Ykkösvalintamme

Sponsoroitu

Hyviä arvioita saaneet ohjelmistot

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
359 tulosta
monday CRM on loistava yhteystietojen hallintaohjelmisto, joka auttaa sinua tallentamaan, seuraamaan ja hallitsemaan kaikkia yhteystietojasi. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM
monday CRM on loistava yhteystietojen hallintaohjelmisto, joka auttaa sinua tallentamaan, seuraamaan ja hallitsemaan kaikkia yhteystietojasi ja tiliesi tietoja. Yhdistä Gmail tai Outlook lähettääksesi /vastaanottaaksesi sähköposteja ja seurataksesi asiakasviestintää yhdestä paikasta käsin. Saat yleiskuvan yhteystiedosta ja siihen liittyvistä asioista helposti tarkasteltavassa tilannekuvassa. Määritä kohteita, automatisoi sähköposteja, aseta muistutuksia, jaa tiedostoja ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Pobuca offers you a cloud contact management tool to share your contacts with your co-workers and partners. Lue lisää tuotteesta Pobuca Connect
Pobuca offers you a cloud contact management tool to share your contacts with your co-workers and partners. Convert your multiple business contact lists into one unified addressbook and access it from everywhere! The Pobuca Relationships plan is a cutting-edge mobile lightweight CRM app that helps you to organize your company´s leads, set marketing campaigns and manage your sales pipeline. Meet Pobuca Bot, your virtual assistant that will search and update the stored info of your ad. Lue lisää tuotteesta Pobuca Connect

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Managing contacts and sales communications has never been easier thanks to Pipedrives powerful yet agile contact management software. Lue lisää tuotteesta Pipedrive
Managing contacts and sales communications has never been easier thanks to Pipedrives powerful yet agile contact management software. Focus on the activities that transform leads into customers while enjoying Pipedrives intuitive and simple design. In addition to being integrable with hundreds of supporting client management apps and integrations, our robust mobile CRM keeps you close to contacts and full feature access on the go. Lue lisää tuotteesta Pipedrive

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2022. Lue lisää tuotteesta ClickUp
ClickUp is an all-in-one productivity platform that eliminates work silos. It's the hub where teams come together to plan, organize, and collaborate on work using tasks, Docs, Chat, Goals, Whiteboards , and more. Easily customized with just a few clicks, ClickUp helps teams of all types and sizes deliver work more effectively. By replacing inflexible and overlapping tools, ClickUp helps teams save one day each week! Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Bitrix24 on suosittu ilmainen yhteystietojen hallinta- ja CRM-ohjelmisto, jolla on kahdeksan miljoonaa asiakasta ympäri maailman. Saatavilla pilvi- ja mobiiliversiona ja avoimen lähdekoodin versiona Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Jos etsit ilmaista yhteystietojen online-hallintaohjelmistoa, joka ei rajoita yhteystietojen määrää, sisältää sähköpostimarkkinoinnin, täysin varustellun CRM:n ja yhteystietojen hallinnan, Bitrix24 vastaa toiveisiisi! Bitrix24 on erittäin helppokäyttöinen, ja se sisältää hurjan määrän edistyneitä myyntityökaluja. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi- ja myynti-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Käytä EngageBayn yksinkertaista yhteystietojen hallintaohjelmistoa pitääksesi kaikki yhteystietosi yhdessä paikassa. Pysy järjestelmällisenä, tee merkityksellisiä päätöksiä ja tee enemmän kauppaa – kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Salesflare is an intelligent CRM & contact management platform for small and medium-sized B2B businesses who sell more with less work. Lue lisää tuotteesta Salesflare
Salesflare is an intelligent CRM & contact management platform for small and medium-sized B2B businesses who sell more with less work. Salesflare automatically fills out your address book and keeps track of all interactions with your contacts. It takes data from email, social media, company databases, phone, calendar and hands it to you in automated customer timelines that tell you everything you need to know. You just have to write the emails, make the calls, and have the coffee. Lue lisää tuotteesta Salesflare

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Bigin helps small businesses move away from spreadsheets and get started with a CRM solution that is truly built for their needs. Lue lisää tuotteesta Bigin by Zoho CRM
With Bigin, store, organize, and track information about your customers, prospects and sales leads, ultimately leading to better and improved customer relationships. We built a dedicated CRM for small businesses to help organize sales and track leads easily. With the sheer motive to be simple, Bigin is packed with just the right features, with a user-friendly interface, at a pocket friendly price to fit your small business like a glove! Lue lisää tuotteesta Bigin by Zoho CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
LiveVox is a next-generation contact center platform integrating omnichannel communications, CRM, Practical AI, and WFO in one solution Lue lisää tuotteesta LiveVox
LiveVox’s Contact Manager is a native CRM built to accommodate a simplified and incremental path to evolving from primarily voice-based strategies to performance-driven digital engagement. The U-CRM unifies and centralizes data across core contact center functions, channels and applications into a single database and creates a single one-stop shop for omnichannel engagement that empowers agents to work quickly and efficiently to drive engagement and performance and ultimately, delight customers. Lue lisää tuotteesta LiveVox

