Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Tapahtumanhallinta-ohjelmisto

Tapahtumanhallinta­ohjelmisto automatisoi tapahtumien markkinoinnin, ilmoitusasiat, koordinoinnin ja aikataulutuksen. Suunnittelijat käyttävät tapahtumanhallinta­sovelluksia kokousten ja tapahtumien suunnittelun ja niihin liittyvän prosessin hallintaan, mukaan lukien markkinointi, osallistujien ilmoittautuminen, tapahtumapassien ja -aikataulun luominen ja tapahtumatilan järjestelyt. Tällaiset sovellukset tarjoavat myös tapahtumaan osallistuville erilaisia itsepalvelutoimintoja, joita ovat muun muassa ilmoittautuminen verkossa, sisällön toimitus ja tapahtumamaksun maksaminen. Tapahtumanhallinta­ohjelmisto liittyy rekisteröintiohjelmistoon ja lipunmyyntijärjestelmään.

monday.comissa tiimit voivat järjestää koko tulevan tapahtuman ilmoittautumisesta palautteeseen yhdeltä joustavalta, koodittomalta alustalta käsin.
monday.comin avoimen alustan vedä ja pudota -toiminnolla markkinointitiimit voivat rakentaa täydellisiä työkaluja tapahtumien hallintaan joustavalla, koodittomalla alustalla. Valvo helposti budjetointia, tarjoajia, toimintojen hallintaa, kampanjanhallintaa ja tapahtumien myynninedistämistä yhdessä paikassa. Jaa sitten työt eri kollegoille, jotta kaikki tietävät tarkalleen, mitkä asiat ovat etusijalla. Organisaatiot voivat seurata konferensseja, yritystapahtumia ja webinaareja reaaliajassa aina ilmoittautumisesta tapahtuman jälkeiseen palautteeseen. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
Omaisuuden elinkaaren hallintaohjelmisto, joka perustuu omaisuuden seurantaa koskeviin tarpeisiin. Poistot, viivakoodit ja paljon muuta. Kokeile ilmaiseksi.
Omaisuuden elinkaaren hallintaohjelmistomme avulla voit luoda ostotilauksia, aikatauluttaa palveluita ja hallita tarjoajia vaivattomasti. Helpon poistojen hallinnan ja mukautettujen raporttien ansiosta sinulla on saatavilla riittävästi tietoa liiketoimintaan liittyvien päätösten tekemiseen. Käytä mobiilisovellustamme RFID:n, viivakoodien ja QR-koodien skannaukseen ja toimi säädösten mukaisesti. Sijainti- ja kunnossapitohistorian ansiosta tämä sopii loistavasti kiinteän omaisuuden hallintaan. Ohjelmistomme myös integroituu Zendeskiin ja Jiraan. Kokeile ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
Monet yritykset käyttävät Bitrix24:ää ilmaisena tapahtumien hallintaohjelmistona, koska se sisältää kaikki työhön tarvittavat työkalut.
Monet yritykset käyttävät Bitrix24:ää ilmaisena tapahtumien hallintaohjelmistona, koska se sisältää kaikki työhön tarvittavat työkalut. Ensinnäkin CRM- ja asiakashallintamoduulien avulla voit luoda tarjouksia ja laskuja, lähettää sähköposteja ja hallinnoida tarjoajia. Toiseksi, tarjolla on jaettuja kalentereita, joiden avulla voit luoda aikatauluja ja varata useita kohteita. Kolmanneksi, saatavilla on projektinhallintamoduuli ja tehtävämallit, joita järjestäjät käyttävät kenttähenkilöstön hallintaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
Solmi yhteyksiä ja järjestä osallistamista edistäviä verkkoseminaareja, tapahtumia, konferensseja, messuja ja tapaamisia, jotka erottuvat massasta.
Solmi yhteyksiä ja järjestä osallistamista edistäviä verkkoseminaareja, hybriditapahtumia, konferensseja, messuja ja tapaamisia, jotka erottuvat massasta. Airmeetin avulla voit paitsi järjestää ja kaupallistaa tapahtumia helposti myös pitää yleisön keskiössä, sillä se tarjoaa osallistujille täysin mukautettavat omat keskustelu- ja osallistumistilat. Yli 2500 tunnettua yritystä, esimerkiksi Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank ja Toronton yliopisto, järjestävät joka kuukausi Airmeetissä tuhansia tapahtumia eri puolilla maailmaa. Lue lisää tuotteesta Airmeet

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
Edullinen ja kaikki toiminnot kattava tapahtuma-alusta. Välittömät maksut, 24/7 live-tuki. Vain 1 $ per lippu plus 1 % lipunmyynnistä.
Tarjoa osallistujillesi end-to-end-kokemus tapahtumalipunmyyntialustallamme. Käytä itsenäisenä palveluna tai hyödynnä hiljaisia mobiilihuutokauppojamme luodaksesi saumattoman siirtymisen lipun ostosta lahjoitukseen. Accelevents-lipunmyynti maksaa vain 1 $ per lippu plus 1 % lipunmyynnistä (kaikki maksut voidaan ohjata lipun ostajalle). Luo mukautettuja lipputyyppejä ja aloita myynti verkossa vain muutamassa minuutissa. Lue lisää tuotteesta Accelevents

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
Jaa intohimosi maailmanlaajuiselle yleisölle. Esittelyssä kokonaisvaltainen alusta, joka herättää sekä etä- että lähitapahtumat eloon.
HeySummit asettaa intohimosi kaiken keskiöön. Esittelyssä kokonaisvaltainen alusta, joka herättää etä-, lähi- ja hybriditapahtumat eloon. On aika kasvattaa yleisöäsi ja ansaita rahaa intohimollasi. Suuriin ja pieniin tapahtumiin ja kaikkeen siltä väliltä. Aiotko järjestää kertaluonteisen webinaarin, kuukausittaisen keskustelutilaisuuden tai usean päivän ja monen puhujan megatapahtuman? HeySummitista jokainen tapahtuma löytää kotinsa. Tehokas ja kattava alustamme tukee kaikenlaisia kokoontumisia koosta, toistuvuudesta ja monimutkaisuudesta riippumatta. Lue lisää tuotteesta HeySummit

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan. Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
B2B-tapahtumamarkkinointialusta, joka sisältää tarvittavat työkalut ja tuotannon loistavien asiakassuhteiden luomiseksi
SpotMe on B2B-tapahtumamarkkinointialusta, joka sisältää tarvittavat työkalut ja tuotannon loistavien asiakassuhteiden luomiseksi. Tällä alustalla voi helposti tuottaa – niin livenä kuin asiakkaan pyynnöstä – hybridi- ja virtuaalitapahtumia sekä tapahtumia paikan päällä. Sillä saa myös aikaan digitaalisia elämyksiä ja yleisölle mieluisia tapahtumasovelluksia. Suunnittelijoilla on tarvittavat työkalut menestyvän yhteisön luomiseen verkossa ja sen ulkopuolella, olipa kyseessä sitten ryhmätapaamiset, henkilökohtaiset asialistat, kaksisuuntainen viestintä tai pelillistäminen. SpotMe tarjoaa yritysratkaisuja yli 250 maailmanlaajuiselle brändille verkossa. Lue lisää tuotteesta SpotMe

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
InviteDesk on verkkoalusta, jonka avulla oikeat vieraat voivat osallistua tapahtumiin markkinointiautomaation, tiimityön ja näkemysten avulla.
InviteDesk on tapahtumamarkkinointiohjelmisto, joka auttaa organisaatioita parantamaan tapahtumaan sijoitetun pääoman ROI:ta. InviteDeskin avulla saat haluamasi vieraat saapumaan tapahtumaasi, kun markkinointi- ja myyntitiimit voivat tehdä läpinäkyvästi yhteistyötä vieraslistojen laatimisessa ja ensisijaisten vieraiden priorisoinnissa. Luo kaikki, mitä tarvitset onnistuneiden tapahtumakutsujen, aloitussivujen, rekisteröintisivujen ja kokonaisten sähköpostisarjojen laatimiseen. InviteDesk integroituu helposti CRM:ään, jotta voit varmistaa, että tapahtuma sujuu mahdollisimman tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta InviteDesk

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
PouchNATION on monitoiminen, käteistä käyttämätön vieraiden hallintaratkaisu paikkoihin ja tapahtumiin, joissa käytetään puettavaa NFC-teknologiaa.
PouchNATION on SaaS-pohjainen alusta, jossa käytetään NFC-teknologiaa, ja kaikenkattava asiakashallintaratkaisu. Siinä keskitytään tiloihin ja live-tapahtumiin, joiden tarkoituksena on digitalisoida toimintoja ja tarjota sujuva kokemus asiakkaille verkossa ja/tai verkon ulkopuolella. Se myös tarjoaa edistyneitä tietoja, jotka parantavat liikevaihtoa ja tehokkuutta. Pyrimme aina tarjoamaan parempia ratkaisuja kehittämällä jatkuvasti in-house-teknologiaamme. Lue lisää tuotteesta PouchNATION

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
Suunniteltu ihastuttamaan: Jugo on skaalautuva ja ainutlaatuinen virtuaalikokousalusta, joka on suunniteltu todella tärkeitä kokouksia varten.
Heitä hyvästit tylsille verkkokokouksille. Tuo oikeat ihmiset mukaansatempaaviin 3D-virtuaalikokoushuoneisiin ilman VR-kuulokkeita, avatareja tai latauksia. Jugo on suunniteltu ihastuttamaan – se on ainutlaatuinen kokoushuonekokemus. Vaihda helposti rooleja: voit olla isäntä, juontaja ja osallistuja. Nauti taas oikeiden ihmiskontaktien tuomasta dynamiikasta kokouksissasi. Jugo on oikea valinta tärkeisiin kokouksiin. Lue lisää tuotteesta Jugo

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
Hubb uudistaa tapaa, jolla ihmiset kokevat tapahtumia. Tapahtumien ammattilaisten suunnittelema Hubb antaa virtaa mukaansatempaaville ja merkityksellisille digitaalisille tapahtumille
Hubb uudistaa tapaa, jolla ihmiset kokevat tapahtumia. Hubb-alusta tekee etätapahtumista, läsnätapahtuvista ja hybriditapahtumista tehokkaita osallistujien sitouttamistyökaluja, jotka herättävät tuotemerkit eloon. Hubb mahdollistaa monet maailman suurimmista kokouksista. Tapahtumienhallinnan veteraanien tapahtuma-alan ammattilaisille suunnittelema Hubb tarjoaa tapahtumasuunnittelijoille ennennäkemätöntä hallintaa ja ketteryyttä. Lue lisää tuotteesta Hubb

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
Workshop Butler on koulutuksenhallintaohjelmisto, joka on suunniteltu virtaviivaistamaan koulutusyritysten liiketoimintaprosesseja.
Workshop Butler on koulutushallintaohjelmistojärjestelmä kaikentyyppisten koulutustapahtumien hallintaan ja markkinointiin. Se tarjoaa verkkorekisteröintejä, osallistujien hallintaa, laskutusta, tapahtumien aikataulutustyökaluja, analytiikkatyökaluja, varmenteiden myöntämistä ja kaikkea, mitä tarvitset koulutusprosessiesi virtaviivaistamiseen. WSB voidaan helposti integroida verkkosivustoosi, jotta saat aikaan parhaan mahdollisen käyttökokemuksen sinulle ja asiakkaillesi. Lue lisää tuotteesta Workshop Butler

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
Nollan prosentin maksu verkkotukipyynnöille sekä suunnittelutukea fyysisille ja hybriditapahtumille, integroitu, avoin ja järkeistetty tapahtumaprosessi
Conferize on täydellinen tapahtumanhallinta-alusta, jonka avulla tiimisi voi suunnitella, markkinoida ja järjestää vaikuttavia tapahtumia yleisöllesi. Yksi alusta, joka mahdollistaa kaikenlaisten tapahtumien järjestämisen. Yksi ainoa alusta soveltuu sekä fyysisille että virtuaalisille ja hybriditapahtumille. Sisältää kaiken tarvittavan tapahtumanhallintaan. Järjestä tapahtumia muutamassa minuutissa. Järjestä pieniä webinaareja ja seminaareja tai koko päivän kestäviä tapahtumia, joissa on useita aiheita ja istuntoja. Brändätty käyttöliittymä sisältää yhden aina käytettävissä olevan tapahtumakeskuksen kaikille tapahtumaan liittyville toiminnoille. Lue lisää tuotteesta Conferize

Ominaisuudet

  • Vapaaehtoisten hallinta
  • Maksujen käsittely
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näytteille asettamisen / myyjien hallinta
  • Lipunmyynti
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyt ja palaute
  • Sponsoroinnin hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta