Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

CMMS-ohjelmisto

CMMS-ohjelmisto (Computerized Maintenance Management System) auttaa organisaatioita pitämään suoritustehonsa tasaisen vahvana ja lisäämään tehokkuutta sujuvoittamalla huoltoprosesseja, hallinnointia ja suunnittelua. CMMS-sovellukset vähentävät kustannuksia optimoimalla keskeisten laitteiden korjauksen ja vaihdon huoltoaikataulujen automatisoinnin ja seurannan avulla. CMMS-ohjelmisto liittyy kalibroinninhallintaohjelmistoon, laitehuolto-ohjelmistoon ja kunnossapidon toiminnanohjausjärjestelmään.

3 tulosta

CMMS-ohjelmisto palvelupyyntöjen, kustannusten ja tarjoajien hallintaan. Aloita käyttö nopeasti ammattilaisten avustuksella. Viidentoista päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory
Laadukkaan CMMS-ohjelmistomme eli kunnossapidon tietojärjestelmämme avulla voit seurata ylläpitokustannuksia, aikatauluttaa palveluita, hallita tarjoajia ja mukauttaa ilmoituksia, jotta työ pysyy paremmin hallinnassasi. Tämä ohjelmisto sisältää mobiilisovelluksen, jolla voit skannata QR-koodin ja viivakooditarrat sekä hallita palvelupyyntöjä. Pääset näkemään koko kunnossapitohistorian ja käyttökelpoisia huoltoraportteja, minkä ansiosta ohjelmisto vastaa kaikkiin ennaltaehkäiseviin huoltotarpeisiisi. Käytä Jira- tai Zendesk-integrointia yhdistääksesi palvelupyynnöt resurssien hallintaan ja suorittaaksesi näin kunnossapidon sujuvammin. Kokeile ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Teknikkojen hallinta
  • Laskutus
  • Mobiiliyhteys
  • Huoltohistoria
  • Kalibroinnin hallinta
  • Ennustava ylläpito
  • Kalenterien hallinta
  • Tarkastusten hallinta
  • Resurssien elinkaaren hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja hallita työtä sekä raportoida siitä. Smartsheet-sovelluksen yksinkertaisen ja joustavan käyttöliittymän ansiosta tiimit voivat virtaviivaistaa ylläpitotoimintoja, parantaa budjetin seurantaa, hallita työtilauksia sekä toimittaa reaaliaikaisia tietoja ja raportteja. Smartsheet-mobiilisovelluksen avulla tärkeimmät tiedot ovat aina tarvittaessa tiimien käytettävissä. Näin voit käyttää vähemmän aikaa prosessiin ja enemmän aikaa tulosten saavuttamiseen. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Teknikkojen hallinta
  • Laskutus
  • Mobiiliyhteys
  • Huoltohistoria
  • Kalibroinnin hallinta
  • Ennustava ylläpito
  • Kalenterien hallinta
  • Tarkastusten hallinta
  • Resurssien elinkaaren hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Teknikkojen hallinta
  • Laskutus
  • Mobiiliyhteys
  • Huoltohistoria
  • Kalibroinnin hallinta
  • Ennustava ylläpito
  • Kalenterien hallinta
  • Tarkastusten hallinta
  • Resurssien elinkaaren hallinta
  • Ylläpidon aikataulutus