Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Hospitality Property Management-ohjelmisto

Hospitality Property Management -ohjelmiston avulla voidaan automatisoida hotellien, motellien sekä lomakohteiden huoneiden markkinointi, varaus ja laskutus. Hotellipäälliköt käyttävät tällaisia sovelluksia toiminnan tehokkuuden optimointiin, mikä nopeuttaa huoneiden täyttämistä ja järjestämistä seuraavaa vierasta varten. Hospitality Property Management -ratkaisut tarjoavat monenlaisia avoimien työpaikkojen seurantaominaisuuksia, integraation markkinointi- ja myyntityökaluihin sekä laskutustoimintoja. Niihin sisältyy usein myös hallintatyökaluja huoltopyyntöjä, siivousaikatauluja ja muita toimintoja varten. Hospitality Property Management -ohjelmisto liittyy kiinteistönhallinta­ohjelmistoon, vuokrausohjelmistoon ja online-varausjärjestelmään.

monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä.
monday.com on majoituspaikkojen hallintaohjelmisto, jota tiimisi käyttää mielellään. Se tekee yhteistyöstä hauskaa ja helppoa. Tiimisi voi keskittyä tärkeisiin asioihin ja työskennellä tehokkaammin. Se on yksi tyyppinsä ensimmäisistä visuaalisista ohjelmistoista, joka näyttää hetkessä asioiden täsmällisen tilanteen. Hankkiudu eroon tuskallisen pitkistä sähköpostiketjuista, vähennä kokouksia ja koe tyydyttäviä lopputuloksia. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Vieraskokemusten hallinta
  • CRM
  • Hintojen hallinta
  • Ylläpidon hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Online-varaaminen
  • Raportointi/analytiikka
  • GDS/OTA-integrointi
  • Sisäänrakennettu kirjanpito
  • POS (kassajärjestelmä)
  • Inventaarionhallinta
Microsoft Dynamics -tekniikkaan perustuva yhdistetty liiketoimintaratkaisu (ERP + myyntipisteet) vähittäiskauppa-, majoitus- sekä ravintola-alalle
LS Centralin avulla voit pyörittää hotelli-, ravintola-, vähittäismyynti- ja tapahtumaliiketoimintaasi vain yhdellä alustalla. Saat kaikki tarvitsemasi alan tarkat toiminnot ilman, että sinun tarvitsee koskaan vaihtaa järjestelmää. Ja koska kaikki tietosi ovat yhdessä tietokannassa, saat täydellisen näkyvyyden koko yritykseesi ja asiakkaisiisi. Hallinnoi asiakkaita, ryhmiä ja yritysvarauksia. Saat reaaliaikaisen yleiskuvan ylläpidosta, siivouksesta ja varausten tilasta, jotta voit maksimoida huoneiden käyttöasteen, sekä paljon muuta Lue lisää tuotteesta LS Retail

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Vieraskokemusten hallinta
  • CRM
  • Hintojen hallinta
  • Ylläpidon hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Online-varaaminen
  • Raportointi/analytiikka
  • GDS/OTA-integrointi
  • Sisäänrakennettu kirjanpito
  • POS (kassajärjestelmä)
  • Inventaarionhallinta