Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan

Luettelonhallinta-ohjelmisto

Luettelonhallinta­ohjelmiston avulla yritykset voivat järjestää ja hallita kaikkia luetteloihin liittyviä tietoja. Tällaiseen ohjelmistoon sisältyy yleensä tuote- ja palveluluettelojen päivittämisen ja ylläpitämisen automatisointi, jolloin asiakkailla ja henkilöstöllä on käytössään nopeampien ostopäätösten tekemiseen tarvittavaa reaaliaikaista tietoa. Luettelonhallinta­ratkaisut voivat auttaa järjestelemään tuotteita niin verkossa, painettuna, CD:llä, sähköisenä, tilausluettelona kuin missä tahansa muussakin myyntikanavassa. Luettelonhallintaohjelmisto liittyy julkaisujärjestelmään, verkkokauppa-alustaan ja portaaliohjelmistoon.

Paras verkkojulkaisutyökalu, jos haluat luoda ja julkaista helposti luetteloita, esitteitä, lehtiä, portfolioita ja paljon muuta.
Tarjoa asiakkaillesi sujuva ostoskokemus Flipsnackin avulla. Luo ja julkaise digitaalisia tuoteluetteloita, lehtiä ja muita julkaisuja nopeasti. Voit jopa myydä enemmän tuotteita lisäämällä vuorovaikutteisia ominaisuuksia, kuten ostoslistan, ostopainikkeet ja kuvaesitykset, tai jopa integroimalla koko Shopify-kauppasi, jos sinulla on sellainen. Lataa PDF-tiedostosi ohjelmistoon ja tee siitä upea digitaalinen kuvasto, jossa on sivunkääntötehosteet. Design Studiolla voit myös luoda julkaisusi täysin itse. Lue lisää tuotteesta Flipsnack

Ominaisuudet

  • Catalog Management
  • Tietojen synkronointi
  • Sisältökirjasto
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Tietokantojen julkaiseminen
  • Hinnoittelun hallinta
  • Ristiinmyynnin toiminnallisuus
  • Tuotevertailu
  • Tuotetietohallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
Järjestä ja näytä tuotteesi tehokkaasti Microsoft Dynamicsin tai SAP:n ERP-järjestelmän ja Sana Commerce Cloudin avulla.
Tehokas tuotehallinta on välttämätöntä, jos halutaan virtaviivaistaa yrityksen myynti- ja tilausprosesseja. Sana Commerce Cloud tekee tästä mahdollisimman yksinkertaista. Se luo verkkokauppaasi automaattisesti tuotesivuja, jotka perustuvat kaikkiin ERP-järjestelmässä ja jopa PIM- eli tuotetiedon hallintajärjestelmässä oleviin tuotteisiin. Lue lisää tuotteesta Sana Commerce

Ominaisuudet

  • Catalog Management
  • Tietojen synkronointi
  • Sisältökirjasto
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Tietokantojen julkaiseminen
  • Hinnoittelun hallinta
  • Ristiinmyynnin toiminnallisuus
  • Tuotevertailu
  • Tuotetietohallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
Vapauta myyntin loistokkuus Klyckin avulla - dynaaminen alusta sisällönhallintaan, pelikirjoihin ja saumattomaan yhteistyöhön.
Vapauta myyntin loistokkuus Klyckin avulla - dynaaminen alusta sisällönhallintaan, pelikirjoihin ja saumattomaan yhteistyöhön. Löydä helposti oikea sisältö jokaiseen tilanteeseen, jaa se vaivattomasti potentiaalisten asiakkaiden ja tiimin jäsenten kanssa ja saa tietoa sisältösi suorituskyvystä. Klyck varmistaa, että keskustelusi sujuvat jouhevasti, kaupat etenevät nopeasti eikä aikaa tuhlata. Sisältökirjasto mahdollistaa sisällön järjestämisen suodattimilla, tunnisteilla, kategorioilla ja muilla. Hyödynnä sisällön analysointia saadaksesi tietoa sitoutumisesta ja käytöstä sekä seuraa, miten potentiaaliset asiakkaat vuorovaikuttavat sisältöösi. Valmista tiimisi menestymään järjestelmällisten myyntiaskelten avulla ja keskitä sopimukset digitaalisiin myyntitiloihimme. Lue lisää tuotteesta Klyck

Ominaisuudet

  • Catalog Management
  • Tietojen synkronointi
  • Sisältökirjasto
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Tietokantojen julkaiseminen
  • Hinnoittelun hallinta
  • Ristiinmyynnin toiminnallisuus
  • Tuotevertailu
  • Tuotetietohallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
Yksinkertainen B2B SaaS -kaupankäyntialusta auttaa yrityksiä hallinnoimaan tuoteluetteloita, asiakkaita, tilauksia, tarjouksia, suunnittelua, seurantaa ja paljon muuta
DJUST on seuraavan sukupolven B2B-kaupankäyntiratkaisu. DJUST tekee digitaalisesta B2B-kaupankäynnistä yksinkertaista. Tehokas ja yksinkertainen ohjelmointirajapintapohjainen alustamme on monien johtavien brändien ja yritysten käytössä. Modulaarisen käyttöliittymän ja heti käyttövalmiin ratkaisun ansiosta yritykset voivat skaalata ja kasvaa nopeammin tarjoamalla saumattoman digitaalisen kokemuksen. Digitaalisen kaupankäynnin modernisoinnissa ja uudistamisessa Monoprixin, Eiffagen, deSterin, Groupe Socodan, Axione and Seafoodian, Yackin ja monen muun vaativan asiakkaan valinta on DJUST. Lue lisää tuotteesta DJUST

Ominaisuudet

  • Catalog Management
  • Tietojen synkronointi
  • Sisältökirjasto
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Tietokantojen julkaiseminen
  • Hinnoittelun hallinta
  • Ristiinmyynnin toiminnallisuus
  • Tuotevertailu
  • Tuotetietohallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Inventaarionhallinta