Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Dokumentinhallinta-ohjelmisto

Dokumentinhallinta­ohjelmisto automatisoi koko asiakirjojen hallintaprosessin aina luomisesta säilytykseen ja jakeluun koko yritykselle. Se lisää tehokkuutta, vähentää kustannuksia ja pienentää tarvetta säilyttää tilaa vieviä paperiasiakirjoja. Dokumenttien hallinta­ sovelluksien avulla tarjoaa ratkaisuja monenlaiseen dokumentointiin niin vähemmän tarkoille, mutta määrältään runsaille asiakirjoille (kuten vakiomuotoiset lomakkeet), kuin hyvin tarkoille ja määrältään pienille dokumenteille (kuten kahden henkilön välinen kirjeenvaihto). Dokumentinhallinta­ohjelmisto liittyy digitaalisen IT-omaisuuden hallintaohjelmistoon ja Knowledge Management -ohjelmistoon. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikean dokumentinhallinta-ohjelmiston Suomessa.

7 tulosta
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jossa tiimit voivat luoda nopeasti työnkulkusovelluksia prosessiensa, projektiensa ja jokapäiväisten työtehtäviensä suorittamiseksi. Tiimit muotoilevat työnkulkuja ja projekteja mukautuvalla koodittomalla alustalla, joka automatisoi manuaalisen työn ja yhdistää tiimit digitaaliseen työtilaan. Alustat sisältävät muun muassa mukautettavat työnkulkumallit, ajanseurannan, automaatiot, tietojen hallintapaneelit ja integroinnit suosittuihin työkaluihin. monday.comia käyttää yli 100 000 yritystä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luokittelu
  • Asiakirjojen luonti
  • Tiedostotyyppien muuntaminen
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tiedostojen palautus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Suojattu tietojen tallennus
Bitrix24 on ilmainen asiakirjojen hallinta-alusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Saatavana pilvipalveluna ja paikan päällä.
Bitrix24 on ilmainen asiakirjojen hallinta-alusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Saatavilla pilvipalveluna ja paikallisesti (avoimen lähdekoodin avulla). Henkilökohtainen, ryhmän tai yrityksen levyasema, tiedostojen synkronointi, tiedostojen jakaminen, mobiilikäyttö, asiakirjojen online- ja offline-muokkaus, monen käyttäjän muokkaus ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luokittelu
  • Asiakirjojen luonti
  • Tiedostotyyppien muuntaminen
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tiedostojen palautus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Suojattu tietojen tallennus
Flipsnack on markkinoiden nopein työkalu PDF-tiedostojen esitteiksi muuntamiseen. Luo ja julkaise helposti tuoteluetteloita, esitteitä, lehtiä ja paljon muuta.
Flipsnack on markkinoiden nopein työkalu PDF-tiedostojen esitteiksi muuntamiseen. Tämän verkkojulkaisuratkaisun avulla saat PDF-tiedostoihin eloa, ja 3D-sivunkääntötehosteilla voit tehdä niistä kuin oikeita paperisia julkaisuja. Voit myös käyttää Design Studiota, jolla voit luoda helposti tyylikkäitä esittelykirjasia täysin itse. Tuo painetut luettelot digiasiakkaiden ulottuville ja valitse samalla yrityksellesi kestävämpi ja kustannustehokkaampi toimintatapa. Tehokkaat ominaisuudet, kuten ostopainikkeet, videot ja GIF-animaatiot, houkuttelevat Lue lisää tuotteesta Flipsnack

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luokittelu
  • Asiakirjojen luonti
  • Tiedostotyyppien muuntaminen
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tiedostojen palautus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Suojattu tietojen tallennus
Siirry paperittomuuteen muuttamalla asiakirjanhallintaprosessiasi digitaalisten työkalujen avulla ja yhtä yhtenäistä pilvipohjaista tai paikallisesti hallinnoitavaa alustaa käyttäen.
Siirry paperittomuuteen muuttamalla asiakirjanhallintaprosessiasi digitaalisten työkalujen avulla ja yhtä yhtenäistä pilvipohjaista tai paikallisesti hallinnoitavaa alustaa käyttäen. Käytä, tallenna, seuraa ja hallinnoi viimeisimpiä hyväksyttyjä asiakirjojasi helposti lähes mistä tahansa. Automatisoi työnkulut ISO 9001-, ISO 13485-, AS9100-standardien sekä FDA:n 21 CFR-säännöstön osan 820, osan 211 ja osan 11 vaatimusten mukaisia sähköisiä allekirjoituksia varten aukottoman jäljitettävyyden varmistamiseksi. Rajoita pääsyä turvallisesti käyttäjäoikeuksien perusteella. Aloita ilmainen kokeilu jo tänään. Lue lisää tuotteesta QT9 QMS

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luokittelu
  • Asiakirjojen luonti
  • Tiedostotyyppien muuntaminen
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tiedostojen palautus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Suojattu tietojen tallennus
Kasvata tuotannon ja huollon ”ensimmäisellä oikein” -astetta digitaalisten työohjeiden, tarkistuslistojen ja vakioitujen toimintaohjeiden avulla.
Tehosta työvoiman osaamista digitaalisen standardityön avulla. SwipeGuide-alusta ja -sovellukset tarjoavat elintarvikevalmistajille mahdollisuuden parantaa toimipaikkojen, tuotantolinjojen ja tiimien osaamista ja suorituskykyä. Asiakkaamme – mukaan lukien Heineken, PepsiCo, Orkla ja Coca-Cola – parantavat ”ensimmäisellä oikein” -prosenttiaan (26 %:n kasvu) ja parantavat osaamisen säilyvyyttä 25 %:lla. Digitaalinen standardityö tehostaa toimintaa ja kasvattaa sen laatua. SwipeGuide tarjoaa sen tavalla, joka on helppo omaksua. Lue lisää tuotteesta SwipeGuide

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luokittelu
  • Asiakirjojen luonti
  • Tiedostotyyppien muuntaminen
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tiedostojen palautus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Suojattu tietojen tallennus
FORDATA Virtual Data Room mahdollistaa nopean, turvallisen ja poikkeuksellisen hyvin tuetun tiedonjakamisen, mikä johtaa parempiin kauppoihin.
Olemme Euroopan luotetuin virtuaalisten tietohuoneiden tarjoaja, numero yksi. FORDATA on paljon enemmän kuin vain alusta luottamuksellisten asiakirjojen turvalliseen jakamiseen. Asiantuntemuksemme ja yli 1200 projektin onnistunut toteuttaminen on saanut tunnustusta ja tukea investointipankkareilta, sijoitusliikkeiltä sekä lakimiehiltä. Haluamme, että jokainen transaktiosi toteutuu juuri suunnittelemallasi tavalla. Käyttämällä palveluitamme lupauksemme on työn mukavuus, mielenrauha ja täydellinen turvallisuus. #FORDATAtiimi on täällä SINUA varten. Lue lisää tuotteesta FORDATA VDR

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luokittelu
  • Asiakirjojen luonti
  • Tiedostotyyppien muuntaminen
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tiedostojen palautus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Suojattu tietojen tallennus
Ohjelmistot laadunhallintaan, dokumenttien hallintaan, työnkulun hallintaan, riskienhallintaan, kapasiteetin hallintaan ja prosessien hallintaan.
ManualMaster auttaa organisaatioita luomaan, hallitsemaan ja jakamaan tehokkaasti käytäntöjä, menettelyjä, prosesseja ja muita asiakirjoja. Sen käyttäjäystävällisen käyttöliittymän avulla käyttäjät voivat helposti luoda ja muokata asiakirjoja ja työnkulkuja, mikä varmistaa johdonmukaisuuden ja vaatimustenmukaisuuden koko organisaatiossa. Se tarjoaa edistyneitä ominaisuuksia, kuten versionhallinnan, automaattiset ilmoitukset ja raportointiominaisuudet, mikä helpottaa asiakirjojen muutosten seurantaa ja varmistaa säännösten noudattamisen. Lue lisää tuotteesta ManualMaster

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Versiohallinta
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakirjojen luokittelu
  • Asiakirjojen luonti
  • Tiedostotyyppien muuntaminen
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Tiedostojen palautus
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Suojattu tietojen tallennus