Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Service Dispatch-ohjelmisto

Service Dispatch -ohjelmisto auttaa kenttähenkilöstön työvuorojen laatimisessa ja paikalle lähettämisessä. Service Dispatch -sovellukset parantavat tehokkuutta ja tuottavuutta mahdollistamalla jatkuvan yhteydenpidon toimiston ja kentällä toimivan henkilöstön välillä. Service Dispatch -ratkaisut tarjoavat myös kenttähenkilöstölle pääsyn aiempiin palvelutapahtumiin, sopimuksiin, kartoituspalveluihin, töiden hallintaan ja aikataulutus­työkaluihin, mikä nopeuttaa toimeksiantojen suorittamista ja vähentää hukka-aikaa. Service Dispatch -ohjelmisto liittyy Field Service Management -ohjelmistoon ja kunnossapidon toiminnanohjaus­järjestelmään.

2 tulosta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Laskutus
  • Töiden hallinta
  • Huoltohistoria
  • Työmääräysten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Reititys
  • Reaaliaikaiset päivitykset
  • GPS
  • Kalenterien hallinta
  • Reaaliaikaiset tiedot
  • Kirjanpidon integrointi
  • Tarjoukset/hinta-arviot
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Laskutus
  • Töiden hallinta
  • Huoltohistoria
  • Työmääräysten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Reititys
  • Reaaliaikaiset päivitykset
  • GPS
  • Kalenterien hallinta
  • Reaaliaikaiset tiedot
  • Kirjanpidon integrointi
  • Tarjoukset/hinta-arviot