Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Help Desk-ohjelmisto

Help Desk -ohjelmiston avulla organisaatiot voivat vastata käyttäjille tehokkaammin. Tukiohjelmisto voi auttaa vastaamaan teknisiin ja toiminnallisiin kysymyksiin tarjoamalla parempia menetelmiä tukipyyntöjen seurantaan, IT-hallintaan ja asiakaspalveluun. Kun nämä osa-alueet yhdistetään, asiakaspalvelu­osastot voivat tarjota paremmin nopeaa ja tehokasta tukea työntekijöille, loppukäyttäjille ja asiakkaille. Help Desk -ratkaisut voivat myös helpottaa uuden tiedon kulkua käyttäjiltä, mikä laajentaa organisaation tietämyskantaa. Help Desk -ohjelmisto liittyy Call Center -ohjelmistoon ja asiakaspalvelu­ohjelmistoon.

Esittelyssä olevat ohjelmistot

Eniten arvioita saaneet ohjelmistot

Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on Help Desk-ohjelmisto

Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud
Service Cloud on kaikenkokoisille yrityksille tarkoitettu asiakaspalvelualusta, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa yhteyskeskuksessa ja kentällä. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
HubSpot-käyttötukiohjelmisto helpottaa asiakkaiden hallinnointia ja yhteydenpitoa asiakkaisiin. Ohjelmisto sisältää jaetun sähköpostilaatikon tiimien yhdistämiseen; tietokannan, joka tarjoaa apua asiakkaille; asiakaspalautteen, kyselyt ja näkemykset, joiden avulla seuraat asiakkaiden tyytyväisyyttä sekä raportoinnin ja automaation kaikissa välineissä – nämä ominaisuudet tukevat skaalaamista ja uusien oivallusten hyödyntämistä. Yhdistä Service Hub sekä Sales and Marketing Hub tukeaksesi koko asiakaspolkua HubSpotissa. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Hallinnoi asiakkaiden tukipyyntöjä ja projekteja yhdellä sovelluksella. Lue lisää tuotteesta OneDesk
OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Ei ole tarvetta ostaa, integroida ja vaihtaa sovellusten välillä. Työryhmäsi voi tukea asiakkaitasi ja työskennellä projektien parissa yhdessä paikassa. OneDesk on suunnattu PK-yrityksille ja suuryritysten osastoille, ja sitä käyttävät usein projektipäälliköt, asiakaspalvelu, IT-osasto, asiantuntijapalvelut ja muut. Tämä helppokäyttöinen, monipuolinen ja hyvin konfiguroitavissa oleva ohjelmisto voi hallita sekä palvelupyyntöjen että tehtävien työnkulkuja. Lue lisää tuotteesta OneDesk

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto, jonka avulla voit räätälöidä asiakasvuorovaikutustasi. Se yhdistää kaikki viestintäkanavasi, kuten sähköpostin, suoran chatin, puhelut ja sosiaalisen median, jaettuun yrityksen saapuneet-kansioon ja tarjoaa kaikenkattavan käyttötukiratkaisun. Liity BMW:n, Yamahan ja Huawein kaltaisten yritysten joukkoon ja tarjoa maailmanluokan asiakaspalvelua. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Lyhennä ratkaisuaikoja ja automatisoi työnkulkuja skaalautuvalla IT- ja HR-käyttötukiohjelmistolla.
Zendesk tarjoaa nykyaikaisen HR- ja IT-käyttötukikokemuksen, jonka automaatiot ja optimoidut työnkulut säästävät aikaa. Zendeskin käyttötukipalveluohjelmisto selkeyttää sisäistä ja ulkoista tukea, ja 60 prosentilla asiakkaista asiakastyytyväisyys kasvaa ja 85 prosentilla näkyvyys paranee Zendeskin käyttöönoton jälkeen. Tehosta tukea ohjelmistolla, joka helpottaa yleisiä ongelmakohtia auttamalla löytämään ratkaisun useampiin tukipyyntöihin ilman asiakaspalvelijaa ja lyhentämällä ratkaisuaikoja. Valitse älykäs, skaalautuva tukiratkaisu. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Bitrix24 – suosittu ilmainen käyttötuki- ja yhteyskeskusohjelmisto, johon kuulu CRM. Sitä käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä pilvipalveluna ja paikan päällä.
Bitrix24 on suosittu ilmainen käyttötuki- ja yhteyskeskusohjelmisto, johon kuulu CRM. Sitä käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä pilvipalveluna ja paikan päällä (avoimen lähdekoodin ratkaisuna). Ilmainen monikanavainen yhteyskeskuksemme mahdollistaa viestinnän asiakkaiden kanssa sähköpostitse, puhelimitse, suorassa chatissä, sosiaalisissa verkostoissa ja mobiiliviesteillä. Täysin ilmainen enintään 12 asiakastukihenkilölle. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
ISL Light -etätukiohjelmiston avulla voit ohjata etätietokonetta tai -mobiililaitetta. Se on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen, nopea ja mukautettava.
ISL Light on verkkopohjainen etätyöpöytäratkaisu, jonka avulla voit käyttää ja hallita mitä tahansa Windows-, Mac- tai Linux-tietokonetta sekunneissa miltä tahansa tietokoneelta tai mobiililaitteelta tai tarjota tilapäistä teknistä tukea mobiililaitteiden käyttäjille. Siinä on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen ja nopea näytönjako, pilvipohjainen tai paikallinen lisenssi. Monipuolisten mukautusvaihtoehtojen avulla voit uudelleenbrändätä ohjelmiston oman yritysidentiteettisi mukaiseksi ja käyttää edistyneitä suojaustoimia. Lue lisää tuotteesta ISL Light

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
(Pelillistetty palvelupiste + resurssien hallinta) – ongelmat = Freshservice. Lisäksi palvelupiste on myös ITIL-valmis!
Freshservice on online-IT-palvelupiste, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja tietojen hallinta ovat muita ominaisuuksia, joiden ansiosta Freshservice vastaa täydellisesti organisaatiosi IT-hallintotarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM:n käyttötukiohjelmistoratkaisut tarjoavat ominaisuuksia, joita tarvitset asiakastyytyväisyyden lisäämiseen ja liiketoimintasi kasvattamiseen. Se on täydellinen ratkaisu pienyrityksille, mutta se on myös riittävän skaalautuva suurten yritysten käyttöön. Voit myös hyödyntää Agilen käyttötukiohjelmistoa IT-tuessa, kiinteistönhallinnassa tai jopa koulutustarkoituksiin. Mahdollisuuksia on loputtomasti. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
The most advanced AI-Powered Help Desk in the market, with generative AI implemented into every element of service management
"SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Front on tehokas asiakasviestintäkeskus, joka yhdistää palvelupyyntöohjelmistojen automatisoinnin sähköpostin henkilökohtaiseen tyyliin.
Kyllä – voit laajentaa toimintaasi inhimillisyyttä menettämättä. Front on asiakasviestintäkeskus, joka tuo jokaisen kanavan yhteen alustaan ja yhdistää palvelupyyntöohjelmistojen automatisoinnin sähköpostin henkilökohtaiseen tyyliin. Työnkulun automaatiot ja tehokkaat integroinnit auttavat tiimejä laatimaan parhaat vastaukset nopeammin. Analytiikka auttaa johtajia seuraamaan tiimin ja asiakkaiden tietoja paremmin kuin koskaan. 5–5 000 henkilön suuruiset asiakaspalvelutiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä nopeudesta tai tehokkuudesta tinkimättä. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Genesys Cloud CX -alusta on kaikenkattava käyttötukiratkaisu, joka auttaa sinua vastaanottamaan ja käsittelemään palvelupyynnöt ja vastaamaan niihin saumattomasti.
Genesys Cloud CX -alusta on kaikenkattava pilvipohjainen käyttötukiratkaisu, joka auttaa sinua vastaanottamaan ja käsittelemään palvelupyynnöt ja vastaamaan niihin saumattomasti. Anna työntekijöillesi helppokäyttöinen käyttöliittymä, joka pystyy käsittelemään kaikkea vuorovaikutusta, kuten ääniviestejä, chattiä, sähköpostia, tekstiviestejä ja paljon muuta. Integroi saumattomasti CRM-järjestelmiin tehokasta reititystä ja automaattista kirjausta varten. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakaspalveluun kohdistuvat odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Yksi sovellus kaikkien asiakaspalvelukanavien hallintaan: reaaliaikainen chat-keskustelu, sähköposti, sosiaalinen media Gorgias on käyttötukipalvelu, joka on suunniteltu Shopifylle.
Ainoa tukipalvelu, joka on suunniteltu varta vasten Shopifylle (integroituu täysin myös Magenton ja BigCommercen kanssa). Keskitä asiakastukesi yhdistämällä kaikki kanavat yhteen paikkaan – sähköposti, live chat, puhelin, Facebook, Instagram jne. – ja paranna tuen vastausaikoja 43 % verran. Kaikki yhdessä: Muokkaa/palauta tilauksia, käytä kanta-asiakaspisteitä, hallinnoi tilauksia ja paljon muuta. Lisää malleja, automaatiota, sääntöjä ja makroja. Hanki esittely tai asenna ilmainen kokeiluversio muutamassa minuutissa. Katso itse, miksi Gorgias on saanut Shopifyssa loistavia arvioita. Lue lisää tuotteesta Gorgias

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Lime CRM on käyttäjäystävällinen CRM +10 käyttäjälle, joka on mukautettu markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi tarpeisiin helpottamaan työpäivääsi.
Lime CRM on visuaalinen ja käyttäjäystävällinen CRM vähintään 10 käyttäjälle, joka helpottaa markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi työpäivää. Lime CRM:ssä asiakkaat, sopimukset, myyntiputki ja kampanjat ovat yhdessä paikassa, ja sen avulla voit paitsi hallita ja seurata myös hyödyntää kaikkia asiakastietojasi. Älykkäillä lisäosilla ja integraatioilla muihin IT-järjestelmiisi vältyt päällekkäiseltä työltä ja voit sen sijaan keskittyä olennaiseen: poikkeuksellisen asiakaskokemuksen tarjoamiseen. Olemme paikallinen toimija ja vuosikymmenien kokemuksella olemme monen toimialan asiakashallintaprosessien luotettava asiantuntija. Lue lisää tuotteesta Lime CRM

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Havaitse ja luokittele asiakkaiden ongelmat Sprinklrin käyttötukiratkaisulla yrityksille, jonka voimanlähteenä toimii alan kehittyneimpiin kuuluva tekoälymoottori.
Sprinklr on ainoa yritystason käyttötukiratkaisu, johon luottaa 90 % maailman 100 parhaasta brändistä. Sprinklrin voimanlähteenä toimii alan kehittyneimpiin kuuluva tekoälymoottori. Se auttaa tuotemerkkejä havaitsemaan ja luokittelemaan asiakkaiden ongelmat yli 35 nykyaikaisella kanavalla yhdeltä yhdisteltyltä alustalta käsin. Tämä takaa nopeammat vasteajat ja saumattoman, tekoälyä tukevan vuorovaikutuksen asiakkaiden, automaattisten bottien ja edustajien välillä. Unohda yksittäisten ratkaisujen aiheuttama päävaiva. Sprinklr on maailman ensimmäinen ja ainoa yhdistetty CXM-alusta. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Yksi parhaista käyttötukiohjelmistoista, jonka avulla voit hoivata asiakassuhteitasi koko niiden elinkaaren ajan yhtä edullista alustaa käyttäen.
Tehosta ja automatisoi asiakastuki yhtä edullista alustaa käyttäen. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin huippuluokan live chat -palvelulla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, keskustelujen reitityksellä ja monilla muilla toiminnoilla. Hyödynnä nyt seitsemän päivän ilmainen kokeilumme Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Call Center Studio antaa sinulle mahdollisuuden palvella asiakkaitasi missä tahansa.
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Tehokkaan yrityksen pyörittäminen on nyt entistäkin tärkeämpää. Call Center Studio tarjoaa pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston, jonka avulla voit palvella asiakkaitasi missä tahansa. Intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta voit asentaa sen helposti ja kouluttaa edustajia muutamassa minuutissa. Kuuntele nauhoituksia ja paranna asiakkaidesi kokemusta tekoälytyökaluilla. Tehokkaan raportoinnin ja erittäin vastaanottavaisen asiakaspalvelun ansiosta saat ympärivuorokautista tukea asialleen omistautuneelta tiimiltä. Lue lisää tuotteesta Call Center Studio

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Upea käyttötukiohjelmisto on saatavilla sekä SaaS-versiona että paikallisena. Se seuraa asiakkaidesi ongelmia ja integroituu täysin sähköpostiisi.
Jitbit Helpdesk on loistava käyttötukisovellus, jonka käyttöliittymä on selkeä ja joka on helppo asentaa. Siitä löytyvät kaikki tärkeimmät ominaisuudet: automaatiomoottori, liitetiedostot, integroidut sovellukset (JIRA, Slack, Dropbox, GitHub jne.), sähköpostin integrointi, tietokantamoduuli jne. Jitbit Helpdesk on saatavilla sekä SaaS-versiona että paikalliselle palvelimelle asennettuna työkaluna. Lue lisää tuotteesta Jitbit Helpdesk

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
Käyttötukiohjelmisto, jolla kommunikoit tehokkaasti asiakkaiden kanssa eri viestintäkanavien kautta yhdestä paikasta.
Trengo on käyttötukiohjelmisto, joka lisää tiimin tuottavuutta ja tehokasta asiakasviestintää yhdistämällä kaikki viestintäkanavat yhteiseen saapuneet-kansioon. Vastaanota viestejä sähköpostista, Facebook Messengeristä, WhatsAppista, SMS-viesteistä, ääniviesteistä, live chateista ja monesta muusta yhteen keskitettyyn paikkaan. Lue lisää tuotteesta Trengo

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan IT-liiketoimintaasi menestymään.
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan yritystäsi tarjoamaan nopeaa ja turvallista IT-tukea lähes mihin tahansa alustaan budjettia rasittamatta. Take Control muodostaa yhteyden muutamassa sekunnissa, tarjoaa syvät diagnostiikkatyökalut, jotta voit tehdä vianmäärityksen nopeasti, yksinkertaisen loppukäyttäjäkokemuksen, jonka voit räätälöidä, sekä kaikki kalliimpien ratkaisujen lisäarvo-ominaisuudet edulliseen hintaan. Kokeile Take Controlia 14 päivän ajan ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta Take Control

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Automatisoitu reititys
  • Yhteistyövälineet
  • Itsepalveluportaali
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Raportointi/analytiikka