Esittelyssä olevat ohjelmistot

Eniten arvioita saaneet ohjelmistot

Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on IT-omaisuushallinta-ohjelmisto

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
383 tulosta
We discover, manage your SaaS licenses and negotiate the best prices on the market saving you 35% or more on your SaaS Stack. Lue lisää tuotteesta Sastrify
Sastrify makes it easy to discover, manage and visualize your SaaS subscriptions in one place. Sync over 22,000 solutions — from Google Workspace to AWS hosting — and get complete transparency into your SaaS stack. If you’re spending over $250k on software per year, Sastrify’s all-in-one platform and extensive pricing database lets you skip the endless product demos while saving up to 35%. Guaranteed. Lue lisää tuotteesta Sastrify

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Pulseway's asset tracking and management platform is the most advanced and flexible system in the industry for managing your IT assets. Lue lisää tuotteesta Pulseway
Pulseway's asset tracking and management platform is the most advanced and flexible system in the industry for managing and monitoring your assets. With built in powerful automation, network discovery, remote control and reporting, you can always keep on top of your IT assets. Lue lisää tuotteesta Pulseway

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
NinjaOne gives complete, accurate, and real-time insight into managed IT assets to help IT teams reduce costs, & make better decision. Lue lisää tuotteesta NinjaOne
NinjaOne gives complete, accurate, and real-time data and insight into managed IT assets. With Ninja, IT leaders get full visibility into and control over their endpoints, insights and automation to reduce technology costs, robust monitoring and more. NinjaOne makes asset discovery easy through Active Directory based discovery and deployment, improves decision-making with real-time IT asset information, tools to group, find, and manage assets more efficiently. Lue lisää tuotteesta NinjaOne

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Addigy is a cloud-based multi-tenant Apple Device Management platform for IT teams to effortlessly manage Apple devices in real-time. Lue lisää tuotteesta Addigy
Addigy is a cloud-based IT management platform that enables IT admins to manage macOS, iOS, iPadOS and tvOS devices in real-time. Addigy is the only multi-tenant Apple device management solution that combines MDM with live agent capabilities, providing an intuitive platform with zero-touch provisioning, asset management, monitoring and automated remediation, remote access, software deployment, system updates, configuration management, and more. Lue lisää tuotteesta Addigy

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
IT-resurssien hallinta on tämän päivän etätyöskentelyssä entistä tärkeämpää. Saumaton integrointi Zendeskiin, Jiraan jne. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory
Hallitse etätyöntekijöiden IT-resurssien koko elinkaarta helppokäyttöisellä, pilvipohjaisella IT-resurssien hallintaohjelmistolla. Vähennä käyttökatkoja, varmista ohjelmistolisenssien noudattaminen ja nopeuta vianmääritystä seuraamalla kaikkia laitteita, mukaan lukien Windows/Mac-laitteita ja ohjelmistoja. Säilytä täysi näkyvyys IT-ympäristöösi resurssien hallinnan, ostotilausten, ylläpidon ja käytön optimoinnin avulla. Saumaton integrointi muun muassa Zendeskiin, Jiran tukipalveluihin sekä SCCM- ja JAMF-järjestelmiin. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
A complete Mobile Device Management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory, and security of Apple devices. Lue lisää tuotteesta Jamf Pro
Jamf Pro is a complete device management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory and security of Macs, iPads, iPhones and Apple TVs. Designed to automate device management while driving end-user productivity, Jamf Pro is the EMM tool that delights IT pros and the users they support by delivering on the promise of unified endpoint management for Apple devices. The IT experience you want is within reach. Request a free trial and become an IT superhero today. Lue lisää tuotteesta Jamf Pro

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
An all in one solution for iOS, fireOS, Macs, Android, Apple TVs, Windows devices and laptop management. Lue lisää tuotteesta Hexnode UEM
Hexnode is a cloud-based UEM solution that allows you to harness the power of the cloud to secure and manage corporate devices. They offer a flexible solution for comprehensive management and security of all the endpoints deployed in an organization. Trusted by SMBs to Fortune 100s worldwide, you can manage your entire corporate network with ease. Supporting major device platforms and offering support to a wide range of industries, Hexnode is globally recognised for its industry-best features. Lue lisää tuotteesta Hexnode UEM

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
The industry's simplest (mobile first) IT Asset and inventory tracking system. Trusted by 1000's of businesses. Try it for free today. Lue lisää tuotteesta Sortly
Sortly is a super simple inventory and asset tracking system to visually track your IT assets and any of their details including location, price, condition, lending details etc for a more intuitive (and less maddening) way to keep track your items. Create a free account and get started today. Features: - Access on Computer (web), Tablet, Smartphone - Give team or customers access - Create or connect to any barcodes or QR codes - Check in/out scanner (in-built) - Custom fields Lue lisää tuotteesta Sortly

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Gartner identified Nlyte as providing cornerstone technology for the evolving Hybrid Digital Infrastructure Management (HDIM) space. Lue lisää tuotteesta Nlyte DCIM
Nlyte provides complete management for the Hybrid Digital Infrastructure. Nlyte automates the inventory process for accurate accountability of what you have and where it is - helps secure assets, infrastructure, and data flow by monitoring changes and alerting on deployment and access exceptions - helps maintain assets by monitoring for currency and efficient usage. Nlyte software deliver cost management, resource efficiency-space, workflow optimization, while de-risking from disruptions. Lue lisää tuotteesta Nlyte DCIM

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
SaaS Enterprise Transformation Platform that enables organizations to realize transformation outcomes and achieve digital goals. Lue lisää tuotteesta iServer Suite
iServer365 is a next generation SaaS platform for Enterprise Architecture (EA) with extensive dashboard and reporting capabilities, strong decision support and analysis tools, extensive framework support and a host of modules to get you started as soon as possible. iServer365 also leverages your existing investments in familiar Microsoft technologies, including Visio, PowerBI, SharePoint and Teams, providing an easy to use environment for planning and executing strategic change. Lue lisää tuotteesta iServer Suite

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Rippling Device Management allows companies to remotely purchase, configure, ship, and secure employee devices.
Rippling Device Management allows admins to purchase and ship fully configured devices to employees, and then remotely monitor and manage them. Admins can also secure devices with automatic OS updates, storage encryption, strong password policy enforcement, and remote lock/wipe capabilities. Companies have complete visibility into their device inventory and can automatically order and configure hardware when an employee is terminated or the device is reassigned. Lue lisää tuotteesta Rippling

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Learn why Forbes rated Asset Panda the #1 Asset Tracking Software of 2022. Try Asset Panda with a free 14-day trial (no card required)!
Our IT asset management software helps you streamline managing your entire IT asset lifecycle. Our cloud-based ITAM software is flexible, user-friendly, customizable, and supports many integrations. The software pairs with mobile iOS & Android apps with free barcode scanning. On top of IT asset management, we help with ticketing, fixed asset audits, maintenance tracking, auto-discovery, equipment tracking, & more. Get your free 14-day trial today (no card required)! Lue lisää tuotteesta Asset Panda

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
UpKeep is rated the #1 mobile-first IT Asset Management Solution to streamline work orders, facility, and asset management.
UpKeep's IT Asset Management Software is a modern maintenance and asset management solution for your team. From your desktop to your phone and even your tablet, UpKeep is easily accessible from anywhere at any time. Create work orders on-the-go, get notifications when tasks are updated, and receive alerts straight from your app when assets go down making your business run more efficiently than ever before. Lue lisää tuotteesta UpKeep

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Fishbowl’s IT Asset Management solution benefits from real-time data so you know exactly what your manufacturing assets are worth.
Fishbowl’s IT Asset Management solution takes the guesswork out of determining what your manufacturing assets are worth. You will no longer rely solely on estimates and guesses about when to reorder, because you will have real-time data that gives you an accurate reflection of what is in stock at all times. Lue lisää tuotteesta Fishbowl

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
SolarWinds Service Desk provides fully integrated asset management and service management for IT teams to resolve issues quickly
SolarWinds Service Desk is a fully integrated IT service desk and IT asset management solution. Easily track, monitor, and analyze your assets, including hardware, software, contracts, purchase orders, licenses, and warranties all in one place. Automatically scan your network to discover and update asset data. Streamline ticket resolution by aligning incidents to impacted assets, automatically capturing asset incident history, and automating ticket routing and priority using AI. Lue lisää tuotteesta SolarWinds Service Desk

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lue lisää tuotteesta Spiceworks

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Hallinnoi omaisuuttasi helposti ostohetkestä käytön loppuun asti
Freshservicen omaisuudenhallinta auttaa ylläpitämään organisaatiosi IT-omaisuuden ja muun omaisuuden (sopimukset, laitteet, ohjelmistot) inventaariota ja seuraamaan omaisuuden tietoja koko sen elinkaaren ajan. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Sisäänrakennetun tiedonhallinnan ansiosta digitaalisen inventaarion tekeminen on helppoa. Hoida IT-asioita suoraan palvelupisteeltäsi ja ratkaise ongelmat nopeammin hyödyntämällä kaikkia tarvitsemiasi laitetietoja ja tietueita, jotka löytyvät jo palvelupyynnöistä. Kokeile IT:tä ilmaiseksi tänään Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
GoTo Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, GoTo Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Lue lisää tuotteesta Central

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
PDQ Deploy is the best way to automate your IT asset management. Update software, deploy scripts, and make configuration changes.
Automate your IT asset management with PDQ Deploy. Select the software you want to deploy (we have a pre-built library of over 200), specify which machines require updates, and set a preferred schedule for deployment. PDQ Deploy will automatically and silently apply updates — all without bothering end users. Lue lisää tuotteesta PDQ Deploy

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Atera is the ultimate all-in-one remote IT management solution for MSPs, IT consultants and IT departments. Try Atera for free today!
Atera’s all-in-one platform provides IT professionals with various integrated solutions that help them get access, visibility, and control over daily IT work. This includes Remote Monitoring & Management, Helpdesk, IT Automation, Ticketing, and Reporting – all under one roof. Our pay-per-tech model allows IT teams & MSPs to optimize and scale operations across unlimited devices, while reducing menial tasks so they can focus on the work that matters most. Lue lisää tuotteesta Atera

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems.
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems. Lue lisää tuotteesta Oracle PeopleSoft

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Puts you in control of your asset tracking needs. Fixed assets, IT asset tracking, tool tracking and more.
AssetCloud asset management system makes it painless to manage your business valuable assets. Quickly conduct audits, and always know what you have & who has it. The information you need will be at your fingertips with our smartphone (iOS & Android) & tablet capability. For those needing a complete solution, Wasp provides barcode scanners and printers that are 100% compatible with AssetCloud. Lue lisää tuotteesta AssetCloud

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
We provide an easy-to-use IT asset & inventory tracking solution that harnesses the power of smartphones, QR codes and cloud software
GoCodes provides a straightforward IT asset tracking solution for small and mid-size companies. Keep track of your IT and office assets using our patented QR code tags. Check in/out equipment in seconds using our mobile apps as well as managing warranty and service records. Our cloud-based single-vendor solution includes custom poly tags so you¿re up and running fast. Automatically tracks the location of your assets so you can view them on a map. Lue lisää tuotteesta GoCodes

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Lue lisää tuotteesta Limble CMMS

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future. Lue lisää tuotteesta PagerDuty

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Deliver better service and improve your team's efficiency - manage and automate all of IT with Kaseya VSA. Sign up for a free demo now!
Internal IT departments and MSPs use Kaseya VSA for discovery, inventory and management of on and off network devices. Including SNMP and agentless devices. Get full visibility into hardware and software asset information. Powerful automation allows you to automate common IT processes like patch management. Get real-time visibility to the patch status of the devices in your IT environment. Lue lisää tuotteesta Kaseya VSA

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud is an open directory platform for secure, frictionless access from any device to any resource, anywhere. JumpClouds mission is to Make Work Happen, providing simple, secure access to corporate technology resources from any device, or any location. The JumpCloud Directory Platform gives IT, MSPs, VARs/Distributors, security operations, and DevOps a single, cloud-based solution to control and manage employee identities, their devices, and apply Zero Trust principles. Lue lisää tuotteesta JumpCloud Directory Platform

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
ServiceDesk Plus, with its PinkVERIFY-certified IT asset management, helps IT managers spend 75% less time handling asset audits!
ServiceDesk Plus helps discover, track, and manage IT assets in a single console. IT teams can leverage a variety of scanning techniques to discover workstations, network devices, servers, and more. Visual workflows can automate every stage of the asset life cycle. The platform helps optimize IT and enterprise budgets with deep insights into all aspects of hardware and software assets along with a single dashboard to track software licenses, their usage, and compliance metrics. Lue lisää tuotteesta ManageEngine ServiceDesk Plus

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Everything your business needs to triage and resolve customer requests. Backed by industry-leading, US-based 24/7 technical support.
Skyrocket the efficiency of your problem-solving team. Pair licensed agents with ticket management software that empowers free users. In issuetrak, not everyone needs a paid seat. (Spoiler alert: you won’t find this anywhere else). Maximize the strength of your agents (and your budget) with automation software designed to receive, triage, and resolve tickets in one centralized location. Gain visibility into repetitive issues, SLAs, and more with Issuetrak. Cloud and on-premise hosting available. Lue lisää tuotteesta Issuetrak

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lue lisää tuotteesta Vivantio

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
IT service management solution designed to help growing IT organizations facilitate collaboration across teams to identify the root cause of problems and manage incidents to boost productivity. ServiceNow lets teams use AI-enabled virtual agents to use custom templates and manage requests related to common customer service and HR situations. Features of the platform include change and release management, predictive intelligence, and knowledge management. Lue lisää tuotteesta ServiceNow

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Gain accurate and comprehensive insight into your organization's entire IT Asset lifestyle with Cherwell IT Asset Management.
Cherwell Asset Management is designed for enterprise organizations seeking accurate and comprehensive insights from their entire IT asset lifecycle. By integrating all data related to hardware and software inventory, application usage, license entitlements, and IT purchases, you can seamlessly track who is responsible for an asset, who is using it, where it is located, when it was acquired and many more insights essential to your business. Lue lisää tuotteesta Cherwell Service Management

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Optimize your IT asset management process and minimize security risks
Netwrix Auditor complements IT asset inventory and management tools by enabling control over hardware, software and other critical assets in your IT environment, so that you can adhere to ITAM best practices. Simplify regular Windows Server inventory, enable better control over software installed on your servers, identify file storages with sensitive data and monitor risks to your most critical assets. Lue lisää tuotteesta Netwrix Auditor

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
A data center infrastructure management solution that offers you broad and deep visibility into your operations and power in real-time.
Sunbird's DCIM is one of the few solutions on the market that focuses exclusively on two of the biggest and costliest challenges data center operators face: monitoring and operations. And unlike other DCIM providers, who offer overly complex, bloated and expensive software, Sunbird's solution is easy to deploy and use. It provides the ability to better manage assets, change and capacity; and also enables power monitoring, environmental monitoring and energy management. Lue lisää tuotteesta Sunbird DCIM

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Easily track and maintain the hardware and software assets in your business with Zoho Creator's IT asset management software.
Track your machine, hardware, and software in one go with this IT asset management software. Keep tabs on who the assets are loaned to, where they are, and for how long they'll be held, with live updates. Get an overview of how much of each OS, software, and hardware has been installed. With Zoho Creator's drag-and-drop workflow builder, you can add new features or tweak existing workflows even after you launch your app. Customize this app for the web, Android, iPhone, and iPad. Try for free! Lue lisää tuotteesta Zoho Creator

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Lue lisää tuotteesta TeamDynamix

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Compile data, audit and manage workstations, servers, printers, routers and mobile devices. Group by OS, application or location.
The ConnectWise Automate, formerly LabTech, remote monitoring and management (RMM) platform will enable you to find, repair and maintain your clients IT assets remotely through a single interface, as well as automate redundant tasks and proactively resolve issues before they become full-blown problems. See for yourself, start your free trial! Lue lisää tuotteesta ConnectWise Automate

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Take full control of your IT assets with CHEQROOMs easy-to-use, innovative IT asset management software.
CHEQROOMs intuitive IT asset management software helps you arrange and schedule your IT assets. Access each individual asset anytime, anywhere. Keep records who is using your equipment, when it's due back and when it needs maintenance or repairs. All in one place. Have all your IT asset info at your fingertips: easily add pictures, invoices or anything else you might need. Lue lisää tuotteesta Cheqroom

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
SmartDeploys unique layered approach enables single image management of Windows and applications.
SmartDeploy is a leading provider of modern endpoint management solutions. With a flexible layered architecture, IT can achieve centralized, single-image management to support 50 - 50,000 endpoints. SmartDeploys award-winning technology combines the best of progressive solutions like SCCM, centralized solutions like VDI and legacy imaging solutions like Ghost, without the common drawbacks. More than 3,000 organizations trust SmartDeploy to deploy and manage their end user devices. Lue lisää tuotteesta SmartDeploy

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. Lue lisää tuotteesta BMC Helix ITSM

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Web Help Desk is an on-premises ticketing and asset management solution that simplifies your IT help desk processes and reduces costs.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticketing management, change management, IT asset management, built-in knowledge base, SLA alerting, performance reporting, and more. Lue lisää tuotteesta Web Help Desk

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
BOSSDesk is an award winning fully integrated Help Desk /Asset Management ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Lue lisää tuotteesta BOSSDesk

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software for MSPs, co-managed IT teams, as well as IT departments. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Have confidence in the security of your information with features like granular access permissions, version history, and more. Track any asset with ease for peace of mind, including expiries and vendor information. Lue lisää tuotteesta IT Glue

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Complete with a self-service knowledge base, contact ticket portal, round-robin assignments, canned responses, time tracking, and more.
Mojo Helpdesk is an easy-to-use cloud-based help desk ticketing system that allows businesses to provide superior employee & customer service. Mojo moves customer and employee support requests from email to an all-in-one solution that is enjoyed by over 2.5 million happy customers. Perfect for any customer service team, or IT service desk, Mojo Helpdesk is used by a variety of E-commerce businesses, education, government, and healthcare organizations to provide excellent support. Lue lisää tuotteesta Mojo Helpdesk

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more. Lue lisää tuotteesta Track-It!

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Award-winning N‑able RMM has evolved to include remote access, ticketing, and billing in one complete solution.
N-able N-sight RMM (formerly N-able RMM) is a complete remote monitoring and management platform designed to make managing, maintaining, and protecting IT assets easy for IT service providers, MSPs, and in-house IT professionals. From a single web-based dashboard, you get fast access and support tools, robust remote monitoring and management with patch management and drag & drop automation included, and ticketing & billing. N-able N-sight RMM is built for those who need to do more and earn more Lue lisää tuotteesta N-sight

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Next-generation Apple device management for macOS, iOS, iPadOS, and tvOS.
We’re Kandji: the Apple device management and security platform that empowers secure and productive global work. Through advanced automation and thoughtful experiences, we’re bringing much-needed harmony to the way admins, end-users, and global teams work today and tomorrow. Lue lisää tuotteesta Kandji

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
A customizable and full featured asset tracking platform. Easy to setup and use. Cloud based and mobile. World-class support.
Specialized for Schools and IT departments. Reftab costs a fraction of the cost of the others with a better UI and the same, powerful features. We know you need a simple platform. Anyone, no matter their requirements or technical ability can use Reftab for a robust asset management platform. Lue lisää tuotteesta Reftab

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta