Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Maintenance Management-ohjelmisto

Kunnossapidon toiminnanohjaus­järjestelmällä automatisoidaan kunnossapidon seuranta ja aikataulutus, jolloin kunnossapitoa suorittavat organisaatiot voivat toimia ennakoivasti, vähentää häiriöaikoja ja parantaa toiminnan tehokkuutta. Kunnossapidon toiminnanohjaus­järjestelmän avulla voidaan automatisoida rutiinitehtäviä, pitää kirjaa aikataulutetuista kunnossapito­käynneistä ja tehdä suoritetuista toimeksiannoista suoraan käsiteltävissä olevia laskuja. Kunnossapidon toiminnanohjaus­järjestelmä liittyy Field Service Management -ohjelmistoon ja Service Dispatch -ohjelmistoon.

CMMS-ohjelmisto palvelupyyntöjen, kustannusten ja tarjoajien hallintaan. Aloita käyttö nopeasti ammattilaisten avustuksella. Viidentoista päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory
Laadukkaan kunnossapidon hallintaohjelmistomme avulla voit seurata ylläpitokustannuksia, aikatauluttaa palveluita, hallita tarjoajia ja mukauttaa ilmoituksia, jotta työ pysyy paremmin hallinnassasi. Tämä CMMS-ohjelmisto sisältää mobiilisovelluksen, jolla voit skannata QR-koodin ja viivakooditarrat sekä hallita palvelupyyntöjä. Pääset näkemään koko kunnossapitohistorian ja käyttökelpoisia huoltoraportteja, minkä ansiosta ohjelmisto vastaa kaikkiin ennaltaehkäiseviin huoltotarpeisiisi. Saumaton RFID- ja Zendesk-integrointi. Viidentoista päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Aikataulutus
  • Teknikkojen hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Huoltohistoria
  • Tarkastusten hallinta
  • Laskutus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Aikataulutus
  • Teknikkojen hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Huoltohistoria
  • Tarkastusten hallinta
  • Laskutus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Aikataulutus
  • Teknikkojen hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Huoltohistoria
  • Tarkastusten hallinta
  • Laskutus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Helppokäyttöinen huollon hallintaohjelmisto. Hallinnoi huoltotoimenpiteitä keskitetysti joustavaa verkkopohjaista ratkaisua käyttäen.
Muuta huollon hallintaa digitaalisten työkalujen avulla. Hallinnoi huoltotoimenpiteitä keskitetysti verkkopohjaisen ratkaisun avulla. Aukoton jäljitettävyys koskien ISO 9001-, AS9100- ja ISO 13485-standardeja sekä FDA-ohjelmisto, joka sisältää 21 CFR-säännöstön osan 11 vaatimusten mukaiset sähköiset allekirjoitukset. Seuraa huoltohistoriaa ja ennaltaehkäisevän huollon aikataulua. Sisältää myös sähköposti-ilmoitukset, asiakirjojen valvonnan ja kalibrointimoduulin. Dynaamiset hallintapaneelit tarjoavat nopean näkymän laitteisiin, jotka on huollettava 10, 30, 45, 60, 120, 180 ja 360 päivän kuluttua. Lue lisää tuotteesta QT9 QMS

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Aikataulutus
  • Teknikkojen hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Huoltohistoria
  • Tarkastusten hallinta
  • Laskutus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Laita korjaukset ja huolto etenemään tehokkaasti. Järjestä työmääräykset, optimoi ylläpitokustannukset ja seuraa tilan kehitystä tehtävien edetessä.
Orderry on pilvipohjainen ohjelmisto, jossa on sisäänrakennettu materiaali- ja kunnossapidon hallintajärjestelmä korjaamoille ja huoltokeskuksille. Varaosien ja materiaalien hallinta, kunnossapitokustannusten suunnittelu, varastonhallinta ja varastointi eivät ole enää ongelma. Kommunikoi mukautetuilla hälytyksillä ja ilmoituksilla, hanki automaattisia huoltoraportteja, vähennä kustannuksia ja seuraa tilaa alusta loppuun. Osoita työvoimaa ja resursseja tehokkaasti ja organisoi useita liiketoiminnan osa-alueita yhteen maailmanlaajuiseen hallintapaneeliin. Lue lisää tuotteesta Orderry

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Aikataulutus
  • Teknikkojen hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Huoltohistoria
  • Tarkastusten hallinta
  • Laskutus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot