Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Online-varausjärjestelmät

Online-varausjärjestelmän avulla voidaan hallinnoida majoitusalan varauksia sekä verkkopohjaisesti että paikan päällä. Tällaisissa sovelluksissa on erilaisia räätälöitäviä ominaisuuksia, jotka on suunniteltu monien erilaisten majoitusalan toimijoiden käyttöön aina hotelleista, motelleista, huoneistomajoituksen tarjoajista ja hostelleista matkatoimistoihin ja matkanjärjestäjiin. Organisaatiot käyttävät online-varausjärjestelmää nopeuttaakseen tietojen käsittelyä ja varmistaakseen, että käytettävissä olevia tiloja käytetään tehokkaasti. Tällaiset ratkaisut tarjoavat tyypillisesti myös integroituja työkaluja liiketoiminnan eri tarpeisiin kirjanpidosta ja tulojen raportoinnista kunnossapitoon ja majoitustiloista huolehtimiseen. Online-varausjärjestelmä liittyy Hospitality Property Management -ohjelmistoon, vuokrausohjelmistoon, matkanjärjestäjä­ohjelmistoon ja matkatoimisto-ohjelmistoon.

Maailman paras kauneudenhoito- ja hyvinvointialan verkkoajanvarausohjelmisto. Rajattomasti mahdollisuuksia ilman tilausmaksua.
Fresha on kauneudenhoito- ja hyvinvointialan ainoa tilausmaksuton ajanvarausohjelmisto. Kaikki käyttäjät saavat pääsyn rajattomaan määrään varausmahdollisuuksia, toimipaikkoja, tiimin jäseniä ja ilmoituksia. Lisää myyntiäsi ja hanki uusia asiakkaita ottamalla käyttöön verkkoajanvaraukset suoraan Google-hakujen, Facebook- tai Instagram-sivujen tai verkkosivustosi kautta. Asiakkaat pysyvät helposti ajan tasalla automaattisten tekstiviestien, sähköpostien ja sovelluksen avulla. Freshaan ei sisälly kuukausimaksuja, mutta tarjolla on myös valinnaisia maksullisia ominaisuuksia, kuten integroitu korttimaksujen käsittely. Lue lisää tuotteesta Fresha

Ominaisuudet

  • CRM
  • Promootioiden hallinta
  • Asiakastuki
  • Ryhmävaraukset
  • Hintojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Kalenterien hallinta
  • Varauksien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Inventaarionhallinta
Accelevents on kaiken kattava tapahtuma-alusta, joka antaa sinulle mahdollisuuden laajentaa ulottuvuuttasi ja edistää kestävää kasvua.
Tämän yritystason tapahtumanhallinta-alustan käyttöönotto ja räätälöinti on niin helppoa, että pian haluat käyttää sitä kaikkien tapahtumien hallintaan. Ratkaisun avulla onnistuvat niin virtuaaliset, hybridimuotoiset kuin tapahtumapaikalla järjestettävät konferenssit, messut, työpajat, seminaarit ja muut tapahtumat. Tapahtumasuunnittelijoille tärkeitä ominaisuuksia ovat sujuva ilmoittautuminen ennakkoon ja itse tapahtumassa sekä tapahtumapassien tulostus ja tehokkaat liidien keräämistyökalut. Varaa esittely, niin näytämme, miten minkä tahansa tapahtuman järjestäminen onnistuu yhdellä tehokkaalla ohjelmistoratkaisulla. Lue lisää tuotteesta Accelevents

Ominaisuudet

  • CRM
  • Promootioiden hallinta
  • Asiakastuki
  • Ryhmävaraukset
  • Hintojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Kalenterien hallinta
  • Varauksien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Inventaarionhallinta
Luo ilmainen tili ja lisää pöytävaraus­mahdollisuus ravintolasi verkkosivustolle muutamassa minuutissa.
"Pöytävaraus"- ja "Tilaus etukäteen" -ominaisuuksillamme vieraasi voivat nyt varata pöydän ja tilata ruokaa etukäteen. Kaikki tämä on helppoa GloriaFoodin avulla. Luo ilmainen tili ja lisää pöytävaraus­mahdollisuus ravintolasi verkkosivustolle muutamassa minuutissa. Lue lisää tuotteesta GloriaFood

Ominaisuudet

  • CRM
  • Promootioiden hallinta
  • Asiakastuki
  • Ryhmävaraukset
  • Hintojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Kalenterien hallinta
  • Varauksien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Inventaarionhallinta
Oracle Simphony POS sopii kaikenlaisiin ja -kokoisiin ravintoloihin, kuten rentoihin ruokaloihin, pikaruokaloihin, perheravintoloihin, franchising-yrityksiin, pubeihin tai stadioneille.
Oracle Simphony POS on suunniteltu kunnianhimoisia ravintoloita varten. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, varastoa, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuuksia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta, ketteryyttä ja skaalautuvuutta. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • CRM
  • Promootioiden hallinta
  • Asiakastuki
  • Ryhmävaraukset
  • Hintojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Kalenterien hallinta
  • Varauksien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Inventaarionhallinta
Rently on pilvisovellus, joka mahdollistaa verkkovarausten vastaanottamisen ja koko yrityksesi hallinnan. Kehitä liiketoimintaasi Rentlyn avulla.
Automaattista vuokra-autoyritystäsi. Rently on innovatiivinen 360 asteen hallintajärjestelmä, jonka ovat suunnitelleet alan asiantuntijat yrityksesi parhaaksi hyödyntämiseksi. Optimoi resurssejasi ja lisää tulojasi. Pilvipohjaisella järjestelmällämme on joustavat yhteydet kolmannen osapuolen järjestelmiin ja se täyttää OTA (Online Travel Agency) ja JSON (JavaScript Object Notation) -määritykset. Lue lisää tuotteesta Rently

Ominaisuudet

  • CRM
  • Promootioiden hallinta
  • Asiakastuki
  • Ryhmävaraukset
  • Hintojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Kalenterien hallinta
  • Varauksien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Inventaarionhallinta
BeMyGuest® on täydellinen pilvipohjainen kokonaisuus itsenäisille hotelleille, ravintoloille ja tapahtumapaikoille, joiden on myytävä lippuja verkossa.
BeMyGuest® on täydellinen pilvipohjainen paketti itsenäisille hotelleille, ravintoloille ja tapahtumapaikoille, joiden on myytävä lippuja verkossa. Varausjärjestelmä huoneille ja oheistoiminnoille. Channel Manager, joka on yhteydessä yli 500 OTA:han ja GDS:ään. CRO. Liiketoimintatieto, avoimet API:t ja yhteys PMS- ja muihin alustoihin. BeMyGuest Restaurant on ravintoloiden pöytävarausalusta. BeMyGuest Experience on ratkaisu teemapuistojen, kylpylöiden, retkien, tapahtumien ja lahjakorttien verkkolippujen ostamiseen. Lue lisää tuotteesta BeMyGuest

Ominaisuudet

  • CRM
  • Promootioiden hallinta
  • Asiakastuki
  • Ryhmävaraukset
  • Hintojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Kalenterien hallinta
  • Varauksien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Inventaarionhallinta