Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Vähittäiskaupanhallinta-ohjelmisto

Vähittäiskaupan hallinta­ohjelmistoilla vähittäiskaupat voivat ylläpitää talousraportointiaan, kirjanpitoaan ja muita toimintojaan, sillä ne integroivat liiketoiminnan ydinprosessit, kuten myyntipisteiden ja asiakassuhteiden hallinnan, varastonhallinnan, kirjanpidon, henkilöstöhallinnan, markkinoinnin ja verkkomyynnin. Vähittäiskaupan hallintaohjelmistoa käyttämällä yritykset voivat kasvattaa myyntiä, vähentää kustannuksia ja maksimoida kilpailuetunsa. Tällaiset sovellukset helpottavat tärkeiden tietojen jakamista koko yrityksen tasolla ja toimivat tarkan myyntiraportoinnin ja tulosennusteen infrastruktuurina.

Tarjoa poikkeuksellinen asiakaskokemus kaikissa myyntikanavissa yhdellä yhtenäisellä alustalla NetSuiten vähittäiskaupan hallinnan avulla.
NetSuite tarjoaa kokonaisvaltaisen pilvipohjaisen vähittäiskaupan hallintajärjestelmän kirjanpitoon, varaston- ja tilaustenhallintaan, CRM:ään, myyntipisteisiin ja verkkokauppaan. Koko tuotanto-, tukku- ja vähittäismyyntitoiminta on yhden ainoan tietoinstanssin varassa. NetSuite antaa yrityksille mahdollisuuden hallita koko organisaatiota yhdellä yhtenäisellä pilvialustalla, joka on käytettävissä milloin ja missä tahansa. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Ostotilausten hallinta
  • Jälleenmyynti-inventaarion hallinta
  • Tilausten hallinta
  • Kauppatavaran hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • CRM
  • Palautusten hallinta
  • Kirjanpidon integrointi
  • Raportointi/analytiikka
  • Kanta-asiakasohjelma
Paras verkkojulkaisutyökalu, jos haluat luoda ja julkaista helposti luetteloita, esitteitä, lehtiä, portfolioita ja paljon muuta.
Flipsnack on verkkojulkaisualusta, jolla ihmiset voivat luoda sekä julkaista digitaalisia luetteloita, lehtiä ja muita julkaisuja. Se auttaa jälleenmyyjiä myymään enemmän tuotteita: sen avulla jälleenmyyjät voivat lisätä julkaisuihinsa vuorovaikutteisia ominaisuuksia, kuten ostoslistan, ostopainikkeet ja kuvaesityksiä. Lisäksi sen avulla voi myös integroida Shopify-kaupan. Lataa PDF-tiedostosi ohjelmistoon ja tee siitä upea digitaalinen kuvasto, jossa on sivunkääntötehosteet. Design Studiolla voit myös luoda julkaisusi täysin itse. Lue lisää tuotteesta Flipsnack

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Ostotilausten hallinta
  • Jälleenmyynti-inventaarion hallinta
  • Tilausten hallinta
  • Kauppatavaran hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • CRM
  • Palautusten hallinta
  • Kirjanpidon integrointi
  • Raportointi/analytiikka
  • Kanta-asiakasohjelma
Microsoft Dynamics -tekniikkaan perustuva yhdistetty liiketoimintaratkaisu (ERP + myyntipisteet) vähittäiskauppa-, majoitus- sekä ravintola-alalle
LS Central on Kaikki yhdessä -ohjelmistoratkaisu vähittäiskaupan hallintaan. Se laajentaa Microsoft Dynamics 365 Business Centralia ja tarjoaa siten myyntipiste- ja ERP-toiminnot yhdessä yhtenäisessä järjestelmässä. Se ei aiheuta integrointiongelmia, mikä tarkoittaa sitä, että voit käyttää vain yhtä yksittäistä ohjelmistoa, jossa on yksi yhteinen ympäristö taloushallinnolle (Microsoft ERP), myyntipisteille (pos), myymälätoiminnoille, toimitusketjun hallintaan, varastonhallintaan, verkkokauppaan ja asiakasuskollisuuden hallintaan. Se soveltuu erinomaisesti yli 50 työntekijän vähittäiskaupoille tai -ketjuille. Lue lisää tuotteesta LS Retail

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Ostotilausten hallinta
  • Jälleenmyynti-inventaarion hallinta
  • Tilausten hallinta
  • Kauppatavaran hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • CRM
  • Palautusten hallinta
  • Kirjanpidon integrointi
  • Raportointi/analytiikka
  • Kanta-asiakasohjelma
Cegid Retail on maailmanlaajuinen yhdistetty liiketoiminta- ja myyntipistealusta erikoiskaupoille.
Cegid Retail on maailmanlaajuinen yhdistetty liiketoiminta- ja myyntipistealusta erikoiskaupoille. Cegid Retail auttaa vähittäiskauppiaita yhdistämään kaikki myyntikanavat reaaliaikaisesti, tehostaa varastonhallintaa, antaa uusimman teknologian myymälän myyntihenkilöstön käyttöön ja tarjoaa mahdollisuuksia paremmalle tietoon perustuvalle päätöksenteolle. Yli 1 000 vähittäiskauppaa 75 maassa luottaa Cegid Retailin apuun yhtenäisen ja yksilöllisen brändikokemuksen tarjoamisessa. Lue lisää tuotteesta Cegid Retail

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Ostotilausten hallinta
  • Jälleenmyynti-inventaarion hallinta
  • Tilausten hallinta
  • Kauppatavaran hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • CRM
  • Palautusten hallinta
  • Kirjanpidon integrointi
  • Raportointi/analytiikka
  • Kanta-asiakasohjelma
Yksinkertainen B2B SaaS -kaupankäyntialusta auttaa yrityksiä hallinnoimaan tuoteluetteloita, asiakkaita, tilauksia, tarjouksia, suunnittelua, seurantaa ja paljon muuta
DJUST on seuraavan sukupolven B2B-kaupankäyntiratkaisu. DJUST tekee digitaalisesta B2B-kaupankäynnistä yksinkertaista. Tehokas ja yksinkertainen ohjelmointirajapintapohjainen alustamme on monien johtavien brändien ja yritysten käytössä. Modulaarisen käyttöliittymän ja heti käyttövalmiin ratkaisun ansiosta yritykset voivat skaalata ja kasvaa nopeammin tarjoamalla saumattoman digitaalisen kokemuksen. Digitaalisen kaupankäynnin modernisoinnissa ja uudistamisessa Monoprixin, Eiffagen, deSterin, Groupe Socodan, Axione and Seafoodian, Yackin ja monen muun vaativan asiakkaan valinta on DJUST. Lue lisää tuotteesta DJUST

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Ostotilausten hallinta
  • Jälleenmyynti-inventaarion hallinta
  • Tilausten hallinta
  • Kauppatavaran hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • CRM
  • Palautusten hallinta
  • Kirjanpidon integrointi
  • Raportointi/analytiikka
  • Kanta-asiakasohjelma
Hanki ruoka- ja lähikauppojen myyntipiste- sekä verkkokaupparatkaisu, jolla voit optimoida toimintaa ja kasvattaa myyntiä.
Kasvata myymälöidesi voittoja ja optimoi toimintaasi XoomRetailin myyntipiste- ja verkkokaupparatkaisulla, joka on suunniteltu erityisesti ruokakaupoille sekä lähikaupoille. Myy tuotteita rajoituksetta, paranna asiakasuskollisuutta, hallinnoi varastoa ja ota vastaan käteis-, luotto-, debit-, SNAP/EBT- ja WIC-maksuja houkutellaksesi uusia asiakkaita. XoomRetailin kehittynyt verkkokauppa tukee noutoja, kotiinkuljetuksia, tekstiviesti- ja sähköposti-ilmoituksia sekä tarkkoja raportteja, joiden avulla voit etsiä parannuskohteita liiketoiminnastasi. Lue lisää tuotteesta FTSRetail

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Ostotilausten hallinta
  • Jälleenmyynti-inventaarion hallinta
  • Tilausten hallinta
  • Kauppatavaran hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • CRM
  • Palautusten hallinta
  • Kirjanpidon integrointi
  • Raportointi/analytiikka
  • Kanta-asiakasohjelma
Planet tarjoaa saumattoman ja yhtenäisen ostokokemuksen kaikilla myyntikanavilla.
Planet tarjoaa keskitetyn integroidun alustan, jolla vähittäiskauppayritykset voivat hallita ja koordinoida kaikkia myyntikanaviaan (verkkokauppa, myymälä ja mobiili) yhdessä hallintapisteessä. Tarjoa saumattomia ja yhdenmukaisia ostokokemuksia kaikilla kanavilla, paranna asiakastyytyväisyyttä, lisää myyntiä ja vähennä kustannuksia. Planetilla voit hallita varastoa, tilauksia, maksuja ja asiakaskohtaamisia sekä saat kattavan kuvan asiakkaistasi ja operatiivisesta toiminnasta. Lue lisää tuotteesta Unified Commerce

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Ostotilausten hallinta
  • Jälleenmyynti-inventaarion hallinta
  • Tilausten hallinta
  • Kauppatavaran hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Useita sijainteja
  • CRM
  • Palautusten hallinta
  • Kirjanpidon integrointi
  • Raportointi/analytiikka
  • Kanta-asiakasohjelma