257 tulosta
Bitrix24 on suosittu ilmainen vakuutustoimistojen hallinta-alusta, jota käyttää kahdeksan miljoonaa tiimiä. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoin lähdekoodi. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on suosittu ilmainen vakuutustoimistojen hallinta-alusta, jota käyttää kahdeksan miljoonaa tiimiä ympäri maailman. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoin lähdekoodi. Maksuton CRM, tapaamisten aikataulutus, toimistojen hallinta, tarjoukset, laskut, sopimukset, sähköpostimarkkinointi, kalenterit ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
We connect insurance carriers with consumers, through an API-driven, intuitive, and self-configurable insurance platform. Lue lisää tuotteesta tigerlab
tigerlab offers an insurance software solution, which connects insurance carriers with consumers through innovative solutions by acting as a growth engine to sell, retain, and manage policies within a single platform. Providing a self-configurable, API-driven, and intuitive insurance system built for insurers and digital businesses of all sizes. Thereby, you can attain a complete digital solution with 3rd party applications (Payment Gateway, Accounting, etc.) that integrate seamlessly. Lue lisää tuotteesta tigerlab

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Rehash enables insurers to accelerate their digital transformation across the insurance value chain. Lue lisää tuotteesta Rehash
Rehash is a purpose-built low-code insurance platform that allows you to push your products to market in a matter of days. Out-of-the-box functionalities, including data models, rules engines, and plug-and-play web components accelerate custom app development and help you realize the benefits of innovations early on in your digital transformation process. With Rehash, enterprise legacy systems can be replaced. Lue lisää tuotteesta Rehash

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Indio simplifies the P&C insurance application and renewal process for agents by creating a fully digital, modern customer experience.
Indio simplifies the insurance application process for brokers and their clients. We make it fast and easy, saving your agency time, money, and E&O exposure. The white-labeled platform comes pre-loaded with a library of 10,000+ digitally enhanced "smart" insurance forms and applications, a full e-signature solution, and secure document sharing. Lue lisää tuotteesta Indio

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
With Jenesis insurance agency management system and JenesisWeb website design, we handle all your agency needs.
Jenesis is a web-based management system designed to help insurance agents manage Personal lines and Commercial lines policies. Jenesis helps build strong relationships with policyholders while automatically marketing to potential customers, improving client communication through email integrations, increasing the efficiency with pre-filled Acord forms and offers your customers easy access to policy information via the Jenesis Client Portal. Lue lisää tuotteesta Jenesis Software

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Boost sales team productivity 4x with our top-rated Power Dialing and Sales platform. Blend phone/email/SMS and close deals faster.
LOVED by insurance agents! PhoneBurner's Power Dialer software helps agents have more live conversations, and sell more policies. Dial leads up to 4x faster. Top follow-up features. Easy to use. No contracts! Try it FREE without a credit card. Lue lisää tuotteesta PhoneBurner

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
NowCerts offers a modern, secure platform for managing your insurance agency at an affordable price. The new benchmark in management!
NowCerts is a powerful cloud-based Agency Management System (AMS) to grow your insurance agency. NowCerts is a wide range of features to help manage all aspects of an insurance agency's work (sending certificates, carrier downloads, Accord forms). Partnerships with leading companies for seamless communication and data transfer (Automate365, Accord, InsuredMine, Gravity Certs, ePayPolicy, Aureus Analytics). A robust knowledge base and support team to help with any problems or quest. Lue lisää tuotteesta NowCerts

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Designed for businesses of all sizes to help manage customer relationships, policies, benefits, sales, and financial accounting.
On-premise and cloud-based agency management system, providing automation capabilities to the business. The system offers a single, open application with integrated capabilities to manage customer relationships, policy and benefits administration, sales automation, and financial accounting processes. Lue lisää tuotteesta Applied Epic

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
We automate referrals, retention, & reviews for insurance agencies with intelligent touch-points & the best handwriting tech available.
We work with insurance agencies to automate referrals, retention, and online reviews. Find & leverage your most loyal clients by inspiring them to refer you to their friends and family. Keep clients engaged with meaningful communication so they're less sensitive of price and more appreciative of you. Grow online reputation and drive warm prospects to your door by collecting and sharing positive testimonials and reviews. Lue lisää tuotteesta Rocket Referrals

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
AgencyBloc is the #1 Agency Recommended Management System for life & health insurance agencies.
AgencyBloc, the #1 Agency Recommended Management System, helps life and health insurance agencies grow their business by organizing and automating their operations using a combination of an industry-s pecific CRM, commissions processing, sales management, and integrated business and marketing automation. Lue lisää tuotteesta AgencyBloc

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
A free CMS-approved platform to quote, enroll, and manage your ACA business.
A FREE platform to quote, enroll, and manage your ACA business. The easier, faster alternative to healthcare.gov - designed specifically for agencies & brokers. 1095s at your fingertips. Post-enroll ment support to manage client follow ups. Free white-labeled website for customers to self-enroll. Easy to use application that averages <10 minutes. Changes made through our platform reflected on healthcare.gov and carrier portals Lue lisää tuotteesta HealthSherpa

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Insurance agency management software that lets you nurture and grow your book of business, your staff and your office from anywhere.
Agency Matrix, now part of ITC, is the most robust and affordable cloud-based technology company in the marketplace. Leading today's independent insurance agencies with cutting-edge technology, we are committed to delivering agency management software solutions that help you reach your business goals. Lue lisää tuotteesta Agency Matrix

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Leading insurance software single platform solutions including the cloud-based EZLynx Rating Engine and EZLynx Management System.
EZLynx provides a single platform solution to help independent insurance agents keep their competitive advantage. The cloud-based Management system, real-time rating engine, and agency website provide a seamless foundation to maximize your agency's potential. Increase your ability to retain current customers while acquiring new business for both personal and commercial lines of business. Lue lisää tuotteesta EZLynx

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Snappii is a leading Mobile Apps and form apps company. About 500,000 people use Snappii Business Apps in 30+ Industries.
Snappii offers many mobile apps for the Insurance Industry as a convenient and easy-to-use mobile solution that will save time and greatly reduce paper work, enable rapid and accurate data collection, and eliminate the necessity to physically move to the place of the accident and more. App users can upload their own PDFs, edit them and share. No forms to build. Choose from 400+ ready-made app templates or we can create the app for you. Lue lisää tuotteesta Snappii

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Life insurance quoting tool that helps agents create quotes for their clients via their websites, mobile devices, & PCs.
Life insurance quoting tool that helps agents create, process, and manage coverage quotes in batches and embed them across websites, mobile devices, & PCs. Lue lisää tuotteesta Compulife Quote Software

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Our unique partnership philosophy drives our systems 97% recommendation rate and 18-year average agency retention.
Since 1995, HawkSoft is a leader in management systems that powers thousands of agencies who want effective workflows for property and casualty insurance without sacrificing a delightful experience for staff and policyholders. Created by independent agents, HawkSoft takes pride in being independently-owned. HawkSoft bundles all the core features to manage, grow, and measure your agency and offers API integrations with established service providers to expand your insurance technology stack. Lue lisää tuotteesta HawkSoft CMS

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Sentry is the only developer-first app monitoring platform that gives real-time visibility into issues that matter to fix them faster.
With support for 99 platforms as well as single-tenant offerings, Sentry is essential for monitoring application code health. From Error tracking to Performance monitoring, developers can see clearer, solve quicker, and learn continuously about their applications - from the frontend to the backend. Lue lisää tuotteesta Sentry

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Cloud based program that provides insurance agents a streamlined enrollment platform to enroll clients in ACA plans in under 5 minutes.
Enroll Your Clients for ACA Plans in 5 Minutes or Less! ACAExpress.com provides insurance agents the power to stay ahead in an ever-changing industry. Our revolutionary ACA enrollment platform provides agents the tools they need to increase productivity in a simple, quick, and efficient platform. We put the power of health insurance enrollment back into the hands of agents by providing an ACA enrollment solution that is simple for agents to use. Lue lisää tuotteesta AgentExpress

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Insurance software designed to meet unique business needs, bring value to your business, & streamline insurance management.
A1 Tracker insurance policy management software is robust and includes features to manage insurance policies, insurance quotes, customer service, and claims management. A1 Tracker is suitable for businesses with multiple different insurance products, including health insurance, liability, commercial, aviation, marine, umbrella, and auto insurance. A1 Tracker streamlines insurance companies with automatic policy renewal notifications, policy document generation, and policy document management. Lue lisää tuotteesta A1 Tracker

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
A comprehensive solution for managing Sales, Leads, Marketing, Help Desk Ticketing, a Customer Portal and Project Management.
Ideal for for businesses of 10 to 100 users looking for an easy to use, customizable solution for managing Sales, Marketing, Customer Service Ticketing and Project Management. Used in 30 industries in a dozen countries around the world. Fully integrated with MS Outlook & Google. Mobile Access included. Lue lisää tuotteesta Commence

