Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Project Management-ohjelmisto

Projektinhallintaohjelmisto automatisoi tehtävänannon, resurssien kohdentamisen ja merkkipaalujen seurannan projektin kaikissa vaiheissa. Projektinhallinnan työkaluissa ja järjestelmissä on erilaisia toimintatapoja: yhteistyö, kun projektin parissa työskentelee useampi; jäsentävä, kun projektissa työskentelee yksi työntekijä kerrallaan; ja integroitu, kun projektissa on mukana organisaation eri osastoja. Saatavilla on useita erilaisia projektinhallintaj­ärjestelmiä ja -työkaluja, jotka on suunniteltu erilaisten projektien tarpeisiin. Projektinhallintaohjelmisto liittyy Professional Services Automation -automaatio-ohjelmistoon, aika- ja kustannusohjelmistoon, Web Collaboration -ohjelmistoon ja Workforce Management -ohjelmistoon. Löydä omalle organisaatiollesi parhaiten sopiva projektinhallinta­ohjelmisto.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
Hallinnoi kaikkia tiimiprojekteja yhdessä paikassa monday.comin avulla. Tämä räätälöitävä ohjelmisto mukautuu organisaatiosi tarpeisiin. Lue lisää tuotteesta monday.com
Hallinnoi kaikkia tiimisi projekteja yhdessä paikassa monday.comin avulla. Tämän kaikenkattavan ohjelmistoratkaisun avulla voit luoda loistavia työkaluja kaikenlaisiin yhteisiin projekteihin yksinkertaisista tehtävistä monimutkaisiin portfolioihin. Integroi sitten muut työkalusi, visualisoi tiedot kalenteriin, Gantt-kaavioon tai Kanban-tauluihin ja automatisoi manuaaliset prosessit. Voit siis hallita kaikkia työnkulkujasi. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Hallinnoi asiakkaiden tukipyyntöjä ja projekteja yhdellä sovelluksella. Lue lisää tuotteesta OneDesk
OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Ei ole tarvetta ostaa, integroida ja vaihtaa sovellusten välillä. Työryhmäsi voi tukea asiakkaitasi ja työskennellä projektien parissa yhdessä paikassa. OneDesk on suunnattu PK-yrityksille ja suuryritysten osastoille, ja sitä käyttävät usein projektipäälliköt, asiakaspalvelu, IT-osasto, asiantuntijapalvelut ja muut. Tämä helppokäyttöinen, monipuolinen ja hyvin konfiguroitavissa oleva ohjelmisto voi hallita sekä palvelupyyntöjen että tehtävien työnkulkuja. Lue lisää tuotteesta OneDesk

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Bitrix24 on ilmainen pilvi-, mobiili- ja paikallisesti käytettävä (avoimen lähdekoodin) projektinhallintaratkaisu, jolla on yli kahdeksan miljoonaa käyttäjää. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on yksi parhaista ilmaisista pilvi-, mobiili- ja paikallisista (avoimen lähdekoodin) projektinhallintaratkaisuista, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Rajoittamattomat tehtävät, projektit, Gantt-kaavio, tehtävien riippuvuussuhteet ajanseuranta, resurssien suunnittelu, tarjoukset, laskutuksen hallinta – ilmaiseksi! Tukee englantia, saksaa, portugalia, espanjaa, kiinaa, venäjää ja monia muita kieliä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Trello on intuitiivinen projektinhallintatyökalu, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin kokonaisuutena.
Trello on intuitiivisen yksinkertainen projektinhallintatyökalu, joka on rakennettu niin, että käyttäjiltä kuluu vähemmän aikaa työkalun käytön opetteluun ja aikaa jää enemmän asioiden tekemiseen. Trellon avulla tiimien on helppo organisoida työnsä ja hallita projekteja alusta loppuun ja esimerkiksi jakaa tehtäviä, hallita määräpäiviä, liittää tiedostoja ja luoda tarkistuslistoja. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on projektinhallintatyökalu, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
NetSuiten projektinhallinta automatisoi projektin luomisen ja seurannan tuottavuuden parantamiseksi ja projektin oikea-aikaisen toimituksen ohjaamiseksi.
NetSuite Project Management keskittää kaikki projektitiedot, jotta projektipäälliköt ja tiimin jäsenet voivat helposti tehdä yhteistyötä ja säilyttää nykyisen ja tarkan projektin tilan. Automatisoi projektin luominen, seuraa valmistumisprosenttia, varattua aikaa ja projektin tehtäviin käytettyä aikaa. Seuraa helposti projektin tilaa projektin kannattavuusraporteilla. Projektin kirjanpitoa ja laskutusta on selkeytetty, koska projektitoiminta on yhteydessä NetSuiten taloustietoihin. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Saavuta projektin välitavoitteet Mirossa, verkkopohjaisessa valkotaulutyökalussa, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Pidä monimutkaiset projektit ja niiden sidosryhmät varmuudella hallinnassa. Huolehdi prosessien yhdenmukaisuudesta ja yhteisymmärryksestä eri toimintoihin kuuluvien tiimien välillä yhteistyön mahdollistavan verkkopohjaisen valkotaulun avulla. Kokeile tiiviitä integraatioita Microsoftin ja Atlassianin ekosysteemien, Slackin, Boxin, DropBoxin, Sketchin ja muiden järjestelmien kanssa ja anna tiimisi tehdä entistä tuottavampaa yhteistyötä. Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM:n ohjelmisto hallinnoi projekteja tehokkaasti virtaviivaisella vedä ja pudota -projektinhallintatyökalulla, joten sinun on helppo hallinnoida tehtäviä myynti- ja markkinointitiimiesi välillä. Projektinhallintaohjelmisto sisältää erilaisia vaihtoehtoja projektiesi tilan tarkistamiseen ja seuraamiseen. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Helppokäyttöinen projektinhallintaohjelmisto. Keskitä prosessit. Sisältää verkkoportaalit asiakkaille ja toimittajille. Aloita ilmainen kokeilu.
Et tarvitse enää papereita ja laskentataulukoita, kun käytät GT9:n pilvipohjaista QMS:ää. Sen avulla projektinhallintaa koskevia tietoja on helppo seurata kenen tahansa kanssa ja missä vain. Tarkastele vastuullisia osapuolia ja avoimia/suljettuja tehtäviä. Seuraa ajankäyttöä ja kustannuksia seuraamalla todellisia tunteja ja kustannuksia budjetoituihin tunteihin ja kuluihin verraten. Sisältää automaattiset sähköposti-ilmoitukset, aikajanat ja asiakirjojen valvonnan. Asiakkaille ja toimittajille suunnatut verkkoportaalit mahdollistavat kaiken keskittämisen reaaliaikaisen analytiikan avulla. Aloita ilmainen 30 päivän kokeilu. Lue lisää tuotteesta QT9 QMS

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Baserow on avoimen lähdekoodin tietokantatyökalu ilman koodia, joka auttaa yrityksiä hallitsemaan tietoja ja tekemään yhteistyötä helposti.
Baserow on avoimen lähdekoodin tietokantatyökalu, joka auttaa yrityksiä hallitsemaan tietoja helposti. Sen intuitiivisen käyttöliittymän avulla voit luoda ja automatisoida tietokantasovelluksia ilman koodausta, ja sen reaaliaikaiset yhteistyöominaisuudet mahdollistavat saumattoman tiimityön. Baserow tarjoaa tehokkaita tiedonhallintaominaisuuksia, kuten useita tauluja, näkymiä ja suhteita. Avoimen lähdekoodin ansiosta voit itse isännöidä ja hallita tietojasi täysin, mikä vähentää oikeudellisia ja tietojen noudattamista koskevia huolia. Lue lisää tuotteesta Baserow

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Kissflow Workflow on johtava työnkulkuohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja että jäsentämättömiä työnkulkuja.
Kissflow Workflow on johtava kattavien työnkulkujen ohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja (prosessit ja liiketoimintaprosessien hallinta) että jäsentämättömiä työnkulkuja (tapausten hallinta). Kissflow Workflow on kooditon alusta, jossa kuka tahansa voi luoda automatisoidun prosessin, rakentaa tehtävän koontinäytön, toteuttaa tapausten työnkulun ja tehdä yhteistyötä työaiheiden parissa. Se tarjoaa kaiken tämän yhdessä älykkäässä ja helposti integroitavassa alustassa. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille.
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän CRM-järjestelmää, tehtävänhallintaa, ajanseurantaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancereille, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan.
Visual Planning on tehokas ohjelmistojen hallintaratkaisu, joka on optimoitu projektipäälliköille. Se tarjoaa yrityksellesi huipputyökaluja tuottavuuden lisäämiseksi. Kykenevä ohjelmisto, jonka ansiosta käyttäjät voivat valvoa reaaliaikaisia projekteja, määräaikoja, henkilöstön työmäärää, raportteja ja paljon muuta yhdellä alustalla. Kasvata tiimiä ja yritystä Visual Planningin räätälöityjen ohjelmistokonfiguraatioiden ja yksityiskohtaisen henkilöstösuunnittelun ansiosta. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
NetSuite OpenAir PSA hoitaa kaikki palveluiden toimituksen ja projektinhallinnan prosessit yhdellä reaaliaikaisella alustalla pilvessä.
Aina resurssienhallinnasta ja projektinhallinnasta ajankäytön ja kulujen seurantaan, projektikirjanpitoon sekä laskutukseen: NetSuite OpenAir Professional Services Automation (PSA) -ohjelmisto tarjoaa koko asiantuntijapalveluliiketoiminnallesi reaaliaikaiset tiedot, parantaa projektien kannattavuutta ja maksimoi laskutettavien resurssien hyödyntämisen, jotta voit tehdä tietoon perustuvia datapohjaisia päätöksiä yhdellä keskitetyllä pilvialustalla. Lue lisää tuotteesta NetSuite OpenAir

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Business Plan Software til Windows. Generer din komplette økonomiske fremskrivning efter land og økonomisk sektor. Sprog: Engelsk, fransk, spansk.
Liiketoimintasuunnitelma ohjelmisto. Se luo talousennusteen, mukaan lukien budjetit, taloudelliset arvioinnit ja kassavirran maittain ja talouden sektoreittain. Se käyttää Exceliä ja Wordia, ja siinä on online-opas, jossa on esimerkkejä, tapauksia ja viittauksia. Projektisi on tietokoneellasi eikä pilvessä. Ei tilausta, vain yksi maksu. Maat: kaikki, Valuutta: kaikki, Käyttöliittymä ja raportointikielet: englanti, ranska, espanja, italia, o portugali. Lue lisää tuotteesta Intecplan

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Toiminnanohjausjärjestelmä asiantuntijayrityksen kokonaisvaltaiseen liiketoiminnan hallintaan. Säästä aikaa ja paranna tuottavuutta yhdellä alustalla.
Erityisesti asiantuntijayrityksille suunnattu toiminnanohjausjärjestelmä, jolla hoituu kaikki myynnistä, projekteista ja taloudesta laskutettaviin tunteihin, resurssien seurantaan, tiimin tuottavuuteen ja liiketoiminnan kannattavuuteen. Lue lisää tuotteesta Heeros PSA

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Datamensio est Le premier logiciel conçu à 100% pour les consultants et les managers de la transformation.
Datamensio est Le premier logiciel conçu à 100% pour les consultants et les managers de la transformation. Datamensio est un logiciel online de pilotage, scoring et mesure d'impact prédictive des projets de transformation. Datamensio est un logiciel innovant, intuitif et collaboratif qui vous permet de : - Créer des référentiels évaluation de maturité (Transformation Digitale, ESG, Norme ISO...) ou utiliser les nôtres. - Suivre les KPI et l'impact prédictif de vos projets de transformation - Créer et déployer facilement des plans et scénarios de transformation - Générer des rapports en ligne en quelques clics - Et bien plus... Lue lisää tuotteesta Datamensio

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Tehosta Teams-johtamista järjestelmällisesti ja varmista, että hommat hoituu yhdessä!
Valtaosa tietotyön tekijän ajasta kuluu viestintään ja kokouksiin mm. Teamsissä. Fingertip auttaa heitä johtamaan työtään, tiimejään ja organisaatioitaan vastuullisesti ja tuottavasti osana päivittäistä Teams-kokemusta yhdessä koko tiimin voimin. Se tehostaa kokouksia, parantaa päätöksentekoa, toteutuksen seurantaa sekä lisää läpinäkyvyyttä ja yhteistyötä. Fingertip on täydellinen järjestelmä johtajille ja tiimeille kaikenkokoisissa organisaatioissa. Fingertip helpottaa myös johtamisen ja yhteistyön pullonkauloja. Se suoraviivaistaa tietotyön johtamisen yhdelle alustalle, mikä vähentää tarvetta toistuvaan sovellusten välillä hyppimiseen. Se yhdistää uniikilla tavalla Teams-sisällöt ja keskustelut oikeassa kontekstissa antaen sinulle työkalut tehokkaaseen johtamiseen hommien hoitamiseen yhdessä. Lue lisää tuotteesta Fingertip

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta
Kello on helppo tapa hallita resursseja, tiimejä, projekteja ja portfoliota yhdessä paikassa. Tukee myös kevyttä PPM:ää ja ketterää mittakaavassa.
Kello tekee resurssienhallinnasta, resurssien suunnittelusta ja salkunhallinnasta helppoa. Kelloon avulla saat realistisia suunnitelmia ilman yllätyksiä. Suunnittele projekteja, hallitse tiimin kapasiteettia ja seuraa portfoliotasi. Havaitse resurssien pullonkaulat, vaikeuksissa olevat projektit ja kysytyt taidot. Käytä kapasiteetin suunnittelua ja skenaariomallinnusta resurssi- ja aikatauluongelmien ratkaisemiseen. Ominaisuudet, kuten ketterä suunnittelu, tuotekartat, portfolion priorisointi ja kojelaudat, auttavat tiimejäsi saavuttamaan tuloksia. Nopea kyytiin. Lue lisää tuotteesta Kelloo

Ominaisuudet

  • Välitavoitteiden seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Resurssien hallinta
  • Useita projekteja
  • Ongelmanhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Kanban-taulu
  • Budjetin hallinta
  • Priorisointi
  • Asiakirjojen hallinta