8 tulosta
Bitrix24 äänestettiin parhaaksi ilmaiseksi online-CRM-ohjelmistoksi vuosina 2016, 2017 ja 2018. Täysin ilmainen ja sisältää rajoittamattomat tietueet, myyntiautomaation ja sähköpostimarkkinoinnin. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 äänestettiin parhaaksi ilmaiseksi online-CRM-ohjelmistoksi vuosina 2016, 2017 ja 2018. Täysin ilmainen ja sisältää rajoittamattomat tietueet, myyntiautomaation, puhelinpalvelun ja sähköpostim arkkinoinnin. Yli kahdeksan miljoonaa yritystä käyttää Bitrix24:ää. Bitrix24 on saatavilla pilvipalveluna ja paikan päällä avoimen lähdekoodin ratkaisuna. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Asiakastuki
  • Sähköpostivastausten hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Haku/suodatus
  • Itsepalveluportaali
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset. Lue lisää tuotteesta Agile CRM
Agile CRM on kaikenkattava CRM, joka sisältää myynnin, markkinoinnin ja palvelun automaation yhdellä alustalla. Siinä on myynnin seuranta, yhteystietojen hallinta, markkinoinnin automaatio, verkkoanal ytiikka, kaksisuuntaiset sähköpostit, puhelinjärjestelmä ja palvelupiste yksinkertaisella, selkeällä ja modernilla käyttöliittymällä. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Asiakastuki
  • Sähköpostivastausten hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Haku/suodatus
  • Itsepalveluportaali
EngageBay on kaikenkattava CRM, joka sisältää markkinointi-, myynti- ja palveluautomaatio-ominaisuudet yhdellä alustalla. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay CRM tarjoaa monipuolisia ominaisuuksia, joiden avulla voit hallita asiakassuhteitasi paremmin. Se sisältää myös täyden valikoiman markkinointi-, myynti- ja palveluautomaatiotoimintoja liiketoimintasi skaalaamiseksi. Laajojen ominaisuuksien avulla voit kerätä liidejä, hoivata niitä ja olla niihin yhteydessä, muuntaa ne tyytyväisiksi asiakkaiksi ja tarjota ensiluokkaisen asiakaskokemuksen yhtenäistä alustaa käyttäen. Lopeta sellaisista ominaisuuksista maksaminen, joita et tarvitse, ja vaihda EngageBayhin jo tänään. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Asiakastuki
  • Sähköpostivastausten hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Haku/suodatus
  • Itsepalveluportaali
Zendesk tarjoaa täydellisen asiakaspalveluratkaisun, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana.
Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspal velijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Asiakastuki
  • Sähköpostivastausten hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Haku/suodatus
  • Itsepalveluportaali
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Asiakastuki
  • Sähköpostivastausten hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Haku/suodatus
  • Itsepalveluportaali
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike on viestipohjainen CRM-vaihtoehto, jossa verkkosivuston chatti yhdistetään mobiiliviestintään. Keskustele asiakkaidesi ja liidien kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Asiakastuki
  • Sähköpostivastausten hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Haku/suodatus
  • Itsepalveluportaali
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Asiakastuki
  • Sähköpostivastausten hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Haku/suodatus
  • Itsepalveluportaali
Orderry paikallisille palveluyrityksille. Liidien ja asiakkaiden hallinta, huolto- ja myyntikäsittely sekä analytiikka ja raportointi yhdessä käyttöliittymässä.
Orderry on asiakassuhteiden hallinnan SaaS-ratkaisu palveluyrityksille, joilla on yksi tai useampi toimipaikka. Kerää asiakastiedot yhteen helppokäyttöiseen tietokantaan, seuraa viestintä- ja maksuhistoriaa, käsittele liidejä sekä määritä alennukset ja automaattiset ilmoitukset. CRM:n lisäksi Orderry selkeyttää työtilausten käsittelyä, myyntiä, varastonhallintaa, palkanlaskentaa, verolaskelmia, tapaamisaikatauluja, taloutta ja analytiikkaa. Kenttäpalveluita varten siinä on teknikoille ja esimiehille suunnattuja käteviä sovelluksia. Lue lisää tuotteesta Orderry

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Asiakastuki
  • Sähköpostivastausten hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Haku/suodatus
  • Itsepalveluportaali