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
All-In-One Automation Tool with Sourcing, Outreach, data enrichment ATS / CRM, database management, and synchronization capabilities. Lue lisää tuotteesta Jobin.cloud
Jobin.cloud is an All-In-One Automation tool to Find and Engage with People. Import profiles in bulk, filter, track and manage them in auto-updating repositories with hundreds of data points. Find emails and social profiles. Assign contacts to workflows, lists, and pipelines. Run multichannel bulk outreach campaigns and keep track of all your conversations with timelines, tags and notes. Quickly grow your network with unlimited LinkedIn connection requests and create your ultimate database asset Lue lisää tuotteesta Jobin.cloud

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Onpipeline is one of the best Sales CRM for small-medium businesses. Lue lisää tuotteesta Onpipeline
Onpipeline is one of the best Sales CRM for small-medium businesses! Secure and reliable CRM to manage Sales, Contacts and Activities. You can integrate your emails and calendars, automate recurring tasks, create and send Quotes, get Leads from web forms or API, and much more. Focused on helping you track Deals without spending hours filling out forms. You can take control of your sales process, set Events for your next actions that sync with your gmail or outlook calendar, etc. Lue lisää tuotteesta Onpipeline

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Spend less time digging through spreadsheets and more time selling.
Organize contacts, schedule tasks, and manage deals more efficiently with Salesforce contact management software. Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. Lue lisää tuotteesta Salesforce Sales Cloud

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Zoho CRM empowers organizations with a complete customer relationship lifecycle management solution.
Zoho CRM empowers organizations with a complete customer relationship lifecycle management solution for managing organization-wide Sales, Marketing, Customer Support & Service and Inventory Management in a single business system. Lue lisää tuotteesta Zoho CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lue lisää tuotteesta Dynamics 365

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Whether you've got a small team of five or a sophisticated sales force of 500, HubSpot offers pricing and packaging options that grow with you. HubSpot customer relationship management (CRM) software is built for companies that want to spend less time logging data. It keeps all your contacts in one centralized, customizable database. And you can see everything about a lead in one place -- no more digging through inboxes to find information. Start using the free HubSpot CRM today. Lue lisää tuotteesta HubSpot CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Wrike is an enterprise work management software with approvals, time tracking, Gantt charts, Kanban boards, reporting, and more.
Wrike is an award-winning project management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Manage contacts using auto-organization, custom request forms, Kanban boards, Gantt charts, time tracking, real-time updates, and performance reports all in one place that can be shared company-wide. Integrate Wrike with 400+ applications to automate your everyday processes. Customize workflows and reduce the need for emails, meetings, status updates, and more. Work smarter, not harder with Wrike. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
130,000+ customers in 170 countries use ActiveCampaign to automate their marketing, from contact management to email personalization.
ActiveCampaign's category-defining customer experience automation platform (CXA) helps over 130,000 businesses in 170 countries meaningfully engage with their customers. The platform gives businesses of all sizes access to 500+ pre-built automations that combine email marketing, marketing automation and CRM for powerful segmentation and personalization across social, email, messaging, chat and text. Over 75% of ActiveCampaign's customers use its 850+ integrations. Lue lisää tuotteesta ActiveCampaign

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Lue lisää tuotteesta Nimble

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lue lisää tuotteesta Airtable

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Recruiting solution that enables businesses to create a brand page, attract talent, and hire qualified candidates.
Recruiting solution that enables businesses to create a brand page, attract talent, and hire qualified candidates. Lue lisää tuotteesta LinkedIn for Business

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Lue lisää tuotteesta Keap

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Lue lisää tuotteesta Act!

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lue lisää tuotteesta Apptivo

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Pipeline CRM is ranked #1 CRM for mid-market businesses, empowering sales teams of 10+ across a breadth of industries.
Join the teams who've used Pipeline CRM to close $40 billion in sales and counting! Built with the heartbeat of America in mind (thats you), we kept things simple. From our promise to help small to mid sized teams win deals faster. To an easy-to-use cloud-based platform that syncs your team in real time. And a Smart Agenda that builds itself while theyre hard at work. Thats how you spend more time closing deals. And less time trying to. Its that simple. Really. Lue lisää tuotteesta Pipeline

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Google Contacts is an online address book which allows users to manage, store, sync and organize contacts across all devices.
Google Contacts is an online address book which allows users to manage, store, sync and organize contacts across all devices. Lue lisää tuotteesta Google Contacts

