Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan

POS-järjestelmät

POS-ohjelmistolla automatisoidaan maksu- ja myyntitapahtumien käsittely. Vähittäiskaupan POS-järjestelmät ovat yksi kehittyneimmistä ja tehokkaimmista kaupallisessa käytössä olevista tietokone­verkoista. POS-järjestelmissä yhdistyvät keskeiset liiketoiminnan alueet, kuten myynnin seuranta, myyntireskontra, hankinnat ja varastonhallinta, ja ne pystyvät käsittelemään useita kassoja ja liikkeitä. POS-ohjelmisto tarjoaa myös infrastruktuurin vähittäiskaupan toimipaikkojen yhdistämiseksi toimitusketjun toimintoihin ja ylemmän johdon hallintaan.

NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Suunniteltu auttamaan ravintolaa tai myyntipistettä toimimaan tehokkaasti. Se on helppokäyttöinen ja täysin integroitu muihin Odoo-sovelluksiin.
Odoo Point of Sale sisältää käyttäjäystävällisen, helppotajuisen käyttöliittymän, jota jokainen ravintola, kauppa tai vähittäismyyntiyritys voi käyttää mahdollisimman helposti. Tämä ratkaisu on yhteensopiva minkä tahansa laitteiston kanssa, toimii online-/offline-tilassa, ja Odoon integroitu varastonhallinta mahdollistaa reaaliaikaisen hallinnan ja tarkan ennustamisen, mikä tehostaa hankinnan hallintaa. Odoo Point of Sale auttaa käyttäjiä myös palkitsemaan asiakkaitaan mukautetuilla kanta-asiakasohjelmilla, jotka koostuvat pisteistä, lahjoista ja jopa alennuksista. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
PaySimple on johtava maksunhallintaratkaisu palvelupohjaisille yrityksille – se tukee kassavirtaa yli 20 000 yrityksessä.
PaySimple on johtava maksunhallintaratkaisu palvelupohjaisille yrityksille – se tukee kassavirtaa yli 20 000 yrityksessä maanlaajuisesti. PaySimple luo pitkäaikaisia kumppanuuksia yritysten kanssa kasvun edistämiseksi tarjoamalla joustavia maksu- ja laskutusratkaisuja sekä yksilöllistä asiakaspalvelua, joka vastaa yritysten erityistarpeita. PaySimple on luotettava tekninen kumppani maksuintegraatioissa, sillä se tarjoaa tehokkaan API:n, joka käsittelee kassavirtaa luonnostaan SaaS-tuotteissa ja mobiilisovelluksissa. Lue lisää tuotteesta PaySimple

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Kaikenkattava, kaikilla laitteilla toimiva POS-ohjelmisto pesuloihin ja kuivapesuloihin Myös nouto- ja toimitussovellukset iOS- ja Android-laitteissa
Kattava kuivapesu- ja pesulapalveluiden POS-ohjelmisto, joka toimii millä tahansa tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella CleanCloud on nopea ja helppokäyttöinen järjestelmä, joka parantaa myymälöidesi tuottavuutta. CleanCloudin iOS- ja Android-sovellusten avulla voit tarjota nouto- ja toimituspalveluja ja kasvattaa liiketoimintaasi. Erityisiä ominaisuuksia ovat mm. kaikkien tulostinmallien tukeminen, usean liikkeen hallinta, kokoaminen, automaattinen laskutus, sähköposti- tai SMS-ilmoitukset, henkilöstön seuranta, reittisuunnittelu, ja ilmaiset päivitykset. Lue lisää tuotteesta CleanCloud

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Kattavin ominaisuuksin varustettu POS-ratkaisu nopeuttaa sisään- ja uloskirjautumista. Voit myös lisätä tuotteita nopeasti tilauksiin skannaamalla etiketit mobiilisovelluksillamme.
EZRentOut on yhden pysähdyksen POS-ratkaisu varauksiin ja maksuprosesseihin. Säästä aikaa EZRentOutin avulla. Lisää tuotteita tilauksiin skannaamalla nopeasti viivakoodit ja QR-koodit ja nopeuta maksuprosessejasi integroimalla ne maksuyhdyskäytäviin, kuten PayPaliin ja Stripeen. Mobiilisovelluksemme avulla voit noutaa tiedot suoraan älypuhelimellasi. Integroimme myös QB:n ja Xeron kirjanpitotarpeitasi varten. Asiakasmenestystiimimme on aina valmiina auttamaan sinua. Lue lisää tuotteesta EZRentOut

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Microsoft Dynamics -tekniikkaan perustuva yhdistetty liiketoimintaratkaisu (ERP + myyntipisteet) vähittäiskauppa-, majoitus- sekä ravintola-alalle
LS Central on Kaikki yhdessä -ohjelmistoratkaisu, joka laajentaa Microsoft Dynamics 365 Business Centralia ja tarjoaa siten myyntipiste- ja ERP-toiminnot yhdessä yhtenäisessä järjestelmässä. Tämä tarkoittaa sitä, että voit käyttää vain yhtä yksittäistä ohjelmistoa, jossa on yksi yhteinen ympäristö taloushallinnolle (Microsoft ERP), myyntipisteille, myymälätoiminnoille, toimitusketjun hallintaan, varastonhallintaan, verkkokauppaan ja asiakasuskollisuuden hallintaan. Erinomainen ratkaisu vähittäiskaupoille, ravintoloille, hotelleille, apteekeille tai huoltoasemille, joissa on yli 50 työntekijää, sekä ketjuille. Lue lisää tuotteesta LS Retail

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Pilvipohjainen myyntipisteohjelmisto, jossa on pääsy tehokkaisiin liiketoiminnan hallintatyökaluihin ja analytiikkaan. Helppo käyttää ja asentaa.
Poster on tabletti- ja selainpohjainen myyntipisteohjelmisto kahviloille, ravintoloille ja kaupoille. Postersin monipuolisen myyntipistesovelluksen ansiosta voit virtaviivaistaa asiakaspalvelua: tilaukset lähetetään suoraan keittiöön, tarjoilijat voivat myöntää kampanjoita ja alennuksia suoraan, ja kaikki tiedot käsitellään välittömästi. Pääset käsiksi kaikkien tilauksiesi tilastoihin ja raportteihin hallintakonsolin tai Poster Boss -sovelluksen kautta. Ota se käyttöön 15 minuutissa ja ala säästää sekä aikaa että rahaa. Lue lisää tuotteesta Poster POS

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Lisää verkkotilausmahdollisuus ravintolasi sivustolle muutamassa minuutissa. Hallinnoi saapuvia tilauksia, noutoja ja toimituksia yksinkertaisen mobiilisovelluksen kautta.
Ota verkossa vastaan nouto-, toimitus- ja pöytäpalvelutilauksia yksinkertaisen ja tyylikkään alustan kautta. Päivitä ruokalistoja ja hinnoittelua, tarkastele myyntiraportteja, käynnistä markkinointikampanjoita useissa eri ravintoloissa millä tahansa verkkoselaimella ja integroidu saumattomasti Oracle Simphony Essentials POS -järjestelmään, jonka avulla liiketoimintasi voi todella kiihtyä. Kaikki tämä on helppoa GloriaFoodin avulla. Luo ilmainen tili ja lisää verkkotilausmahdollisuus ravintolasi sivustolle muutamassa minuutissa. Lue lisää tuotteesta GloriaFood

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Cegid Retail on maailmanlaajuinen yhdistetty liiketoiminta- ja myyntipistealusta erikoiskaupoille. Cegid Retail on käytössä yli 85 000 myymälässä.
Nykypäivänä kasvua, asiakastyytyväisyyttä ja kilpailuetua hakevan kauppiaan on kyettävä tarjoamaan myyntihenkilöstölleen kattava mobiilikäyttöinen POS-ratkaisu, joka tarjoaa ajantasaiset asiakastiedot, keskitetyn inventaarionäkymän sekä kaikki tarvittavat monikanavapalvelut (esim. lähetykset myymälästä asiakkaille ja Endless Aisle). Cegid Retail Live Store tarjoaa kaikki edelliset ja paljon muuta. Se on uuden sukupolven sovelluspaketti, joka on suunniteltu parantamaan myymälöiden asiakaskokemusta ja parantamaan niiden kilpailuasemaa. Lue lisää tuotteesta Cegid Retail

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Primaseller POS on kattava, pilvipohjainen, usean myymälän myyntipiste ja varastonhallintaohjelmisto, joka synkronoituu myös online-kanavien kanssa.
Primaseller POS sisältää ominaisuuksina mm. varaston synkronoinnin useissa myymälöissä, useita kassakoneita, digitaalisen tuoteluettelon, viivakoodit, laskutuksen, käyttäjäluvat, jaetut maksut, verotuksen, ostosuunnittelun ja paljon muuta. Voit myös integroida Primaseller POS:n verkkokanaviin ja myydä sen kautta useilla myyntikanavilla. Käy osoitteessa www.primaseller.com ja rekisteröidy tänään ilmaiseen kokeiluun tai esittelyyn! Lue lisää tuotteesta Primaseller

