Esittelyssä olevat ohjelmistot

Eniten arvioita saaneet ohjelmistot

Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on Asiakaspalvelu-ohjelmisto

28 tulosta
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hubin avulla on helppoa ratkaista asiakkaiden ongelmat tehokkaasti, tarkasti ja sujuvasti. Se sisältää palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation sekä jaetun sähköpostilaatikon, joka auttaa pitämään työn järjestyksessä; tietokannan, joka tarjoaa apua asiakkaille; live chatin ja botit, jotka nopeuttavat vastausaikoja; asiakaspalautetyökalut, joilla voit mitata asiakkaiden tyytyväisyyttä ja raportoinnin, joka tarjoaa oivalluksia ja auttaa kehittymään. Rekisteröidy tänään ilmaiseksi ja tutustu asiakasmenestysohjelmistoon, joka tekee sekä asiakkaista että edustajista tyytyväisiä. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Tarjoaa postilaatikon, jonka avulla yritykset voivat viestiä asiakkaidensa kanssa tehokkaasti eri viestintäkanavia käyttäen yhdestä paikasta käsin. Lue lisää tuotteesta Trengo
Asiakaspalvelutiimit käyttävät Trengoa tuottavuuden parantamiseen ja tehokkaaseen asiakasviestintään. Trengo yhdistää kaikki viestintäkanavat yhteiseen saapuneet-kansioon. Vastaanota viestejä sähköpostista, Facebook Messengeristä, WhatsAppista, SMS-viesteistä, ääniviesteistä, live chateista ja monesta muusta yhteen keskitettyyn paikkaan. Lue lisää tuotteesta Trengo

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
LiveAgent auttaa yrityksiä menestymään asiakaspalvelussa. Erinomainen asiakaspalvelu alkaa paremmasta asiakaspalveluohjelmistosta. Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent tarjoaa universaalien saapuneet-kansioiden, reaaliaikaisten chattien, sisäänrakennetun puhelinpalvelun ja vankan asiakaspalveluportaalin tehon. Kehittyneet automaatio-ominaisuudet, automaatiosäännöt ja suuri määrä integraatioratkaisuja luovat tehokkaita asiakaspalveluohjelmistoja kaikenkokoisille yrityksille. Liity BMW:n, Yamahan ja Huawein kaltaisten yritysten joukkoon ja tarjoa maailmanluokan asiakaspalvelua. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM ja asiakaspalveluratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM ja asiakaspalveluratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailmaa. Saatavilla pilvi-/mobiili-/avoimen lähdekoodin versiona. Monikanavainen asiakaspalvelu – sähköposti, puhelinjärjestelmä, suora chatti verkkosivustolla, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack ja muut mobiiliviestintävälineet ovat tuettuja. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja tuki-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. EngageBay tarjoaa ilmaisen, tehokkaan ja selkeän live chat -ohjelmiston, jonka avulla asiakkaille voidaan tarjota yksilöllistä tukea henkilökohtaisesti – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Kohtele asiakkaitasi ihmisinä, ei palvelupyyntöinä. Frontin avulla voit tarjota yksilöllistä tukea kaikilla kanavilla. Lue lisää tuotteesta Front
Kyllä – voit laajentaa toimintaasi inhimillisyyttä menettämättä. Front on asiakasviestintäkeskus, joka yhdistää sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuuden CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä yhteistyötä parhaiden vastausten lähettämiseksi nopeammin ja viestien pitämiseksi järjestyksessä eri kanavilla. Samalla he pystyvät säilyttämään henkilökohtaisen tyylinsä. 5–5 000 henkilön suuruiset asiakaspalvelutiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä laadusta tai tehokkuudesta tinkimättä. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Yksi sovellus kaikkien asiakaspalvelukanavien hallintaan: reaaliaikainen chat-keskustelu, sähköposti, sosiaalinen media Gorgias on tukipalvelu, joka on suunniteltu Shopifylle. Lue lisää tuotteesta Gorgias
Ainoa asiakaspalvelusovellus, joka on suunniteltu varta vasten Shopifylle (integroituu täysin myös Magenton ja BigCommercen kanssa). Keskitä asiakastukesi yhdistämällä kaikki kanavat yhteen paikkaan – sähköposti, live chat, puhelin, Facebook, Instagram jne. – ja paranna tuen vastausaikoja 43 % verran. Kaikki yhdessä: Muokkaa/palauta tilauksia, käytä kanta-asiakaspisteitä, hallinnoi tilauksia ja paljon muuta. Lisää malleja, automaatiota, sääntöjä ja makroja. Hanki esittely tai asenna ilmainen kokeiluversio. Katso itse, miksi Gorgias on saanut Shopifyssa loistavia arvioita. Lue lisää tuotteesta Gorgias

