Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Yhteystietohallinta-ohjelmisto

Yhteystietojen hallinta­ohjelmistossa on tehokkaita työkaluja, jotka mahdollistavat yhteystietojen tallentamisen, seurannan ja hallinnan koko organisaation tasolla. Yhteystietojen hallinta­ohjelmiston avulla organisaatiot voivat tehokkaammin jakaa yhteystietoja asiakkaille, urakoitsijoille, alihankkijoille ja muille tahoille organisaation sisällä. Yhteystietojen hallintaratkaisuissa on usein tehokkuutta parantavia ominaisuuksia, kuten liidinhallinta­työkalut, työntekijöiden tehtävälokit ja asiakasviestintä­historia. Yhteystietojen hallintaohjelmisto liittyy kampanjanhallinta­ohjelmistoon, Lead Management -ohjelmistoon ja myynnin automaatio-ohjelmistoon.

monday CRM on loistava yhteystietojen hallintaohjelmisto, joka auttaa sinua tallentamaan, seuraamaan ja hallitsemaan kaikkia yhteystietojasi. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM
monday CRM on loistava yhteystietojen hallintaohjelmisto, joka auttaa sinua tallentamaan, seuraamaan ja hallitsemaan kaikkia yhteystietojasi ja tiliesi tietoja. Yhdistä Gmail tai Outlook lähettääksesi/vastaanottaaksesi sähköposteja ja seurataksesi asiakasviestintää yhdestä paikasta käsin. Saat yleiskuvan yhteystiedosta ja siihen liittyvistä asioista helposti tarkasteltavassa tilannekuvassa. Määritä kohteita, automatisoi sähköposteja, aseta muistutuksia, jaa tiedostoja ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM

Ominaisuudet

  • Myyntikanavien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Mukautettavat kentät
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Jaetut yhteystiedot
  • Segmentointi
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Tunnisteiden merkintä
  • Myynnin ennustus
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Myyntikanavien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Mukautettavat kentät
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Jaetut yhteystiedot
  • Segmentointi
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Tunnisteiden merkintä
  • Myynnin ennustus
Bitrix24 on suosittu ilmainen yhteystietojen hallinta- ja CRM-ohjelmisto, jolla on kahdeksan miljoonaa asiakasta ympäri maailman. Saatavilla pilvi- ja mobiiliversiona ja avoimen lähdekoodin versiona
Jos etsit ilmaista yhteystietojen online-hallintaohjelmistoa, joka ei rajoita yhteystietojen määrää, sisältää sähköpostimarkkinoinnin, täysin varustellun CRM:n ja yhteystietojen hallinnan, Bitrix24 vastaa toiveisiisi! Bitrix24 on erittäin helppokäyttöinen, ja se sisältää hurjan määrän edistyneitä myyntityökaluja. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Myyntikanavien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Mukautettavat kentät
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Jaetut yhteystiedot
  • Segmentointi
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Tunnisteiden merkintä
  • Myynnin ennustus
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Myyntikanavien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Mukautettavat kentät
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Jaetut yhteystiedot
  • Segmentointi
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Tunnisteiden merkintä
  • Myynnin ennustus
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi- ja myynti-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Käytä EngageBayn yksinkertaista yhteystietojen hallintaohjelmistoa pitääksesi kaikki yhteystietosi yhdessä paikassa. Pysy järjestelmällisenä, tee merkityksellisiä päätöksiä ja tee enemmän kauppaa – kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Myyntikanavien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Mukautettavat kentät
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Jaetut yhteystiedot
  • Segmentointi
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Tunnisteiden merkintä
  • Myynnin ennustus
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM on kaikenkattava CRM, joka sisältää myynnin, markkinoinnin ja palvelun automaation yhdellä alustalla. Siinä on myynnin seuranta, yhteystietojen hallinta, markkinoinnin automaatio, verkkoanalytiikka, kaksisuuntaiset sähköpostit, puhelinjärjestelmä ja palvelupiste yksinkertaisella, selkeällä ja modernilla käyttöliittymällä. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Myyntikanavien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Mukautettavat kentät
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Jaetut yhteystiedot
  • Segmentointi
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Tunnisteiden merkintä
  • Myynnin ennustus
Lime CRM on käyttäjäystävällinen CRM +10 käyttäjälle, joka on mukautettu markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi tarpeisiin helpottamaan työpäivääsi.
Lime CRM on visuaalinen ja käyttäjäystävällinen CRM vähintään 10 käyttäjälle, joka helpottaa markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi työpäivää. Lime CRM:ssä asiakkaat, sopimukset, myyntiputki ja kampanjat ovat yhdessä paikassa, ja sen avulla voit paitsi hallita ja seurata myös hyödyntää kaikkia asiakastietojasi. Älykkäillä lisäosilla ja integraatioilla muihin IT-järjestelmiisi vältyt päällekkäiseltä työltä ja voit sen sijaan keskittyä olennaiseen: poikkeuksellisen asiakaskokemuksen tarjoamiseen. Olemme paikallinen toimija ja vuosikymmenien kokemuksella olemme monen toimialan asiakashallintaprosessien luotettava asiantuntija. Lue lisää tuotteesta Lime CRM

Ominaisuudet

  • Myyntikanavien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Mukautettavat kentät
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Jaetut yhteystiedot
  • Segmentointi
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Tunnisteiden merkintä
  • Myynnin ennustus
Jaa yhteystiedot ja osoitekirjat tiimisi kanssa Google Workspace (G Suite), Gmail tai mobiili yhteystietosovellus -palvelussa, aivan kuten jaat dokumentteja!
Jaettujen yhteystietojen avulla Google Workspace (G-Suite) & Gmail -käyttäjät voivat luoda, hallita ja jakaa tiimin osoitekirjoja mistä tahansa (Gmail, Google-yhteystiedot, matkapuhelimet). Määritä pääsyoikeudet kuten tekisit Google Docin kanssa. Pääse käsiksi sinulle jaetuille yhteystiedoille mistä tahansa työtilassasi (Gmail, Google-yhteystiedot, kalenteri, matkapuhelimet). Kun kirjoitat tai vastaanotat sähköpostia, näe lähettäjän ja vastaanottajan tiedot (yritys, titteli, muistiinpanot...) ja jaa ne, kuten CRM. Lue lisää tuotteesta Shared Contacts for Gmail

Ominaisuudet

  • Myyntikanavien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Mukautettavat kentät
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Jaetut yhteystiedot
  • Segmentointi
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Tunnisteiden merkintä
  • Myynnin ennustus
Kokonaisvaltainen asiakassuhderatkaisu, jossa on live-chat, verkkosivuston kävijäseuranta ja analytiikkaominaisuudet.
Zoho SalesIQ on kokonaisvaltainen, tekoälyä hyödyntävä live-chat- ja analytiikka-alusta, joka auttaa yrityksiä parantamaan vuorovaikutusta asiakkaidensa kanssa. Alusta tarjoaa live-chatin, chat-botit ja integroinnin pikaviestikanaviin, CRM- ja help desk -ohjelmistoihin ja paljon muuta, jotta jokaisen sivuston kävijän kanssa voidaan viestiä asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa. Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ

Ominaisuudet

  • Myyntikanavien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Mukautettavat kentät
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Jaetut yhteystiedot
  • Segmentointi
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Tunnisteiden merkintä
  • Myynnin ennustus
#1 Pienyrityksen toimintakeskeinen myynti CRM. Keskity seuraavaan toimintaan, seuraa jokaista johtoa ja pysy hallinnassa myyntiäsi.
OnePageCRM on ensimmäinen toimintakeskeinen myynti CRM, joka auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä hallitsemaan myyntiään. Keskity siihen, mitä seuraavaksi on tehtävä, seuraa jokaista johtoa, pidä joukkue samalla sivulla ja sulje lisää tarjouksia, yksi myyntitoiminta kerrallaan. Tallenna aikaa ja automatisoi järjestelmänvalvojan ja tietojen syöttäminen. Luo liidit napsautuksella missä tahansa verkossa. Hyödyntävät CRM -edut liikkeellä iOS- ja Android -mobiilisovellusten kanssa. Kysymyksiä? Tarjoamme tukea sähköpostitse, puhelimitse ja chatissa. Lue lisää tuotteesta OnePageCRM

Ominaisuudet

  • Myyntikanavien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Mukautettavat kentät
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Jaetut yhteystiedot
  • Segmentointi
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Tunnisteiden merkintä
  • Myynnin ennustus
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Call Center Studio antaa sinulle mahdollisuuden palvella asiakkaitasi missä tahansa.
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Tehokkaan yrityksen pyörittäminen on nyt entistäkin tärkeämpää. Call Center Studio tarjoaa pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston, jonka avulla voit palvella asiakkaitasi missä tahansa. Intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta voit asentaa sen helposti ja kouluttaa edustajia muutamassa minuutissa. Kuuntele nauhoituksia ja paranna asiakkaidesi kokemusta tekoälytyökaluilla. Tehokkaan raportoinnin ja erittäin vastaanottavaisen asiakaspalvelun ansiosta saat ympärivuorokautista tukea asialleen omistautuneelta tiimiltä. Lue lisää tuotteesta Call Center Studio

Ominaisuudet

  • Myyntikanavien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Mukautettavat kentät
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Jaetut yhteystiedot
  • Segmentointi
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Tunnisteiden merkintä
  • Myynnin ennustus
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan. Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM

Ominaisuudet

  • Myyntikanavien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Mukautettavat kentät
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Jaetut yhteystiedot
  • Segmentointi
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Tunnisteiden merkintä
  • Myynnin ennustus