Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Web Analytics-työkalut

Web Analytics -ohjelmistoa käyttämällä organsaatiot voivat seurata ja analysoida verkkosivustonsa käyttäjiä koskevia tietoja, kuten keitä he ovat, miten he löysivät sivustolle, miten he liikkuvat sivustolla ja mitä he siellä ollessaan tekevät. Tällaiset mittarit auttavat organisaatioita arvioimaan markkinoinnin ja mainonnan tehokkuutta sekä verkkosivuston tehokkuutta myynnin välineenä. Web Analytics -sovellukset voivat myös auttaa verkkomainonnan suunnittelussa eri hakusanojen suosiota ja tehokkuutta arvioimalla. Web Analytics -ohjelmisto liittyy kampanjan­hallinta­ohjelmistoon ja markkinoinnin automaatio-ohjelmistoon.

EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Paikan päällä tehdyn työn aikaseuranta
  • Sivuston hakuseuranta
  • Sivuvierailujen seuranta
  • Suositusten seuranta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Tavoitteiden asettaminen/seuranta
  • Käyttäjän vuorovaikutusten seuranta
  • Verkkoliikenteen raportointi
  • Avainsanojen seuranta
  • Lämpökartat
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM:n analytiikka tarjoaa syvällistä tietoa asiakkaiden toiminnasta ja verkkosivuston suorituskyvystä. Hanki hyödyllisiä tietoja asiakasliidistä ja prospektin toiminnasta sivustollasi tai mobiilisovelluksessasi. Analysoi asiakkaiden kiinnostuksen kohteita ja verkkokäyttäytymismalleja Agile CRM:n analytiikan toimintaraporttien, aikataulujen ja reaaliaikaisten ilmoitusten avulla. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Paikan päällä tehdyn työn aikaseuranta
  • Sivuston hakuseuranta
  • Sivuvierailujen seuranta
  • Suositusten seuranta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Tavoitteiden asettaminen/seuranta
  • Käyttäjän vuorovaikutusten seuranta
  • Verkkoliikenteen raportointi
  • Avainsanojen seuranta
  • Lämpökartat
Kokonaisvaltainen asiakassuhderatkaisu, jossa on live-chat, verkkosivuston kävijäseuranta ja analytiikkaominaisuudet.
Zoho SalesIQ on kokonaisvaltainen, tekoälyä hyödyntävä live-chat- ja analytiikka-alusta, joka auttaa yrityksiä parantamaan vuorovaikutusta asiakkaidensa kanssa. Alusta tarjoaa live-chatin, chat-botit ja integroinnin pikaviestikanaviin, CRM- ja help desk -ohjelmistoihin ja paljon muuta, jotta jokaisen sivuston kävijän kanssa voidaan viestiä asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa. Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ

Ominaisuudet

  • Paikan päällä tehdyn työn aikaseuranta
  • Sivuston hakuseuranta
  • Sivuvierailujen seuranta
  • Suositusten seuranta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Tavoitteiden asettaminen/seuranta
  • Käyttäjän vuorovaikutusten seuranta
  • Verkkoliikenteen raportointi
  • Avainsanojen seuranta
  • Lämpökartat
Zoho Marketing Automation on all-in-one markkinoinnin automaatioohjelmisto, jota käytetään hallitsemaan markkinointitoimia useissa kanavissa
Zoho Marketing Automation on pilvipohjainen ohjelmisto, joka on kehitetty erityisesti yrityksille, jotka etsivät markkinoinnin automaatioratkaisua. Tämä ohjelmisto toimii välttämättömänä päivittäisenä markkinointityökaluna, joka tarjoaa markkinointi- ja myyntiominaisuuksia, kuten liidien luomisen ja pätevöinnin. Se tarjoaa myös laajoja ominaisuuksia data-analytiikkaan ja verkkokäyttäytymismarkkinointiin sekä erilaisia ​​markkinointikampanjastrategioita tekstiviestimarkkinoinnista sosiaalisiin kampanjoihin. Lue lisää tuotteesta Zoho Marketing Automation

Ominaisuudet

  • Paikan päällä tehdyn työn aikaseuranta
  • Sivuston hakuseuranta
  • Sivuvierailujen seuranta
  • Suositusten seuranta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Tavoitteiden asettaminen/seuranta
  • Käyttäjän vuorovaikutusten seuranta
  • Verkkoliikenteen raportointi
  • Avainsanojen seuranta
  • Lämpökartat