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Powerful, affordable and modular agency management system that lets you choose the set of features that best meets your needs.
QQ Catalyst is a revolutionary new cloud-based insurance agency management system. Catalysts innovative user interface offers capabilities and design features unlike anything insurance agencies have ever seen before. With no set-up fee's, no monthly contract and a 30 day money back guarantee, we make it easy to do business with QQSolutions. Come and see why over 23,000 agents and over 5,000 agencies rely on our technology everyday to manage their business. Lue lisää tuotteesta QQCatalyst

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Agency management system that assists insurance firms with policy tracking, documentation, accounting and reporting.
Eclipse helps you cut overhead and improve profitability by combining all the essentials of a management system. Eclipse features everything from marketing tools to ACORD form processing. Offering knowledgeable and friendly support staff making for an easy transition to a new automation system. Imagine a full featured management system supported by a team of insurance and software experts that is ready to answer your questions immediately! Conversions from other management systems available. Lue lisää tuotteesta Eclipse

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Wrapbook is an all-in-one software platform for employers and project-based workers. Easy onboarding, timecards, payroll, and more.
Wrapbook is an all-in-one software platform for employers and their project-based workers. Tackle onboarding, timecards, payroll, and insurance with Wrapbook, a powerful and easy to use platform for managing productions. Finally, entertainment payroll and production management made easy. Lue lisää tuotteesta Wrapbook

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Tracks and reports all commissions, bonuses and overrides due to each agent as well as policy and agent information.
Commission Tracker is specifically designed for Insurance agencies that sell group and individual benefits. CT is focused on managing the commissions paid to your agency by the carrier, as well as, the commissions owed to your producers. But it also does so much more... giving you detailed reports from every angle of your business. Many agencies begin by trying to track these commissions with Excel spreadsheets but soon find themselves unable to easily produce reports. Lue lisää tuotteesta Commission Tracker

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Leading agency management system with CRM, marketing and commission tools for L&H and senior agencies. No long-term contract required.
NextAgency saves health, senior and life agencies time, money and clients with an agency management system featuring CRM, marketing, and commission management tools. NextAgency keeps you organized with all your agency information in one place. Helps you get more done with automated workflows. Syncs emails, contacts, and calendar events with your office email and calendars. Integrates with Ease. Track commissions and much more. No long-term commitment required and free support. Lue lisää tuotteesta NextAgency

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Commission platform for ISO's, FMO's, Insurance Brokers, Merchant Services Companies, Financial Services and Energy Companies
Commissionly the commission platform for ISO's FMO's, Insurance Brokers, Merchant Services Companies, Financial Services and Energy Companies. The platform can calculate commissions on initial contract sales and on residual payments. Features : Auto assignment of Agent Hierarchy and splits based on transaction id, DBA, Policy or MID number. Custom data import templates. Future commissions report Pay when paid commission Lue lisää tuotteesta Commissionly

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
VCA revolutionizes the P&C claims journey by enabling transparency, communication and speed – increasing customer satisfaction.
With a P&C claims engine as its core, VCA Software (formerly known as Virtual Claims Adjuster) is a global SaaS platform focused on improving policyholder satisfaction and retention, while providing a next-generation ecosystem to improve intelligence and function for all stakeholders involved. The VCA platform simplifies and humanizes the claims journey – ultimately creating more customer lifetime value. Lue lisää tuotteesta VCA Software

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
FileTrac is the next generation CMS that will provide you with an all encompassing Business Platform.
FileTrac is the # 1 ranked Claim management system tailored for all sized companies, Adjusters, TPA's, MGA's, & Mutual Ins. Co.'s. FileTrac is based on the input from our 1000's of Users. Integrates with Hover, Outlook, Quick Books, Xactimate, Xactanalysis, Symbility, NFIP/NFS, LEDES, Personnel Management, and Google Maps. FileTrac also offers a Personnel Manager that allows you to track licenses, certificates and so many other criteria's. Best suited for all size companies. Lue lisää tuotteesta FileTrac

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Powerful, easy to use, agency management software with all of the features and tools agents want and expect.
We understand that independent insurance agents often struggle to retain customers while working hard to sell new policies. Solve these problems while increasing profit with our online software solution. Lue lisää tuotteesta Agency Advantage

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Insurance CRM/CSM coupled with a Healthtech that offers free concierge & rates on Healthcare & Lifestyle services to its members.
Wellnex offers a free concierge for affordable & reliable Health, Lifestyle Services to members referred by Financial Advisors. It comes with: A multi-layer platform that facilitates the launch of omni channel marketing campaigns, the generation & advisory (KYC, FNA, Planning) of leads & clients. A Concierge App that assist in the booking of health & lifestyle services for free, and promotes healthy living or Advisors respective campaigns. It comes also with comprehensive insurance wallet. Lue lisää tuotteesta Wellnex

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
An All-in-One Sales, CRM Marketing Automation platform for Insurance Agents to help them save time and accelerate growth.
All in one integrated System to optimize and grow your agency. An Add-on to any Agency Management System that helps Agents with sales, engagement, analytics, and mobility. Insurance Agents/Support Teams utilize InsuredMines Agency Portal and Mobile App to manage clients & prospects, offering an omnichannel presence and last-mile connectivity. Lue lisää tuotteesta InsuredMine

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Insurance management software that provides powerful tools to automate your business, calculate commissions, generate leads, and more.
Health and Life Insurance Agency Management Software developed in conjunction with administrators, agents, and owners of health and life insurance agencies to automate their workflow and optimize their resources, including the security and privacy their agents and clients demand. Our Software also provides powerful marketing tools to generate new leads and contact your clients via email and SMS. Schedule a demo with one of our experts and let technology do the heavy work for you! Lue lisää tuotteesta Apizeal

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
A quick to market, cost efficient solution to managing your Insurance Agency. MPACS highly configurable, robust, agile software.
Mandon Software is a UK Based Company founded in 1999. Our software MPACS offers a complete solution for managing your database of quotations, policies and claims. Includes rating, documentation, workflow, diary and auditing. On-premises or in the cloud solutions available. Our open API makes it simple to integrate with third parties making tasks more efficient, less open to human error and giving the end customer a more seamless experience. Lue lisää tuotteesta mPACS

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
We are dedicated to developing a management software for insurance agencies that is reliable, secure, and affordable.
We are dedicated to developing a management software for insurance agencies that is reliable, secure, and affordable. Sentry adapts to the needs of each individual insurance agency. Whether you are dedicated to selling only one type of insurance or several, our platform will fit your needs. Sentry will become your best tool. Our goal is to make work easier and offer cutting edge technology. Lue lisää tuotteesta Sentry

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Healthcare professionals can now leverage insurance benefits while avoiding the constraints of being in-network
Anagram, formerly Patch, is an online insurance assistant that helps healthcare providers and patients understand out-of-network benefits in minutes and submit claims online. No more dealing with insurance companies by phone or submitting claims by paper. Using Anagram, healthcare providers can let patients know the exact reimbursement amount to expect and automatically submit an optimized claim on their behalf. Lue lisää tuotteesta Anagram

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
We make insurance broker & agent software that's easy to adopt and easy to use.
Insly is the simplest policy administration system on the market created by a team with a long insurance tech background. It covers all the basics brokers and agents need: you can easily store customer and policy information, email documentation, bill your clients, know how much commission and fee revenue you have earned, track claims and much more. Getting started takes less than 2 minutes and there are no upfront costs! Lue lisää tuotteesta Insly

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Built around a customer-centric model, Macaw Agency Management System supports end-to-end processes for Brokers, MGAs and other DUAEs.
Macaw AMS is a cloud-hosted Insurance Agency Management Platform that helps end to end activity of MGAs & Brokers, covering CRM, Sales, Underwriting, Services, Claims and accounting. The system has built-in Document Management System, Rules and Workflow components. Essential integrations are available with Payment Gateway, eSign and email marketing. Macaw AMS enables the Customers, Producers as well as Carrier Partners like to self serve with the help of the specialized portals. Lue lisää tuotteesta Macaw

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
With over 10 years of experience in the insurance vertical, Innoveo's mission is to accelerate insurers' digital transformation.
We believe you can build modern applications that deliver digital experiences and drive business growth without having to write any custom code. That's why it's our mission to empower enterprises in complex and regulated industries to re-imagine application development by enabling them to be connected, innovative, quick, and nimble. Lue lisää tuotteesta Innoveo Skye

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Cloud-based collaboration platform for construction inspection, centralizing deficiency, trade & homeowner management.
A cloud-based construction inspection software that provides an integrated platform to create custom inspections, track and manage deficiencies, interact with homeowners, book service dates and inspections, & more. Lue lisää tuotteesta Athena

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
ProNavigator is purpose-built for insurance pros to organize every document you need in one convenient, easily searchable place.
ProNavigator is software purpose-built for underwriters, claims and operations teams, and agencies to organize all of their guidelines, wordings, operating procedures, marketing material and more. We simplify and speed up accessing information for your staff so that you can retrieve mission-critical insurance content in seconds, lower average handling time by significant margins, leverage contextual AI search and cut down on overhead costs. Lue lisää tuotteesta ProNavigator

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Insurance software for MGAs, Program Admins & Carriers. Handles rating, issuance, doc. mgmt, billing, claims, client portals and more.
Velocity offers an all-in-one P&C insurance solution for MGAs, Program Administrators, Wholesalers, Carriers and Large Retailers. Key features include policy issuance & administration, claims administration, built-in rating, self-service portals (agent & insured), billing & premium accounting, document management, reporting, ACORDs/custom apps, API Library, integration options, self-configuration training and more. Lue lisää tuotteesta Velocity

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Insurance agency management solution that lets businesses manage activities for commissions, claims, invoices, and more.
Insurance agency management solution that lets businesses manage activities for commissions, claims, invoices, and more. Lue lisää tuotteesta Xanatek Connect

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Web based Insurance Broker(s) and insurance agent(s) Business management solution at a single server license with unlimited users.
A digital web base solution to Insurance Broker(s) and insurance agent(s). The success of Ozone Insuria is the strong foundation of implementing daily business process with considerably minimum manual labor. A complete system with policy and customer administration, Finance , HR, customer invoicing and MI reports that helps analyzing business at your finger tips. Lue lisää tuotteesta Ozone Insuria

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Finaeo is a digital marketplace that connects insurance carriers, advisors and their clients to streamline policy fulfillment.
Finaeo's digital marketplace provides advisors, their clients and insurance carriers the technology needed to thrive in a digital era. Finaeo's technology streamlines insurance applications to help advisors go from "prospect-to-policy" on one digital platform, while providing carriers with access to tools that help create on-the-fly e-apps, automated underwriting models and transformation technology. Lue lisää tuotteesta Finaeo

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
The Simplest Way to Collect Insurance Payments. No contract, no hidden costs, only $25 a month.
ePayPolicy is on a mission to eliminate paper checks. Our simple, insurance-centric solution lets you collect digital payments and send funds across the industry. Beyond collections, you’ll have access to a variety of features to streamline accounting operations. ePayPolicy integrates payments into the most popular management systems, like AMS360, Applied CSR24, Veruna, and many many more. Lue lisää tuotteesta ePayPolicy

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
BindHQ’s lightning-fast, modern, agency operating system enables technology-driven MGAs, MGUs & Wholesalers to bind more business
BindHQ’s lightning-fast, modern agency operating system enables technology-driven MGAs, MGUs & Wholesalers to bind more business, expand their profit margins and become more valuable companies. Lue lisää tuotteesta BindHQ

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Customer-first claims management software for your business. Streamline your workflow, go paperless and settle more claims!
We pride ourselves on making simple, affordable claims management software. We've had enough of the insurance industry lagging behind in the technology front, with often expensive, complicated and bloated software. At Claimable, we believe that details matter, and our software has been carefully crafted to provide the tools necessary for timely and efficient claims management. Lue lisää tuotteesta Claimable

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
Integrated software solution that handles policy administration, claims, billing, accounting & reinsurance for P&C insurance companies.
A comprehensive solution to run your P&C insurance company, ISI Enterprise is a premier policy administration suite for property and casualty insurers. Combining leading-edge browser-based technology with functionality not found in any other solution, ISI Enterprise includes policy administration, product development, claims, billing, accounting, reinsurance, CRM, agent/broker portal and supporting sub-systems including knowledge/document management, scanning and mail merge. Lue lisää tuotteesta ISI Enterprise

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus
CRM with lead tracking, drip marketing, quote engine and commission calculation included. Integrated dialer/mass texting.
CRM with lead tracking, drip marketing, quote engine and commission calculation included. Integrated dialer and mass texting. View your data as you like (custom). Purchase leads withing the CRMs Marketplace. Import leads from any lead gen company. Share folders with others to work on as a team. Leader board. Call center abilities with custom routed calls. Lue lisää tuotteesta Complete Agency Solutions

Ominaisuudet

  • Korvausvaatimusten hallinta
  • Provision hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Vakuutuskäytäntöjen hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Vakuutusten luokitus