Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Ateriapalveluhallinta-ohjelmisto

Ateriapalvelujen hallintaohjelmisto mahdollistaa varaston, hankintojen, vastaanoton ja reseptien hallinnan niin julkisessa kuin yksityisessä ateriapalvelu­toiminnassa. Alan organisaatiot käyttävät tällaisia sovelluksia back office -toimintojen, asiakassuhteiden ja kirjanpidon hoitamiseen. Ateriapalvelujen hallintaohjelmisto auttaa kustannusten hallinnassa ja varastotilanteen seurannassa sekä automatisoi työläitä tehtäväalueita. Ateriapalvelujen hallintaohjelmisto liittyy Catering-ohjelmistoon, ruokapalvelujen jakeluohjelmistoon ja ravintolanhallinta­ohjelmistoon.

Pilvipohjainen myyntipisteohjelmisto, jossa on pääsy tehokkaisiin liiketoiminnan hallintatyökaluihin ja analytiikkaan. Helppo käyttää ja asentaa.
Poster on tabletti- ja selainpohjainen myyntipisteohjelmisto kahviloille, ravintoloille ja kaupoille. Postersin monipuolisen myyntipistesovelluksen ansiosta voit virtaviivaistaa asiakaspalvelua: tilaukset lähetetään suoraan keittiöön, tarjoilijat voivat myöntää kampanjoita ja alennuksia suoraan, ja kaikki tiedot käsitellään välittömästi. Pääset käsiksi kaikkien tilauksiesi tilastoihin ja raportteihin hallintakonsolin tai Poster Boss -sovelluksen kautta. Ota se käyttöön 15 minuutissa ja ala säästää sekä aikaa että rahaa. Lue lisää tuotteesta Poster POS

Ominaisuudet

  • Ostotilausten hallinta
  • Ruokalistojen suunnittelu
  • Useita sijainteja
  • Kustannusten seuranta
  • Inventaarion seuranta
  • Ravitsemusanalyysi
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Laskutus
  • POS (kassajärjestelmä)
  • Ateriapalvelun hallinta
Oracle Simphony POS virtaviivaistaa ravintoloiden elintarvikepalveluiden hallintaa. Päivitä POS-laitteistosi hintaan 1 $.
Oracle Simphony POS virtaviivaistaa ravintoloiden elintarvikepalveluiden hallintaa. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuusohjelmia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta, ketteryyttä ja skaalautuvuutta. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • Ostotilausten hallinta
  • Ruokalistojen suunnittelu
  • Useita sijainteja
  • Kustannusten seuranta
  • Inventaarion seuranta
  • Ravitsemusanalyysi
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Laskutus
  • POS (kassajärjestelmä)
  • Ateriapalvelun hallinta