Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Raportointityökalut

Raportointityökalut mahdollistavat reaaliaikaisen pääsyn olennaiseen dataan ja moniulotteisten raporttien nopean tuottamisen erilaisista datalähteistä. Raportointityökaluilla voi muun muassa tuottaa tilinpäätöksiä, seurata myyntistrategioiden menestystä, valvoa lainsäädännön noudattamista koskeviin huolenaiheisiin reagoimista ja hallinnoida sisäisiä tarkastuksia tai turvallisuus­auditointeja. Raportointityökalut liittyvät Business Intelligence -ohjelmistoon ja Survey Software -ohjelmistoon.

Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Asanan avulla voit organisoida tiimien välistä työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa aina päivittäisistä tehtävistä useita eri toimintoja käsittäviin strategisiin hankkeisiin. Asana on ainoa työnhallinta-alusta, joka siirtää tavoitteet toiminnaksi ja auttaa pääsemään eroon tiimien välisistä siiloista. Yli 135 000 maksavaa asiakasta ja miljoonat ilmaisversiota käyttävät organisaatiot 190 maassa luottavat Asanaan. Sen avulla ne voivat hallita kaikkea yrityksen tavoitteista digitaaliseen muutokseen, tuotelanseerauksiin ja markkinointikampanjoihin. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • OLAP
  • Aikataulutetut/automatisoidut raportit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Suorituskykymittarit
  • Ad hoc -kysely
  • Useita tiedonlähteitä
  • Mukautettava hallintapaneeli
  • Vedä ja pudota
  • Haku/suodatus
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • OLAP
  • Aikataulutetut/automatisoidut raportit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Suorituskykymittarit
  • Ad hoc -kysely
  • Useita tiedonlähteitä
  • Mukautettava hallintapaneeli
  • Vedä ja pudota
  • Haku/suodatus
Pointerpron avulla voit antaa yleisöllesi välitöntä neuvontaa automaattisten raporttien avulla.
Pointerpron avulla voit antaa yleisöllesi välitöntä neuvontaa automaattisilla raporteilla. Innovatiivisen työkalun avulla voit tarjota käyttäjille henkilökohtaisia raportteja, jotka perustuvat vastaajien täyttämiin arviointeihin. Tämä automaattinen tapa tarjota välitöntä, räätälöityä tietoa sopii kaikille konsulteille, valmentajille, HR-ammattilaisille, markkinoijille ja kouluttajille. Pointerpro säästää aikaa, tuottaa liidejä ja voi auttaa liiketoimintasi skaalaamisessa. Lue lisää tuotteesta Pointerpro

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • OLAP
  • Aikataulutetut/automatisoidut raportit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Suorituskykymittarit
  • Ad hoc -kysely
  • Useita tiedonlähteitä
  • Mukautettava hallintapaneeli
  • Vedä ja pudota
  • Haku/suodatus