Ykkösvalintamme

Sponsoroitu

Hyviä arvioita saaneet ohjelmistot

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
563 tulosta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia. Lue lisää tuotteesta Freshdesk
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hubin avulla on helppoa ratkaista asiakkaiden ongelmat tehokkaasti, tarkasti ja sujuvasti. Se sisältää palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation sekä jaetun sähköpostilaatikon, joka auttaa pitämään työn järjestyksessä; tietokannan, joka tarjoaa apua asiakkaille; live chatin ja botit, jotka nopeuttavat vastausaikoja; asiakaspalautetyökalut, joilla voit mitata asiakkaiden tyytyväisyyttä ja raportoinnin, joka tarjoaa oivalluksia ja auttaa kehittymään. Rekisteröidy tänään ilmaiseksi ja tutustu asiakasmenestysohjelmistoon, joka tekee sekä asiakkaista että edustajista tyytyväisiä. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Tarjoaa postilaatikon, jonka avulla yritykset voivat viestiä asiakkaidensa kanssa tehokkaasti eri viestintäkanavia käyttäen yhdestä paikasta käsin. Lue lisää tuotteesta Trengo
Asiakaspalvelutiimit käyttävät Trengoa tuottavuuden parantamiseen ja tehokkaaseen asiakasviestintään. Trengo yhdistää kaikki viestintäkanavat yhteiseen saapuneet-kansioon. Vastaanota viestejä sähköpostista, Facebook Messengeristä, WhatsAppista, SMS-viesteistä, ääniviesteistä, live chateista ja monesta muusta yhteen keskitettyyn paikkaan. Lue lisää tuotteesta Trengo

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
LiveAgent auttaa yrityksiä menestymään asiakaspalvelussa. Erinomainen asiakaspalvelu alkaa paremmasta asiakaspalveluohjelmistosta. Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent tarjoaa universaalien saapuneet-kansioiden, reaaliaikaisten chattien, sisäänrakennetun puhelinpalvelun ja vankan asiakaspalveluportaalin tehon. Kehittyneet automaatio-ominaisuudet, automaatiosäännöt ja suuri määrä integraatioratkaisuja luovat tehokkaita asiakaspalveluohjelmistoja kaikenkokoisille yrityksille. Liity BMW:n, Yamahan ja Huawein kaltaisten yritysten joukkoon ja tarjoa maailmanluokan asiakaspalvelua. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
LiveChat enables you to have real-time conversations with your customers while they are on your website. Lue lisää tuotteesta LiveChat
LiveChat provides a cost-effective way for your support team to deliver a great experience across the entire customer journey. It makes customer service more efficient by letting you hold multiple chat sessions at the same time, send canned responses to frequently asked questions, add chat tags, review chat transcripts and send files to customers through the chat window. Lue lisää tuotteesta LiveChat

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla. Lue lisää tuotteesta Userlike
Userlike on asiakaspalveluratkaisu verkkosivustosi chattiin ja mobiiliviestintään. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM ja asiakaspalveluratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM ja asiakaspalveluratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailmaa. Saatavilla pilvi-/mobiili-/avoimen lähdekoodin versiona. Monikanavainen asiakaspalvelu – sähköposti, puhelinjärjestelmä, suora chatti verkkosivustolla, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack ja muut mobiiliviestintävälineet ovat tuettuja. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset. Lue lisää tuotteesta Agile CRM
Agile CRM-asiakaspalveluohjelmisto – tarjoa ensiluokkaista asiakaspalvelua ja pidä asiakkaat tyytyväisinä pitkällä aikavälillä. Agile CRM:n avulla yritykset voivat tarjota henkilökohtaisemman asiakaspalvelukokemuksen. Kun käytössäsi on useita tehokkaita käyttötuen automaatio-ominaisuuksia, ymmärrät asiakkaitasi paremmin ja voit olla valmiina auttamaan, kun he tarvitsevat sinua eniten. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja tuki-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. EngageBay tarjoaa ilmaisen, tehokkaan ja selkeän live chat -ohjelmiston, jonka avulla asiakkaille voidaan tarjota yksilöllistä tukea henkilökohtaisesti – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Access all of the tools you will ever likely need to perform effective and proactive human and chatbot customer service with Smartsupp. Lue lisää tuotteesta Smartsupp
Customer service today requires rapid response times with virtually seamless correspondences that effectively take care of your buyers' needs. Smartsupp delivers a multichannel live chat solution with chatbots, video recordings, and all of the customer care tools you will ever likely need in order to deliver consistent and outstanding customer service. Providing conversation management tools all the way through to AI, Smartsupp offers customer care features built to service your shoppers needs. Lue lisää tuotteesta Smartsupp

