Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Call Center-ohjelmisto

Call Center -ohjelmisto automatisoi ja yhtenäistää asiakaspuheluihin liittyvät prosessit. Tällaiset ratkaisut mahdollistavat asiakas­kokemuksen paremman seurannan, työnkulun hallinnan ja henkilöstön suoriutumisen arvioinnin. Sekä virtuaalisten että fyysisiin tiloihin tarkoitettujen Call Center -sovellusten avulla voidaan hallinnoida ja taltioida asiakaspuhelu­prosesseja, ja usein asiakkailla on mahdollisuus seurata pyyntönsä etenemistä internetin kautta. Call Center -ohjelmisto liittyy asiakaspalvelu­ohjelmistoon ja Help Desk -ohjelmistoon.

LiveAgent auttaa yrityksiä menestymään asiakaspalvelussa. Luo asiakasyhteisö, kasvata asiakastyytyväisyyttä ja menesty! Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent voi auttaa sinua vastaamaan asiakkaiden puheluihin ja integroimaan puhelinpalvelukeskuksen toiminnot kattavaan monikanavaiseen käyttötukiratkaisuun. Keskitä puhelut verkkosivustoltasi tai lankapuhelimestasi yhteen paikkaan. Valitse VoIP-palveluntarjoajasi, yhdistä rajoittamattomat SIP-protokollaa käyttävät puhelinlinjat ja paikalliset numerot, reititä ja tallenna puhelut. LiveAgentin avulla maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoaminen on helppoa. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei vaadita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Jonojen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen tallennus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Soittajan tunnistus
Zendesk tarjoaa täysin integroidun puhelinpalvelukeskuksen, joka on kiinteästi yhteydessä ohjelmiston tukialustaan.
Zendesk tarjoaa täysin integroidun puhelinpalvelukeskuksen, joka on kiinteästi yhteydessä ohjelmiston tukialustaan. Asiakaspalvelijat voivat käsitellä puheluita samassa työtilassa muiden kanavien kanssa. Tämän pilvipohjaisen tukialustan kautta heillä on käytössään täydellinen asiakashistoria, jolloin he voivat ratkaista monimutkaisimmat ja kiireellisimmät ongelmat nopeammin. Zendeskiä käyttävät tiimien asiakastuen kustannukset pienenevät 20 prosenttia ja asiakaspalvelijoiden tuottavuus kasvaa 27 prosenttia. Jos yritykselläsi on jo puhelinpalvelukeskus, sen voi integroida saumattomasti API-yhteyden avulla Zendeskin käyttötukipalveluun. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Jonojen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen tallennus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Soittajan tunnistus
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Jonojen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen tallennus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Soittajan tunnistus
Bitrix24 on suosittu, yli kahdeksan miljoonan yrityksen käyttämä ilmainen CRM- ja puhelinpalvelukeskusohjelmisto. Täysin ilmainen 12 työntekijään asti. Pilvi ja avoin lähdekoodi.
Bitrix24 on ilmainen ja poikkeuksellinen puhelinpalvelukeskusohjelmisto. Jos valitset pilviversion, voit aloittaa puhelujen soittamisen ja vastaanottamisen muutamassa minuutissa. Maksat vain, jos tarvitset käyttöoikeudet yli 12 työntekijälle, haluat vuokrata puhelinnumeron, SIP-yhteyden tai käyttää Bitrix24-puhelinjärjestelmää lähteviin puheluihin. Voit myös ostaa itse ylläpidettäviä Bitrix24-versioita, jos tarvitset avoimen lähdekoodin ratkaisun tai haluat ottaa Bitrix24:n käyttöön paikan päällä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Jonojen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen tallennus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Soittajan tunnistus
Puhelinkeskusratkaisujen avulla voit virtaviivaistaa tukitoimintojasi ja tarjota maailmanlaajuista, kustannustehokasta tukea ympäri vuorokauden viikon jokaisena päivänä
Tämä yksi parhaimmista CRM-järjestelmistä säästää edustajiesi aikaa tehokkaalla ja yhdistetyllä työtilalla. Paranna edustajan tuottavuutta älykkäillä työkaluilla ja automaatiolla. Automatisoi rutiinitehtävät ja auta edustajia ratkaisemaan tapaukset nopeammin kontekstuaalisilla liiketoimintaprosesseilla. Esitäytä tapauskentät ja toimita tekoälyä käyttävät, seuraavan vaiheen suositukset suoraan edustajan työtilassa. Saat kokonaiskuvan asiakkaastasi yhdistämällä tiedot osastojen väliltä ja taustajärjestelmät yhteen tilaan edustajillesi. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Jonojen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen tallennus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Soittajan tunnistus
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM puhelinpalvelukeskusohjelmisto – puhelinpalvelukeskus-CRM-ohjelmisto auttaa asiakaspalvelutiimiäsi tehokkailla työkaluilla, joiden avulla palvelupyynnöt suljetaan nopeammin ja varmistetaan, että asiakkaat käyttävät tuotettasi menestyksekkäästi. Ominaisuuksiin kuuluvat puhelinjärjestelmäintegraatiot, lähtevät puhelut, saapuvat puhelut, puhelujen reititys, käyttötuen palvelupyyntöjen kirjaus, tunnistepohjaiset puhelut, tukipisteryhmät, puhelujen tallennus, puhelujen muistiinpanot, puheluskriptit, puheluraportit ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Jonojen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen tallennus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Soittajan tunnistus
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Jonojen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen tallennus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Soittajan tunnistus
Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Jonojen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen tallennus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Soittajan tunnistus
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Call Center Studio antaa sinulle mahdollisuuden palvella asiakkaitasi missä tahansa.
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Tehokkaan yrityksen pyörittäminen on nyt entistäkin tärkeämpää. Call Center Studio tarjoaa pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston, jonka avulla voit palvella asiakkaitasi missä tahansa. Intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta voit asentaa sen helposti ja kouluttaa edustajia muutamassa minuutissa. Kuuntele nauhoituksia ja paranna asiakkaidesi kokemusta tekoälytyökaluilla. Tehokkaan raportoinnin ja erittäin vastaanottavaisen asiakaspalvelun ansiosta saat ympärivuorokautista tukea asialleen omistautuneelta tiimiltä. Lue lisää tuotteesta Call Center Studio

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Jonojen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen tallennus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Soittajan tunnistus
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen hallintapaneeliin.
Dixa on seuraavan sukupolven puhelinkeskusohjelmisto tuotemerkeille ja asiakastiimeille. Vastaa puheluihin, sähköposteihin, chat-keskusteluihin ja Facebook- ja WhatsApp -viesteihin reaaliajassa selaimesi ikkunasta. Hanki laadukas VoIP paikallisilla hinnoilla ympäri maailmaa ja lisää tai vähennä sen laajuutta tarvittaessa. Hinnoittelu on alkaen 99 $ edustajaa kohden kuukaudessa. Nauti edistyneestä reitityksestä, IVR-järjestelmistä, automaattisesta takaisinsoitosta, suorituskykytilastoista, sisäänrakennetusta CRM-järjestelmästä ja muista ominaisuuksista, jotka parantavat edustajan ja asiakkaan kokemusta. Lue lisää tuotteesta Dixa

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Jonojen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen tallennus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Soittajan tunnistus
CallMaker on älykäs valitsin, joka tehostaa myyntiyhteyksiä yrityksille. Mukana on moduuleja tapaamisten varaamiseen ja useita valitsintyyppejä.
CallMaker on automaattinen, älykäs valitsin, joka auttaa lisäämään myyntiäsi. CM Software on kehittänyt CallMaker Dialerin, joka tehostaa ulos- ja sisääntulevia myyntikontakteja kaikille yrityksille, joilla myyntiintensiteetti ja monet yhteydet ovat tärkeitä. Painopisteemme on, että kaikkien toimintojen tulisi auttaa parantamaan tulosta - viimeisellä rivillä - siellä, missä sillä on väliä! Valitsin on saatavilla sekä Power Dialer-, Predictive Dialer-, Auto Dialer-, Preview Dialer- että Click n Dial -muodoissa. Lue lisää tuotteesta CallMaker

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Jonojen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen tallennus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Soittajan tunnistus
Dialics is a call tracking and analytics software. It is a convenient tool in online marketing that provides users with just-in-time analytics data. This helps to understand which ads bring more quality leads to the customers while saving their advertising budgets. With Dialics, any online business is armed with an effective marketing tool and ready to scale. Lue lisää tuotteesta Dialics

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Jonojen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen tallennus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Soittajan tunnistus
Hallinnoi puhelinpalveluasi CommBoxilla – se on uusi tapa valvoa ja hallita päivittäisiä, kuukausittaisia, neljännesvuosittaisia ja vuosittaisia toimiasi.
CommBox ei ole enää vain puhelinpalvelun hallintaohjelmisto. CommBoxin avulla voit helposti lisätä uusia asiakasviestintäkanavia ja hallita samanaikaisesti kaikkia brändin resursseja ja online-keskusteluja yhden yhtenäisen näkymän kautta. Järjestelmä perustuu tekoälyyn ja edistyneisiin automaatio-ominaisuuksiin. Lue lisää tuotteesta CommBox

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Jonojen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen tallennus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Soittajan tunnistus