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Lue lisää tuotteesta Copper

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Freshsales is packed with features and a highly intuitive UI so that you don't have to juggle multiple tools to run your business.
Freshsales is a full-fledged sales force automation solution for sales teams. It provides everything a salesperson needs to— attract quality leads, engage in contextual conversations, drive deals with AI-powered insights, and nurture customer relationships. With built-in email, phone, chat, and telephony, Freshsales empowers sales teams with more time for selling by automating the sales process and increases efficiency and productivity in their daily activities. Lue lisää tuotteesta Freshsales

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Everything you need to manage contacts, clients, proposals, contracts, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
Contact management for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to manage contacts, book clients, streamline projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lue lisää tuotteesta HoneyBook

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
Less Annoying CRM is a simple contact manager built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial, and customer service is always free through the phone and email. Lue lisää tuotteesta Less Annoying CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Lue lisää tuotteesta Insightly

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM on kaikenkattava CRM, joka sisältää myynnin, markkinoinnin ja palvelun automaation yhdellä alustalla. Siinä on myynnin seuranta, yhteystietojen hallinta, markkinoinnin automaatio, verkkoanal ytiikka, kaksisuuntaiset sähköpostit, puhelinjärjestelmä ja palvelupiste yksinkertaisella, selkeällä ja modernilla käyttöliittymällä. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Contact management software built for small business
Meet Thryv, the contact management software built for small business. Thryv gives you in-depth insights into customer data, with detailed customer profiles that include contact info, appointment history, unique preferences, and personal notes. Use this information to provide tailored text and email communications and a stellar customer experience that keeps them coming back again and again. Lue lisää tuotteesta Thryv

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Sales Force Automation. Manage accounts, contacts, opportunities, leads and more.
For too long, companies have been stuck with high-maintenance CRMs that require too much manual entry to be useful or offer too little functionality to actually get the job done. With SugarCRM, you let the platform do the work. What started as a game-changing open-source, freemium CRM product is now a modern, robust, AI-driven cloud platform that keeps business moving and is the only purpose-built CRM platform that delivers high-definition customer experience. Lue lisää tuotteesta SugarCRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals.
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals. Simple enough for any user and sophisticated enough for any business, Nutshell is for teams who are tired of juggling separate sales and marketing tools and don’t want to pay a full-time admin to manage their software. Every Nutshell subscription comes with unlimited CRM contacts, data migration assistance, and world-class live support, all at an extremely affordable price. Lue lisää tuotteesta Nutshell

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Find and track every customer, contact and communication instantly, then set tasks to follow up, and share with your team.
Our versatile CRM contact management software makes it easy to manage your contacts and share information across your team. Providing a 360 degree view of all your interactions, you will increase your engagement levels and customer experience for long-lasting relationships and a united team. You are not just keeping track of names and addresses, our CRM records every interaction, including your emails, calls, notes and documents, arranged in a summary timeline so everything is easy to find. Lue lisää tuotteesta Really Simple Systems CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Maximizer isn't just another CRM. We provide businesses with the tools to enrich customer relationships and boost their bottom line.
Maximizer is a sales-focused CRM solution loaded with features, perfect for organizations of any size. Trusted for over 30 years by over 1 million users and over 120,000 companies, you'll never miss another follow-up with top-rated tools for contact management, lead management, customer service, business analytics, mobile app, and several integrations. Maximizer is the only CRM offering both a Cloud and a self-hosted, On-Premise option. Find out for yourself just how easy Maximizer is to use! Lue lisää tuotteesta Maximizer CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Lusha is an all-in-one sales intelligence solution that helps you prospect at scale and speed up sales with less work.
Lusha helps business professionals establish a fast and true connection with their leads, contacts, and candidates. B2B engagement is based on trust. Lusha helps you build that trust using simple tools which allow you to enrich and verify business profiles. Today, over 600,000 sales representatives, recruitment managers, and marketers transform the way they engage with their leads, contacts, and candidates by using Lusha on a daily basis. Lue lisää tuotteesta Lusha

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
The best contact management app that sits right inside your Outlook. Share your contacts, categorize them, keep all communications.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Contacts, Sales, Projects, and Mail Merges. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. Lue lisää tuotteesta eWay-CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Outreach is the only solution to integrate sales engagement, conversation intelligence, and revenue intelligence into one platform.
Do you have inbound leads slipping through the cracks? With Outreach Engage, leads are appropriately routed to reps and entered into personalized sequences that utilize proven playbooks & messaging. Help your reps more easily engage with potential buyers by orchestrating all key sales activities like email, phone calls, and social media touches. Lue lisää tuotteesta Outreach

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Operations Hub supercharges HubSpot CRM with features to sync, clean, and automate your contacts, leads, and companies.
Operations Hub allows you to connect HubSpot CRM with the rest of your business apps. It works two-ways and in real-time with contacts, leads, and company data. You'll have a truly connected CRM with dependable and up-to-date data. Unlike traditional out-of-the-box integrations, it offers custom solutions to connect, clean, and automate customer data. The result is an efficient, aligned, and agile business, an unhindered and strategic ops team, and a friction-free customer experience. Lue lisää tuotteesta Operations Hub

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Cloud-based solution that helps businesses improve marketing operations with database management, task assignment and more.
ZoomInfo combines the worlds most comprehensive business database with best-in-class technology to fuel your go-to-market strategy from start to finish, and provide an accurate, 360-degree view of customers, prospects, and opportunities. Lue lisää tuotteesta ZoomInfo SalesOS

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Pipeliner CRM drives exceptional user engagement through its sales-friendly interface resulting in high adoption rates and faster ROI.
Pipeliner has revolutionized CRM with our unique visual interface, no-code workflow automation engine, and instant, dynamic insights and reporting. There is no other CRM that provides both salespeople and sales management with so many ways of displaying and analyzing sales data while also delivering intelligent, system-generated insights. Plus, thanks to our automation engine and ease of integration with other systems (such as email, ERP, Marketing), Pipeliner eliminates many manual tasks. Lue lisää tuotteesta Pipeliner CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
The best CRM pricing + the best tools and features. Contact Management/ Email Marketing Solution for Small Business.
BIGContacts CRM offers an integrated Contact Management and Email Marketing Solution for Small Business. We give you the tools you need to capture more leads, convert more sales and retain more customers. We're unlocking the potential of every small business with an affordable and easy-to-use solution. Lue lisää tuotteesta BigContacts

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Create, send, and track effective email campaigns that help you build lasting relationships with your customers.
Zoho Campaigns is a feature-rich email marketing software for businesses of all sizes. From topic & list management to automation & tracking your reports, this easy-to-use email marketing applicatio n has it all at a reasonable price. Create responsive email campaigns using ready-to-use email templates or the drag-and-drop editor to create eye-catching emails. You can also automate your entire email campaign process and track your reports to plan, execute and manage future email campaigns. Lue lisää tuotteesta Zoho Campaigns

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub, and have it all handy, wherever you are.
Gain and retain clients with a powerful CRM app by vcita. Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub, get a birds-eye view of your clients' history, appointments, payments, invoices, documents and conversations and Easily collaborate with your team, assigning clients, appointments and incoming requests to staff members. Have all the information handy wherever you are and whenever you need it with a friendly mobile app. Lue lisää tuotteesta vcita

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
NetSuite CRM:n avulla asiakaspalvelu onnistuu tehokkaasti yhdessä pilvipohjaisessa CRM-ratkaisussa.
NetSuites CRM+ on täydellinen asiakkuudenhallintaratkaisu, joka tarjoaa reaaliaikaisesti täydellisen näkyvyyden asiakkaisiisi. CRM+ integroi saumattomasti asiakaskeskeiset toiminnot kirjanpito-, verkkokauppa-, varasto- ja toimitussovelluksiin, mikä tukee koko myyntiprosessia ja asiakkaan elinkaarta aina liidistä mahdollisuuteen, myyntitilaukseen, toteutukseen, uusimiseen, lisämyyntiin, ristiinmyyntiin sekä tukeen. Lue lisää tuotteesta NetSuite CRM

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
The only choice for comprehensive sales enablement.
SalesRabbit's game-changing methodology is based on research they've done with sales pros and the top teams in the industry. It targets the main traction points of every successful organization: rep motivation, team efficiency, and sales mastery. The app is built to help your company make changes that enable peak performance at every door. Their dedicated CSMs and support staff work with you to implement these strategies, ensuring you get the results every door-to-door company hopes for. Lue lisää tuotteesta SalesRabbit

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Caspio is the world's leading NO-CODE platform for building online database applications without having to write code.
Caspio is the world's leading NO-CODE platform for building CRM applications, like contact management, without coding. The all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Lue lisää tuotteesta Caspio

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot
Easily create a custom app that consolidates, tracks, and manages all of your contact, client, or customer information.
From a simple app to a complete CRM, FileMaker lets you build and scale the perfect contact management solution to improve customer relationships and increase sales productivity. Start with a built-in template or use FileMaker’s drag-and-drop simplicity. Add unlimited customization with easy JavaScript integration. Incorporate with existing platforms and keep track of every detail to reduce manual data entry and avoid data silos and disorganization. Try FileMaker free for 45 days. Lue lisää tuotteesta Claris FileMaker

Ominaisuudet

  • Yhteystietojen tietokanta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Liidien hallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Jaetut yhteystiedot