Ykkösvalintamme

Sponsoroitu

Hyviä arvioita saaneet ohjelmistot

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
1254 tulosta
Conga’s document generation software ensures creation, delivery, and storage of documents, driving revenue success and growth. Lue lisää tuotteesta Conga Document Generation
Conga document generation solutions are the go-to for creating beautiful, accurate digital documents using pre-built or customized templates auto-populated with data from Salesforce. Send consistent and personalized documents that elevate your brand and delight your customers. No matter your industry, your role, or your use case, Conga document generation makes it easy to quickly generate error-free documents and automate processes. Get rid of process roadblocks to accelerate business revenue. Lue lisää tuotteesta Conga Document Generation

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Automate managing and drafting your documents. Join 150K+ users in over 50 countries from top tier law firms and F500 firms like PwC. Lue lisää tuotteesta Legito
Document Management, Smart Workflows, & Approvals; Document Automation & Contract Assembly; Advanced Electronic Signature. All under one roof with Legito, your Smart Document Workspace. In under two hours, out-of-the-box functionality has you ready to automate documents that almost draft themselves. Over 150,000 users in 50 countries from top tier law firms and companies use Legito to manage documents, including LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto, and Societe Generale Group. Lue lisää tuotteesta Legito

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
ABBYY FineReader PDF is a universal PDF software for efficient work with documents - both PDFs and scans - in the digital workplace Lue lisää tuotteesta ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader PDF is a PDF tool for working more efficiently with digital documents. Powered by ABBYY's AI-based OCR technology, FineReader integrates scanned documents into digital workflows and makes it easier to digitize, convert, retrieve, edit, protect, share, and collaborate on all kinds of documents in the digital workplace. Lue lisää tuotteesta ABBYY FineReader PDF

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
LogicalDOC is an intuitive and highly performant solution that offers the power of enterprise document management to mid-size companies Lue lisää tuotteesta LogicalDOC
LogicalDOC helps any kind of organizations all around the world to gain control over document management, with particular focus on fast content retrieval and business process automation. Our solution enables your team to create, co-author, and coordinate any amount of documents. With LogicalDOC you will increase collaboration and productivity via next-generation web interface, integration into Microsoft Office and Outlook, and automatic import from your shared folders. Lue lisää tuotteesta LogicalDOC

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
UnForm includes print management, e-delivery, document archiving, workflow and scanning/imaging. Lue lisää tuotteesta UnForm
UnForm is a powerful enterprise document management and process automation solution that seamlessly integrates with any application. Our platform-independent, fully browser-based solutions provide the ability to create, deliver, capture, index, route, and store documents from start to finish so that a transaction’s entire life cycle can be accessed with one easy search. Our data extraction and workflow capabilities enable the automation of data entry-intensive processes. Lue lisää tuotteesta UnForm

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Manage documents and assets with enterprise-level security. XaitPorter, a all-in-one solution for document automation and co-authoring. Lue lisää tuotteesta XaitPorter
Manage documents and document assets with enterprise-level security using XaitPorter, a leading all-in-one solution for document automation and co-authoring. With XaitPorter you can create and edit documents with many sections and subsections, each with their own writer, reviewer and approver all with individual deadlines. Re-use content to increase document integrity and productivity. XaitPorter also gives you the freedom to control access rights and share information with your writing team. Lue lisää tuotteesta XaitPorter

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Confluence can be your single source of truth. Use this tool to efficiently store and share information across your whole organization. Lue lisää tuotteesta Confluence
Organizations are getting increasingly digital. Gone are the days where we would keep paper files on important documents. Join the digital movement by making Confluence your one Document Management software tool. Become more efficient by building a single source of truth and distributing important information across your organization, with one click. Lue lisää tuotteesta Confluence

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jossa tiimit voivat luoda nopeasti työnkulkusovelluksia prosessiensa, projektiensa ja jokapäiväisten työtehtäviensä suorittamiseksi. Tiimit muotoilevat työnkulkuja ja projekteja mukautuvalla koodittomalla alustalla, joka automatisoi manuaalisen työn ja yhdistää tiimit digitaaliseen työtilaan. Alustat sisältävät muun muassa mukautettavat työnkulkumallit, ajanseurannan, automaatiot, tietojen hallintapaneelit ja integroinnit suosittuihin työkaluihin. monday.comia käyttää yli 100 000 yritystä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Wrike is a collaboration software used for document management with visual proofing, real-time collaboration, and Kanban boards. Lue lisää tuotteesta Wrike
Wrike is a work management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Streamline your document management with cloud-based, in-context file storage. Share documents within custom request forms and tasks, shorten your approval cycles with visual proofing, and quickly tag teammates for any file requests. Accelerate your delivery with Wrike's 400+ integrations, including other document management software. Documents are easy-to-find and task discussions and updates can be seen in seconds. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Sales teams use PandaDoc to improve deal workflow, insights, and speed while delivering an amazing buying experience. Lue lisää tuotteesta PandaDoc
PandaDoc has empowered sales teams to improve deal workflow, insights, and speed while delivering an amazing buying experience. Over 40,000 customers use PandaDocs all-in-one document automation software to streamline the process to create, approve, and eSign proposals, quotes, and contracts. PandaDoc helps you simplify processes and increase efficiency across the entire organization when you integrate your existing CRM, payment, and file storage apps into a single workflow. Lue lisää tuotteesta PandaDoc

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Bitrix24 on ilmainen asiakirjojen hallinta-alusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Saatavana pilvipalveluna ja paikan päällä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on ilmainen asiakirjojen hallinta-alusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Saatavilla pilvipalveluna ja paikallisesti (avoimen lähdekoodin avulla). Henkilökohtai nen, ryhmän tai yrityksen levyasema, tiedostojen synkronointi, tiedostojen jakaminen, mobiilikäyttö, asiakirjojen online- ja offline-muokkaus, monen käyttäjän muokkaus ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
The best online publishing tool if you want to easily create and publish catalogs, brochures, magazines, portfolios and more. Lue lisää tuotteesta Flipsnack
Flipsnack is an online, browser based publishing tool used by people from all around the world to create and publish digital catalogs, magazines, brochures, portfolios, reports, photo albums, newspapers and many other types of publications. How does it work? You just have to upload a PDF and it will automatically turn into a beautiful online magazine, with page flip effects. Alternatively you can use our online Design Studio to make your own online publication from scratch. Lue lisää tuotteesta Flipsnack

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Start a FREE TRIAL and automatically generate documents from data + deliver them wherever you want. Plans start at $92/month. Lue lisää tuotteesta Formstack Documents
Automate document creation with Formstack Documents and reach optimal digital maturity as described in the 2022 State of Digital Maturity: Advancing Workflow Automation report. Start a FREE TRIAL to eliminate paperwork and transform data into beautifully designed documents you can send anywhere. Instantly merge data from the cloud into a PDF, Word doc, spreadsheet, or PowerPoint to generate proposals, applications, contracts, and more. Plans start at $92/month. Lue lisää tuotteesta Formstack Documents

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Document Management & Media Library software in one integrated, secure and cost-effective solution. Unlimited users in all plans! Lue lisää tuotteesta Filecamp
Filecamp is a cloud-based Document Management solution that helps companies organize and share their digital media such as images, videos, and brand guidelines. Filecamp has unlimited users in all plans, each user configured with their own set of user-, and folder permissions. Unique custom branding options will make sure your Document Management system matches your brand guide. +1500 brands from +60 countries trust Filecamp with their digital assets and brand guidelines. Lue lisää tuotteesta Filecamp

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Siirry paperittomuuteen muuttamalla asiakirjanhallintaprosessiasi digitaalisten työkalujen avulla ja yhtä yhtenäistä pilvipohjaista tai paikallisesti hallinnoitavaa alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta QT9 QMS
Siirry paperittomuuteen muuttamalla asiakirjanhallintaprosessiasi digitaalisten työkalujen avulla ja yhtä yhtenäistä pilvipohjaista tai paikallisesti hallinnoitavaa alustaa käyttäen. Käytä, tallenna, seuraa ja hallinnoi viimeisimpiä hyväksyttyjä asiakirjojasi helposti lähes mistä tahansa. Automatisoi työnkulut ISO 9001-, ISO 13485-, AS9100-standardien sekä FDA:n 21 CFR-säännöstön osan 820, osan 211 ja osan 11 vaatimusten mukaisia sähköisiä allekirjoituksia varten aukottoman jäljitettävyyden varmistamiseksi. Rajoita pääsyä turvallisesti käyttäjäoikeuksien perusteella. Aloita ilmainen kokeilu jo tänään. Lue lisää tuotteesta QT9 QMS

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Track all document versions, revisions, and approvals to address regulations. Lue lisää tuotteesta Intellect
Intellect's Document Management is a software solution proven to enhance document operations and improve overall productivity by 90%. Intellect's document control management solution enables users with the proper permission to revise documents, seek approvals on changes, and see a full audit trail of who approved what, when and where. Our applications are designed by certified quality experts and can easily be tailored with no code, drag and drop technology to fit your exact business needs.. Lue lisää tuotteesta Intellect

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Install on the cloud or on premise for more than 20 users. Version control, workflow, Web, desktop & mobile device ready. Free API Lue lisää tuotteesta FileHold
The FileHold "cloud" or "on premise" is for large organizations in industries that need information governance ie manufacturing & healthcare. FileHold scales to support thousands of users & millions of documents. Desktop MS Office integration, browser & mobile ready. Built on the Service oriented Architecture, Keep your intellectual property secure with 2FA & e-signature. Improve operations, save time and money using our document scanning, version control, OCR & document workflow solution. Lue lisää tuotteesta FileHold

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Part 11 document control software system, including PDF Publishing, e-Sign, Hierarchic view and more. Less than 72 hours onboarding Lue lisää tuotteesta Orcanos
Orcanos Electronic Document Management Software (e-DMS) is an Affordable cloud solution, that enables Medical Device manufacturers to quickly create, archive, trace, search, e-sign and audit all documents, according to ISO 14971 Shifting from a paper-based document management system to a dedicated digital automated solution might seem to be a formidable task, but the integration of Orcanos automated DMS can be achieved in no more than 72 hours. Lue lisää tuotteesta Orcanos

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Juro is the all-in-one document management platform that enables businesses of all sizes to streamline document workflow. Lue lisää tuotteesta Juro
Juro is the all-in-one contract automation platform that empowers legal and business teams to create, approve, eSign, track and manage their documents in one unified workspace. Spend less time working across multiple tools and enable your team to manage documents easily with a data-rich repository, renewal alerts, and custom table views. 4,500+ companies of all sizes use Juro to spend 75% less time on manual tasks around contracts and documents. Lue lisää tuotteesta Juro

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Online platform for editing all kinds of PDF Documents Lue lisää tuotteesta PDFLiner
PDFLiner is the all-in-one online platform for working with PDF documents. Here, you can upload any PDF or Image and edit it in just a few seconds. With PDFLiner you edit your PDF files as well as sign them electronically and protect them with password and watermark if needed. It also has an extensive fillable Forms Library with many useful forms. You can just find the one you need and fill it out. Lue lisää tuotteesta PDFLiner

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Capture & auto-classify emails right from Outlook 365 to SharePoint & Teams. Lue lisää tuotteesta Email Manager for Microsoft 365
Colligo Email Manager for Microsoft 365 is ideal for mid- to enterprise-size businesses using SharePoint Online in industries with regulatory or policy compliance requirements. The SharePoint add-on lets you capture and auto-classify emails and attachments right from Outlook to SharePoint and Teams. The product automatically extracts metadata, enables seamless collaboration and content sharing, and ensures your users can quickly find information they're looking for. Lue lisää tuotteesta Email Manager for Microsoft 365

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Battle-tested for enterprise, DX allows you to focus on your business, not the document and contract processes that support it. Lue lisää tuotteesta Docxpresso
Increase your productivity, compliance, and customer satisfaction with DX, a cutting-edge contract and document process management solution. DX allows organizations to automate, monitor, and control repetitive document processes, including those involved in purchasing, sales, and HR. The DX platform's flexibility allows customers across diverse industries to extract value, including retail, legal, tech, and government. Fast, tailored, and value-driven implementation by the DX team. Lue lisää tuotteesta Docxpresso

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Digital asset management solution that helps businesses accelerate collaboration within and outside the organization. Lue lisää tuotteesta brahms
brahms is the no-nonsense digital asset manager. Empower employees in your organization to structure, find, localize, and share digital assets using time- and role-based workflows. Increase the value of your brand by accelerating collaboration within and outside your organization. Lue lisää tuotteesta brahms

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Transform your document-centric processes and empower business users with leading document generation and automation. Lue lisää tuotteesta Xpertdoc
Xpertdoc's innovative and intuitive document generation and automation product empowers you to simplify, optimize and automate consistent processes for the creation, generation, management, delivery, storage, and e-signature of better documents, faster, resulting in improved communications, accelerated business processes, increased productivity, and reduced dependence on IT. Plus, we offer integrations to leading CRM platforms and enterprise core systems such as ERP, CPQ, ECM, and more. Lue lisää tuotteesta Xpertdoc

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
MuPDF is an ultra-fast and ultra-small PDF rendering solution. It is available as a library, SDK, and mobile app toolkit. Lue lisää tuotteesta MuPDF
MuPDF is a fast, small, high-quality PDF renderer. With flexible and customizable features, MuPDF can be used across a wide range of apps as a renderer, viewer, or PDF toolkit. Interactive features include annotations, form-filling, digital signatures, and redactions. MuPDF supports a wide variety of coding environments and operating systems and is optimized for each platform. Language bindings for Java, C++, and Python, as well as Web Viewers, are available. Lue lisää tuotteesta MuPDF

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
JetBrains Space is a fully integrated toolchain that connects the software development pipeline, communication, and project management. Lue lisää tuotteesta Space
Space is a fully integrated toolchain that connects the software development pipeline with communications and project management. With Space you can make all records related to your project accessible and visible to the project’s team as well as other members of your organization. Organize your personal documents using a handy folder structure. Work on drafts and share them with your colleagues for collaborative editing before moving them to Project Documents or publishing them to the Blog. Lue lisää tuotteesta Space

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
We focus on the value of business relationships. top.legal reinvents how sales and legal teams draft, negotiate and close contracts. Lue lisää tuotteesta top.legal
top.legal is in the business of improving your contractual relationships. We found that traditional processes that are bound to MS Word and paper leave money on the table, as Word Ping-Pong is a time-waster. top.legal reinvents how sales and legal teams draft, negotiate and close contracts. Features include automation for scaling the contracting process, collaboration tools for negotiation and contract analysis and integrations. Lue lisää tuotteesta top.legal

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Popdocx is a document population solution that can auto-populate data from different systems into forms and documents. Lue lisää tuotteesta Popdocx
Popdocx is a versatile software application that allows users to assemble and populate multiple types of forms, documents or forms for any business in minutes. Users can get information from different systems or populate information into the software; automate and validate data flows to ensure data integrity and reduce processing errors and electronically sign document upon completion. Lue lisää tuotteesta Popdocx

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
NAGIX enables organizations to efficiently & automatically transform large volumes of documents into fully accessible PDFs Lue lisää tuotteesta Nagix
NAGIX is an advanced digital accessible document system that enables organizations to efficiently and automatically! transform large amounts of documents into UA-compliant accessible PDFs, for the benefit of the visually impaired and in compliance with laws and regulations mandating organizations to provide their customers with accessible forms and documents. Lue lisää tuotteesta Nagix

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available. Lue lisää tuotteesta Google Docs

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place.
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place. Flexible storage options with data loss prevention features are available. Using Google AI, this solution can identify important files, even before a user starts a search. Google Drive can recognize content, collaborators, and other file elements that may be relevant to each user. Additionally, teams can organize files in dedicated shared drives for easy and secure access. Lue lisää tuotteesta Google Drive

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox.
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox¿making it easy to manage all your important files. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Lue lisää tuotteesta Dropbox Business

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace's word processing for teams. Work on a single document with team members or people outside your company. See edits as others type, communicate through built-in chat and ask questions by including comments. Create, edit and share docs from your iPhone, iPad or Android devices. Use Chrome for Mac or PC to work in Docs, even when you’re offline. Lue lisää tuotteesta Google Workspace

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Lue lisää tuotteesta Microsoft 365

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Lue lisää tuotteesta OneDrive

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
DocuSign is changing how business gets done by empowering anyone to transact anytime, anywhere, on any device with trust and confidence
DocuSign is changing how business gets done by empowering more than 250,000 companies and more than 100 million users in 188 countries to send, sign and manage agreements anytime, anywhere, on any device with trust and confidence. DocuSign replaces printing, faxing, scanning and overnighting paper documents to transact business. Their technology enables organizations of every size, industry and geography to make every agreement fully digital to keep life and business moving forward. Lue lisää tuotteesta DocuSign

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lue lisää tuotteesta Microsoft SharePoint

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Manage your content lifecycle with flexible retention schedules, preservation for defensible discovery, and disposition management.
Upgrade your information governance strategy with the in-place lifecycle management your organization needs to reduce risk without impacting productivity. Streamline how you manage the lifecycle of the content that powers business processes with flexible retention schedules, preservation for defensible discovery, and disposition management. Lue lisää tuotteesta Box

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Work off the latest documents every time. Autodesk Takeoff is built on a cloud-based platform that updates in real time.
Collaborate confidently knowing you have access to the latest documents and data whenever you need them. Get simplified access to relevant construction documents, drawings, and 3D models. Autodesk Takeoff updates files in real time so you can stay on top of the latest versions of everything and work from a single source of truth. Lue lisää tuotteesta Autodesk Construction Cloud

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more.
On-premise and cloud-based suite designed to help businesses create, manage, edit and modify documents, spreadsheets, slides, and more. Lue lisää tuotteesta LibreOffice

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas.
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas. The solution comes with a free companion application for Windows devices and offers deep search functionality for all notes stored in its system. Users can store and organize audio recordings that are in a searchable format as well as integrate them with other Microsoft 365 products such as Excel or Word. To save time and effort, they can also highlight their handwritten notes by using various shapes and colors on the screen of their mobile device. Lue lisää tuotteesta Microsoft OneNote

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Document software that enables users to generate and publish documents, collaborate with team members, and more.
Microsoft Word allows users to create, edit, save and share documents using its cloud-based word processing software. In addition to being able to create new documents, Microsoft Word allows users to also open existing files and change them as needed; this makes it easy for multiple users within a business or educational institution to make changes and save them through the cloud. Microsoft Word is a powerful word processing software that enables users to create professional documents. The application has a friendly user interface and a number of integrated features, such as text editing, spell checker and grammar checker, which help ensure higher quality documents. The application also comes with sharing capabilities that allow users to collaborate with others on the same document. Lue lisää tuotteesta Microsoft Word

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups. Lue lisää tuotteesta iCloud

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Ideal for businesses of all sizes, it is a form building tool that helps users create survey forms while also reviewing submissions.
Trusted by over 10 million users, Jotform's form builder is the easy way to create and publish online forms from any device. The company offers 10,000+ ready-made form templates, 100+ integrations to 3rd party apps, and advanced design features making it the leading online form builder for organizations all over the world. It's popularly used to create payment forms, lead generation forms, registration forms, contact forms, application forms, and more. Lue lisää tuotteesta Jotform

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration, streamlining critical document-based processes and saving time by allowing teams to utilize the construction documents themselves to share metadata, markups, hyperlinks, bookmarks, images, attachments and 3D data downstream. Lue lisää tuotteesta Bluebeam Revu

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
eFileCabinet’s advanced workflow automation helps growing organizations limited by repetitive tasks maximize their revenue potential.
eFileCabinet is the ultimate document management solution that empowers HR, Finance, and more to focus on business outcomes. Our cloud-based solution can automate complex document processes that prevent midsize organizations from maximizing their revenue potential. eFileCabinet provides a secure, centralized location for each department to access their confidential data and reduce interdepartmental silos. Streamline your day with eFileCabinet and give 100% of focus to the work that matters. Lue lisää tuotteesta eFileCabinet

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Notion is the all-in-one workspace for notes, project management, documents, and collaboration. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Lue lisää tuotteesta Notion

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
An all-in-one online PDF editor, built-in e-signature and fillable form builder.
pdfFiller is a GDPR compliant online PDF editor, e-signature manager and fillable PDF form builder in a single web app. Edit and e-sign PDF documents online, create fillable PDF forms and send them for signing. Share documents via email, social media or host them on your company's website. Fax, print or send PDFs via USPS right from your pdfFiller account. Get completed copies of submitted and signed PDF forms and automatically extract data to an Excel file, CRM or database. Lue lisää tuotteesta pdfFiller

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Lue lisää tuotteesta Process Street

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed. Lue lisää tuotteesta Brandfolder

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luonti
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta