Esittelyssä olevat ohjelmistot

Eniten arvioita saaneet ohjelmistot

Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on Project Management-ohjelmisto

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
1466 tulosta
Hallinnoi kaikkia tiimiprojekteja yhdessä paikassa monday.comin avulla. Tämä räätälöitävä ohjelmisto mukautuu organisaatiosi tarpeisiin. Lue lisää tuotteesta monday.com
Hallinnoi kaikkia tiimisi projekteja yhdessä paikassa monday.comin avulla. Tämän kaikenkattavan ohjelmistoratkaisun avulla voit luoda loistavia työkaluja kaikenlaisiin yhteisiin projekteihin yksinkertaisista tehtävistä monimutkaisiin portfolioihin. Integroi sitten muut työkalusi, visualisoi tiedot kalenteriin, Gantt-kaavioon tai Kanban-tauluihin ja automatisoi manuaaliset prosessit. Voit siis hallita kaikkia työnkulkujasi. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
The issue tracker designed for agile teams. An agile project management tool that can be customized to your business processes. Lue lisää tuotteesta YouTrack
Developed by JetBrains. YouTrack is a tool to manage your projects, configure agile boards, use reports and Gantt charts, dashboards and time tracking. Track tasks and issues, support customers requests, plan sprints and releases, create workflows, and never force your process to fit the limits of a tool again! YouTrack speaks your language, supports markdown and emoji-reactions. YouTrack is flexible enough to follow your exact process! Cloud or Standalone. Free for 10 users. Lue lisää tuotteesta YouTrack

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
SpiraPlan is a turn-key Enterprise Agile Program Management system that helps plan, manage and track your programs, risks & resources. Lue lisää tuotteesta SpiraPlan
SpiraPlan is the Enterprise Agile Program Management tool that lets all your projects work in harmony! With SpiraPlan, synchronize your projects, programs and resources to make sure the right people are doing the right work to meet your goals. SpiraPlan helps you plan and execute programs while managing tasks, issues, code and risks quickly and easily. If you need to deliver on-time and on-budget, while tracking in all through real-time, cross-project reports, SpiraPlan has you covered. Lue lisää tuotteesta SpiraPlan

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
A project management tool that uses automatic scheduling to make your plans easy to maintain and change. Lue lisää tuotteesta The PlanMinder
The PlanMinder is a project management tool that uses automatic scheduling to make your plans easy to maintain and change. Team members reports progress and changed estimates, so that the plans always are up to date. By calculating probabilities for accumulated risks and uncertainties, you will get an early warning if you risk missing a deadline. If you need to coordinate and predict, The PlanMinder will save you time and give you more information. Lue lisää tuotteesta The PlanMinder

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
GitHub enables development teams to collaborate, and review and manage code within a DevOps pipeline and built-in code security. Lue lisää tuotteesta GitHub
GitHub is where the world builds software. Millions of individuals, organizations and businesses around the world use GitHub to discover, share, and contribute software. Developers at startups to Fortune 50 companies use GitHub, every step of the way. Lue lisää tuotteesta GitHub

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Assists project managers in developing plans, allocating resources, tracking progress, managing budgets and analyzing workload. Lue lisää tuotteesta RationalPlan
RationalPlan is a powerful project management software designed to help both teams and project managers to create consistent project plans, allocate resources and analyze workload, track work progress, estimate project costs and manage budgets. Lue lisää tuotteesta RationalPlan

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Caflou is a powerful, flexible and easy to use project management software with strong focus on project performance and economy. Lue lisää tuotteesta CAFLOU
Caflou is a powerful, flexible and easy to use business and project management software with strong focus on project performance and economy. Ideal for small to mid-size businesses, agencies or IT. Caflou drives your financial targets and provides you with a global view of your clients, their projects or tasks. Manage project budgets, profitability and cashflow. Keep track of deadlines, responsibilities or workload of the team. Join the community of 3000+ companies using Caflou. Start Free! Lue lisää tuotteesta CAFLOU

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Lue lisää tuotteesta Klient PSA
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Lue lisää tuotteesta Klient PSA

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
With More4apps you combine the power of Excel and Oracle to release talented staff from repetitive data entry tasks. Discover more now! Lue lisää tuotteesta EBS Toolbox
More4apps is a certified Oracle partner offering complimentary solutions for Oracle E-Business Suite and Oracle Fusion Cloud ERP. Our solutions empower end-users by providing ownership of the entire data-loading process. No familiarity or training is needed of data interface mechanisms, as More4apps products seamlessly connect and integrate with Oracle EBS and Cloud ERP. Streamline your tasks in Oracle E-Business Suite with simple yet powerful Excel-based solutions, achieving significant time a Lue lisää tuotteesta EBS Toolbox

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Harness the power of Excel to create, download, and update your data. Streamline your tasks & achieve significant time & costs savings. Lue lisää tuotteesta ERP Cloud Toolbox
More4apps is a certified Oracle partner offering complimentary solutions for Oracle E-Business Suite and Oracle Fusion Cloud ERP. Our solutions empower end-users by providing ownership of the entire data-loading process. No familiarity or training is needed of data interface mechanisms, as More4apps products seamlessly connect and integrate with Oracle EBS and Cloud ERP. Streamline your tasks in Oracle Cloud ERP with simple yet powerful Excel-based solutions, achieving significant time and cost Lue lisää tuotteesta ERP Cloud Toolbox

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Ayanza Is Teamwork At Its Best Lue lisää tuotteesta Ayanza
Ayanza strives to drive teamwork at its best. To become vision and heart of every successful team. To be a star hub of shared knowledge and the future of digital collaboration. Ayanza is Lego for building what your team needs. In your own way. Write, think, communicate, coordinate, and win together. Clarity of vision. Strategy and execution. Winning culture. Dream? No, Ayanza. Lue lisää tuotteesta Ayanza

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on projektinhallinnan ykköstyökalu. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Trello on intuitiivinen projektinhallintatyökalu, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin kokonaisuutena.
Trello on intuitiivisen yksinkertainen projektinhallintatyökalu, joka on rakennettu niin, että käyttäjiltä kuluu vähemmän aikaa työkalun käytön opetteluun ja aikaa jää enemmän asioiden tekemiseen. Trellon avulla tiimien on helppo organisoida työnsä ja hallita projekteja alusta loppuun ja esimerkiksi jakaa tehtäviä, hallita määräpäiviä, liittää tiedostoja ja luoda tarkistuslistoja. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
NEW in Basecamp 4: For a limited time, get your first 3 users free, for your first year. Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of stuff scattered all over, everything you're working on will be in one streamlined, organized place. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Lue lisää tuotteesta Basecamp

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Jira Software is the project management tool for agile teams, customizable for any type of project.
Jira Software is the project management tool for agile teams, customizable for any type of project. Teams can start with a project template or create their own custom workflow. Jira issues, also known as tasks, tracks each piece of work that passes through the workflow steps to completion. Jira's automation engine enables teams to easily automate tasks and processes. With all project information in one place, reports can also be generated to track progress, productivity and ensure nothing slips. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on projektinhallintatyökalu, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lue lisää tuotteesta Evernote Teams

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Manage projects with time tracking, scheduling, budgeting, planning and reporting options in one software available across devices.
Overseeing progress of a project, tracking employees’ workload, budgeting and tracking time spent is simple with Clockify. There are no limits on the number of users, projects or time tracking periods. You can invite an infinite number of users to your workspace, approve timesheets & manage schedules. Create invoices, track expenses, control budgets and hourly rates. Generate customized reports, export and share them with clients. Track leaves and holidays and approve time off for your employees Lue lisää tuotteesta Clockify

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
ClickUp is the world's leading project management tool with fully customizable and proprietary features that make it a must-have.
ClickUp is an all-in-one productivity platform that eliminates work silos. It's the hub where teams come together to plan, organize, and collaborate on work using tasks, Docs, Chat, Goals, Whiteboards , and more. Easily customized with just a few clicks, ClickUp helps teams of all types and sizes deliver work more effectively. By replacing inflexible and overlapping tools, ClickUp helps teams save one day each week! Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Confluence makes project management easier. Keep track of milestones and timelines all in one place.
Confluence makes Project Management easier. Use it to track your most complex tasks, keep stakeholders in the loop, and collaborate with all participating team members. Confluence pages help track project milestones in an organized and concise way. Work better, together with Confluence. Lue lisää tuotteesta Confluence

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques.
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques. Lue lisää tuotteesta Microsoft Visual Studio

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Lue lisää tuotteesta Todoist

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Ensure that the project stays on track; improve collaboration and reduce miscommunication, error, and rework.
Contractual procedures, communication processes, and standards can vary from one project to the next, and they're further complicated by having multiple processes and software to manage. Simplify the process with a single platform to streamline management of RFIs and submittals to help meet contractual obligations. Lue lisää tuotteesta Autodesk Construction Cloud

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Wrike is versatile project management software for any team, with templates, Gantt charts, automated requests and reports, and more.
Tackle complex projects with Wrike’s award-winning project management software. Break projects into simple steps, assign tasks to team members, and visualize progress with Gantt charts, Kanban boards, and calendars. Manage resource allocation and forecasting with software that’s easy to launch. Automation and AI features strip away time-consuming admin tasks so you can do the best work of your life. Streamline your practices, align your team, and ensure you hit deadlines and stay on budget. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading GPS time tracking and project management software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keep jobs on track. Lue lisää tuotteesta ClockShark

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
The intelligent diagramming application that empowers teams to clarify complexity, align their insights, and build the future.
Lucidchart is the intelligent diagramming application within the Lucid visual collaboration suite—it’s the quickest and easiest way for individuals and teams to map out their organization’s processes, systems, and people. Since it’s cloud-based, you can work from anywhere, at any time, on any device or browser. This makes it easy to collaborate and align with teammates as you visualize complex ideas and bring those ideas to life. Lue lisää tuotteesta Lucidchart

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lue lisää tuotteesta Airtable

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Lue lisää tuotteesta Microsoft Project

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
We help contractors say goodbye to constant chaos with our construction project management platform.
Buildertrend is the leading residential construction management platform. Since 2006, we’ve empowered contractors to take control of projects and bring efficiency, organization and seamless communicat ion to every aspect of their business. Builders can stay on top of costs, supplies, staff and more in one convenient place — and take on more projects without adding paperwork and stress. For over 1 million users across 100 countries, Buildertrend has made it easy to run successful projects and deli Lue lisää tuotteesta Buildertrend

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
The leading project planning app for agencies, studios and firms. Since 2012 Float has been helping the world's top teams at R/GA, Metalab and Buzzfeed plan their projects and schedule their teams time. With an easy to use, drag and drop interface, handy editing shortcuts and powerful reporting tools, Float makes resource management visual and simple. Integrate with Slack, Google Calendar and 1,000+ apps via Zapier. Make changes on the go with apps for iOS and Android. Free 30 day trial. Lue lisää tuotteesta Float

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Hubstaff has trusted time tracking and project management for remote and field teams. Scheduling, invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with project management from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage projects, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Lue lisää tuotteesta Hubstaff

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Notion is the only project management software that connects your notes, projects, and wiki in one tool.
Notion is the only project management software that connects your notes, projects, and wiki in one tool. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Lue lisää tuotteesta Notion

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
The collaborative work management leader, helping companies plan, execute, and deliver great work and exceptional customer experiences.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. With Workfront, organizations can manage projects and portfolios with precision using features like task and resource management, capacity planning, Gantt charts, and time tracking. This enables teams to set and meet expectations while minimizing effort, eliminating redundancies, and optimizing delivery on time and budget. Lue lisää tuotteesta Adobe Workfront

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
NetSuiten projektinhallinta automatisoi projektin luomisen ja seurannan tuottavuuden parantamiseksi ja projektin oikea-aikaisen toimituksen ohjaamiseksi.
NetSuite Project Management keskittää kaikki projektitiedot, jotta projektipäälliköt ja tiimin jäsenet voivat helposti tehdä yhteistyötä ja säilyttää nykyisen ja tarkan projektin tilan. Automatisoi projektin luominen, seuraa valmistumisprosenttia, varattua aikaa ja projektin tehtäviin käytettyä aikaa. Seuraa helposti projektin tilaa projektin kannattavuusraporteilla. Projektin kirjanpitoa ja laskutusta on selkeytetty, koska projektitoiminta on yhteydessä NetSuiten taloustietoihin. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Collect and organize project data with custom online forms that work with 100+ apps and an all-in-one spreadsheet-powered database.
Meet your goals and deadlines faster with online forms and surveys you can assign directly to your teammates. Jotform makes it easier than ever to collect important data, project files, internal requests, and more without back-and-forth emails. Automate your workflow by connecting your forms to 100+ apps and creating an automated approval flow to respond to submissions fast. Increase your team's efficiency while saving time and paper with Jotform. Lue lisää tuotteesta Jotform

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
MeisterTask is a web-based task and project management tool that is perfect for agile project management.
MeisterTask is a web-based project management tool that is perfect for agile project management. Beautifully-designed interfaces, intuitive functionality and seamless integrations with other tools make it a logical choice for teams all around the world for project management. The tool is part of the Meister Suite, a group of products for flawless workflow management. From ideation in our mind mapping tool, MindMeister, to online documentation in MeisterNote. Lue lisää tuotteesta MeisterTask

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Saavuta projektin välitavoitteet Mirossa, verkkopohjaisessa valkotaulutyökalussa, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Pidä monimutkaiset projektit ja niiden sidosryhmät varmuudella hallinnassa. Huolehdi prosessien yhdenmukaisuudesta ja yhteisymmärryksestä eri toimintoihin kuuluvien tiimien välillä yhteistyön mahdollistavan verkkopohjaisen valkotaulun avulla. Kokeile tiiviitä integraatioita Microsoftin ja Atlassianin ekosysteemien, Slackin, Boxin, DropBoxin, Sketchin ja muiden järjestelmien kanssa ja anna tiimisi tehdä entistä tuottavampaa yhteistyötä. Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Cloud-based DevOps solution that enables businesses to improve workflow processes using time tracking, regulatory compliance, and more.
GitLab is a complete DevOps platform, delivered as a single application, fundamentally changing the way Development, Security, and Ops teams collaborate. GitLab helps teams accelerate software delivery from weeks to minutes, reduce development costs, and reduce the risk of application vulnerabilities while increasing developer productivity. Lue lisää tuotteesta GitLab

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
"Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free: myhours.com
Cloud based time tracking software designed for small teams and freelancers. Track time on projects with tasks, generate insightful reports and send invoices to clients. Free iOS and Android mobile apps. "Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free and upgrade to PRO whenever you want. https://myhours.com Lue lisää tuotteesta My Hours

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Teamwork.com is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use.
Teamwork.com is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability all in one platform. Teamwork.com has more than 20,000 customers worldwide with a global team of over 350 employees. With Teamwork.com, you'll be able to track every detail, inspire team collaboration, and have full visibility into performance and profitability. Lue lisää tuotteesta Teamwork

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
LiquidPlanner's transformative project management uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage uncertainty.
LiquidPlanner is a transformative project management solution that uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage project uncertainty. Experience automatic resource leveling and priority-based planning across multiple projects and dependencies. Help your team prioritize tasks, predict outcomes, and perform with confidence. Rated the best software for complex projects by PC Magazine, smarter planning is a click away. Lue lisää tuotteesta LiquidPlanner

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Project management for architects, engineers, CPAs, consultants, lawyers, and other professional services.
BQE CORE provides project management tools that are built for professional services, such as architects, engineers, CPAs, consultants, and lawyers. CORE's beautiful and intuitive interface empowers users to steer every project toward profitability with easy-to-use resource allocation, detailed forecasting tools, and real-time reporting for full visibility. Streamline your project management workflow, meet deadlines with confidence, and maximize your time. Lue lisää tuotteesta BQE CORE Suite

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Bitrix24 on ilmainen pilvi-, mobiili- ja paikallisesti käytettävä (avoimen lähdekoodin) projektinhallintaratkaisu, jolla on yli kahdeksan miljoonaa käyttäjää.
Bitrix24 on yksi parhaista ilmaisista pilvi-, mobiili- ja paikallisista (avoimen lähdekoodin) projektinhallintaratkaisuista, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Rajoittamatt omat tehtävät, projektit, Gantt-kaavio, tehtävien riippuvuussuhteet ajanseuranta, resurssien suunnittelu, tarjoukset, laskutuksen hallinta – ilmaiseksi! Tukee englantia, saksaa, portugalia, espanjaa, kiinaa, venäjää ja monia muita kieliä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
**Leader in Project Management Software by G2** Track the things that are important to you. Deep dive into project tasks and budgets. Check the status of tasks by due dates, staff assignments and more. If you're operating blind, real-time visibility is a few clicks away and exactly the way you want to see it. "We looked everywhere...nothing beats BigTime" - Matt M. Lue lisää tuotteesta BigTime

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Dotloop is the only complete real estate transaction management software that enables brokers, agents and teams to closes deal faster.
On average, every month, over 150 real estate brokerages and teams switch to dotloop's transaction management software. Currently supporting more than 10,000 brokerages and teams across the U.S. and Canada, dotloop touches more than 50% of all U.S. real estate transactions and has earned a near-perfect 98% Retention Rate. Not to mention a top-rated mobile app - 4.8/5 stars with over 46,000 reviews. Lue lisää tuotteesta dotloop

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Discover the top project management solution built by services professionals, for services professionals.
Discover the top project management solution purpose-built for services organizations with 50 to 5000+ employees. Named a leading project management solution by Gartner, Kantata transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. Lue lisää tuotteesta Kantata

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Lue lisää tuotteesta Process Street

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi