435 tulosta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia. Lue lisää tuotteesta Freshdesk
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid
"SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammast a palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
(Pelillistetty palvelupiste + resurssien hallinta) – ongelmat = Freshservice. Lisäksi palvelupiste on myös ITIL-valmis! Lue lisää tuotteesta Freshservice
Freshservice on online-IT-palvelupiste, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja tietojen hallinta ovat muita ominaisuuksia, joiden ansiosta Freshservice vastaa täydellisesti organisaatiosi IT-hallintotarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Ninja ticketing is a flexible and easy-to-use IT helpdesk solution with robust automations that make technicians more efficient. Lue lisää tuotteesta NinjaOne
NinjaOne simplifies IT operations, enabling overburdened IT teams to efficiently manage their entire IT portfolio and support end users from anywhere. Ninja ticketing is a flexible and easy-to-use IT helpdesk solution with robust out-of-box automations that ensure your technicians spend more time fixing issues than managing tickets. By combining ticketing with endpoint management, backup, and documentation, NinjaOne unifies your support workflow and makes your helpdesk more efficient. Lue lisää tuotteesta NinjaOne

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta TOPdesk
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto, jonka avulla voit räätälöidä asiakasvuorovaikutustasi. Se yhdistää kaikki viestintäkanavasi, kuten sähköpostin, suoran chatin, puhelut ja sosiaalisen median, jaettuun yrityksen saapuneet-kansioon ja tarjoaa kaikenkattavan käyttötukiratkaisun. Liity BMW:n, Yamahan ja Huawein kaltaisten yritysten joukkoon ja tarjoa maailmanluokan asiakaspalvelua. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
HubSpot-käyttötukiohjelmisto helpottaa asiakkaiden hallinnointia ja yhteydenpitoa asiakkaisiin. Ohjelmisto sisältää jaetun sähköpostilaatikon tiimien yhdistämiseen; tietokannan, joka tarjoaa apua asiakkaille; asiakaspalautteen, kyselyt ja näkemykset, joiden avulla seuraat asiakkaiden tyytyväisyyttä sekä raportoinnin ja automaation kaikissa välineissä – nämä ominaisuudet tukevat skaalaamista ja uusien oivallusten hyödyntämistä. Yhdistä Service Hub sekä Sales and Marketing Hub tukeaksesi koko asiakaspolkua HubSpotissa. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Käyttötukiohjelmisto, jolla kommunikoit tehokkaasti asiakkaiden kanssa eri viestintäkanavien kautta yhdestä paikasta. Lue lisää tuotteesta Trengo
Trengo on käyttötukiohjelmisto, joka lisää tiimin tuottavuutta ja tehokasta asiakasviestintää yhdistämällä kaikki viestintäkanavat yhteiseen saapuneet-kansioon. Vastaanota viestejä sähköpostista, Facebook Messengeristä, WhatsAppista, SMS-viesteistä, ääniviesteistä, live chateista ja monesta muusta yhteen keskitettyyn paikkaan. Lue lisää tuotteesta Trengo

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Hallinnoi asiakkaiden tukipyyntöjä ja projekteja yhdellä sovelluksella. Lue lisää tuotteesta OneDesk
OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Ei ole tarvetta ostaa, integroida ja vaihtaa sovellusten välillä. Työryhmäsi voi tukea asiakkaitasi ja työskennellä projektien parissa yhdessä paikassa. OneDesk on suunnattu PK-yrityksille ja suuryritysten osastoille, ja sitä käyttävät usein projektipäälliköt, asiakaspalvelu, IT-osasto, asiantuntijapalvelut ja muut. Tämä helppokäyttöinen, monipuolinen ja hyvin konfiguroitavissa oleva ohjelmisto voi hallita sekä palvelupyyntöjen että tehtävien työnkulkuja. Lue lisää tuotteesta OneDesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Bitrix24 – suosittu ilmainen käyttötuki- ja yhteyskeskusohjelmisto, johon kuulu CRM. Sitä käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä pilvipalveluna ja paikan päällä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on suosittu ilmainen käyttötuki- ja yhteyskeskusohjelmisto, johon kuulu CRM. Sitä käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä pilvipalveluna ja paikan päällä (avoimen lähdekoodin ratkaisuna). Ilmainen monikanavainen yhteyskeskuksemme mahdollistaa viestinnän asiakkaiden kanssa sähköpostitse, puhelimitse, suorassa chatissä, sosiaalisissa verkostoissa ja mobiiliviesteillä. Täysin ilmainen enintään 12 asiakastukihenkilölle. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset. Lue lisää tuotteesta Agile CRM
Agile CRM:n käyttötukiohjelmistoratkaisut tarjoavat ominaisuuksia, joita tarvitset asiakastyytyväisyyden lisäämiseen ja liiketoimintasi kasvattamiseen. Se on täydellinen ratkaisu pienyrityksille, mutta se on myös riittävän skaalautuva suurten yritysten käyttöön. Voit myös hyödyntää Agilen käyttötukiohjelmistoa IT-tuessa, kiinteistönhallinnassa tai jopa koulutustarkoituksiin. Mahdollisuuksia on loputtomasti. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Tidio is a help desk platform that enables you to provide superb customer support and generate sales with live chat & chatbots. Lue lisää tuotteesta Tidio
Tidio is a powerful, all-in-one help desk platform that levels up your customer support and helps to generate more sales. An easily accessible live chat widget makes your business available 24/7, while AI-powered chatbots engage your customers in real-time, so you can sell more. Additionally, you can connect Messenger, Instagram, live chat, and email to Tidio multichannel and answer all messages from one place, also on mobile. Easily integrates with all websites and platforms. Lue lisää tuotteesta Tidio

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Front on tehokas asiakasviestintäkeskus, joka yhdistää palvelupyyntöohjelmistojen automatisoinnin sähköpostin henkilökohtaiseen tyyliin. Lue lisää tuotteesta Front
Kyllä – voit laajentaa toimintaasi inhimillisyyttä menettämättä. Front on asiakasviestintäkeskus, joka tuo jokaisen kanavan yhteen alustaan ja yhdistää palvelupyyntöohjelmistojen automatisoinnin sähköpostin henkilökohtaiseen tyyliin. Työnkulun automaatiot ja tehokkaat integroinnit auttavat tiimejä laatimaan parhaat vastaukset nopeammin. Analytiikka auttaa johtajia seuraamaan tiimin ja asiakkaiden tietoja paremmin kuin koskaan. 5–5 000 henkilön suuruiset asiakaspalvelutiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä nopeudesta tai tehokkuudesta tinkimättä. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Yksi sovellus kaikkien asiakaspalvelukanavien hallintaan: reaaliaikainen chat-keskustelu, sähköposti, sosiaalinen media Gorgias on käyttötukipalvelu, joka on suunniteltu Shopifylle. Lue lisää tuotteesta Gorgias
Ainoa tukipalvelu, joka on suunniteltu varta vasten Shopifylle (integroituu täysin myös Magenton ja BigCommercen kanssa). Keskitä asiakastukesi yhdistämällä kaikki kanavat yhteen paikkaan – sähköposti , live chat, puhelin, Facebook, Instagram jne. – ja paranna tuen vastausaikoja 43 % verran. Kaikki yhdessä: Muokkaa/palauta tilauksia, käytä kanta-asiakaspisteitä, hallinnoi tilauksia ja paljon muuta. Lisää malleja, automaatiota, sääntöjä ja makroja. Hanki esittely tai asenna ilmainen kokeiluversio muutamassa minuutissa. Katso itse, miksi Gorgias on saanut Shopifyssa loistavia arvioita. Lue lisää tuotteesta Gorgias

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Yksi parhaista käyttötukiohjelmistoista, jonka avulla voit hoivata asiakassuhteitasi koko niiden elinkaaren ajan yhtä edullista alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta Froged
Tehosta ja automatisoi asiakastuki yhtä edullista alustaa käyttäen. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin huippuluokan live chat -palvelulla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, keskustelujen reitityksellä ja monilla muilla toiminnoilla. Hyödynnä nyt seitsemän päivän ilmainen kokeilumme Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Käynnistä reaaliaikainen keskustelu verkkosivustollasi vain viidessä minuutissa. Keskustele verkkosivustosi kävijöiden kanssa tietokoneestasi, tabletistasi tai matkapuhelimestasi käsin. Lisää myyntiä. Lue lisää tuotteesta HelpOnClick
HelpOnClick-tiimi tekee parhaansa luodakseen ohjelmiston, joka auttaa kauppiaita keskustelemaan helposti verkkosivustonsa kävijöiden kanssa. Yksinkertaisen ja intuitiivisen live-keskustelun ja käyttötuen avulla asiakkaat voivat keskittyä pääkohtiin – myynnin lisäämiseen ja asiakaspalvelun parantamiseen. HelpOnClick Live Chat -ohjelmisto sisältää seuraavat pääominaisuudet: reaaliaikainen liikenteen seuranta Virtuaalinen chat-edustaja Mukautettavat kuvakkeet ja tekstit Integrointi Facebookiin Integrointi tärkeimpien CRM-, sisällönhallinta- ja käyttötukijärjestelmien kanssa Lue lisää tuotteesta HelpOnClick

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Extremely flexible service desk and asset management platform with a user-friendly way to chat with potential customers. ON PREMISE. Lue lisää tuotteesta Mint Service Desk
Mint Service Desk is a powerful SELF-HOSTED platform that contains the functionality of the service desk and asset management all in one. AVAILABLE ON-PREMISES. Key features: - flexible asset management structure - ticketing system integrated with asset management - email integration - custom ticket types - dynamic fields - document templates and many more. Mint Service Desk is certified by SERVIEW. KEY DIFFERENCE COMPARED TO COMPETITORS - ADDITIONAL CUSTOMIZATIONS. Lue lisää tuotteesta Mint Service Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Tuhannet yritykset aina alkuvaiheessa olevista startupeista monikansallisiin firmoihin valitsevat ProProfs Help Deskin asiakkaiden ongelmien ratkaisuun. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk on suosittu online-käyttötukiohjelmisto, jota ylläpidetään laadukkaalla IBM:n pilvialustalla. Jaetun postilaatikon avulla voit helposti seurata, priorisoida, määrittää ja ratkaista kaikki palvelupyynnöt käden käänteessä. Jätä toistuvat tehtävät menneisyyteen hyödyntämällä automaattista työnkulkua, jossa palvelupyynnöt osoitetaan automaattisesti asianmukaisille edustajille ja saat automaattisia hälytyksiä ja ilmoituksia. Integroinneilla, kuten tietämyskannalla ja live chatilla, voit vähentää palvelupyyntöjen määrää ja olla yhteydessä asiakkaisiin. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Alcea HelpDesk on kokonaisvaltainen seurantajärjestelmä, joka sisältää ongelmien seurannan, tietämyskannan sekä sopimusten ja mahdollisuuksien seurannan Lue lisää tuotteesta Alcea Helpdesk
Alcea HelpDesk on osa täydellistä seurantajärjestelmää, joka antaa yrityksille etumatkaa kilpailuissa. Se ei ole ainoastaan käyttötukityökalu, vaan kaiken kattava seuranta-alusta, jonka avulla organisaatiosi voi tarjota nopeampia vasteaikoja, lisätä tuottavuutta ja varmistaa ilmoitettujen ongelmien käsittely. Tehokkaiden työnkulkusääntöjensä avulla Alcea HelpDesk ilmoittaa tapahtumista, jotka eivät täytä suorituskyvyn standardeja, ja varmistaa, että asia välitetään korkeammalle taholle hätäilmoitusten avulla. Lue lisää tuotteesta Alcea Helpdesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
RegitWise Help Desk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, jota voidaan käyttää ITIL-työkaluna. Lue lisää tuotteesta RegitWise Help Desk
RegitWise Help Desk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, jota voidaan käyttää ITIL-työkaluna. Asennetaan paikan päällä tai SaaS-järjestelmään. RegitWise-myymälämoduulin avulla työntekijät voivat helposti tilata tuotteita ja heidän esimiehensä voi hyväksyä tilauksen. Testaa RegitWise Helpdesk ilmaiseksi osoitteessa Lue lisää tuotteesta RegitWise Help Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Zendesk offers the industry leading customer service solution.
Zendesk offers the industry leading customer service solution. On average, it increases customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency. Lue lisää tuotteesta Remote Support

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Provide exemplary customer service with Zoho Desk's multichannel, multi-department capabilities and powerful AI assistant, automations.
Zoho Desk is the award-winning, context-aware help desk software along with multichannel capabilities. Zoho Desk packs advanced multi-stakeholder process management, embeddable self-service, a powerful AI assistant and brings together all the tools and context your teams need to deliver great customer service. Zoho brings decades of experience in building, deploying, maintaining, and supporting on-premise and cloud software. Our free plan gives you 3 users free to head start your operations Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Premium Live Chat and Help Desk Software used by 36,000 businesses. Try LiveChat and turn your team into customer service rockstars!
Premium Live Chat and Help Desk Software for business. LiveChat turns support teams into customer service rockstars. Customers love answers to their questions coming within seconds. Win hearts of customers with amazing customer service using LiveChat - join over 30,000 companies from over 150 countries and try LiveChat now! Lue lisää tuotteesta LiveChat

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools.
Intercom enables personalized customer service at scale, increasing customer satisfaction and support team efficiency. Powered by a modern messenger, smart automation and self-service tools, along with all the features you need from a modern support solution including a next-gen omnichannel inbox, conversation routing, workload management, reporting and more. Lue lisää tuotteesta Intercom

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. Lue lisää tuotteesta TeamSupport

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lue lisää tuotteesta Apptivo

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud on kaikenkokoisille yrityksille tarkoitettu asiakaspalvelualusta, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa yhteyskeskuksessa ja kentällä. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
SolarWinds Service Desk is an easy to use and affordable help desk solution that streamlines ticket resolution with automation and AI.
SolarWinds® Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. Lue lisää tuotteesta SolarWinds Service Desk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lue lisää tuotteesta Spiceworks

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
With NICE CXone, you get a help desk that grows with you and never goes out of date. You'll always be on the most recent version of our software updates are free as are the continuously-flowing new service features. Give your customers a world-class support experience each and every time. Lue lisää tuotteesta NICE CXone

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
ISL Light -etätukiohjelmiston avulla voit ohjata etätietokonetta tai -mobiililaitetta. Se on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen, nopea ja mukautettava.
ISL Light on verkkopohjainen etätyöpöytäratkaisu, jonka avulla voit käyttää ja hallita mitä tahansa Windows-, Mac- tai Linux-tietokonetta sekunneissa miltä tahansa tietokoneelta tai mobiililaitteelta tai tarjota tilapäistä teknistä tukea mobiililaitteiden käyttäjille. Siinä on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen ja nopea näytönjako, pilvipohjainen tai paikallinen lisenssi. Monipuolisten mukautusvaihtoehtojen avulla voit uudelleenbrändätä ohjelmiston oman yritysidentiteettisi mukaiseksi ja käyttää edistyneitä suojaustoimia. Lue lisää tuotteesta ISL Light

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Lue lisää tuotteesta Supremo Remote Desktop

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Atera is the ultimate all-in-one help desk solution for MSPs and IT pros. Includes everything you need in one place. Try for Free now!
Atera is an all-in-one, cloud based, IT service & support solution that provides a powerful and integrated help desk solution built for MSPs and IT professionals. Atera includes everything you need in one place: Full remote monitoring and management (RMM), remote access, help desk, ticketing, chat, network discovery, PSA, reports, billing and so much more. Start your free trial today! Lue lisää tuotteesta Atera

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
ConnectWise Manage Help Desk: Powerful ticketing system with centralized communication & integrates with tools you currently use.
Streamline your client service processes with ConnectWise Manages powerful help desk platform. ConnectWise Manage leverages our proprietary and market-leading ticketing system, which allows technology solution providers to provide best-in-class support to their customers. ConnectWise Manage's help desk platform and ticketing system enables your team to receive, process, and respond to service requests quickly and efficiently. Lue lisää tuotteesta ConnectWise Manage

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lue lisää tuotteesta Help Scout

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster!
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform for your support, marketing & sales. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster with HelpCrunch. Features include: - Live Chat - Chatbot - Email Marketing - Help Desk - Knowledge Base - Popups - Mobile apps Try HelpCrunch for free for 14 days. Lue lisää tuotteesta HelpCrunch

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Get your help desk software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
New in 2021: Offering ADFS or Azure AD with our Active Directory module! Does your help desk need some help? With your choice of cloud or on-premise software, Issuetrak is as simple as you need, or as customizable as you want. Unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, report with dashboards, manage assets, and more! Lue lisää tuotteesta Issuetrak

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management , Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Lue lisää tuotteesta ManageEngine ServiceDesk Plus

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lue lisää tuotteesta Vivantio

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Lue lisää tuotteesta Kayako

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Reputation provides a 360-degree view of online reputation to effectively manage reviews, business listings, social, & customer surveys
Reputation has changed the way companies improve their customer experience (CX) through customer feedback. Our platform translates vast amounts of solicited and unsolicited feedback data into insights that companies use to learn from and grow - including CX, Operations, and much more. We refer to this process as Reputation Experience Management, a category we created. Lue lisää tuotteesta Reputation

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Lue lisää tuotteesta Yonyx

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Sales and marketing solution that combines CRM, marketing automation, customer journey mapping, analytics, project management, & more.
GreenRope Complete CRM and marketing automation delivers a comprehensive solution to help your entire team drive real results. With sales, marketing, customer service, and operations all built-in to the same system, you become a lean, data-driven organization with a complete 360-degree view of the customer lifecycle. Increase collaboration, drive sales, build better relationships, and create optimized omnichannel customer experiences. Lue lisää tuotteesta GreenRope

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lue lisää tuotteesta GoTo Resolve

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Genesys Cloud CX -alusta on kaikenkattava käyttötukiratkaisu, joka auttaa sinua vastaanottamaan ja käsittelemään palvelupyynnöt ja vastaamaan niihin saumattomasti.
Genesys Cloud CX -alusta on kaikenkattava pilvipohjainen käyttötukiratkaisu, joka auttaa sinua vastaanottamaan ja käsittelemään palvelupyynnöt ja vastaamaan niihin saumattomasti. Anna työntekijöillesi helppokäyttöinen käyttöliittymä, joka pystyy käsittelemään kaikkea vuorovaikutusta, kuten ääniviestejä, chattiä, sähköpostia, tekstiviestejä ja paljon muuta. Integroi saumattomasti CRM-järjestelmiin tehokasta reititystä ja automaattista kirjausta varten. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakaspalveluun kohdistuvat odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Lue lisää tuotteesta Rescue

Ominaisuudet

  • Hälytykset/eskalaatio
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Automatisoitu reititys