Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan
Ruokapalvelujen jakelu-ohjelmisto
Ruokapalvelujen jakeluohjelmiston avulla elintarvikkeiden jakelijat ja tukkukauppiaat voivat automatisoida resurssien suunnittelun, jakelun ja tilausten täyttämisen. Nämä sovellukset pienentävät toimintakustannuksia ja lisäävät tehokkuutta integroimalla ja automatisoimalla kattavasti erilaisia elintarviketeollisuudelle ominaisia ja yleisiä liiketoimintaprosesseja sekä auttamalla niiden kehittymisen seurannassa. Tällaisia prosesseja ovat esimerkiksi tilausten kirjaaminen, laskutus, varastonhallinta, osto- ja myyntireskontra sekä myyntianalyysit. Ruokapalvelujen jakeluohjelmisto liittyy Catering-ohjelmistoon, ateriapalvelujen hallintaohjelmistoon ja ravintolanhallintaohjelmistoon. Näytä enemmän Näytä vähemmän
Suodata tuloksia (1)
Saatavilla olevat maat
Maat, joissa tuote on saatavilla. Huom: Asiakaspalvelua ei välttämättä ole saatavilla kyseisessä maassa.
Suomi
1 tulosta
Oracle Simphony POS sopii kaikenlaisiin ja -kokoisiin ravintoloihin, kuten rentoihin ruokaloihin, pikaruokaloihin, perheravintoloihin, franchising-yrityksiin, pubeihin tai stadioneille.
Oracle Simphony POS on suunniteltu kunnianhimoisia ravintoloita varten. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, varastoa, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuuksia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta, ketteryyttä ja skaalautuvuutta.
Lue lisää tuotteesta Simphony POS
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kustannushallinta
- Inventaarionhallinta
- Tilausten hallinta
- Ostaminen ja vastaanotto
- Tarjoukset/hinta-arviot
- Tuonnin/viennin hallinta
- Asiakkaiden hallinta
- Myyjien hallinta
- Varastonhallinta
- Jäljitettävyys
- Raportointi ja tilastot