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Tidio is a customer service platform that combines live chat and chatbots to improve customer support and generate more sales. Lue lisää tuotteesta Tidio
Tidio is the all-in-one customer service platform that improves your customer support and increases your sales. An easily accessible live chat widget makes your business available 24/7, while AI-powered chatbots engage your customers in real-time, so you can sell more. Additionally, you can connect Messenger, live chat, and email to Tidio multichannel and answer all messages from one place, also on mobile. Easily integrates with all websites and platforms. Lue lisää tuotteesta Tidio

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Kohtele asiakkaitasi ihmisinä, ei palvelupyyntöinä. Frontin avulla voit tarjota yksilöllistä tukea kaikilla kanavilla. Lue lisää tuotteesta Front
Kyllä – voit laajentaa toimintaasi inhimillisyyttä menettämättä. Front on asiakasviestintäkeskus, joka yhdistää sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuuden CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä yhteistyötä parhaiden vastausten lähettämiseksi nopeammin ja viestien pitämiseksi järjestyksessä eri kanavilla. Samalla he pystyvät säilyttämään henkilökohtaisen tyylinsä. 5–5 000 henkilön suuruiset asiakaspalvelutiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä laadusta tai tehokkuudesta tinkimättä. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Yksi sovellus kaikkien asiakaspalvelukanavien hallintaan: reaaliaikainen chat-keskustelu, sähköposti, sosiaalinen media Gorgias on tukipalvelu, joka on suunniteltu Shopifylle. Lue lisää tuotteesta Gorgias
Ainoa asiakaspalvelusovellus, joka on suunniteltu varta vasten Shopifylle (integroituu täysin myös Magenton ja BigCommercen kanssa). Keskitä asiakastukesi yhdistämällä kaikki kanavat yhteen paikkaan – sähköposti, live chat, puhelin, Facebook, Instagram jne. – ja paranna tuen vastausaikoja 43 % verran. Kaikki yhdessä: Muokkaa/palauta tilauksia, käytä kanta-asiakaspisteitä, hallinnoi tilauksia ja paljon muuta. Lisää malleja, automaatiota, sääntöjä ja makroja. Hanki esittely tai asenna ilmainen kokeiluversio. Katso itse, miksi Gorgias on saanut Shopifyssa loistavia arvioita. Lue lisää tuotteesta Gorgias

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Tribe is a cloud-based online community platform designed to scale customer support, promote self-service, and collect feedback. Lue lisää tuotteesta Tribe
Tribe is a modern and cloud-based community platform designed to connect and empower your customers so they can help each other. Enable your customers to find solutions to their issues, promote self-service, collect feedback, improve customer experience, and retention. Allow customers to solve issues independently with a robust knowledge base. Leverage Tribe's robust community engine, modular apps, direct third-party integration, widgets, and API to build thriving customer support communities. Lue lisää tuotteesta Tribe

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Paranna asiakaspalveluasi ja hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä edullista alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta Froged
Jos etsit asiakaspalvelua ja asiakaspysyvyyttä tehostavaa työkalua, Froged on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Seitsemän päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Acobot is an artificially intelligent chatbot that uses machine learning to engage with your customers automatically. Lue lisää tuotteesta Acobot
Building artificial intelligent chatbots for the everyday online retailer. Acobot is one of the leading artificial intelligence chatbot providers for e-commerce and online retailers. Powered by advanced machine learning technology, Acobot learns from your website and engages with users autonomously. No coding needed, Acobot is supported by leading e-commerce builders such as Shopify, WooCommerce, and others. Lue lisää tuotteesta Acobot

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Käynnistä reaaliaikainen keskustelu verkkosivustollasi vain viidessä minuutissa. Keskustele verkkosivustosi kävijöiden kanssa tietokoneestasi, tabletistasi tai matkapuhelimestasi käsin. Lisää myyntiä. Lue lisää tuotteesta HelpOnClick
HelpOnClick-tiimi tekee parhaansa luodakseen ohjelmiston, joka auttaa kauppiaita keskustelemaan helposti verkkosivustonsa kävijöiden kanssa. Yksinkertaisen ja intuitiivisen live-keskustelun ja käyttötuen avulla asiakkaat voivat keskittyä pääkohtiin – myynnin lisäämiseen ja asiakaspalvelun parantamiseen. HelpOnClick Live Chat -ohjelmisto sisältää seuraavat pääominaisuudet: reaaliaikainen liikenteen seuranta Virtuaalinen chat-edustaja Mukautettavat kuvakkeet ja tekstit Integrointi Facebookiin Integrointi tärkeimpien CRM-, sisällönhallinta- ja käyttötukijärjestelmien kanssa Lue lisää tuotteesta HelpOnClick

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Tuhannet yritykset aina alkuvaiheessa olevista startupeista monikansallisiin firmoihin valitsevat ProProfs Help Deskin asiakkaiden ongelmien ratkaisuun. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk on suosittu online-käyttötukiohjelmisto, jota ylläpidetään laadukkaalla IBM:n pilvialustalla. Jaetun postilaatikon avulla voit helposti seurata, priorisoida, määrittää ja ratkaista kaikki palvelupyynnöt käden käänteessä. Jätä toistuvat tehtävät menneisyyteen hyödyntämällä automaattista työnkulkua, jossa palvelupyynnöt osoitetaan automaattisesti asianmukaisille edustajille ja saat automaattisia hälytyksiä ja ilmoituksia. Integroinneilla, kuten tietämyskannalla ja live chatilla, voit vähentää palvelupyyntöjen määrää ja olla yhteydessä asiakkaisiin. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lue lisää tuotteesta LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lue lisää tuotteesta LiveCaller

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lue lisää tuotteesta Qiscus
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lue lisää tuotteesta Qiscus

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Video-based customer service platform that helps businesses in the financial sector, healthcare, utilities and HR connect with clients. Lue lisää tuotteesta Video Call Center
Abylon's VideoCC comes with a fully browser-based simplified end-user interface and a feature rich operator UI with flexible layout, customer and transaction data, dynamic scripts and the fully customizable workflow. The solution can be integrated into existing contact center frameworks or back-end and archiving system and can be implemented within 3 weeks. The Video Call Center solution comes with multiple, ready-to-use modules for specific use cases (contracting, reporting, AI modules) Lue lisää tuotteesta Video Call Center

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Lue lisää tuotteesta Salesforce Sales Cloud

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Create, manage and grow your online presence for your business, blog, store and more with Wix’s intuitive website creation platform.
Wix is an industry-leading web creation platform that provides everything you need to create, manage and grow your business online. Build a memorable user experience with intuitive design features and experience faster load times with enhanced performance. Reach more customers with advanced marketing and SEO tools while the ultra resilient and flexible infrastructure means your site is ready for any amount of traffic. Plus with enterprise-grade security, your visitor data stays safe 24/7. Lue lisää tuotteesta Wix

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Lue lisää tuotteesta Webex

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lue lisää tuotteesta Dynamics 365

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Zendesk Support is the leading help desk software built to improve customer satisfaction.
Zendesk offers the industry leading customer service solution. On average, it increases customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. Lue lisää tuotteesta ConnectWise Control

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Put customer service at the heart of your company. Make agents more productive, managers more impactful and customers more empowered.
Zoho Desk is the industry's favourite customer service software with contextual AI that helps you to streamline your customer care, automating routine and managing multiple customer interactions gets easier on cloud. This includes conversations spread across various channels like email, phone, social media, live chat, and more, all from a single interface. Naturally, our free plan gives you 3 users free to help you get a head start with your customer service operations. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools.
Intercom enables personalized customer service at scale, increasing customer satisfaction and support team efficiency. Powered by a modern messenger, smart automation and self-service tools, along with all the features you need from a modern support solution including a next-gen omnichannel inbox, conversation routing, workload management, reporting and more. Lue lisää tuotteesta Intercom

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. Lue lisää tuotteesta TeamSupport

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Lue lisää tuotteesta Talkdesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Lue lisää tuotteesta Act!

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Zoho Assist provides a simple and straight forward user interface to connect to remote computers anywhere on the globe.
Access your computer or mobile device from anywhere, anytime using Zoho Assist; your one-stop solution for remote support, screen sharing and unattended access. Get started today with one of the industry's most secure, reliable and affordable software. Requires no prior installation. Cross-platform support available. Works across devices. Supports all major web-proxies and firewalls. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lue lisää tuotteesta Apptivo

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Tarjoa erinomaista palvelua ja joustava edustajakokemus missä tahansa. Tarjoa edustajille kokonaisvaltainen näkymä jokaisesta asiakkaasta, olivatpa he sitten yhteyskeskuksessa tai etätyössä. Skaalaa ja optimoi palvelua hyödyntämällä tekoälyä ja integroimalla suosittuja tukikanavia, kuten puhelin, pikaviestintä ja verkkojuttelu, suoraan edustajan työtilaan. Ratkaise tapaukset nopeammin yhdistämällä automaattiset prosessit ja helppo pääsy jokaisen tapauksen ja asiakasvuorovaikutuksen yksityiskohtiin, asiayhteyteen ja historiaan. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
SolarWinds Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. Lue lisää tuotteesta SolarWinds Service Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXsuccess is a suite of onboarding, education and technical consulting customer services that partner with you at every step for ongoing business value realization. CXsuccess delivers the right people, processes, and tools for achieving your business objectives and CX goals. With CXsuccess, contact center leaders gain a partner to support them every stage of their journey ¿ from pre-sale through implementation and beyond ¿ for long-term success.¿ Lue lisää tuotteesta NICE CXone

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Lue lisää tuotteesta Five9

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. Lue lisää tuotteesta SugarCRM

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams B2B, our CRM is super-easy to set up . and simple to use - with exceptional customer service. Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software. Lue lisää tuotteesta Really Simple Systems CRM

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Remote support app designed for connecting to client machines within seconds to securely deliver on-demand or unattended support.
Remote support solution designed for delivering instant unattended and on-demand support to clients located anywhere in the world. Starting at just $25 per month, FixMe.IT provides multi-session handling, unlimited on-demand support and access up to 150 unattended machines. Other key features include branding, multi-monitor navigation, two-way desktop sharing, file transfer, drawing tools, session recording, reporting, and much more. Lue lisää tuotteesta FixMe.IT

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger's mission is to help businesses thrive at work. We have built AI-powered software that gives your customer-facing teams the ability to implement a robust customer experience strategy with the power of One View. Vtiger Cloud CRM is intuitive and powered with AI, designed to help you work better. With a brand new mobile app and integrations to over 500 business applications, Vtiger works where you are. Lue lisää tuotteesta Vtiger CRM

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Make every phone conversation count and give time back to your reps with 100+ CRM, helpdesk, and software integrations.
Make every phone conversation count and give time back to your reps. Aircall's flexible cloud phone solution integrates with 100+ CRM, Helpdesk, and other critical business tools to surface the information your reps need to be successful, when they need it. Join 14,000+ companies that trust Aircall to strengthen their customer and prospect relationships with first-class phone features like: SMS, advanced call routing, IVR, analytics, power dialer, call tagging, and other collaborative features. Lue lisää tuotteesta Aircall

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Improve customer satisfaction and CSAT scores by standardizing and automating your Customer Service operations with Pipefy.
Pipefy is the one platform with everything you need for a great Customer Service operation. Improve customer satisfaction and CSAT scores with Pipefy by standardizing workflows, automating emails, streamlining customer requests, and optimizing your onboarding process with an intuitive, easy-to-use, no-code platform. Follow the steps of companies such as Visa, IBM, Volvo, Santander, and Kraft Heinz. Improve speed, deliver higher-quality outcomes, and make data-driven decisions with Pipefy. Lue lisää tuotteesta Pipefy

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Lue lisää tuotteesta KnowledgeOwl

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. Lue lisää tuotteesta SAP Customer Experience

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Suorituskykymittarit