453 tulosta
Ninja ticketing is a flexible and easy-to-use IT helpdesk solution with robust automations that make technicians more efficient. Lue lisää tuotteesta NinjaOne
NinjaOne simplifies IT operations, enabling overburdened IT teams to efficiently manage their entire IT portfolio and support end users from anywhere. Ninja ticketing is a flexible and easy-to-use IT helpdesk solution with robust out-of-box automations that ensure your technicians spend more time fixing issues than managing tickets. By combining ticketing with endpoint management, backup, and documentation, NinjaOne unifies your support workflow and makes your helpdesk more efficient. Lue lisää tuotteesta NinjaOne

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
HubSpot-käyttötukiohjelmisto helpottaa asiakkaiden hallinnointia ja yhteydenpitoa asiakkaisiin. Ohjelmisto sisältää jaetun sähköpostilaatikon tiimien yhdistämiseen; tietokannan, joka tarjoaa apua asiakkaille; asiakaspalautteen, kyselyt ja näkemykset, joiden avulla seuraat asiakkaiden tyytyväisyyttä sekä raportoinnin ja automaation kaikissa välineissä – nämä ominaisuudet tukevat skaalaamista ja uusien oivallusten hyödyntämistä. Yhdistä Service Hub sekä Sales and Marketing Hub tukeaksesi koko asiakaspolkua HubSpotissa. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Tidio is a help desk platform that enables you to provide superb customer support and generate sales with live chat & chatbots. Lue lisää tuotteesta Tidio
Tidio is a powerful, all-in-one help desk platform that levels up your customer support and helps to generate more sales. An easily accessible live chat widget makes your business available 24/7, while AI-powered chatbots engage your customers in real-time, so you can sell more. Additionally, you can connect Messenger, Instagram, live chat, and email to Tidio multichannel and answer all messages from one place, also on mobile. Easily integrates with all websites and platforms. Lue lisää tuotteesta Tidio

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Lyhennä ratkaisuaikoja ja automatisoi työnkulkuja skaalautuvalla IT- ja HR-käyttötukiohjelmistolla.
Zendesk tarjoaa nykyaikaisen HR- ja IT-käyttötukikokemuksen, jonka automaatiot ja optimoidut työnkulut säästävät aikaa. Zendeskin käyttötukipalveluohjelmisto selkeyttää sisäistä ja ulkoista tukea, ja 60 prosentilla asiakkaista asiakastyytyväisyys kasvaa ja 85 prosentilla näkyvyys paranee Zendeskin käyttöönoton jälkeen. Tehosta tukea ohjelmistolla, joka helpottaa yleisiä ongelmakohtia auttamalla löytämään ratkaisun useampiin tukipyyntöihin ilman asiakaspalvelijaa ja lyhentämällä ratkaisuaikoja. Valitse älykäs, skaalautuva tukiratkaisu. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency. Lue lisää tuotteesta Remote Support

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Put customer service at the heart of your company. Make customers happier, agents more empowered, and your business healthier.
Zoho Desk is Zoho's flagship web-based help desk software that helps companies deliver lasting customer experiences. It aims to make customers happier, agents empowered, and businesses healthier. With Zoho Desk, you can deliver seamless omnichannel support, improve agent productivity at scale, customize your help desk, leverage powerful AI capabilities, automate mundane tasks, get live performance insights, and deeply integrate with apps you use daily - all without spending a fortune. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
LiveChat is a complete customer service platform that creates the ultimate customer-centric experience while boosting your sales.
LiveChat is an easy-to-use platform that enables businesses to provide seamless customer service while reducing response times and increasing customer satisfaction. By integrating with other services, such as CRM systems and payment gateways, and providing powerful analytics capabilities, LiveChat helps businesses deliver a great customer experience while boosting sales. Thanks to the full customization of its widget, with just a few clicks, LiveChat becomes an integral part of any brand. Lue lisää tuotteesta LiveChat

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto, jonka avulla voit räätälöidä asiakasvuorovaikutustasi. Se yhdistää kaikki viestintäkanavasi, kuten sähköpostin, suoran chatin, puhelut ja sosiaalisen median, jaettuun yrityksen saapuneet-kansioon ja tarjoaa kaikenkattavan käyttötukiratkaisun. Liity BMW:n, Yamahan ja Huawein kaltaisten yritysten joukkoon ja tarjoa maailmanluokan asiakaspalvelua. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Intercom is redefining how businesses support their customers using powerful messaging and automation.
Intercom creates modern Customer Service software that redefines how businesses support their customers. Our platform connects businesses directly to customers using powerful messaging and automation. We enable teams to scale support without investing more resources - leading to happier customers and more efficient support teams. Lue lisää tuotteesta Intercom

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. Lue lisää tuotteesta TeamSupport

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lue lisää tuotteesta Apptivo

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud on kaikenkokoisille yrityksille tarkoitettu asiakaspalvelualusta, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa yhteyskeskuksessa ja kentällä. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
ISL Light -etätukiohjelmiston avulla voit ohjata etätietokonetta tai -mobiililaitetta. Se on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen, nopea ja mukautettava.
ISL Light on verkkopohjainen etätyöpöytäratkaisu, jonka avulla voit käyttää ja hallita mitä tahansa Windows-, Mac- tai Linux-tietokonetta sekunneissa miltä tahansa tietokoneelta tai mobiililaitteelta tai tarjota tilapäistä teknistä tukea mobiililaitteiden käyttäjille. Siinä on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen ja nopea näytönjako, pilvipohjainen tai paikallinen lisenssi. Monipuolisten mukautusvaihtoehtojen avulla voit uudelleenbrändätä ohjelmiston oman yritysidentiteettisi mukaiseksi ja käyttää edistyneitä suojaustoimia. Lue lisää tuotteesta ISL Light

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Bitrix24 – suosittu ilmainen käyttötuki- ja yhteyskeskusohjelmisto, johon kuulu CRM. Sitä käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä pilvipalveluna ja paikan päällä.
Bitrix24 on suosittu ilmainen käyttötuki- ja yhteyskeskusohjelmisto, johon kuulu CRM. Sitä käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä pilvipalveluna ja paikan päällä (avoimen lähdekoodin ratkaisuna). Ilmainen monikanavainen yhteyskeskuksemme mahdollistaa viestinnän asiakkaiden kanssa sähköpostitse, puhelimitse, suorassa chatissä, sosiaalisissa verkostoissa ja mobiiliviesteillä. Täysin ilmainen enintään 12 asiakastukihenkilölle. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
SolarWinds Service Desk is an easy to use and affordable help desk solution that streamlines ticket resolution with automation and AI.
SolarWinds® Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. Lue lisää tuotteesta SolarWinds Service Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lue lisää tuotteesta Spiceworks

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
With NICE CXone, you get a help desk that grows with you and never goes out of date. You'll always be on the most recent version of our software updates are free as are the continuously-flowing new service features. Give your customers a world-class support experience each and every time. Lue lisää tuotteesta NICE CXone

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
(Pelillistetty palvelupiste + resurssien hallinta) – ongelmat = Freshservice. Lisäksi palvelupiste on myös ITIL-valmis!
Freshservice on online-IT-palvelupiste, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja tietojen hallinta ovat muita ominaisuuksia, joiden ansiosta Freshservice vastaa täydellisesti organisaatiosi IT-hallintotarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM:n käyttötukiohjelmistoratkaisut tarjoavat ominaisuuksia, joita tarvitset asiakastyytyväisyyden lisäämiseen ja liiketoimintasi kasvattamiseen. Se on täydellinen ratkaisu pienyrityksille, mutta se on myös riittävän skaalautuva suurten yritysten käyttöön. Voit myös hyödyntää Agilen käyttötukiohjelmistoa IT-tuessa, kiinteistönhallinnassa tai jopa koulutustarkoituksiin. Mahdollisuuksia on loputtomasti. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Lue lisää tuotteesta Supremo Remote Desktop

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
"SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammast a palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Atera is the ultimate all-in-one help desk solution for MSPs and IT pros. Includes everything you need in one place. Try for Free now!
Atera’s all-in-one platform provides IT professionals with various integrated solutions that help them get access, visibility, and control over daily IT work. This includes Remote Monitoring & Management, Helpdesk, IT Automation, Ticketing, and Reporting – all under one roof. Our pay-per-tech model allows IT teams & MSPs to optimize and scale operations across unlimited devices, while reducing menial tasks so they can focus on the work that matters most. Lue lisää tuotteesta Atera

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Front on tehokas asiakasviestintäkeskus, joka yhdistää palvelupyyntöohjelmistojen automatisoinnin sähköpostin henkilökohtaiseen tyyliin.
Kyllä – voit laajentaa toimintaasi inhimillisyyttä menettämättä. Front on asiakasviestintäkeskus, joka tuo jokaisen kanavan yhteen alustaan ja yhdistää palvelupyyntöohjelmistojen automatisoinnin sähköpostin henkilökohtaiseen tyyliin. Työnkulun automaatiot ja tehokkaat integroinnit auttavat tiimejä laatimaan parhaat vastaukset nopeammin. Analytiikka auttaa johtajia seuraamaan tiimin ja asiakkaiden tietoja paremmin kuin koskaan. 5–5 000 henkilön suuruiset asiakaspalvelutiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä nopeudesta tai tehokkuudesta tinkimättä. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
ConnectWise PSA (formerly Manage): Powerful ticketing system with centralized communication & integrates with tools you currently use.
Streamline your client service processes with ConnectWise PSA's (formerly ConnectWise Manage) powerful help desk platform. ConnectWise PSA leverages our proprietary and market-leading ticketing system, which allows technology solution providers to provide best-in-class support to their customers. ConnectWise PSA's help desk platform and ticketing system enables your team to receive, process, and respond to service requests quickly and efficiently. Lue lisää tuotteesta ConnectWise PSA

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Lue lisää tuotteesta Yonyx

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lue lisää tuotteesta Help Scout

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
ServiceDesk Plus helps IT and other enterprise departments to build their own custom help desks with unique workflows and automations.
IT help desks can leverage ServiceDesk Plus to deliver better support experiences by converting every support email into a ticket and automating the ticket resolution process. Tickets can be categorized, prioritized, and routed to the right specialists and support groups with rule-based automations, visual workflows, and AI- and ML-based algorithms. End users can also report issues, request services, and browse knowledge articles from customized self-service portals. Lue lisää tuotteesta ManageEngine ServiceDesk Plus

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster!
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform for your support, marketing & sales. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster with HelpCrunch. Features include: - Live Chat - Chatbot - Email Marketing - Help Desk - Knowledge Base - Popups - Mobile apps Try HelpCrunch for free for 14 days. Lue lisää tuotteesta HelpCrunch

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Everything your help desk needs to triage and resolve tickets quickly and easily. Backed by industry-leading, 24/7 technical support.
Is your IT help desk flooded with requests from every direction? Work smarter, work happier, and manage it all with automated help desk software designed to receive and triage tickets in one centralized location. With timeliness, transparency, and full issue oversight, you and your customers can stay on track anywhere, anytime. Lue lisää tuotteesta Issuetrak

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lue lisää tuotteesta Vivantio

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Genesys Cloud CX -alusta on kaikenkattava käyttötukiratkaisu, joka auttaa sinua vastaanottamaan ja käsittelemään palvelupyynnöt ja vastaamaan niihin saumattomasti.
Genesys Cloud CX -alusta on kaikenkattava pilvipohjainen käyttötukiratkaisu, joka auttaa sinua vastaanottamaan ja käsittelemään palvelupyynnöt ja vastaamaan niihin saumattomasti. Anna työntekijöillesi helppokäyttöinen käyttöliittymä, joka pystyy käsittelemään kaikkea vuorovaikutusta, kuten ääniviestejä, chattiä, sähköpostia, tekstiviestejä ja paljon muuta. Integroi saumattomasti CRM-järjestelmiin tehokasta reititystä ja automaattista kirjausta varten. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakaspalveluun kohdistuvat odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Reputation provides a 360-degree view of online reputation to effectively manage reviews, business listings, social, & customer surveys
Reputation has changed the way companies improve their customer experience (CX) through customer feedback. Our platform translates vast amounts of solicited and unsolicited feedback data into insights that companies use to learn from and grow - including CX, Operations, and much more. We refer to this process as Reputation Experience Management, a category we created. Lue lisää tuotteesta Reputation

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
IT service management solution designed to help growing IT organizations facilitate collaboration across teams to identify the root cause of problems and manage incidents to boost productivity. ServiceNow lets teams use AI-enabled virtual agents to use custom templates and manage requests related to common customer service and HR situations. Features of the platform include change and release management, predictive intelligence, and knowledge management. Lue lisää tuotteesta ServiceNow

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Lue lisää tuotteesta Kayako

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support software, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Lue lisää tuotteesta Rescue

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Sales and marketing solution that combines CRM, marketing automation, customer journey mapping, analytics, project management, & more.
GreenRope Complete CRM and marketing automation delivers a comprehensive solution to help your entire team drive real results. With sales, marketing, customer service, and operations all built-in to the same system, you become a lean, data-driven organization with a complete 360-degree view of the customer lifecycle. Increase collaboration, drive sales, build better relationships, and create optimized omnichannel customer experiences. Lue lisää tuotteesta GreenRope

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lue lisää tuotteesta GoTo Resolve

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Teamwork.com creates business management applications for teams & industries so you can be more efficient, organized & happy.
Teamwork Desk is a ticketing system designed to easily manage customer queries, saving you time and money. The help desk software helps your team efficiently manage your client requests in one central location - ensuring you deliver an exceptional customer experience. Drive revenue - Track, report, and bill client requests; save time by automating repetitive work, and manage all your client emails in one location. Lue lisää tuotteesta Teamwork Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Single source of truth for your contacts with live chat, help desk, knowledge base, email marketing automation, and more.
Gist is a suite of tools businesses use to market, sell and communicate with their customers. We're on a mission to help marketing, sales and support teams create great customer experiences in every interaction across the customer lifecycle, at scale. Today, over 20,000 businesses are using Gist and we're just getting started. Join us on this journey and help us transform the way people run businesses. Lue lisää tuotteesta Gist

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
SMS texting and live chat for help centers has never been easier than with Avochato's solutions.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for help and contact centers, and teams. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your customers, two-way. Segment, import, and broadcast to your customers to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration. Lue lisää tuotteesta Avochato

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Lue lisää tuotteesta TeamDynamix

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Intuitive. Customizable. Powerful. Claritysoft CRM is designed to be easy to use without sacrificing power and functionality.
Claritysoft CRM's unique blend of simplicity, utility, and flexibility delivers powerful marketing automation, sales automation, customer service tools and much more in an intuitive, completely customizable interface. Claritysoft was designed with considerable focus on usability, and built to enhance the user experience and maximize user adoption. Claritysoft CRM gives you enterprise power and functionality at a fraction of the cost. Lue lisää tuotteesta Claritysoft CRM

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Lue lisää tuotteesta UJET

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like Crate&Barrel, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Lue lisää tuotteesta Gladly

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Web Help Desk is an on-premises ticketing and asset management solution that simplifies your IT help desk processes and reduces costs.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticketing management, change management, IT asset management, built-in knowledge base, SLA alerting, performance reporting, and more. Lue lisää tuotteesta Web Help Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Deskero is a cloud-based software that offers simple yet effective tools to integrate requests coming from different channels.
Deskero is a solid helpdesk software, with features like multi-channel support, knowledge base, social network integration, Integrated live chat, canned answers and preferred client management. The software aims to integrate social engagement into customer care, with an innovative social monitor that allows companies to keep an eye on all the meaningful social conversations that might involve their brands. Lue lisää tuotteesta Deskero

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident , change and problem management. BOSSDesk is ITIL aligned and helps IT departments streamline ticket management and Optimize and automate processes easily Lue lisää tuotteesta BOSSDesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys