410 tulosta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud
Service Cloud on kaikenkokoisille yrityksille tarkoitettu asiakaspalvelualusta, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa yhteyskeskuksessa ja kentällä. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia. Lue lisää tuotteesta Freshdesk
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
(Pelillistetty palvelupiste + resurssien hallinta) – ongelmat = Freshservice. Lisäksi palvelupiste on myös ITIL-valmis! Lue lisää tuotteesta Freshservice
Freshservice on online-IT-palvelupiste, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja tietojen hallinta ovat muita ominaisuuksia, joiden ansiosta Freshservice vastaa täydellisesti organisaatiosi IT-hallintotarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Front on tehokas asiakasviestintäkeskus, joka yhdistää palvelupyyntöohjelmistojen automatisoinnin sähköpostin henkilökohtaiseen tyyliin. Lue lisää tuotteesta Front
Kyllä – voit laajentaa toimintaasi inhimillisyyttä menettämättä. Front on asiakasviestintäkeskus, joka tuo jokaisen kanavan yhteen alustaan ja yhdistää palvelupyyntöohjelmistojen automatisoinnin sähköpostin henkilökohtaiseen tyyliin. Työnkulun automaatiot ja tehokkaat integroinnit auttavat tiimejä laatimaan parhaat vastaukset nopeammin. Analytiikka auttaa johtajia seuraamaan tiimin ja asiakkaiden tietoja paremmin kuin koskaan. 5–5 000 henkilön suuruiset asiakaspalvelutiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä nopeudesta tai tehokkuudesta tinkimättä. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto, jonka avulla voit räätälöidä asiakasvuorovaikutustasi. Se yhdistää kaikki viestintäkanavasi, kuten sähköpostin, suoran chatin, puhelut ja sosiaalisen median, jaettuun yrityksen saapuneet-kansioon ja tarjoaa kaikenkattavan käyttötukiratkaisun. Liity BMW:n, Yamahan ja Huawein kaltaisten yritysten joukkoon ja tarjoa maailmanluokan asiakaspalvelua. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Havaitse ja luokittele asiakkaiden ongelmat Sprinklrin käyttötukiratkaisulla yrityksille, jonka voimanlähteenä toimii alan kehittyneimpiin kuuluva tekoälymoottori. Lue lisää tuotteesta Sprinklr
Sprinklr on ainoa yritystason käyttötukiratkaisu, johon luottaa 90 % maailman 100 parhaasta brändistä. Sprinklrin voimanlähteenä toimii alan kehittyneimpiin kuuluva tekoälymoottori. Se auttaa tuotemerkkejä havaitsemaan ja luokittelemaan asiakkaiden ongelmat yli 35 nykyaikaisella kanavalla yhdeltä yhdisteltyltä alustalta käsin. Tämä takaa nopeammat vasteajat ja saumattoman, tekoälyä tukevan vuorovaikutuksen asiakkaiden, automaattisten bottien ja edustajien välillä. Unohda yksittäisten ratkaisujen aiheuttama päävaiva. Sprinklr on maailman ensimmäinen ja ainoa yhdistetty CXM-alusta. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta TOPdesk
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid
"SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
HubSpot-käyttötukiohjelmisto helpottaa asiakkaiden hallinnointia ja yhteydenpitoa asiakkaisiin. Ohjelmisto sisältää jaetun sähköpostilaatikon tiimien yhdistämiseen; tietokannan, joka tarjoaa apua asiakkaille; asiakaspalautteen, kyselyt ja näkemykset, joiden avulla seuraat asiakkaiden tyytyväisyyttä sekä raportoinnin ja automaation kaikissa välineissä – nämä ominaisuudet tukevat skaalaamista ja uusien oivallusten hyödyntämistä. Yhdistä Service Hub sekä Sales and Marketing Hub tukeaksesi koko asiakaspolkua HubSpotissa. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Käyttötukiohjelmisto, jolla kommunikoit tehokkaasti asiakkaiden kanssa eri viestintäkanavien kautta yhdestä paikasta. Lue lisää tuotteesta Trengo
Trengo on käyttötukiohjelmisto, joka lisää tiimin tuottavuutta ja tehokasta asiakasviestintää yhdistämällä kaikki viestintäkanavat yhteiseen saapuneet-kansioon. Vastaanota viestejä sähköpostista, Facebook Messengeristä, WhatsAppista, SMS-viesteistä, ääniviesteistä, live chateista ja monesta muusta yhteen keskitettyyn paikkaan. Lue lisää tuotteesta Trengo

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Hallinnoi asiakkaiden tukipyyntöjä ja projekteja yhdellä sovelluksella. Lue lisää tuotteesta OneDesk
OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Ei ole tarvetta ostaa, integroida ja vaihtaa sovellusten välillä. Työryhmäsi voi tukea asiakkaitasi ja työskennellä projektien parissa yhdessä paikassa. OneDesk on suunnattu PK-yrityksille ja suuryritysten osastoille, ja sitä käyttävät usein projektipäälliköt, asiakaspalvelu, IT-osasto, asiantuntijapalvelut ja muut. Tämä helppokäyttöinen, monipuolinen ja hyvin konfiguroitavissa oleva ohjelmisto voi hallita sekä palvelupyyntöjen että tehtävien työnkulkuja. Lue lisää tuotteesta OneDesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Bitrix24 – suosittu ilmainen käyttötuki- ja yhteyskeskusohjelmisto, johon kuulu CRM. Sitä käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä pilvipalveluna ja paikan päällä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on suosittu ilmainen käyttötuki- ja yhteyskeskusohjelmisto, johon kuulu CRM. Sitä käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä pilvipalveluna ja paikan päällä (avoimen lähdekoodin ratkaisuna). Ilmainen monikanavainen yhteyskeskuksemme mahdollistaa viestinnän asiakkaiden kanssa sähköpostitse, puhelimitse, suorassa chatissä, sosiaalisissa verkostoissa ja mobiiliviesteillä. Täysin ilmainen enintään 12 asiakastukihenkilölle. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Ninja ticketing is a flexible and easy-to-use IT helpdesk solution with robust automations that make technicians more efficient. Lue lisää tuotteesta NinjaOne
NinjaOne simplifies IT operations, enabling overburdened IT teams to efficiently manage their entire IT portfolio and support end users from anywhere. Ninja ticketing is a flexible and easy-to-use IT helpdesk solution with robust out-of-box automations that ensure your technicians spend more time fixing issues than managing tickets. By combining ticketing with endpoint management, backup, and documentation, NinjaOne unifies your support workflow and makes your helpdesk more efficient. Lue lisää tuotteesta NinjaOne

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Yksi sovellus kaikkien asiakaspalvelukanavien hallintaan: reaaliaikainen chat-keskustelu, sähköposti, sosiaalinen media Gorgias on käyttötukipalvelu, joka on suunniteltu Shopifylle. Lue lisää tuotteesta Gorgias
Ainoa tukipalvelu, joka on suunniteltu varta vasten Shopifylle (integroituu täysin myös Magenton ja BigCommercen kanssa). Keskitä asiakastukesi yhdistämällä kaikki kanavat yhteen paikkaan – sähköposti, live chat, puhelin, Facebook, Instagram jne. – ja paranna tuen vastausaikoja 43 % verran. Kaikki yhdessä: Muokkaa/palauta tilauksia, käytä kanta-asiakaspisteitä, hallinnoi tilauksia ja paljon muuta. Lisää malleja, automaatiota, sääntöjä ja makroja. Hanki esittely tai asenna ilmainen kokeiluversio muutamassa minuutissa. Katso itse, miksi Gorgias on saanut Shopifyssa loistavia arvioita. Lue lisää tuotteesta Gorgias

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Team inbox and chat tool that empowers teams to truly collaborate around different channels of communication, internal and external. Lue lisää tuotteesta Missive
Team inbox and chat tool that empowers teams to truly collaborate around email, SMS, WhatsApp, Twitter, and other channels of communications. We redesigned the inbox with a business-first collaborative experience in mind. With Missive, teams focus on growing their business. Lue lisää tuotteesta Missive

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan IT-liiketoimintaasi menestymään. Lue lisää tuotteesta Take Control
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan yritystäsi tarjoamaan nopeaa ja turvallista IT-tukea lähes mihin tahansa alustaan budjettia rasittamatta. Take Control muodostaa yhteyden muutamassa sekunnissa, tarjoaa syvät diagnostiikkatyökalut, jotta voit tehdä vianmäärityksen nopeasti, yksinkertaisen loppukäyttäjäkokemuksen, jonka voit räätälöidä, sekä kaikki kalliimpien ratkaisujen lisäarvo-ominaisuudet edulliseen hintaan. Kokeile Take Controlia 14 päivän ajan ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta Take Control

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Käynnistä reaaliaikainen keskustelu verkkosivustollasi vain viidessä minuutissa. Keskustele verkkosivustosi kävijöiden kanssa tietokoneestasi, tabletistasi tai matkapuhelimestasi käsin. Lisää myyntiä. Lue lisää tuotteesta HelpOnClick
HelpOnClick-tiimi tekee parhaansa luodakseen ohjelmiston, joka auttaa kauppiaita keskustelemaan helposti verkkosivustonsa kävijöiden kanssa. Yksinkertaisen ja intuitiivisen live-keskustelun ja käyttötuen avulla asiakkaat voivat keskittyä pääkohtiin – myynnin lisäämiseen ja asiakaspalvelun parantamiseen. HelpOnClick Live Chat -ohjelmisto sisältää seuraavat pääominaisuudet: reaaliaikainen liikenteen seuranta Virtuaalinen chat-edustaja Mukautettavat kuvakkeet ja tekstit Integrointi Facebookiin Integrointi tärkeimpien CRM-, sisällönhallinta- ja käyttötukijärjestelmien kanssa Lue lisää tuotteesta HelpOnClick

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Tuhannet yritykset aina alkuvaiheessa olevista startupeista monikansallisiin firmoihin valitsevat ProProfs Help Deskin asiakkaiden ongelmien ratkaisuun. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk on suosittu online-käyttötukiohjelmisto, jota ylläpidetään laadukkaalla IBM:n pilvialustalla. Jaetun postilaatikon avulla voit helposti seurata, priorisoida, määrittää ja ratkaista kaikki palvelupyynnöt käden käänteessä. Jätä toistuvat tehtävät menneisyyteen hyödyntämällä automaattista työnkulkua, jossa palvelupyynnöt osoitetaan automaattisesti asianmukaisille edustajille ja saat automaattisia hälytyksiä ja ilmoituksia. Integroinneilla, kuten tietämyskannalla ja live chatilla, voit vähentää palvelupyyntöjen määrää ja olla yhteydessä asiakkaisiin. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Alcea HelpDesk on kokonaisvaltainen seurantajärjestelmä, joka sisältää ongelmien seurannan, tietämyskannan sekä sopimusten ja mahdollisuuksien seurannan Lue lisää tuotteesta Alcea Helpdesk
Alcea HelpDesk on osa täydellistä seurantajärjestelmää, joka antaa yrityksille etumatkaa kilpailuissa. Se ei ole ainoastaan käyttötukityökalu, vaan kaiken kattava seuranta-alusta, jonka avulla organisaatiosi voi tarjota nopeampia vasteaikoja, lisätä tuottavuutta ja varmistaa ilmoitettujen ongelmien käsittely. Tehokkaiden työnkulkusääntöjensä avulla Alcea HelpDesk ilmoittaa tapahtumista, jotka eivät täytä suorituskyvyn standardeja, ja varmistaa, että asia välitetään korkeammalle taholle hätäilmoitusten avulla. Lue lisää tuotteesta Alcea Helpdesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
RegitWise Help Desk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, jota voidaan käyttää ITIL-työkaluna. Lue lisää tuotteesta RegitWise Help Desk
RegitWise Help Desk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, jota voidaan käyttää ITIL-työkaluna. Asennetaan paikan päällä tai SaaS-järjestelmään. RegitWise-myymälämoduulin avulla työntekijät voivat helposti tilata tuotteita ja heidän esimiehensä voi hyväksyä tilauksen. Testaa RegitWise Helpdesk ilmaiseksi osoitteessa Lue lisää tuotteesta RegitWise Help Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Zendesk offers the industry leading customer service solution.
Zendesk offers the industry leading customer service solution. On average, it increases customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Lue lisää tuotteesta Zendesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency. Lue lisää tuotteesta Remote Support

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Provide exemplary customer service with Zoho Desk's multichannel, multi-department capabilities and powerful AI assistant, automations.
Zoho Desk is the award-winning, context-aware help desk software along with multichannel capabilities. Zoho Desk packs advanced multi-stakeholder process management, embeddable self-service, a powerful AI assistant and brings together all the tools and context your teams need to deliver great customer service. Zoho brings decades of experience in building, deploying, maintaining, and supporting on-premise and cloud software. Our free plan gives you 3 users free to head start your operations Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Premium Live Chat and Help Desk Software used by 30,000 businesses. Try LiveChat and turn your team into customer service rockstars!
Premium Live Chat and Help Desk Software for business. LiveChat turns support teams into customer service rockstars. Customers love answers to their questions coming within seconds. Win hearts of customers with amazing customer service using LiveChat - join over 30,000 companies from over 150 countries and try LiveChat now! Lue lisää tuotteesta LiveChat

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. Lue lisää tuotteesta TeamSupport

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lue lisää tuotteesta Apptivo

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
SolarWinds Service Desk is an easy to use and affordable help desk solution that streamlines ticket resolution with automation and AI.
SolarWinds® Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. Lue lisää tuotteesta SolarWinds Service Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
With NICE CXone, you get a help desk that grows with you and never goes out of date. You'll always be on the most recent version of our software updates are free as are the continuously-flowing new service features. Give your customers a world-class support experience each and every time. Lue lisää tuotteesta NICE CXone

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lue lisää tuotteesta Spiceworks

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
ISL Light -etätukiohjelmiston avulla voit ohjata etätietokonetta tai -mobiililaitetta. Se on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen, nopea ja mukautettava.
ISL Light on verkkopohjainen etätyöpöytäratkaisu, jonka avulla voit käyttää ja hallita mitä tahansa Windows-, Mac- tai Linux-tietokonetta sekunneissa miltä tahansa tietokoneelta tai mobiililaitteelta tai tarjota tilapäistä teknistä tukea mobiililaitteiden käyttäjille. Siinä on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen ja nopea näytönjako, pilvipohjainen tai paikallinen lisenssi. Monipuolisten mukautusvaihtoehtojen avulla voit uudelleenbrändätä ohjelmiston oman yritysidentiteettisi mukaiseksi ja käyttää edistyneitä suojaustoimia. Lue lisää tuotteesta ISL Light

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM:n käyttötukiohjelmistoratkaisut tarjoavat ominaisuuksia, joita tarvitset asiakastyytyväisyyden lisäämiseen ja liiketoimintasi kasvattamiseen. Se on täydellinen ratkaisu pienyrityksille, mutta se on myös riittävän skaalautuva suurten yritysten käyttöön. Voit myös hyödyntää Agilen käyttötukiohjelmistoa IT-tuessa, kiinteistönhallinnassa tai jopa koulutustarkoituksiin. Mahdollisuuksia on loputtomasti. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Atera is the ultimate all-in-one help desk solution for MSPs and IT pros. Includes everything you need in one place. Try for Free now!
Atera is an all-in-one, cloud based, IT service & support solution that provides a powerful and integrated help desk solution built for MSPs and IT professionals. Atera includes everything you need in one place: Full remote monitoring and management (RMM), remote access, help desk, ticketing, chat, network discovery, PSA, reports, billing and so much more. Start your free trial today! Lue lisää tuotteesta Atera

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Lue lisää tuotteesta Supremo Remote Desktop

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
ConnectWise Manage Help Desk: Powerful ticketing system with centralized communication & integrates with tools you currently use.
Streamline your client service processes with ConnectWise Manages powerful help desk platform. ConnectWise Manage leverages our proprietary and market-leading ticketing system, which allows technology solution providers to provide best-in-class support to their customers. ConnectWise Manage's help desk platform and ticketing system enables your team to receive, process, and respond to service requests quickly and efficiently. Lue lisää tuotteesta ConnectWise Manage

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout's clutter-free features keep teams of any size on the same page. With best in-class-reporting, integrated knowledge base, robust API and tons of integrations, and free iPhone app to support customers on the go, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers. Lue lisää tuotteesta Help Scout

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster!
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform for your Support, Marketing & Sales. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster with HelpCrunch. Features: - Live Chat - Auto Messages - Email Marketing - Help Desk - Knowledge Base - Popups - Mobile apps - Chat Bot (coming soon) Try HelpCrunch for free for 14 days. Lue lisää tuotteesta HelpCrunch

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Get your help desk software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
New in 2021: Offering ADFS or Azure AD with our Active Directory module! Does your help desk need some help? With your choice of cloud or on-premise software, Issuetrak is as simple as you need, or as customizable as you want. Unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, report with dashboards, manage assets, and more! Lue lisää tuotteesta Issuetrak

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lue lisää tuotteesta Vivantio

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management, Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Lue lisää tuotteesta ManageEngine ServiceDesk Plus

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Lue lisää tuotteesta Kayako

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Remote support software you can count on. GoToAssist will be there for you, so you can be there for your customers.
GoToAssist is back and better than ever. Keep customers and remote employees on the move with a remote support experience thats better for both agents and end users alike. With GoToAssist, its easier to resolve issues fast without frustration, to get customers and employees back to doing what matters. Features include both browser and desktop app, file transfer, remote diagnostics, multi-monitor navigation, multi-session support, and integrations with apps like Slack. Lue lisää tuotteesta GoToAssist

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Lue lisää tuotteesta Rescue

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Teamwork creates business management applications for teams of all sizes & industries, so you can be more efficient, organized & happy.
Teamwork Desk is a ticketing system designed to easily manage customer queries, saving you time and money. The help desk software helps your team efficiently manage your client requests in one central location - ensuring you deliver an exceptional customer experience. Lue lisää tuotteesta Teamwork Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Single source of truth for your contacts with live chat, help desk, knowledge base, email marketing automation, and more.
Gist is a suite of tools businesses use to market, sell and communicate with their customers. We're on a mission to help marketing, sales and support teams create great customer experiences in every interaction across the customer lifecycle, at scale. Today, over 20,000 businesses are using Gist and we're just getting started. Join us on this journey and help us transform the way people run businesses. Lue lisää tuotteesta Gist

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Genesys Cloud CX -alusta on kaikenkattava käyttötukiratkaisu, joka auttaa sinua vastaanottamaan ja käsittelemään palvelupyynnöt ja vastaamaan niihin saumattomasti.
Genesys Cloud CX -alusta on kaikenkattava pilvipohjainen käyttötukiratkaisu, joka auttaa sinua vastaanottamaan ja käsittelemään palvelupyynnöt ja vastaamaan niihin saumattomasti. Anna työntekijöillesi helppokäyttöinen käyttöliittymä, joka pystyy käsittelemään kaikkea vuorovaikutusta, kuten ääniviestejä, chattiä, sähköpostia, tekstiviestejä ja paljon muuta. Integroi saumattomasti CRM-järjestelmiin tehokasta reititystä ja automaattista kirjausta varten. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakaspalveluun kohdistuvat odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
SMS texting and live chat for help centers has never been easier than with Avochato's solutions.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for help and contact centers, and teams. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your customers, two-way. Segment, import, and broadcast to your customers to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration. Lue lisää tuotteesta Avochato

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Lue lisää tuotteesta Yonyx

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Reaaliaikainen chat
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Tietoteknisten resurssien hallinta