Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Asiakaspalvelu-ohjelmisto

Asiakaspalvelu­ohjelmiston avulla organisaatio voi hallita ja seurata asiakassuhteita ja tukipalveluita. Asiakaspalvelu­ohjelmiston ominaisuudet ulottuvat ongelmatilanteiden seurannasta valitusten ratkaisujen raportointiin, ja ohjelmisto auttaa organisaatioita hallitsemaan ja arvioimaan asiakkaiden kanssa käytyjen vuorovaikutustilanteiden laatua. Asiakaspalvelu­sovelluksista on apua myös sisäisen tietämyskannan hallinnassa ja jakamisessa, jolloin asiakaspalvelun edustajilla on saatavillaan asiakkaiden valitusten ratkaisemiseen tarvittavat tiedot. Asiakaspalveluohjelmisto liittyy Call Center -ohjelmistoon, Help Desk -ohjelmistoon ja Knowledge Management -ohjelmistoon.

Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hubin avulla on helppoa ratkaista asiakkaiden ongelmat tehokkaasti, tarkasti ja sujuvasti. Se sisältää palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation sekä jaetun sähköpostilaatikon, joka auttaa pitämään työn järjestyksessä; tietokannan, joka tarjoaa apua asiakkaille; live chatin ja botit, jotka nopeuttavat vastausaikoja; asiakaspalautetyökalut, joilla voit mitata asiakkaiden tyytyväisyyttä ja raportoinnin, joka tarjoaa oivalluksia ja auttaa kehittymään. Rekisteröidy tänään ilmaiseksi ja tutustu asiakasmenestysohjelmistoon, joka tekee sekä asiakkaista että edustajista tyytyväisiä. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud
Tarjoa erinomaista palvelua ja joustava edustajakokemus missä tahansa. Tarjoa edustajille kokonaisvaltainen näkymä jokaisesta asiakkaasta, olivatpa he sitten yhteyskeskuksessa tai etätyössä. Skaalaa ja optimoi palvelua hyödyntämällä tekoälyä ja integroimalla suosittuja tukikanavia, kuten puhelin, pikaviestintä ja verkkojuttelu, suoraan edustajan työtilaan. Ratkaise tapaukset nopeammin yhdistämällä automaattiset prosessit ja helppo pääsy jokaisen tapauksen ja asiakasvuorovaikutuksen yksityiskohtiin, asiayhteyteen ja historiaan. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Zendesk on kaiken tarvittavan sisältävä asiakaspalvelun tukiohjelmisto, jonka tarjoama kokemus on omaa luokkaansa.
Tehosta asiakaspalveluasi Zendeskillä, kaiken tarvittavan sisältävällä tukiohjelmistolla, jonka tarjoama kokemus on omaa luokkaansa. Intuitiivisten itsepalvelutyökalujen ja tukea sujuvoittavien tekoälyä hyödyntävien chat-ominaisuuksien ansiosta 60 prosentilla asiakkaista asiakastyytyväisyys nousee ja 85 %:lla näkyvyys sisäisin toimintoihin paranee Zendeskin käyttöönoton jälkeen. Tarjoamalla itsepalvelua ja monikanavaista tukea varmistat, että asiakkaat saavat tarvitsemansa vastaukset nopeasti. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
LiveAgent auttaa yrityksiä menestymään asiakaspalvelussa. Erinomainen asiakaspalvelu alkaa paremmasta asiakaspalveluohjelmistosta.
LiveAgent tarjoaa universaalien saapuneet-kansioiden, reaaliaikaisten chattien, sisäänrakennetun puhelinpalvelun ja vankan asiakaspalveluportaalin tehon. Kehittyneet automaatio-ominaisuudet, automaatiosäännöt ja suuri määrä integraatioratkaisuja luovat tehokkaita asiakaspalveluohjelmistoja kaikenkokoisille yrityksille. Liity BMW:n, Yamahan ja Huawein kaltaisten yritysten joukkoon ja tarjoa maailmanluokan asiakaspalvelua. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Zoho Assist tarjoaa yksinkertaisen ja suoraviivaisen käyttöliittymän yhteyden muodostamiseen etätietokoneisiin kaikkialla maailmassa.
Käytä tietokonettasi tai mobiililaitettasi mistä tahansa ja milloin tahansa Zoho Assistin avulla; yhden luukun ratkaisusi etätukeen, näytön jakamiseen ja valvomattomaan käyttöön. Aloita jo tänään yhdellä alan turvallisimmista, luotettavimmista ja edullisimmista ohjelmistoista. Ei vaadi ennakkoasennusta. Monipuolinen tuki saatavilla. Toimii kaikilla laitteilla. Tukee kaikkia tärkeimpiä web-välityspalvelimia ja palomuureja. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM ja asiakaspalveluratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailmaa.
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM ja asiakaspalveluratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailmaa. Saatavilla pilvi-/mobiili-/avoimen lähdekoodin versiona. Monikanavainen asiakaspalvelu – sähköposti, puhelinjärjestelmä, suora chatti verkkosivustolla, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack ja muut mobiiliviestintävälineet ovat tuettuja. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja tuki-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. EngageBay tarjoaa ilmaisen, tehokkaan ja selkeän live chat -ohjelmiston, jonka avulla asiakkaille voidaan tarjota yksilöllistä tukea henkilökohtaisesti – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike on asiakaspalveluratkaisu verkkosivustosi chattiin ja mobiiliviestintään. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM-asiakaspalveluohjelmisto – tarjoa ensiluokkaista asiakaspalvelua ja pidä asiakkaat tyytyväisinä pitkällä aikavälillä. Agile CRM:n avulla yritykset voivat tarjota henkilökohtaisemman asiakaspalvelukokemuksen. Kun käytössäsi on useita tehokkaita käyttötuen automaatio-ominaisuuksia, ymmärrät asiakkaitasi paremmin ja voit olla valmiina auttamaan, kun he tarvitsevat sinua eniten. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Kohtele asiakkaitasi ihmisinä, ei palvelupyyntöinä. Frontin avulla voit tarjota yksilöllistä tukea kaikilla kanavilla.
Kyllä – voit laajentaa toimintaasi inhimillisyyttä menettämättä. Front on asiakasviestintäkeskus, joka yhdistää sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuuden CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä yhteistyötä parhaiden vastausten lähettämiseksi nopeammin ja viestien pitämiseksi järjestyksessä eri kanavilla. Samalla he pystyvät säilyttämään henkilökohtaisen tyylinsä. 5–5 000 henkilön suuruiset asiakaspalvelutiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä laadusta tai tehokkuudesta tinkimättä. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -sovellus on kaikenkattava pilviasiakaspalveluratkaisu, joka auttaa hallinnoimaan keskusteluja asiakkaiden kanssa ja ymmärtämään heidän asiakaspolkuaan. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Yksi sovellus kaikkien asiakaspalvelukanavien hallintaan: reaaliaikainen chat-keskustelu, sähköposti, sosiaalinen media Gorgias on tukipalvelu, joka on suunniteltu Shopifylle.
Ainoa asiakaspalvelusovellus, joka on suunniteltu varta vasten Shopifylle (integroituu täysin myös Magenton ja BigCommercen kanssa). Keskitä asiakastukesi yhdistämällä kaikki kanavat yhteen paikkaan – sähköposti, live chat, puhelin, Facebook, Instagram jne. – ja paranna tuen vastausaikoja 43 % verran. Kaikki yhdessä: Muokkaa/palauta tilauksia, käytä kanta-asiakaspisteitä, hallinnoi tilauksia ja paljon muuta. Lisää malleja, automaatiota, sääntöjä ja makroja. Hanki esittely tai asenna ilmainen kokeiluversio. Katso itse, miksi Gorgias on saanut Shopifyssa loistavia arvioita. Lue lisää tuotteesta Gorgias

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Sprinklr auttaa brändejä tarjoamaan maailmanluokan asiakaspalvelua yritystasolla – alan kehittyneimpiin kuuluvan tekoälymoottorin avulla.
Sprinklr on ainoa yritystason asiakaspalveluratkaisu, johon luottaa 90 % maailman 100 parhaasta brändistä. Sprinklr Modern Caren voimanlähteenä toimii alan kehittyneimpiin kuuluva tekoälymoottori. Se auttaa tuotemerkkejä kuuntelemaan ja reagoimaan asiakkaisiin yli 35 nykyaikaisen kanavan kautta yhdeltä ainoalta yhdistetyltä alustalta käsin. Tämä lisää mahdollisuuksia keskustelulliseen kaupankäyntiin ja myönteiseen brändivuorovaikutukseen. Unohda yksittäisten ratkaisujen aiheuttama päävaiva. Sprinklr on maailman ensimmäinen ja ainoa yhdistetty CXM-alusta. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Whatfix edistää teknologian käyttöönottoa ja parantaa samalla käyttäjien tuottavuutta sekä sitoutumista kontekstuaalisen sovelluksissa näytettävän ohjeistuksen avulla.
Whatfix on luotetuin digitaalinen käyttöönottoalusta maailmanlaajuisesti. Se auttaa sekä pienempiä yrityksiä että Fortune 500 -yrityksiä edistämään ohjelmistojen käyttöönottoa, lyhentämään julkaisuaikaa, lisäämään työntekijöiden tuottavuutta ja parantamaan ohjelmistoinvestointien tuottoja. Eräs Yhdysvaltojen suurimmista yrityksistä säästi Whatfixin avulla jopa 950 000 dollaria luomalla räätälöidyn loppukäyttäjien koulutuksen. Gartner Peer Insights on antanut meille arvosanan 4,8. Jos etsit digitaalista muutosta, ota meihin yhteyttä! Lue lisää tuotteesta Whatfix

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Monikanavainen live-chat-ratkaisu, jossa chatbotit, ohjekeskus, automaattiset kutsut, ryhmäkeskustelut ja paljon muuta.
Chaport on moderni live-chat-ratkaisu, jossa on chatbotit, automaattiset kutsut, ohjekeskus, integraatiot Facebookiin, Viberiin, Telegramiin, offline-viestit, ryhmäkeskusteluominaisuudet ja paljon muuta. Se on suunniteltu nykyaikaiseksi sanansaattajaksi, jotta kommunikaatio asiakkaiden kanssa olisi yhtä helppoa ja nautinnollista kuin chattailu ystävien kanssa. Lisäksi se tarjoaa verkko-, työpöytä- ja mobiilisovelluksia, jotta voit keskustella asiakkaiden kanssa mistä tahansa laitteesta ja sijainnista. Lue lisää tuotteesta Chaport

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Paranna asiakaspalveluasi ja hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä edullista alustaa käyttäen.
Jos etsit asiakaspalvelua ja asiakaspysyvyyttä tehostavaa työkalua, Froged on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Seitsemän päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Call Center Studio antaa sinulle mahdollisuuden palvella asiakkaitasi missä tahansa.
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Tehokkaan yrityksen pyörittäminen on nyt entistäkin tärkeämpää. Call Center Studio tarjoaa pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston, jonka avulla voit palvella asiakkaitasi missä tahansa. Intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta voit asentaa sen helposti ja kouluttaa edustajia muutamassa minuutissa. Kuuntele nauhoituksia ja paranna asiakkaidesi kokemusta tekoälytyökaluilla. Tehokkaan raportoinnin ja erittäin vastaanottavaisen asiakaspalvelun ansiosta saat ympärivuorokautista tukea asialleen omistautuneelta tiimiltä. Lue lisää tuotteesta Call Center Studio

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
Tarjoaa postilaatikon, jonka avulla yritykset voivat viestiä asiakkaidensa kanssa tehokkaasti eri viestintäkanavia käyttäen yhdestä paikasta käsin.
Asiakaspalvelutiimit käyttävät Trengoa tuottavuuden parantamiseen ja tehokkaaseen asiakasviestintään. Trengo yhdistää kaikki viestintäkanavat yhteiseen saapuneet-kansioon. Vastaanota viestejä sähköpostista, Facebook Messengeristä, WhatsAppista, SMS-viesteistä, ääniviesteistä, live chateista ja monesta muusta yhteen keskitettyyn paikkaan. Lue lisää tuotteesta Trengo

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan IT-liiketoimintaasi menestymään.
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan yritystäsi tarjoamaan nopeaa ja turvallista IT-tukea lähes mihin tahansa alustaan budjettia rasittamatta. Take Control muodostaa yhteyden muutamassa sekunnissa, tarjoaa syvät diagnostiikkatyökalut, jotta voit tehdä vianmäärityksen nopeasti, yksinkertaisen loppukäyttäjäkokemuksen, jonka voit räätälöidä, sekä kaikki kalliimpien ratkaisujen lisäarvo-ominaisuudet edulliseen hintaan. Kokeile Take Controlia 14 päivän ajan ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta Take Control

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Live-chat
  • Itsepalveluportaali
  • Asiakastietokanta
  • Jonojen hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Raportointi ja tilastot