Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Kaupanteko-ohjelmisto

Osto-ohjelmisto automatisoi suorien ja epäsuorien tavaroiden ja palvelujen hankintasyklin. Tällaisiin sovelluksiin sisältyy keskeisiä turvallisuus-, vaatimustenmukaisuus- ja raportointiominaisuuksia, jotka mahdollistavat tarkan ja tehokkaan ostotilaus- ja hankintaprosessin. Ostoratkaisut tarjoavat usein integroituja työkaluja laskujen hyväksymiseen, varaston- ja omaisuudenhallintaan sekä asiakaspalvelun ja toimeksiantojen hoitamiseen. Osto-ohjelmisto liittyy laskutusohjelmistoon, hankintaohjelmistoon ja Vendor Management -ohjelmistoon.

Pivot on S2P-työkalu, joka auttaa sinua pitämään menot hallinnassa ja vähentämään toimittajariskiä mittakaavassa. Lue lisää tuotteesta Pivot
Pivot on kuluttajatason hankintaohjelmisto, joka auttaa yrityksiä pitämään menot kurissa ja tehostamaan samalla tiimityöskentelyä. Natiivit integraatiot toiminnanohjausjärjestelmiin ja yrityksen työkaluihin mahdollistavat käyttöönoton vain muutamassa viikossa. Intuitiiviset käyttöliittymät edistävät työntekijöiden omaksumista, jolloin koulutustarvetta ei tarvita. Talous-, laki-, compliance- ja turvallisuustiimeille Pivot tarjoaa automaatioita, jotka vähentävät merkittävästi manuaalista työtä ja loputtomia sähköpostiviestejä. Lue lisää tuotteesta Pivot

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Tilausten hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Raportointi ja tilastot
  • Hankinnan hallinta
  • Ostoraportit
  • Toimittajien hallinta
  • Inventaarionhallinta
NetSuite-ostojen hallinta tekee ostotilausten asettamisesta, hallinnoinnista ja toimittamisesta helppoa automatisoimalla tilaus- ja ostoprosessin.
NetSuite Purchasing tarjoaa monitoiminnallisia etuja yksinkertaistamalla ostotilausten tekemistä, hallintaa ja toimittamista. Nopeuta ostamista poistamalla manuaaliset hyväksynnät. Määritä, kenen on tehtävä kuittaus, lähetä asianmukaiset ilmoitukset ja päivitä tapahtumat automaattisesti. Optimoi varasto OT-seurannan avulla; pysy kärryillä siitä, mitä on tilattu, missä määrin ja milloin tuotteet vastaanotetaan. Myyjäportaalin kautta myyjät voivat myös seurata omia ostotilauksiaan. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Tilausten hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Raportointi ja tilastot
  • Hankinnan hallinta
  • Ostoraportit
  • Toimittajien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Tilausten hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Raportointi ja tilastot
  • Hankinnan hallinta
  • Ostoraportit
  • Toimittajien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Rakennusalalle suunniteltu pilvipohjainen seuraavan sukupolven ERP-järjestelmä.
Archdesk on rakennusalalle suunniteltu kaikenkattava, pilvipohjainen seuraavan sukupolven ERP- eli toiminnanohjausohjelmisto. Archdesk kattaa työnkulun kaikki vaiheet alustavista asiakkaiden kyselyistä arvioihin, sopimuksiin, projektinhallintaan, budjetointiin, hankintaan, kilpailutukseen, aikataulutukseen, työvoiman hallintaan, tiedonhallintaan, kustannusarvioihin, raportointiin, tiimien yhteistyöhön ja viimeiseen laskuun. Kaikkien vaiheiden hallinnointi tapahtuu mukautettavan työnkulun ja helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla, ja ohjelmistoa voi käyttää miltä tahansa laitteelta ympäri vuorokauden. Lue lisää tuotteesta Archdesk

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Tilausten hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Raportointi ja tilastot
  • Hankinnan hallinta
  • Ostoraportit
  • Toimittajien hallinta
  • Inventaarionhallinta