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Orderry vähittäiskaupoille. Online- ja offline-myynti, varastonhallinta, liidien käsittely, hintojen hallinta, toimitukset sekä noudot myyntipisteestä
Orderry on SaaS CRM -ratkaisu pienille vähittäiskaupoille. Rakenna ja ylläpidä asiakaskuntaasi, seuraa varastotilannetta eri sijainneissa ja varastoissa sekä integroi verkkokauppa-alustoihin. Yhdistä toimituspalvelut työntekijöidesi työaikatauluihin. Analysoi valikoimaasi luodaksesi parhaiten myyvät tuoteyhdistelmät. Vältä tuotteiden loppuunmyynti varastotason valvontaominaisuuksilla. Seuraa voittojasi, online- ja offline-työtilausten keskimääräistä myyntiä, maksuja sekä maksujen palautuksia asiakkaille. Lue lisää tuotteesta Orderry

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Arryved on hotelli- ja ravintola-alan kokonaisvaltainen, mobiilipohjainen POS- ja hallintajärjestelmä, joka on kehitetty erityisesti dynaamisille baareille ja ravintoloille.
Arryved on luotetuin ruoka-, juoma-, musiikki- ja majoituspaikkojen kokonaisvaltainen POS-järjestelmä. Alan asiantuntijoiden ja harrastajien kehittämän Arryvedin joustava järjestelmä tekee palvelusta helppoa, jotta henkilökunta voi keskittyä asiakkaiden hurmaamiseen. Lisäksi kauppiailla on kattavien, muokattavien ominaisuuksien ansiosta vapaus kokeilla ja tunnistaa, mikä on parasta liiketoiminnan kasvulle. Arryved tarjoaa yksinkertaista hinnoittelua ja maailmanluokan asiakastukea viikon jokaisena päivänä, mikä korostaa yrityksen sitoutumista menestyvien yritysten skaalaamiseen. Lue lisää tuotteesta Arryved

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Oracle Simphony POS on kaikki toiminnot yhdistävä myyntipisteohjelmisto, joka on suunniteltu kaikille ravintoloille. Päivitä POS-laitteistosi hintaan 1 $.
Oracle Simphony POS on ravintolan täydellinen myyntipisteohjelmisto. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, varastoa, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuuksia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta ja skaalautuvuutta. Päivitä POS-laitteistosi hintaan 1 $. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support.
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today. Lue lisää tuotteesta Infrasys POS

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
EasyWebshop on käyttäjäystävällinen verkkokauppaohjelmisto, jonka avulla voit luoda verkkosivuston tai verkkokaupan itse ilman teknisiä tietoja.
EasyWebshop on kehitetty erityisesti Euroopan sähköisen kaupankäynnin markkinoita varten, ja siinä on pitkälle meneviä optimointeja hakukoneiden löydettävyyden parantamiseksi. Verkkokaupoissa on houkutteleva muotoilu, intuitiivinen navigointi ja optimoitu kassaprosessi maksimaalista konversiota varten. 1. Ominaisuudet EasyWebshop tarjoaa tehokkaan alustan, jossa on monia ominaisuuksia, joten et törmää rajoituksiin kauppasi kasvaessa. Tarjoamme parhaan hinta-laatu -suhteen. 2. Palvelu Meillä ei chatbotteja, tekoälyä ja vakiovastauksia. Asiakkaamme voivat luottaa nopeaan, ammattitaitoiseen ja helposti saatavilla olevaan tukipalveluun. 3. Edullinen Kaikki sisältyy hintaan, mukaan lukien verkkotunnus, tietoturvasertifikaatti, sähköposti ja webhotelli. Ei ole ikäviä yllätyksiä, kuten transaktiomaksuja ja lisämaksuja lisäosista ja malleista. Ei ole pakollista ja vaikeasti peruutettavaa sopimusta. Siihen ei ole tarvetta: asiakkaamme ovat yleensä tyytyväisiä ja uskollisia alustallemme. Lue lisää tuotteesta EasyWebshop

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Viva.com, Euroopan ensimmäinen Tech Bank yrityksille, mullistaa monikanavaisten maksujen hyväksymisen, tarjoaa korttien myöntämistä, lainoja ja talletustilejä.
Viva.com, Euroopan ensimmäinen Tech Bank yrityksille, mullistaa monikanavaisten maksujen hyväksymisen, tarjoaa korttien myöntämistä, lainoja ja talletustilejä. Nykyään Viva.com johtaa siirtymää All-in-One-liiketoimintaratkaisuihin, joka tarjoavat täyden valikoiman rahoituspalveluja. Viva.comin jatkuvasti laajeneva rahoituspalveluvalikoima sisältää lisäarvoa tuottavia ominaisuuksia, kuten reaaliaikaiset tilitykset, offline-maksut, joilla minimoidaan mahdollisuudet menettää myyntejä, Viva.com debit-yrityskortti yritysten kulujen hallitsemiseksi, samalla kun vastaanottokulut alenevat jopa 0 %:iin, ja Viva.com Kauppiasennakko. Lue lisää tuotteesta viva.com terminal app

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Hanki ruoka- ja lähikauppojen myyntipiste- sekä verkkokaupparatkaisu, jolla voit optimoida toimintaa ja kasvattaa myyntiä.
Kasvata myymälöidesi voittoja ja optimoi toimintaasi XoomRetailin myyntipiste- ja verkkokaupparatkaisulla, joka on suunniteltu erityisesti ruokakaupoille sekä lähikaupoille. Myy tuotteita rajoituksetta, paranna asiakasuskollisuutta, hallinnoi varastoa ja ota vastaan käteis-, luotto-, debit-, SNAP/EBT- ja WIC-maksuja houkutellaksesi uusia asiakkaita. XoomRetailin kehittynyt verkkokauppa tukee noutoja, kotiinkuljetuksia, tekstiviesti- ja sähköposti-ilmoituksia sekä tarkkoja raportteja, joiden avulla voit etsiä parannuskohteita liiketoiminnastasi. Lue lisää tuotteesta FTSRetail

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Prodoge on kryptolompakko maksujen lähettämiseen ja liiketoiminnan harjoittamiseen.
Prodoge on kryptolompakko esimerkiksi Bitcoinille, Dogecoinille ja Digibytelle. Aloita krypto-, luotto- ja pankkikorttimaksujen lähettäminen tai vastaanottaminen muutamassa minuutissa. Käytä Prodoge-sovellusta mobiilina myyntipisteenä. Luo ja lähetä sähköpostilaskuja tai maksulinkkejä, joita käyttäen asiakkaasi voivat tehdä online-maksuja tai maksaa Prodoge-sovelluksella. Luo välittömästi pienoisohjelmia ja aloita kryptovaluuttojen hyväksyminen verkkosivustollasi. Lue lisää tuotteesta Prodoge

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Planet tarjoaa saumattoman ja yhtenäisen ostokokemuksen kaikilla myyntikanavilla.
Planet tarjoaa keskitetyn integroidun alustan, jolla vähittäiskauppayritykset voivat hallita ja koordinoida kaikkia myyntikanaviaan (verkkokauppa, myymälä ja mobiili) yhdessä hallintapisteessä. Tarjoa saumattomia ja yhdenmukaisia ostokokemuksia kaikilla kanavilla, paranna asiakastyytyväisyyttä, lisää myyntiä ja vähennä kustannuksia. Planetilla voit hallita varastoa, tilauksia, maksuja ja asiakaskohtaamisia sekä saat kattavan kuvan asiakkaistasi ja operatiivisesta toiminnasta. Lue lisää tuotteesta Unified Commerce

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning
Prosessointiratkaisumme on kattava ja edistynyt ratkaisu kaikille online- ja offline-kauppiaille, jotka haluavat hyväksyä luottokorttimaksuja.
Ratkaisumme on täydellinen kaikille maksuja vastaanottaville online- ja offline-kauppapalveluille (verkkokauppa, jälleenmyyjät, hotelliketjut, markkinapaikat, SaaS, viihde, mobiilisovellukset). PayXpert-alusta yhdistää kauppiaat suoraan Visaan, MasterCardiin, WeChat Payhin, AliPayhin ja kaikkiin tärkeisiin maksutapoihin maailmanlaajuisesti. Tämä mahdollistaa maksujen vastaanottamisen ja kasvun optimoinnin online-, sovellus- ja myymäläkanavilla. Tuemme yli 250 maksutapaa 187 valuutalla sekä 200 maassa ja alueella. Lue lisää tuotteesta PayXpress

Ominaisuudet

  • Sähköiset maksut
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tilausten hallinta
  • Asiakastilit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • Kirjanpidon integrointi
  • Alennusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Barcode/Ticket Scanning