Suomi Näytä paikalliset tuotteet
1401 tulosta
Hallinnoi kaikkia tiimiprojekteja yhdessä paikassa monday.comin avulla. Tämä räätälöitävä ohjelmisto mukautuu organisaatiosi tarpeisiin. Lue lisää tuotteesta monday.com
Hallinnoi kaikkia tiimisi projekteja yhdessä paikassa monday.comin avulla. Tämän kaikenkattavan ohjelmistoratkaisun avulla voit luoda loistavia työkaluja kaikenlaisiin yhteisiin projekteihin yksinkertaisista tehtävistä monimutkaisiin portfolioihin. Integroi sitten muut työkalusi, visualisoi tiedot kalenteriin, Gantt-kaavioon tai Kanban-tauluihin ja automatisoi manuaaliset prosessit. Voit siis hallita kaikkia työnkulkujasi. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
LiquidPlanner's transformative project management uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage uncertainty. Lue lisää tuotteesta LiquidPlanner
LiquidPlanner is a transformative project management solution that uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage project uncertainty. Experience automatic resource leveling and priority-based planning across multiple projects and dependencies. Help your team prioritize tasks, predict outcomes, and perform with confidence. Rated the best software for complex projects by PC Magazine, smarter planning is a click away. Lue lisää tuotteesta LiquidPlanner

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Jira Software is the project management tool for agile teams, customizable for any type of project. Lue lisää tuotteesta Jira
Jira Software is the project management tool for agile teams, customizable for any type of project. Teams can start with a project template or create their own custom workflow. Jira issues, also known as tasks, tracks each piece of work that passes through the workflow steps to completion. Jira's automation engine enables teams to easily automate tasks and processes. With all project information in one place, reports can also be generated to track progress, productivity and ensure nothing slips. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
GoodDay is a work management platform for project, task, product, time, and team management and productive, transparent collaboration. Lue lisää tuotteesta GoodDay
GoodDay is a work, project, product, task, time, and team management platform that gives organizations the best tools for high-level planning, aligned with their day-to-day work, and for continuous improvement of all processes based on transparency, accountability, agility, and recognition. Lue lisää tuotteesta GoodDay

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Productive is an end-to-end agency management platform that gives you a birds-eye view of your agency business. Lue lisää tuotteesta Productive
Productive is an end-to-end project management platform made for agencies and professional service business. Productive comes with an integrated Sales Pipeline, Resource Planning, and powerful Project Management features. With a strong focus on profitability, Productive also includes employee cost rates and company overhead costs into your profitability reports. As a cherry on the cake, we can also predict your future revenue with our resource planning and progress reports. Lue lisää tuotteesta Productive

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Collaboration platform built for email management, customer support, and task management. Lue lisää tuotteesta Rooftop
Rooftop is a collaboration platform built for email management, customer support, and task/project management. It was built around 3 pillars: -Inbox management: Managing emails can be a tedious task. Rooftop helps you classify, process, and retrieve emails easily. - Collaboration: Rooftop was built to make it possible for teams to collaborate on emails and tasks. - Task management: Manage all your tasks and projects in Rooftop. You can build all kinds of workflows and sales pipelines. Lue lisää tuotteesta Rooftop

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
The issue tracker designed for agile teams. An agile project management tool that can be customized to your business processes. Lue lisää tuotteesta YouTrack
Developed by JetBrains. YouTrack is a tool to manage your projects, configure agile boards, use reports and Gantt charts, dashboards and time tracking. Track tasks and issues, support customers requests, plan sprints and releases, create workflows, and never force your process to fit the limits of a tool again! YouTrack speaks your language, supports markdown and emoji-reactions. YouTrack is flexible enough to follow your exact process! Cloud or Standalone. Free for 10 users. Lue lisää tuotteesta YouTrack

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Confluence makes project management easier. Keep track of milestones and timelines all in one place. Lue lisää tuotteesta Confluence
Confluence makes Project Management easier. Use it to track your most complex tasks, keep stakeholders in the loop, and collaborate with all participating team members. Confluence pages help track project milestones in an organized and concise way. Work better, together with Confluence. Lue lisää tuotteesta Confluence

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Scoro is an end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. Lue lisää tuotteesta Scoro
Scoro is an award-winning end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. In addition to project management features, Scoro provides all the tools you need to fully manage your business: work & task scheduling and tracking, collaboration, contact database & CRM, quoting and billing, advanced reporting, real-time dashboards, and much more. Sign up for a 14-day free trial to see for yourself! Lue lisää tuotteesta Scoro

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
A project management tool that uses automatic scheduling to make your plans easy to maintain and change. Lue lisää tuotteesta The PlanMinder
The PlanMinder is a project management tool that uses automatic scheduling to make your plans easy to maintain and change. Team members reports progress and changed estimates, so that the plans always are up to date. By calculating probabilities for accumulated risks and uncertainties, you will get an early warning if you risk missing a deadline. If you need to coordinate and predict, The PlanMinder will save you time and give you more information. Lue lisää tuotteesta The PlanMinder

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Shortcut is a fast project management platform built for today's software team. Free for teams up to 10 users. Lue lisää tuotteesta Shortcut
Shortcut is a fast, uncluttered project management platform for Agile software teams to plan, build, and launch better products. It combines just the right amount of simplicity and structure to keep software teams happy and productive. Shortcut is designed for developers and features a robust set of popular integrations (GitHub, GitLab, Slack, and more) and a well-crafted API to automate workflows. Free for teams up to 10 users. Lue lisää tuotteesta Shortcut

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
SpiraPlan is a turn-key Enterprise Agile Program Management system that helps plan, manage and track your programs, risks & resources. Lue lisää tuotteesta SpiraPlan
SpiraPlan is the Enterprise Agile Program Management tool that lets all your projects work in harmony! With SpiraPlan, synchronize your projects, programs and resources to make sure the right people are doing the right work to meet your goals. SpiraPlan helps you plan and execute programs while managing tasks, issues, code and risks quickly and easily. If you need to deliver on-time and on-budget, while tracking in all through real-time, cross-project reports, SpiraPlan has you covered. Lue lisää tuotteesta SpiraPlan

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Meisterplan is a people-centric portfolio management solution that facilitates unparalleled visibility and alignment. Lue lisää tuotteesta Meisterplan
Meisterplan is a people-centric portfolio management solution that enables organizations to execute with confidence. Our lean, highly visual software solution facilitates portfolio-level decision-maki ng on priorities, allocations, timing, and capacities, creating unparalleled visibility and alignment. Meisterplan is one of the quickest to implement, easiest to use, and can scale with your business. Lue lisää tuotteesta Meisterplan

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Bitrix24 on ilmainen pilvi-, mobiili- ja paikallisesti käytettävä (avoimen lähdekoodin) projektinhallintaratkaisu, jolla on yli kahdeksan miljoonaa käyttäjää. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on yksi parhaista ilmaisista pilvi-, mobiili- ja paikallisista (avoimen lähdekoodin) projektinhallintaratkaisuista, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Rajoittamatt omat tehtävät, projektit, Gantt-kaavio, tehtävien riippuvuussuhteet ajanseuranta, resurssien suunnittelu, tarjoukset, laskutuksen hallinta – ilmaiseksi! Tukee englantia, saksaa, portugalia, espanjaa, kiinaa, venäjää ja monia muita kieliä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
GitHub enables development teams to collaborate, and review and manage code within a DevOps pipeline and built-in code security. Lue lisää tuotteesta GitHub
GitHub is where the world builds software. Millions of individuals, organizations and businesses around the world use GitHub to discover, share, and contribute software. Developers at startups to Fortune 50 companies use GitHub, every step of the way. Lue lisää tuotteesta GitHub

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
ClickUp is the world's leading project management tool with fully customizable and proprietary features that make it a must-have. Lue lisää tuotteesta ClickUp
ClickUp is an all-in-one productivity platform that eliminates work silos. It's the hub where teams come together to plan, organize, and collaborate on work using tasks, Docs, Chat, Goals, Whiteboards , and more. Easily customized with just a few clicks, ClickUp helps teams of all types and sizes deliver work more effectively. By replacing inflexible and overlapping tools, ClickUp helps teams save one day each week! Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Wrike is versatile project management software for any team, with templates, Gantt charts, automated requests and reports, and more. Lue lisää tuotteesta Wrike
Tackle complex projects with Wrike’s award-winning project management software. Break projects into simple steps, assign tasks to team members, and visualize progress with Gantt charts, Kanban boards, and calendars. Manage resource allocation and forecasting with software that’s easy to launch. Automation and AI features strip away time-consuming admin tasks so you can do the best work of your life. Streamline your practices, align your team, and ensure you hit deadlines and stay on budget. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
MeisterTask is a web-based task and project management tool that is perfect for agile project management. Lue lisää tuotteesta MeisterTask
MeisterTask is a web-based project management tool that is perfect for agile project management. Beautifully-designed interfaces, intuitive functionality and seamless integrations with other tools make it a logical choice for teams all around the world for project management. The tool is part of the Meister Suite, a group of products for flawless workflow management. From ideation in our mind mapping tool, MindMeister, to online documentation in MeisterNote. Lue lisää tuotteesta MeisterTask

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset. Lue lisää tuotteesta Agile CRM
Agile CRM:n ohjelmisto hallinnoi projekteja tehokkaasti virtaviivaisella vedä ja pudota -projektinhallintatyökalulla, joten sinun on helppo hallinnoida tehtäviä myynti- ja markkinointitiimiesi välillä. Projektinhallintaohjelmisto sisältää erilaisia vaihtoehtoja projektiesi tilan tarkistamiseen ja seuraamiseen. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
A software suite for small professional services organizations with modules for project management, timesheets, expenses & invoicing. Lue lisää tuotteesta Avaza
Avaza is a software suite for small businesses. It includes modules for project management & collaboration, resource scheduling, time tracking, expense management, quoting & invoicing. You can choose whether you view tasks in list view or as Kanban boards. Avaza also offers powerful reporting features. Drag and drop file attachments into tasks. Use Avaza in the cloud, and access it from any device whether its your desktop, tablet or mobile. Lue lisää tuotteesta Avaza

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Online project management tool based on Gantt charts. Intuitive interface, nice UX/UI design, powerful features at affordable prices. Lue lisää tuotteesta GanttPRO
GanttPRO is an online project management tool based on Gantt charts. GanttPRO used by 700K+ Project/product managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres. The short learning curve and nice UX/UI design allow managers and team members to start working right away. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, and more - get them for FREE on a trial! Lue lisää tuotteesta GanttPRO

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Easy Projects is an award-winning project management platform built for fast-moving teams inside midsize and enterprise organizations. Lue lisää tuotteesta Easy Projects
Easy Projects is an award-winning project management platform designed for fast-moving midsize to enterprise level teams. Our flexible solution includes visual project planning, resource planning, beautifully designed reports, best-in-class security and more. We support 1000+ integrations so your team can use the productivity tools they love best. Customers who use Easy Projects report a 30% decrease in project duration and a 98% completion rate, leading to more projects and profits. Lue lisää tuotteesta Easy Projects

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Zoho Sprints is a free online agile project management tool built for Scrum teams to plan, track and iterate their work in Sprints. Lue lisää tuotteesta Zoho Sprints
Zoho Sprints is a free online agile project management tool built for Scrum teams to plan, track and iterate their work in Sprints. Be ready to embrace the changing customer requirements and ship the right products on time. Add user stories to your backlog, estimate and prioritize work items, stay on track with personalized Scrum boards and swimlanes, get actionable insights from velocity, burn up and burn down charts, cumulative flow diagrams and more. Lue lisää tuotteesta Zoho Sprints

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Quire is a collaborative project management software for organizing tasks in a unique nested task list, Kanban board and Timeline view. Lue lisää tuotteesta Quire
Breaking projects into smaller, bite-sized tasks is critical for successful project management. Quire is built for this key activity and arguably the best solution for businesses that struggle with taking big goals and both making them smaller and managing all these little tasks. Main view modes in Quire include Task List view, Kanban view, Timeline view, and Calendar enable you to work smarter and inspire you to achieve higher milestones. Lue lisää tuotteesta Quire

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Kanban Tool is a project management service for easy workflow visualisation and optimisation, allowing real-time team collaboration. Lue lisää tuotteesta Kanban Tool
Kanban Tool is a visual project management application for workflow optimization and real-time team collaboration. It helps to analyze and improve your processes, thereby increasing business efficiency. It's easy to use, widely customizable and fast. Available in cloud or on premise. It's the workflow management tool of choice for companies that want a no-nonsense, effective platform, using which requires no training. Lue lisää tuotteesta Kanban Tool

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Projektinhallinta- ja ajanseurantaohjelmisto yrityksille, tiimeille ja freelancereille. Lue lisää tuotteesta Monitask
Monitaskissa on projektinhallintaominaisuuksia, jotka parantavat koko tiimin tuottavuutta, tehokkuutta ja vastuullisuutta. Tiiminhallinta ja tehtävien delegointi sekä ajanseurantaominaisuudet pitävät tiimit keskittyneinä nykyiseen tehtäväänsä. Ohjelmistomme on tehokas mutta kevyt, yksinkertainen ja helppokäyttöinen. Esimiehet voivat myös käyttää hallintapaneeliaan millä tahansa laitteella ja seurata tiimiään milloin ja missä tahansa. Kirjaudu Monitaskiin ja ala säästää aikaa ja rahaa jo tänään. Lue lisää tuotteesta Monitask

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Helppokäyttöinen projektinhallintaohjelmisto. Keskitä prosessit. Sisältää verkkoportaalit asiakkaille ja toimittajille. Aloita ilmainen kokeilu. Lue lisää tuotteesta QT9 QMS
Et tarvitse enää papereita ja laskentataulukoita, kun käytät GT9:n pilvipohjaista QMS:ää. Sen avulla projektinhallintaa koskevia tietoja on helppo seurata kenen tahansa kanssa ja missä vain. Tarkastele vastuullisia osapuolia ja avoimia/suljettuja tehtäviä. Seuraa ajankäyttöä ja kustannuksia seuraamalla todellisia tunteja ja kustannuksia budjetoituihin tunteihin ja kuluihin verraten. Sisältää automaattiset sähköposti-ilmoitukset, aikajanat ja asiakirjojen valvonnan. Asiakkaille ja toimittajille suunnatut verkkoportaalit mahdollistavat kaiken keskittämisen reaaliaikaisen analytiikan avulla. Aloita ilmainen 30 päivän kokeilu. Lue lisää tuotteesta QT9 QMS

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille. Lue lisää tuotteesta todo.vu
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän CRM-järjestelmää, tehtävänhallintaa, ajanseurantaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancerei lle, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Cloud-based Project Portfolio Management software ideal for PMOs, IT and Professional Services Teams with 50+ Users. Lue lisää tuotteesta KeyedIn
Enterprise-class Project Portfolio Management software designed for PMO's, IT Teams and Professional Services. Ideal for teams with 20+ users, KeyedIn Projects combines a refreshingly simple interface with deep PPM functionality, enabling you to take the complexity out of managing complex projects. From intake to execution, through to closure and status reporting, KeyedIn Projects unique persona based approach empowers you to tailor your individual user experience and simplify the way you work. Lue lisää tuotteesta KeyedIn

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Lumeer plans, organizes, and tracks all your projects in an easy, visual and flexible way. Lue lisää tuotteesta Lumeer
Easy and fast to plan, organize, and track all your projects. Lumeer gives you a super easy visual project management. Everyone knows what to do next, why it is important, and how to do it. Remove unnecessary synchronization meetings, endless email threads, and confusing spreadsheets. Extreme flexibility gives anyone the freedom to create the perfect workflow, manage and track your progress. Flexibility to fit how your teams work today and to grow with your needs. Lue lisää tuotteesta Lumeer

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Stacker lets you build the tools you need to power your business, from portals to project trackers and CRMs – all without code. Lue lisää tuotteesta Stacker
Stacker is a no-code tool for building apps to power your business and securely share data, whether you're looking for a project management tool, client portal, task tracker or custom CRM. Sync data from Airtable, Google Sheets, Salesforce or 60 other data connectors to create a single source of truth for your team. Lue lisää tuotteesta Stacker

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
CAFLOU is a powerful, flexible and easy to use project management software with strong focus on project performance and economy. Lue lisää tuotteesta CAFLOU
CAFLOU is a powerful, flexible and easy to use business and project management software with strong focus on project performance and economy. Ideal for small to mid-size businesses, agencies or IT. CAFLOU drives your financial targets and provides you with a global view of your clients, their projects or tasks. Manage project budgets, profitability and cashflow. Keep track of deadlines, responsibilities or workload of the team. Join the community of 2500+ companies using CAFLOU. Start Free! Lue lisää tuotteesta CAFLOU

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan. Lue lisää tuotteesta Visual Planning
Visual Planning on tehokas ohjelmistojen hallintaratkaisu, joka on optimoitu projektipäälliköille. Se tarjoaa yrityksellesi huipputyökaluja tuottavuuden lisäämiseksi. Kykenevä ohjelmisto, jonka ansiosta käyttäjät voivat valvoa reaaliaikaisia projekteja, määräaikoja, henkilöstön työmäärää, raportteja ja paljon muuta yhdellä alustalla. Kasvata tiimiä ja yritystä Visual Planningin räätälöityjen ohjelmistokonfiguraatioiden ja yksityiskohtaisen henkilöstösuunnittelun ansiosta. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
CELUM is a cloud-based digital asset management and content collaboration software trusted by 900+ brands. Lue lisää tuotteesta Celum
CELUM is a global leader in digital asset management and content collaboration software. With CELUM, marketing teams create, manage and route vast volumes of product content for any audience and channel. Bring tasks, files and teams together and enable seamless collaboration with agile task management and file handling in one place. Set up workrooms for all your projects and campaigns and elevate teamwork to a whole new level. Lue lisää tuotteesta Celum

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Collaborate & manage all your team tasks securely on an intuitive, secure, compliant platform on the cloud on laptop & mobile app Lue lisää tuotteesta ActionR
ActionR is the integrated task management platform that simplifies your team tasks and and centrally manage multiple work-streams. Manage all of your tasks and sub-tasks, customise your workflow, visualise with Kanban boards, and create customised reports, automate meeting minutes - all in real time. Boost productivity, get organised, work more efficiently and eliminate non-productive hours Lue lisää tuotteesta ActionR

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Lue lisää tuotteesta Klient PSA
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Lue lisää tuotteesta Klient PSA

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Tool for Agile Software Development, Project Management, Test Management and Issue Tracking with Timesheet, Helpdesk and Reporting. Lue lisää tuotteesta JunoOne
JunoOne is an ALM solution for software development companies, software delivery companies, and software integrators, worldwide. Users can create several types of projects, oversee testing processes, track issues, access reporting, and more. Lue lisää tuotteesta JunoOne

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Hallinnoi asiakkaiden tukipyyntöjä ja projekteja yhdellä sovelluksella. Lue lisää tuotteesta OneDesk
OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Ei ole tarvetta ostaa, integroida ja vaihtaa sovellusten välillä. Työryhmäsi voi tukea asiakkaitasi ja työskennellä projektien parissa yhdessä paikassa. OneDesk on suunnattu PK-yrityksille ja suuryritysten osastoille, ja sitä käyttävät usein projektipäälliköt, asiakaspalvelu, IT-osasto, asiantuntijapalvelut ja muut. Tämä helppokäyttöinen, monipuolinen ja hyvin konfiguroitavissa oleva ohjelmisto voi hallita sekä palvelupyyntöjen että tehtävien työnkulkuja. Lue lisää tuotteesta OneDesk

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on projektinhallinnan ykköstyökalu. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Trello is an intuitive project management tool that creates a shared perspective for your team across the entirety of any project.
Trello is an intuitively simple project management tool, built so users can spend more time getting things done and less time learning how to use this tool. Teams that use Trello can easily organize their work and manage projects from beginning to end: assign tasks, manage due dates, attach files, create checklists, and more. With over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira, and more, Trello is a living, breathing project hub for cross-team collaboration. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
NEW in Basecamp 4: For a limited time, get your first 3 users free, for your first year. Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of stuff scattered all over, everything you're working on will be in one streamlined, organized place. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Lue lisää tuotteesta Basecamp

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a project management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lue lisää tuotteesta Evernote Teams

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Manage projects with time tracking, scheduling, budgeting, planning and reporting options in one software available across devices.
Overseeing progress of a project, tracking employees’ workload, budgeting and tracking time spent is simple with Clockify. There are no limits on the number of users, projects or time tracking periods. You can invite an infinite number of users to your workspace, approve timesheets & manage schedules. Create invoices, track expenses, control budgets and hourly rates. Generate customized reports, export and share them with clients. Track leaves and holidays and approve time off for your employees Lue lisää tuotteesta Clockify

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques.
App and game development platform that enables businesses to develop, edit, and test apps using tools and techniques. Lue lisää tuotteesta Microsoft Visual Studio

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Ensure that the project stays on track; improve collaboration and reduce miscommunication, error, and rework.
Contractual procedures, communication processes, and standards can vary from one project to the next, and they're further complicated by having multiple processes and software to manage. Simplify the process with a single platform to streamline management of RFIs and submittals to help meet contractual obligations. Lue lisää tuotteesta Autodesk Construction Cloud

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading GPS time tracking and project management software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keep jobs on track. Lue lisää tuotteesta ClockShark

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Lue lisää tuotteesta Todoist

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Priorisointi