Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Ateriapalveluhallinta-ohjelmisto

Ateriapalvelujen hallintaohjelmisto mahdollistaa varaston, hankintojen, vastaanoton ja reseptien hallinnan niin julkisessa kuin yksityisessä ateriapalvelu­toiminnassa. Alan organisaatiot käyttävät tällaisia sovelluksia back office -toimintojen, asiakassuhteiden ja kirjanpidon hoitamiseen. Ateriapalvelujen hallintaohjelmisto auttaa kustannusten hallinnassa ja varastotilanteen seurannassa sekä automatisoi työläitä tehtäväalueita. Ateriapalvelujen hallintaohjelmisto liittyy Catering-ohjelmistoon, ruokapalvelujen jakeluohjelmistoon ja ravintolanhallinta­ohjelmistoon.

Oracle Simphony POS virtaviivaistaa ravintoloiden elintarvikepalveluiden hallintaa. Päivitä POS-laitteistosi hintaan 1 $.
Oracle Simphony POS virtaviivaistaa ravintoloiden elintarvikepalveluiden hallintaa. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuusohjelmia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta, ketteryyttä ja skaalautuvuutta. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • Ravitsemusanalyysi
  • POS (kassajärjestelmä)
  • Ruokalistojen suunnittelu
  • Ostotilausten hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kustannusten seuranta
  • Inventaarion seuranta
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Laskutus
  • Ateriapalvelun hallinta