Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

IT-omaisuushallinta-ohjelmisto

IT-omaisuuden hallintaohjelmisto antaa yrityksille työkaluja ohjelmistojen ja laitteistojen luettelointiin ja elinkaaren hallintaan. Niitä ovat esimerkiksi huoltohistoria, käyttöoikeudet, hankintabudjetin ennustaminen ja ohjelmisto­lisenssien noudattaminen. Tämäntyyppisellä ohjelmistolla IT-päälliköt voivat parantaa kustannusten hallintaa ja seurata tarkasti IT-laitteiden liiketoiminta-arvoa koko organisaation tasolla.

Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Kustannusten seuranta
  • Ylläpidon hallinta
  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Toimittajien hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Sisäänrakennetun tiedonhallinnan ansiosta digitaalisen inventaarion tekeminen on helppoa. Hoida IT-asioita suoraan palvelupisteeltäsi ja ratkaise ongelmat nopeammin hyödyntämällä kaikkia tarvitsemiasi laitetietoja ja tietueita, jotka löytyvät jo palvelupyynnöistä. Kokeile IT:tä ilmaiseksi tänään Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Kustannusten seuranta
  • Ylläpidon hallinta
  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Toimittajien hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
IT-resurssien hallinta on tämän päivän etätyöskentelyssä entistä tärkeämpää. Saumaton integrointi Zendeskiin, Jiraan jne. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory
Hallitse etätyöntekijöiden IT-resurssien koko elinkaarta helppokäyttöisellä, pilvipohjaisella IT-resurssien hallintaohjelmistolla. Vähennä käyttökatkoja, varmista ohjelmistolisenssien noudattaminen ja nopeuta vianmääritystä seuraamalla kaikkia laitteita, mukaan lukien Windows/Mac-laitteita ja ohjelmistoja. Säilytä täysi näkyvyys IT-ympäristöösi resurssien hallinnan, ostotilausten, ylläpidon ja käytön optimoinnin avulla. Saumaton integrointi muun muassa Zendeskiin, Jiran tukipalveluihin sekä SCCM- ja JAMF-järjestelmiin. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Kustannusten seuranta
  • Ylläpidon hallinta
  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Toimittajien hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
Hallinnoi omaisuuttasi helposti ostohetkestä käytön loppuun asti
Freshservicen omaisuudenhallinta auttaa ylläpitämään organisaatiosi IT-omaisuuden ja muun omaisuuden (sopimukset, laitteet, ohjelmistot) inventaariota ja seuraamaan omaisuuden tietoja koko sen elinkaaren ajan. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Kustannusten seuranta
  • Ylläpidon hallinta
  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Toimittajien hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Kustannusten seuranta
  • Ylläpidon hallinta
  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Toimittajien hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
Total Network Inventory on täydellinen ratkaisu tietokoneiden auditoinnin.
Total Network Inventory on täydellinen ratkaisu tietokoneiden auditoinnin ja ohjelmistoyhteenvetojen hallintaan. Windows-, Mac OS X- ja Linux-tietokoneet voidaan tarkistaa ilman etukäteen asennettavia agentteja - riittää, kun tiedät järjestelmänvalvojan salasanan. Voit tarkistaa yksittäisiä solmuja, tiettyjä osoitealueita tai Active Directory -rakenteita. Lue lisää tuotteesta Total Network Inventory

Ominaisuudet

  • Kustannusten seuranta
  • Ylläpidon hallinta
  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Toimittajien hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
RMM Central yhdistää päätepisteiden hallinnan ja verkon valvonnan MSP:ille ja auttaa automatisoimaan koko IT:n yhdestä konsolista.
RMM Central on yhtenäinen ratkaisu, jonka avulla MSP:t hallitsevat ja valvovat useita asiakasverkkoja yhdestä konsolista. Ominaisuudet, jotka yksinkertaistavat MSP:iden päivittäisiä hallintarutiineja, mukaan lukien korjaustiedostojen hallinta, etäkäyttö ja suorituskyvyn valvonta, RMM Centralin kokonaisvaltainen lähestymistapa varmistaa, että resurssit ja ponnistelut minimoidaan ja sijoitetun pääoman tuotto maksimoidaan. Lue lisää tuotteesta ManageEngine RMM Central

Ominaisuudet

  • Kustannusten seuranta
  • Ylläpidon hallinta
  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Toimittajien hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta