3 tulosta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja hallita työtä sekä raportoida siitä. Smartsheet-sovelluksen yksinkertaisen ja joustavan käyttöliittymän ansiosta tiimit voivat virtaviivaistaa ylläpitotoimintoja, parantaa budjetin seurantaa, hallita työtilauksia sekä toimittaa reaaliaikaisia tietoja ja raportteja. Smartsheet-mobiilisovelluksen avulla tärkeimmät tiedot ovat aina tarvittaessa tiimien käytettävissä. Näin voit käyttää vähemmän aikaa prosessiin ja enemmän aikaa tulosten saavuttamiseen. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Avainten ja lukkojen hallinta
  • Teknikkojen hallinta
  • Laskutus
  • Mobiiliyhteys
  • Huoltohistoria
  • Kalibroinnin hallinta
  • Ennaltaehkäisevä huolto
CMMS-ohjelmisto palvelupyyntöjen, kustannusten ja tarjoajien hallintaan. Aloita käyttö nopeasti ammattilaisten avustuksella. Viidentoista päivän ilmainen kokeilu
Laadukkaan CMMS-ohjelmistomme eli kunnossapidon tietojärjestelmämme avulla voit seurata ylläpitokustannuksia, aikatauluttaa palveluita, hallita tarjoajia ja mukauttaa ilmoituksia, jotta työ pysyy paremmin hallinnassasi. Tämä ohjelmisto sisältää mobiilisovelluksen, jolla voit skannata QR-koodin ja viivakooditarrat sekä hallita palvelupyyntöjä. Pääset näkemään koko kunnossapitohistorian ja käyttökelpoisia huoltoraportteja, minkä ansiosta ohjelmisto vastaa kaikkiin ennaltaehkäiseviin huoltotarpeisiisi. Käytä Jira- tai Zendesk-integrointia yhdistääksesi palvelupyynnöt resurssien hallintaan ja suorittaaksesi näin kunnossapidon sujuvammin. Kokeile ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Avainten ja lukkojen hallinta
  • Teknikkojen hallinta
  • Laskutus
  • Mobiiliyhteys
  • Huoltohistoria
  • Kalibroinnin hallinta
  • Ennaltaehkäisevä huolto
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Avainten ja lukkojen hallinta
  • Teknikkojen hallinta
  • Laskutus
  • Mobiiliyhteys
  • Huoltohistoria
  • Kalibroinnin hallinta
  • Ennaltaehkäisevä huolto