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Tuhannet yritykset aina alkuvaiheessa olevista startupeista monikansallisiin firmoihin valitsevat ProProfs Help Deskin asiakkaiden ongelmien ratkaisuun. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk on suosittu online-käyttötukiohjelmisto, jota ylläpidetään laadukkaalla IBM:n pilvialustalla. Jaetun postilaatikon avulla voit helposti seurata, priorisoida, määrittää ja ratkaista kaikki palvelupyynnöt käden käänteessä. Jätä toistuvat tehtävät menneisyyteen hyödyntämällä automaattista työnkulkua, jossa palvelupyynnöt osoitetaan automaattisesti asianmukaisille edustajille ja saat automaattisia hälytyksiä ja ilmoituksia. Integroinneilla, kuten tietämyskannalla ja live chatilla, voit vähentää palvelupyyntöjen määrää ja olla yhteydessä asiakkaisiin. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Käynnistä reaaliaikainen keskustelu verkkosivustollasi vain viidessä minuutissa. Keskustele verkkosivustosi kävijöiden kanssa tietokoneestasi, tabletistasi tai matkapuhelimestasi käsin. Lisää myyntiä. Lue lisää tuotteesta HelpOnClick
HelpOnClick-tiimi tekee parhaansa luodakseen ohjelmiston, joka auttaa kauppiaita keskustelemaan helposti verkkosivustonsa kävijöiden kanssa. Yksinkertaisen ja intuitiivisen live-keskustelun ja käyttötuen avulla asiakkaat voivat keskittyä pääkohtiin – myynnin lisäämiseen ja asiakaspalvelun parantamiseen. HelpOnClick Live Chat -ohjelmisto sisältää seuraavat pääominaisuudet: reaaliaikainen liikenteen seuranta Virtuaalinen chat-edustaja Mukautettavat kuvakkeet ja tekstit Integrointi Facebookiin Integrointi tärkeimpien CRM-, sisällönhallinta- ja käyttötukijärjestelmien kanssa Lue lisää tuotteesta HelpOnClick

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Zendesk on kaiken tarvittavan sisältävä asiakaspalvelun tukiohjelmisto, jonka tarjoama kokemus on omaa luokkaansa.
Tehosta asiakaspalveluasi Zendeskillä, kaiken tarvittavan sisältävällä tukiohjelmistolla, jonka tarjoama kokemus on omaa luokkaansa. Intuitiivisten itsepalvelutyökalujen ja tukea sujuvoittavien tekoälyä hyödyntävien chat-ominaisuuksien ansiosta 60 prosentilla asiakkaista asiakastyytyväisyys nousee ja 85 %:lla näkyvyys sisäisin toimintoihin paranee Zendeskin käyttöönoton jälkeen. Tarjoamalla itsepalvelua ja monikanavaista tukea varmistat, että asiakkaat saavat tarvitsemansa vastaukset nopeasti. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Zoho Assist tarjoaa yksinkertaisen ja suoraviivaisen käyttöliittymän yhteyden muodostamiseen etätietokoneisiin kaikkialla maailmassa.
Käytä tietokonettasi tai mobiililaitettasi mistä tahansa ja milloin tahansa Zoho Assistin avulla; yhden luukun ratkaisusi etätukeen, näytön jakamiseen ja valvomattomaan käyttöön. Aloita jo tänään yhdellä alan turvallisimmista, luotettavimmista ja edullisimmista ohjelmistoista. Ei vaadi ennakkoasennusta. Monipuolinen tuki saatavilla. Toimii kaikilla laitteilla. Tukee kaikkia tärkeimpiä web-välityspalvelimia ja palomuureja. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Tarjoa erinomaista palvelua ja joustava edustajakokemus missä tahansa. Tarjoa edustajille kokonaisvaltainen näkymä jokaisesta asiakkaasta, olivatpa he sitten yhteyskeskuksessa tai etätyössä. Skaalaa ja optimoi palvelua hyödyntämällä tekoälyä ja integroimalla suosittuja tukikanavia, kuten puhelin, pikaviestintä ja verkkojuttelu, suoraan edustajan työtilaan. Ratkaise tapaukset nopeammin yhdistämällä automaattiset prosessit ja helppo pääsy jokaisen tapauksen ja asiakasvuorovaikutuksen yksityiskohtiin, asiayhteyteen ja historiaan. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike on asiakaspalveluratkaisu verkkosivustosi chattiin ja mobiiliviestintään. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM-asiakaspalveluohjelmisto – tarjoa ensiluokkaista asiakaspalvelua ja pidä asiakkaat tyytyväisinä pitkällä aikavälillä. Agile CRM:n avulla yritykset voivat tarjota henkilökohtaisemman asiakaspalvelukokemuksen. Kun käytössäsi on useita tehokkaita käyttötuen automaatio-ominaisuuksia, ymmärrät asiakkaitasi paremmin ja voit olla valmiina auttamaan, kun he tarvitsevat sinua eniten. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -sovellus on kaikenkattava pilviasiakaspalveluratkaisu, joka auttaa hallinnoimaan keskusteluja asiakkaiden kanssa ja ymmärtämään heidän asiakaspolkuaan. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Sprinklr auttaa brändejä tarjoamaan maailmanluokan asiakaspalvelua yritystasolla – alan kehittyneimpiin kuuluvan tekoälymoottorin avulla.
Sprinklr on ainoa yritystason asiakaspalveluratkaisu, johon luottaa 90 % maailman 100 parhaasta brändistä. Sprinklr Modern Caren voimanlähteenä toimii alan kehittyneimpiin kuuluva tekoälymoottori. Se auttaa tuotemerkkejä kuuntelemaan ja reagoimaan asiakkaisiin yli 35 nykyaikaisen kanavan kautta yhdeltä ainoalta yhdistetyltä alustalta käsin. Tämä lisää mahdollisuuksia keskustelulliseen kaupankäyntiin ja myönteiseen brändivuorovaikutukseen. Unohda yksittäisten ratkaisujen aiheuttama päävaiva. Sprinklr on maailman ensimmäinen ja ainoa yhdistetty CXM-alusta. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Whatfix edistää teknologian käyttöönottoa ja parantaa samalla käyttäjien tuottavuutta sekä sitoutumista kontekstuaalisen sovelluksissa näytettävän ohjeistuksen avulla.
Whatfix on luotetuin digitaalinen käyttöönottoalusta maailmanlaajuisesti. Se auttaa sekä pienempiä yrityksiä että Fortune 500 -yrityksiä edistämään ohjelmistojen käyttöönottoa, lyhentämään julkaisuaik aa, lisäämään työntekijöiden tuottavuutta ja parantamaan ohjelmistoinvestointien tuottoja. Eräs Yhdysvaltojen suurimmista yrityksistä säästi Whatfixin avulla jopa 950 000 dollaria luomalla räätälöidyn loppukäyttäjien koulutuksen. Gartner Peer Insights on antanut meille arvosanan 4,8. Jos etsit digitaalista muutosta, ota meihin yhteyttä! Lue lisää tuotteesta Whatfix

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Monikanavainen live-chat-ratkaisu, jossa chatbotit, ohjekeskus, automaattiset kutsut, ryhmäkeskustelut ja paljon muuta.
Chaport on moderni live-chat-ratkaisu, jossa on chatbotit, automaattiset kutsut, ohjekeskus, integraatiot Facebookiin, Viberiin, Telegramiin, offline-viestit, ryhmäkeskusteluominaisuudet ja paljon muuta. Se on suunniteltu nykyaikaiseksi sanansaattajaksi, jotta kommunikaatio asiakkaiden kanssa olisi yhtä helppoa ja nautinnollista kuin chattailu ystävien kanssa. Lisäksi se tarjoaa verkko-, työpöytä- ja mobiilisovelluksia, jotta voit keskustella asiakkaiden kanssa mistä tahansa laitteesta ja sijainnista. Lue lisää tuotteesta Chaport

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Paranna asiakaspalveluasi ja hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä edullista alustaa käyttäen.
Jos etsit asiakaspalvelua ja asiakaspysyvyyttä tehostavaa työkalua, Froged on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Seitsemän päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Call Center Studio antaa sinulle mahdollisuuden palvella asiakkaitasi missä tahansa.
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Tehokkaan yrityksen pyörittäminen on nyt entistäkin tärkeämpää. Call Center Studio tarjoaa pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston, jonka avulla voit palvella asiakkaitasi missä tahansa. Intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta voit asentaa sen helposti ja kouluttaa edustajia muutamassa minuutissa. Kuuntele nauhoituksia ja paranna asiakkaidesi kokemusta tekoälytyökaluilla. Tehokkaan raportoinnin ja erittäin vastaanottavaisen asiakaspalvelun ansiosta saat ympärivuorokautista tukea asialleen omistautuneelta tiimiltä. Lue lisää tuotteesta Call Center Studio

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen hallintapaneeliin.
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen, edustajille tarkoitettuun hallintapaneeliin. Näin ollen palvelupyyntöjärjestelmiä ei tarvita ja brändit voivat rakentaa vahvempia suhteita asiakkaisiinsa. Saat reaaliaikaisia tilastotietoja suorituskyvystä, tehokkaita reititysominaisuuksia, automaatioita, integrointeja ja paljon muuta. Vieraile verkkosivustollamme tai varaa esittely, niin näet, miten Dixa voi tehostaa edustajiesi ja asiakkaidesi kokemusta. Lue lisää tuotteesta Dixa

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan IT-liiketoimintaasi menestymään.
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan yritystäsi tarjoamaan nopeaa ja turvallista IT-tukea lähes mihin tahansa alustaan budjettia rasittamatta. Take Control muodostaa yhteyden muutamassa sekunnissa, tarjoaa syvät diagnostiikkatyökalut, jotta voit tehdä vianmäärityksen nopeasti, yksinkertaisen loppukäyttäjäkokemuksen, jonka voit räätälöidä, sekä kaikki kalliimpien ratkaisujen lisäarvo-ominaisuudet edulliseen hintaan. Kokeile Take Controlia 14 päivän ajan ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta Take Control

Ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit