Suodata tuloksia (10)
Hinnoitteluvaihtoehdot
10 tulosta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja.
Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tuotteen tunnistus
- Tilausten hallinta
- Ostotilausten hallinta
- Toimittajien hallinta
- Varastonhallinta
- Monikanavainen hallinta
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä.
Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jossa tiimit voivat luoda nopeasti työnkulkusovelluksia prosessiensa, projektiensa ja jokapäiväisten työtehtäviensä suorittamiseksi.
Tiimit muotoilevat työnkulkuja ja projekteja mukautuvalla koodittomalla alustalla, joka automatisoi manuaalisen työn ja yhdistää tiimit digitaaliseen työtilaan.
Alustat sisältävät muun muassa mukautettavat työnkulkumallit, ajanseurannan, automaatiot, tietojen hallintapaneelit ja integroinnit suosittuihin työkaluihin.
monday.comia käyttää yli 100 000 yritystä ympäri maailmaa.
Lue lisää tuotteesta monday.com
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tuotteen tunnistus
- Tilausten hallinta
- Ostotilausten hallinta
- Toimittajien hallinta
- Varastonhallinta
- Monikanavainen hallinta
Auttaa käyttäjiä hallitsemaan varastojaan viisaasti ja maksimoimaan varastonsa tehokkuuden pienentämällä varastotasoja ja välttämällä varastojen tyhjentymistä.
Lue lisää tuotteesta Odoo
Odoo Inventory on kehitetty asiantuntevasti auttamaan yrityksiä parantamaan sisäisiä toimintojaan erityisesti tarjoamalla niille tehokkaimmat mahdolliset varastointimenetelmät. Käyttäjät voivat hallita varastoaan viisaasti ja maksimoida varaston tehokkuuden pienentämällä varastotasoja ja välttämällä varaston turhaa tyhjentymistä. Odoon innovatiivisen kaksoissyöttöjärjestelmän ansiosta varastossa ei ole varaston täydennystä, tyhjennystä tai muutosta – kaikki toiminnot ovat yksinkertaisesti varastosiirtoja eri toimipaikkojen välillä.
Lue lisää tuotteesta Odoo
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tuotteen tunnistus
- Tilausten hallinta
- Ostotilausten hallinta
- Toimittajien hallinta
- Varastonhallinta
- Monikanavainen hallinta
Inventaarionhallintaohjelmisto varastotasojen säätelyyn, resurssien ja inventaarion hallintaan sekä hyödykkeiden hallintaan yhtiössä ja sen ulkopuolella.
Laadukkaan omaisuudenseurantaohjelmistomme avulla voit hallita koko yrityksen inventaariota ja omaisuutta. Hallitse inventaariota entistä paremmin seuraamalla tarjoajia, siirtämällä inventaariota eri sijainteihin ja mukauttamalla ilmoituksia varaston alhaisuudesta. Skannaa viivakoodit, QR-koodit ja RFID-tunnisteet suorittaaksesi massatoimintoja ja hallitse toimintoja liikkeellä ollessasi mobiilisovellustemme avulla. Hankintamoduulimme mahdollistaa inventaarion nopean täydennyksen ostotilauksilla, jotka päivittävät tuotekatalogisi automaattisesti. Kokeile ilmaiseksi.
Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tuotteen tunnistus
- Tilausten hallinta
- Ostotilausten hallinta
- Toimittajien hallinta
- Varastonhallinta
- Monikanavainen hallinta
Optimoi varastotasot, paranna kannattavuutta ja pienennä myytyjen tuotteiden kustannuksia NetSuiten varastonhallinnan avulla.
NetSuite varastonhallinta automatisoi manuaaliset prosessit, jotka liittyvät jäljitettävyyteen, täydentämiseen, syklien laskemiseen ja varaston hallintaan useissa paikoissa. Kun yrityksillä on yksi näkymä tuotteista, varastosta ja tilauksista, ne voivat pitää vähemmän varastoa käsillä ja vapauttaa käteisvaroja. Kysyntäperusteinen täydennystoiminta käyttää aiempaa myyntiä ja kausivaihtelua tilauspisteiden automatisoimiseenEteen- ja taaksepäin suuntautuvat jäljitysominaisuudet yhdistävät valmiit tuotteet asiakastilauksiin ja tavarantoimittajiin mahdollistaen täydellisen jäljitettävyyden.
Lue lisää tuotteesta NetSuite
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tuotteen tunnistus
- Tilausten hallinta
- Ostotilausten hallinta
- Toimittajien hallinta
- Varastonhallinta
- Monikanavainen hallinta
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön.
Lue lisää tuotteesta Freshservice
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tuotteen tunnistus
- Tilausten hallinta
- Ostotilausten hallinta
- Toimittajien hallinta
- Varastonhallinta
- Monikanavainen hallinta
Pilvipohjainen vuokrauksenhallintaohjelmisto tehostaa vuokraustoimintaasi seuraamalla tilauksia, varastosaldoja ja sijaintia kustannusten minimoimiseksi
EZRentOutin pilvipohjaisen varastonhallintaohjelmiston avulla voit seurata vuokrauskohteita helposti. Se auttaa maksimoimaan sijoitetun pääoman tuottosi ja parantamaan tehokkuutta ja tuottavuutta. Säästä aikaa mobiilisovelluksellamme. Skannaa nopeammin viivakoodit ja QR-koodit, jotta voit luoda tilauksen saumattomasti. Pidä silmällä koko vuokra-ajoneuvokalustoasi useista toimipaikoista. QB- ja Xero-integraatio täyttää kaikki kirjanpitotarpeesi.
Lue lisää tuotteesta EZRentOut
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tuotteen tunnistus
- Tilausten hallinta
- Ostotilausten hallinta
- Toimittajien hallinta
- Varastonhallinta
- Monikanavainen hallinta
Cegid Retail on maailmanlaajuinen yhdistetty liiketoiminta- ja myyntipistealusta erikoiskaupoille.
Cegid Retail on maailmanlaajuinen yhdistetty liiketoiminta- ja myyntipistealusta erikoiskaupoille. Cegid Retail auttaa vähittäiskauppiaita yhdistämään kaikki myyntikanavat reaaliaikaisesti, tehostaa varastonhallintaa, antaa uusimman teknologian myymälän myyntihenkilöstön käyttöön ja tarjoaa mahdollisuuksia paremmalle tietoon perustuvalle päätöksenteolle. Yli 1 000 vähittäiskauppaa 75 maassa luottaa Cegid Retailin apuun yhtenäisen ja yksilöllisen brändikokemuksen tarjoamisessa.
Lue lisää tuotteesta Cegid Retail
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tuotteen tunnistus
- Tilausten hallinta
- Ostotilausten hallinta
- Toimittajien hallinta
- Varastonhallinta
- Monikanavainen hallinta
Primaseller on tehokas mutta yksinkertainen varasto- ja monikanavainen vähittäismyyntiratkaisu verkko-, B2B- ja fyysisen myynnin myyntikanaville.
Primaseller-varastonhallintaohjelmisto on ihanteellinen verkko- ja kivijalkavähittäismyyjille. Se tarjoaa inventaarion ja tilausten synkronoinnin kaikkien kivijalka- ja verkkomyyntikanavien välillä sekä ominaisuuksina esim. sisäänrakennetun POS:n, B2B-verkkokauppaportaalin, ostosuunnittelun, QuickBooks-integroinnin, lähettäjän hallinnan, alennetut USPS-hinnat jne. Integroi Etsy, Amazon, eBay, Magento, Shopify, WooCommerce, BigCommerce ja hallitse tilauksia helposti. Käy primaseller.comissa ja rekisteröidy ilmaiseen kokeiluun jo tänään!
Lue lisää tuotteesta Primaseller
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tuotteen tunnistus
- Tilausten hallinta
- Ostotilausten hallinta
- Toimittajien hallinta
- Varastonhallinta
- Monikanavainen hallinta
Vähemmän haaskuun ja enemmän mahdollisuuksia maksimoida ruokalistan annoksia Oracle Simphony POS -varastonhallinnan avulla.
Vähemmän haaskuun ja enemmän mahdollisuuksia maksimoida ruokalistan annoksia Oracle Simphony POS -varastonhallinnan avulla. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti varastoa, online-tilauksia, keittiötoimintoja, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuuksia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta, ketteryyttä ja skaalautuvuutta.
Lue lisää tuotteesta Simphony POS
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tuotteen tunnistus
- Tilausten hallinta
- Ostotilausten hallinta
- Toimittajien hallinta
- Varastonhallinta
- Monikanavainen hallinta