Suomi Näytä paikalliset tuotteet
519 tulosta
CloudTalk is a cloud-based phone system for support and sales teams. We make calling easy and fun! Get your FREE trial today! Lue lisää tuotteesta CloudTalk
CloudTalk is a VoIP phone system built for modern companies. Over 2,500 businesses — including DHL, Yves Rocher and Glovo — rely on CloudTalk for its superior call quality and unparalleled range of features. Make things easier for your sales and customer support teams with 70+ advanced calling features and easy-to-setup integrations with your existing Helpdesk, CRM and eCommerce systems. It’s the perfect phone system for mid-sized companies looking to grow. Try a 14-day trial, absolutely FREE. Lue lisää tuotteesta CloudTalk

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Easy-to-use, full-featured Outbound Call Center Software from the cloud with many advanced features, but no set-up or monthly agent fee Lue lisää tuotteesta Dialfire
Easy-to-use Outbound Call Center Software with performant predictive dialer from the cloud. Highly reliable and secure. Boosts productivity through customizable forms, multi-step campaigns with automated workflows, blended inbound, real-time personalizable analytics, call monitoring and recording. Integrates with existing software through REST API. Supports outsourcing to sub-contracted call centers. Ideal for distributed offices. Pay per use. No set-up cost, no agent seat fee. Lue lisää tuotteesta Dialfire

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
LiveAgent auttaa yrityksiä menestymään asiakaspalvelussa. Luo asiakasyhteisö, kasvata asiakastyytyväisyyttä ja menesty! Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent voi auttaa sinua vastaamaan asiakkaiden puheluihin ja integroimaan puhelinpalvelukeskuksen toiminnot kattavaan monikanavaiseen käyttötukiratkaisuun. Keskitä puhelut verkkosivustoltasi tai lankapuhelimestasi yhteen paikkaan. Valitse VoIP-palveluntarjoajasi, yhdistä rajoittamattomat SIP-protokollaa käyttävät puhelinlinjat ja paikalliset numerot, reititä ja tallenna puhelut. LiveAgentin avulla maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoaminen on helppoa. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei vaadita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Video-based customer service platform that helps businesses in the financial sector, healthcare, utilities and HR connect with clients. Lue lisää tuotteesta Video Call Center
Abylon's VideoCC comes with a fully browser-based simplified end-user interface and a feature rich operator UI with flexible layout, customer and transaction data, dynamic scripts and the fully customizable workflow. The solution can be integrated into existing contact center frameworks or back-end and archiving system and can be implemented within 3 weeks. The Video Call Center solution comes with multiple, ready-to-use modules for specific use cases (contracting, reporting, AI modules) Lue lisää tuotteesta Video Call Center

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Bitrix24 on suosittu, yli kahdeksan miljoonan yrityksen käyttämä ilmainen CRM- ja puhelinpalvelukeskusohjelmisto. Täysin ilmainen 12 työntekijään asti. Pilvi ja avoin lähdekoodi. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on ilmainen ja poikkeuksellinen puhelinpalvelukeskusohjelmisto. Jos valitset pilviversion, voit aloittaa puhelujen soittamisen ja vastaanottamisen muutamassa minuutissa. Maksat vain, jos tarvitset käyttöoikeudet yli 12 työntekijälle, haluat vuokrata puhelinnumeron, SIP-yhteyden tai käyttää Bitrix24-puhelinjärjestelmää lähteviin puheluihin. Voit myös ostaa itse ylläpidettäviä Bitrix24-versioita, jos tarvitset avoimen lähdekoodin ratkaisun tai haluat ottaa Bitrix24:n käyttöön paikan päällä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset. Lue lisää tuotteesta Agile CRM
Agile CRM puhelinpalvelukeskusohjelmisto – puhelinpalvelukeskus-CRM-ohjelmisto auttaa asiakaspalvelutiimiäsi tehokkailla työkaluilla, joiden avulla palvelupyynnöt suljetaan nopeammin ja varmistetaan, että asiakkaat käyttävät tuotettasi menestyksekkäästi. Ominaisuuksiin kuuluvat puhelinjärjestelmäintegraatiot, lähtevät puhelut, saapuvat puhelut, puhelujen reititys, käyttötuen palvelupyyntöjen kirjaus, tunnistepohjaiset puhelut, tukipisteryhmät, puhelujen tallennus, puhelujen muistiinpanot, puheluskriptit, puheluraportit ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Channels is a data-driven Call Center Software with free Web calls for you and your customers along with multiple other features. Lue lisää tuotteesta Channels
Channels is an innovative Call Center Software. We give you Web call - the customer can call you easily with one click from your company’s website. Channels integrates with platforms like Shopify, Magento, Pipedrive, and more. Other features include the display of customer details before a call, One-click Chrome extension, Call widget, Mobile App, IVR, Call Recordings, Live-listening, and more. Take the free option and try some of these features. Or, have them all with a full offer! Lue lisää tuotteesta Channels

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
LiveVox is a next-generation contact center platform integrating omnichannel communications, CRM, Practical AI, and WFO in one solution Lue lisää tuotteesta LiveVox
LiveVox (Nasdaq: LVOX) is a powerful, next-generation contact center platform that powers more than 14 billion interactions a year. With 20 years of cloud experience and expertise, they seamlessly integrate omnichannel communications, CRM, AI, and WFO to deliver exceptional agent and customer experiences. Their reliable, easy-to-use technology helps maximize contact center performance, along with their battle-tested risk mitigation and security tools to help clients maximize their potential. Lue lisää tuotteesta LiveVox

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Made for outbound call centers. We help call centers boost KPIs, make better decisions based on insights, and manage contacts more wise Lue lisää tuotteesta Adversus
Adversus is a web-based dialer and practical call center solution for telemarketing, fundraising, and appointment scheduling businesses. Intelligent campaigns optimize your call center efficiently by automating contacts & call flows, making sure that high-opportunity conversations are the only ones you will be having. The Journey module allows you to automate and integrate anything you could imagine. Keep an eye on events and respond accordingly. Lue lisää tuotteesta Adversus

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Cyara accelerates the delivery of flawless customer journeys across digital and voice channels while reducing the risk of defects. Lue lisää tuotteesta Cyara
Cyara’s award-winning Automated CX Assurance platform helps the companies deliver flawless customer experiences with less effort, cost, and risk. Cyara supports the entire CX software development lifecycle, from design to functional and regression testing, load testing, chatbot testing, and production monitoring enabling enterprises to design, build, and maintain optimal customer journeys at scale, across digital and voice channels, while reducing the risk of customer-facing defects. Lue lisää tuotteesta Cyara

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Call center tool including video calls, progressive & predictive dialer, SMS campaigns, reporting & Google Calendar synchronization. Lue lisää tuotteesta Neotel
Neotel Software Call Center, offers an easy to use solution, without the need for installation, which will provide you with the control of your company's commercial activity. It has: WebRTC line, Call Recording, Leads window, Sending email from leads archive, Progressive and predictive dialer, Customizable script, Statistics module, SMS campaign, Monitoring, spying and whispering, Reporting, Dynamic signaling and Blacklisting. Additional services include:Third-party verification, and many more Lue lisää tuotteesta Neotel

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
An advance call center software solution supporting predictive, progressive, preview, power and manual dialing support. Lue lisää tuotteesta ICTBroadcast
An advance call center software with unified communications featuring predictive dialing, auto dialing, power dialing, progressive dialing, preview dialing, manual dialing with webrtc agent portal support also includes IVR Studio to design IVRs, Fax blasting , SMS messaging, Email marketing, press 1 campaign, survey campaign, appointment reminder, inbound marketing, inbound survey and real time monitoring, billing , routing, AMD, DNC and IVR Designer & much more Lue lisää tuotteesta ICTBroadcast

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
A call center suite offering inbound & outbound IVR, predictive dialling, voice broadcasting and press 1 transfers for lead generation. Lue lisää tuotteesta Newfies-Dialer
Newfies-Dialer is a call center system providing voice broadcasting, predictive dialling and SMS messaging with an inbuilt agent interface. It can be used in many call center roles including lead generation, phone surveys, political polling, emergency notifications and appointment reminders. Newfies-Dialer is used by companies wishing to auto-dial its contacts and companies wishing to sell auto-dialer services to its customers as it includes billing, multi-tenancy, and white labelling. Lue lisää tuotteesta Newfies-Dialer

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
A call center suite offering inbound & outbound IVR, predictive dialling, voice broadcasting and press 1 transfers for lead generation. Lue lisää tuotteesta DialerAI
DialerAI is a call center system providing voice broadcasting, predictive dialling and SMS messaging with an inbuilt agent interface. It can be used in many call center roles including lead generation, phone surveys, political polling, emergency notifications and appointment reminders. DialerAI is used by companies wishing to auto-dial its contacts and companies wishing to sell auto-dialer services to its customers as it includes billing, multi-tenancy, and white labelling. Lue lisää tuotteesta DialerAI

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
TelTel is a call center management solution that streamlines the entire flow of inbound/outbound calls. Lue lisää tuotteesta TelTel
TelTel is a call center management solution that streamlines the entire flow of inbound/outbound calls and ensures stable telecommunication across the world. Offering a wide range of functionality, TelTel helps to develop modern call centers and cut on telco costs. Lue lisää tuotteesta TelTel

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Lue lisää tuotteesta Webex

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Zendesk offers a fully integrated call center built right into its support platform.
Zendesk offers a fully integrated call center built right into its support platform. Agents can handle calls in the same workspace as all other channels. This cloud based support platform gives them full context on customer history to help resolve the most complex and urgent issues faster. Teams that use Zendesk see a 20% reduction in support costs and a 27% increase in agent productivity. If you already have a call center, you can seamlessly integrate it with an API connection to our help desk. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Zoho Desk can help businesses manage customer communication over phone, email, live chat, SMS text, social media and more.
Zoho Desk can help businesses manage customer communication over phone, email, live chat, SMS text, social media and more. It also helps you assign calls to your agents based on their department or team, automatically route calls to agents that the customer is familiar with, and enables you to maintain consistency of service to build meaningful customer relationships. Hook up your customer service number with Zoho Desk, and make/receive calls in-app. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Complete cloud phone system that is easy to set up and easy to manage.
RingCentral MVP is a cloud-based business communications system with enterprise-grade voice, fax, text, online meetings, conferencing, and collaboration. With RingCentral MVP, you can easily connect your office, remote and mobile employees under one phone system, regardless of their location. Unlike expensive, conventional phone systems, RingCentral MVP is purchased, activated, set up, and managed online, which means we manage it and you use it. Lue lisää tuotteesta RingCentral MVP

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Lue lisää tuotteesta Talkdesk

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
GoToConnect Support Center gives supervisors and agents indispensable tools to improve the quality of customer interactions.
GoToConnect combines the power and reliability of Jive's cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video conferencing into one simple, reliable and flexible solution. GoToConnect Support Center enhances GoToConnect by giving supervisors and agents indispensable tools to improve the quality of customer interactions. Lue lisää tuotteesta GoTo Connect

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Puhelinkeskusratkaisujen avulla voit virtaviivaistaa tukitoimintojasi ja tarjota maailmanlaajuista, kustannustehokasta tukea ympäri vuorokauden viikon jokaisena päivänä
Tämä yksi parhaimmista CRM-järjestelmistä säästää edustajiesi aikaa tehokkaalla ja yhdistetyllä työtilalla. Paranna edustajan tuottavuutta älykkäillä työkaluilla ja automaatiolla. Automatisoi rutiinitehtävät ja auta edustajia ratkaisemaan tapaukset nopeammin kontekstuaalisilla liiketoimintaprosesseilla. Esitäytä tapauskentät ja toimita tekoälyä käyttävät, seuraavan vaiheen suositukset suoraan edustajan työtilassa. Saat kokonaiskuvan asiakkaastasi yhdistämällä tiedot osastojen väliltä ja taustajärjestelmät yhteen tilaan edustajillesi. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences. Lue lisää tuotteesta NICE CXone

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Easy to set up, easy to use. Dialpad Call Center Software is feature-packed, affordable, secure, reliable, and backed by 24x7 support.
Easy to set up, easy to use. Affordable, feature-packed, cloud-based. Dialpad's call center software improves customer experience and agent effectiveness, resulting in better conversations. Monitor and coach agents from anywhere with robust analytics dashboards. Automate tasks and capture insights to save time. Improve CSAT, FCR, close tickets, and keep your customers happy. Use real time recommendations to boost agent confidence and give them answers they need to help customers in the moment. Lue lisää tuotteesta Dialpad

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Cloud Contact Center with Practical AI- Inbound, Outbound, ACD, IVR, Predictive Dialer, Chat, Call Recording, and CRM Integrations.
Five9 is the all-in-one call center software that uses Practical AI to increase your team's effectiveness on the phone, web, email, chat and more. Use smart dialers to give your agents more time with live prospects. Get your customers to the right agent with intelligent routing. Use customer intent data to suggest the next best action to your agents. Analyze and report on performance in real-time. All with 24/7 customer support. See why 2000+ customer trust Five9. Lue lisää tuotteesta Five9

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
CallHippo is an Easy to Use Phone System while providing world-class support. It can be setup Instant and provide advanced reporting.
CallHippo is a modern Call Center software that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and Automatic call distribution. Our Extensive reporting and seamless integrations empower sales and service teams to have effective conversations with customers. Providing World-Class support 24*7 and Accessible by desktop and mobile-app, CallHippo is trusted by over 5000 companies worldwide. Lue lisää tuotteesta CallHippo

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Twilio Flex is a fully programmable cloud contact center platform that gives businesses complete control at every layer of the stack.
Twilio Flex gives companies complete control over how, when and what they deploy. Built on the trusted Twilio customer engagement platform that powers over a half million agents today, Twilio Flex helps businesses rapidly deploy tailored cloud contact centers free from the limitations of SaaS applications. Easily augment your existing contact center with remote agents, new channels, or an intelligent IVR and chatbot, or move your entire contact center to the cloud. Lue lisää tuotteesta Twilio

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Call center software for customer-centric teams. Easily integrate with 100+ CRMs and other business tools to grow your business!
Aircall is the #1 Call Center Software and surfaces valuable context from your Helpdesk, CRM, live chat, and e-commerce software to anticipate customer needs on every call, helping you reduce wait times and boost rep efficiency. Sales Teams love the Click-to-Dial Features & Automatic Call Logging. Join 14,000+ companies that trust Aircall to strengthen their customer relationships with industry-leading call center features like: SMS, advanced call routing, IVR, analytics + more. Lue lisää tuotteesta Aircall

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
3CX is an all in one call center solution for calls & chats. Includes advanced call queues, reporting, recording, and CRM integration
3CX is an all-in-one call center solution to communicate with customers via voice, video & chat. Offers advanced queue strategies set to individuals or groups. Integrates with various CRMs & MS 365. Includes call recordings & reports. A single interface to answer customer live chat, facebook messages & SMS. Call work flows to eliminate time intensive tasks for agents. Accessible remotely with free mobile apps for iOS & Android. Can be deployed on premise or in the cloud. Get it for free! Lue lisää tuotteesta 3CX

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Affordable, Easy and Reliable VoIP Phone System - Mobile Integration, Web & Video Conferencing and 40+ business critical features.
Leading business VoIP platform offers a plug-and-play service that runs on your high-speed internet. You get 40+ business-critical features, mobile integration, and built-in collaboration tools. Activation is easy, no onsite installation is required, and month-to-month contracts are available. And the service is backed by a full team of Vonage Business service and technical professionals. Lue lisää tuotteesta Vonage Business Communications

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing.
MiCloud Connect is a full-featured collaboration and communication solution that empowers users to work more efficiently and productively no matter their location. Our focus on ease-of-use and the mobile workstyle delivers streamlined features and intuitive interfaces so users can easily interact with each other via their preferred method of communication. MiCloud Connect lets you move your communications and collaboration to the cloud with confidence. Lue lisää tuotteesta MiCloud Connect

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Open source call center software w/ outbound predictive dialer. Also handles inbound & manual calls as well as email and web chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat. Lue lisää tuotteesta VICIdial

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Powerful workforce management solution to optimize labor costs, manage capacity more effectively and improve service levels.
Alvaria Workforce (formerly Aspect Workforce Management) is a high-performance contact center software solution that provides the forecasting, planning, scheduling, employee self-service and real-time agent tracking to ensure that all agents and supervisors are productive, engaged in their work and delivering an exceptional customer experience. Lue lisää tuotteesta Alvaria Workforce

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting.
Better Sales, Made Simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling and texting for Hubspot, SalesForce, Zoho, Pipedrive, and leading CRMs. Supercharge your CRM into an automated sales machine with intelligent autodialing, seamless CRM integration, and Enterprise phone service. Start making calls in 3 minutes with no hardware and a 100% free trial. Lue lisää tuotteesta Kixie PowerCall

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Lue lisää tuotteesta Nextiva

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Transform your customer experience with a simple communication solution that works effortlessly with your leading business tools.
Set up a complete call center in a few minutes using one simple, user-friendly platform — no technical expertise needed. Route calls to the right agents at the right time and increase your service levels. Access powerful analytics to reduce wait times, improve your workflow and team. Plus, we integrate with over 40 business tools so you can sync and access data from your CRM and most important tools. Lue lisää tuotteesta Ringover

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Upgrade your call center with RingCentral Contact Center. Deliver better customer service, and equip your agents with the right tools.
Upgrade your call center with RingCentral Contact Center. Deliver a better customer experience with skills-based routing, agent management, and real-time insights, so you agents can provide immediate, helpful service at any time on any channel. Lue lisää tuotteesta RingCentral Contact Center

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Powerful OUTBOUND CALL CENTER platform. Reach 4x more leads w/ NO awkward pause. No set up fees. Free trial (no credit card needed).
PhoneBurner is for OUTBOUND CALL CENTERS. Have more LIVE conversations in 15-minutes guaranteed! We're so confident you'll boost outbound sales with our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card. Here's why we're confident: 1) Dial leads 4x faster 2) No awkward pauses after contact answers 3) Drop voicemails/emails in 1-click 4) Automate post call workflows 5) No special equipment needed. Powerful yet easy to use! Lue lisää tuotteesta PhoneBurner

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Lue lisää tuotteesta Yonyx

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
CallRail's Call Tracking helps you understand what makes your phone right and personalize inbound call experiences.
CallRail's Call Tracking makes it easy for businesses of all sizes to turn more leads into better customers. Serving more than 200,000 businesses and integrating with leading marketing and sales software, our Call Tracking and analytics solutions helps you understand what makes your phone ring and which ad, campaign, or search term got their attention before you pick up the phone. Lue lisää tuotteesta CallRail

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations. Lue lisää tuotteesta TenFold

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Lue lisää tuotteesta Rescue

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo. Lue lisää tuotteesta ChaseData CCaaS

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Lue lisää tuotteesta UJET

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Based in the UK, our hosted dialler can help grow your call centre by increasing sales, productivity and conversions.
Primo Dialler is an innovative telecommunications provider which offers call centre solutions including a Predictive Dialler and a Cloud Phone System. With a wide range of features including remote access and the ability to offer custom integration, our Dialler has helped thousands of call centres increase sales and improve efficiency. To help guide you we have an in house British based support team who are highly skilled and available 24/7. Sign up and become part of the Primo family Lue lisää tuotteesta Primo Dialler

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Virtual phone system for businesses with inbound and outbound calls, CRM integrations, virtual phone numbers, SMS and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself available no matter where your company is based. Integrations with major CRM and other business tools not only will allow you to get in touch with your contacts with a single click, but also log details of every call you make. With features including Call recordings, Voicemails, SMS, Speech to Text and more Lue lisää tuotteesta Toky

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP phone system based in the cloud.
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP business phone system based in the cloud especially designed for phone systems needs of small and medium businesses. Whether you are at the office or on the go, Mango gives you the tools you need to engage customers on a whole new level. Best VoIP phones for small business! Lue lisää tuotteesta Mango Voice

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus
JustCall's call center lets your sales teams focus more on selling and less time logging customer interactions on your CRM.
79% of people trust local businesses. With JustCall's call center, you can use local and toll-free numbers to increase contact rate and connect with international prospects. Switch to a single platform for all your customer communication and workflow automation needs. Set up in 5 minutes. Get started at just $25 per month. Signup & get 70% discount for the first month Lue lisää tuotteesta JustCall

Ominaisuudet

  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Lähtevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Tulevien puheluiden asiakaspalvelukeskus
  • Yhdistetty asiakaspalvelukeskus