Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Online CRM-ohjelmisto

Online CRM -ohjelmisto mahdollistaa verkkopohjaisen asiakassuhteiden hallinnan, asiakastuen ja vuorovaikutuksen asiakkaiden kanssa. Online CRM -sovellukset tuovat organisaation tietämyskannan asiakkaiden saataville, jolloin asiakkaat voivat itse ratkaista tuotteisiin liittyviä ongelmia joko verkon kautta tai puhelimitse. Online CRM -ratkaisut voivat lisätä puhelinpalvelu­keskuksen, verkkosivuston tai tukipalvelun tehokkuutta ja hyödyllisyyttä antamalla asiakkaille välineet ratkaista ongelmia itse ilman asiakaspalvelijoita. Online CRM -ohjelmisto liittyy asiakassuhteiden hallintaohjelmistoon.

Lime CRM on käyttäjäystävällinen CRM +10 käyttäjälle, joka on mukautettu markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi tarpeisiin helpottamaan työpäivääsi. Lue lisää tuotteesta Lime CRM
Lime CRM on visuaalinen ja käyttäjäystävällinen CRM vähintään 10 käyttäjälle, joka helpottaa markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi työpäivää. Lime CRM:ssä asiakkaat, sopimukset, myyntiputki ja kampanjat ovat yhdessä paikassa, ja sen avulla voit paitsi hallita ja seurata myös hyödyntää kaikkia asiakastietojasi. Älykkäillä lisäosilla ja integraatioilla muihin IT-järjestelmiisi vältyt päällekkäiseltä työltä ja voit sen sijaan keskittyä olennaiseen: poikkeuksellisen asiakaskokemuksen tarjoamiseen. Olemme paikallinen toimija ja vuosikymmenien kokemuksella olemme monen toimialan asiakashallintaprosessien luotettava asiantuntija. Lue lisää tuotteesta Lime CRM

Ominaisuudet

  • Putkilinjan hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Tilaisuuksien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Sähköpostin hallinta
  • Muistutukset
  • Tehtävien hallinta
  • Liidien valinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Raportointi/analytiikka
  • Segmentointi
Bitrix24 äänestettiin parhaaksi ilmaiseksi online-CRM-ohjelmistoksi vuosina 2016, 2017 ja 2018. Täysin ilmainen ja sisältää rajoittamattomat tietueet, myyntiautomaation ja sähköpostimarkkinoinnin. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 äänestettiin parhaaksi ilmaiseksi online-CRM-ohjelmistoksi vuosina 2016, 2017 ja 2018. Täysin ilmainen ja sisältää rajoittamattomat tietueet, myyntiautomaation, puhelinpalvelun ja sähköpostimarkkinoinnin. Yli kahdeksan miljoonaa yritystä käyttää Bitrix24:ää. Bitrix24 on saatavilla pilvipalveluna ja paikan päällä avoimen lähdekoodin ratkaisuna. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Putkilinjan hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Tilaisuuksien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Sähköpostin hallinta
  • Muistutukset
  • Tehtävien hallinta
  • Liidien valinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Raportointi/analytiikka
  • Segmentointi
Zendesk tarjoaa täydellisen asiakaspalveluratkaisun, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana.
Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspalvelijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Putkilinjan hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Tilaisuuksien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Sähköpostin hallinta
  • Muistutukset
  • Tehtävien hallinta
  • Liidien valinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Raportointi/analytiikka
  • Segmentointi
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Putkilinjan hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Tilaisuuksien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Sähköpostin hallinta
  • Muistutukset
  • Tehtävien hallinta
  • Liidien valinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Raportointi/analytiikka
  • Segmentointi
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike on viestipohjainen CRM-vaihtoehto, jossa verkkosivuston chatti yhdistetään mobiiliviestintään. Keskustele asiakkaidesi ja liidien kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Putkilinjan hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Tilaisuuksien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Sähköpostin hallinta
  • Muistutukset
  • Tehtävien hallinta
  • Liidien valinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Raportointi/analytiikka
  • Segmentointi
EngageBay on kaikenkattava CRM, joka sisältää markkinointi-, myynti- ja palveluautomaatio-ominaisuudet yhdellä alustalla.
EngageBay CRM tarjoaa monipuolisia ominaisuuksia, joiden avulla voit hallita asiakassuhteitasi paremmin. Se sisältää myös täyden valikoiman markkinointi-, myynti- ja palveluautomaatiotoimintoja liiketoimintasi skaalaamiseksi. Laajojen ominaisuuksien avulla voit kerätä liidejä, hoivata niitä ja olla niihin yhteydessä, muuntaa ne tyytyväisiksi asiakkaiksi ja tarjota ensiluokkaisen asiakaskokemuksen yhtenäistä alustaa käyttäen. Lopeta sellaisista ominaisuuksista maksaminen, joita et tarvitse, ja vaihda EngageBayhin jo tänään. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Putkilinjan hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Tilaisuuksien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Sähköpostin hallinta
  • Muistutukset
  • Tehtävien hallinta
  • Liidien valinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Raportointi/analytiikka
  • Segmentointi
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM on kaikenkattava CRM, joka sisältää myynnin, markkinoinnin ja palvelun automaation yhdellä alustalla. Siinä on myynnin seuranta, yhteystietojen hallinta, markkinoinnin automaatio, verkkoanalytiikka, kaksisuuntaiset sähköpostit, puhelinjärjestelmä ja palvelupiste yksinkertaisella, selkeällä ja modernilla käyttöliittymällä. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Putkilinjan hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Tilaisuuksien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Sähköpostin hallinta
  • Muistutukset
  • Tehtävien hallinta
  • Liidien valinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Raportointi/analytiikka
  • Segmentointi
monday.com on online-pohjainen CRM-ohjelmisto, joka sopii ihanteellisesti asiakassuhteiden hallintaan, sillä se tarjoaa erittäin suojatun ympäristön asiakastiedoille.
monday.com on verkkopohjainen CRM-ohjelmisto, joka sopii ihanteellisesti asiakassuhteiden hallintaan, sillä se tarjoaa erittäin suojatun ja luotettavan ympäristön asiakastiedoille ja yksityisyydelle. Helppokäyttöisyys tarkoittaa sujuvaa ja nopeaa käyttöönottoa tiimillesi. Hallitse asiakassuhteita helposti ja omalla tavallasi tehokkailla automaatioilla, integroinneilla, hallintapaneeleilla, mukautettavalla työnkululla ja useilla tietonäkymillä. Tarjoa asiakkaillesi hienoa palvelua ja kokemusta yksinkertaisella mutta tehokkaalla ohjelmistolla. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM

Ominaisuudet

  • Putkilinjan hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Tilaisuuksien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Sähköpostin hallinta
  • Muistutukset
  • Tehtävien hallinta
  • Liidien valinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Raportointi/analytiikka
  • Segmentointi
#1 Pienyrityksen toimintakeskeinen myynti CRM. Keskity seuraavaan toimintaan, seuraa jokaista johtoa ja pysy hallinnassa myyntiäsi.
OnePageCRM on ensimmäinen toimintakeskeinen myynti CRM, joka auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä hallitsemaan myyntiään. Keskity siihen, mitä seuraavaksi on tehtävä, seuraa jokaista johtoa, pidä joukkue samalla sivulla ja sulje lisää tarjouksia, yksi myyntitoiminta kerrallaan. Tallenna aikaa ja automatisoi järjestelmänvalvojan ja tietojen syöttäminen. Luo liidit napsautuksella missä tahansa verkossa. Hyödyntävät CRM -edut liikkeellä iOS- ja Android -mobiilisovellusten kanssa. Kysymyksiä? Tarjoamme tukea sähköpostitse, puhelimitse ja chatissa. Lue lisää tuotteesta OnePageCRM

Ominaisuudet

  • Putkilinjan hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Tilaisuuksien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Sähköpostin hallinta
  • Muistutukset
  • Tehtävien hallinta
  • Liidien valinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Raportointi/analytiikka
  • Segmentointi
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan. Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM

Ominaisuudet

  • Putkilinjan hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Tilaisuuksien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Sähköpostin hallinta
  • Muistutukset
  • Tehtävien hallinta
  • Liidien valinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Raportointi/analytiikka
  • Segmentointi
Orderry paikallisille palveluyrityksille. Liidien ja asiakkaiden hallinta, huolto- ja myyntikäsittely sekä analytiikka ja raportointi yhdessä käyttöliittymässä.
Orderry on asiakassuhteiden hallinnan SaaS-ratkaisu palveluyrityksille, joilla on yksi tai useampi toimipaikka. Kerää asiakastiedot yhteen helppokäyttöiseen tietokantaan, seuraa viestintä- ja maksuhistoriaa, käsittele liidejä sekä määritä alennukset ja automaattiset ilmoitukset. CRM:n lisäksi Orderry selkeyttää työtilausten käsittelyä, myyntiä, varastonhallintaa, palkanlaskentaa, verolaskelmia, tapaamisaikatauluja, taloutta ja analytiikkaa. Kenttäpalveluita varten siinä on teknikoille ja esimiehille suunnattuja käteviä sovelluksia. Lue lisää tuotteesta Orderry

Ominaisuudet

  • Putkilinjan hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Tilaisuuksien hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Sähköpostin hallinta
  • Muistutukset
  • Tehtävien hallinta
  • Liidien valinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Raportointi/analytiikka
  • Segmentointi