalla niiden kehittymisen seurannassa. Tällaisia prosesseja ovat esimerkiksi tilausten kirjaaminen, laskutus, varastonhallinta, osto- ja myyntireskontra sekä myyntianalyysit. Ruokapalvelujen jakeluohjelmisto liittyy Catering-ohjelmistoon, ateriapalvelujen hallintaohjelmistoon ja ravintolanhallinta­ohjelmistoon.

Oracle Simphony POS sopii kaikenlaisiin ja -kokoisiin ravintoloihin, kuten rentoihin ruokaloihin, pikaruokaloihin, perheravintoloihin, franchising-yrityksiin, pubeihin tai stadioneille.
Oracle Simphony POS on suunniteltu kunnianhimoisia ravintoloita varten. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, varastoa, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuuksia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta, ketteryyttä ja skaalautuvuutta. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Tuonnin/viennin hallinta
  • Asiakkaiden hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Varastonhallinta
  • Jäljitettävyys
  • Raportointi ja tilastot