Ykkösvalintamme

Sponsoroitu

Hyviä arvioita saaneet ohjelmistot

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
371 tulosta
NinjaOne gives complete, accurate, and real-time insight into managed IT assets to help IT teams reduce costs, & make better decision. Lue lisää tuotteesta NinjaOne
NinjaOne gives complete, accurate, and real-time data and insight into managed IT assets. With Ninja, IT leaders get full visibility into and control over their endpoints, insights and automation to reduce technology costs, robust monitoring and more. NinjaOne makes asset discovery easy through Active Directory based discovery and deployment, improves decision-making with real-time IT asset information, tools to group, find, and manage assets more efficiently. Lue lisää tuotteesta NinjaOne

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Suomi Paikallinen tuote
On-premise device management (IT Systems Management) software simplifying IT management processes for Windows, macOS and Linux devices. Lue lisää tuotteesta Miradore Management Suite
Miradore Management Suite takes all your IT needs in hand, with easy integration and no upfront costs. Manage and optimize your hardware and software assets, while automating routines like deployments , patches and configurations. Move from reactive to proactive maintenance to enjoy improved security, and increase user happiness with timely remote support. Lue lisää tuotteesta Miradore Management Suite

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
We discover, manage your SaaS licenses and negotiate the best prices on the market saving you 30% or more on your SaaS Stack. Lue lisää tuotteesta Sastrify
Sastrify is a leading SaaS Spend Management and Procurement Software. Companies like Gorillas, Pitch and Mollie already partner with Sastrify to optimize their SaaS spend. We discover, manage your SaaS licenses and negotiate the best prices on the market saving you 30% or more on your SaaS Stack. Lue lisää tuotteesta Sastrify

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Hallinnoi omaisuuttasi helposti ostohetkestä käytön loppuun asti Lue lisää tuotteesta Freshservice
Freshservicen omaisuudenhallinta auttaa ylläpitämään organisaatiosi IT-omaisuuden ja muun omaisuuden (sopimukset, laitteet, ohjelmistot) inventaariota ja seuraamaan omaisuuden tietoja koko sen elinkaaren ajan. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
PC audit and network inventory software for office and large-scale enterprise networks. Lue lisää tuotteesta Total Network Inventory
Total Network Inventory is a PC audit and network inventory software for office and large-scale enterprise networks. Total Network Inventory interrogates all computers and notebooks on a network and reports back with complete information about the OS, service packs, hotfixes, hardware, software, running processes, etc. on remote machines. Lue lisää tuotteesta Total Network Inventory

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Pulseway's asset tracking and management platform is the most advanced and flexible system in the industry for managing your IT assets. Lue lisää tuotteesta Pulseway
Pulseway's asset tracking and management platform is the most advanced and flexible system in the industry for managing and monitoring your assets. With built in powerful automation, network discovery, remote control and reporting, you can always keep on top of your IT assets. Lue lisää tuotteesta Pulseway

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta TOPdesk
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Addigy is a cloud-based multi-tenant Apple Device Management platform for MSPs and IT teams to effortlessly manage Apple devices. Lue lisää tuotteesta Addigy
Addigy is a cloud-based IT management platform that enables MSPs and IT teams to manage macOS, iOS, iPadOS and tvOS devices across multiple clients and locations. Addigy is the only multi-tenant Apple device management solution built for IT service providers and enterprise IT teams, providing an intuitive platform with zero-touch provisioning, asset management, monitoring and automated remediation, remote access, software deployment, configuration management, and more. Lue lisää tuotteesta Addigy

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
IT-resurssien hallinta on tämän päivän etätyöskentelyssä entistä tärkeämpää. Saumaton integrointi Zendeskiin, Jiraan jne. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory
Hallitse etätyöntekijöiden IT-resurssien koko elinkaarta helppokäyttöisellä, pilvipohjaisella IT-resurssien hallintaohjelmistolla. Vähennä käyttökatkoja, varmista ohjelmistolisenssien noudattaminen ja nopeuta vianmääritystä seuraamalla kaikkia laitteita, mukaan lukien Windows/Mac-laitteita ja ohjelmistoja. Säilytä täysi näkyvyys IT-ympäristöösi resurssien hallinnan, ostotilausten, ylläpidon ja käytön optimoinnin avulla. Saumaton integrointi muun muassa Zendeskiin, Jiran tukipalveluihin sekä SCCM- ja JAMF-järjestelmiin. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
A complete Mobile Device Management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory, and security of Apple devices. Lue lisää tuotteesta Jamf Pro
Jamf Pro is a complete device management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory and security of Macs, iPads, iPhones and Apple TVs. Designed to automate device management while driving end-user productivity, Jamf Pro is the EMM tool that delights IT pros and the users they support by delivering on the promise of unified endpoint management for Apple devices. The IT experience you want is within reach. Request a free trial and become an IT superhero today. Lue lisää tuotteesta Jamf Pro

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Sisäänrakennetun tiedonhallinnan ansiosta digitaalisen inventaarion tekeminen on helppoa. Hoida IT-asioita suoraan palvelupisteeltäsi ja ratkaise ongelmat nopeammin hyödyntämällä kaikkia tarvitsemiasi laitetietoja ja tietueita, jotka löytyvät jo palvelupyynnöistä. Kokeile IT:tä ilmaiseksi tänään Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
An all in one solution for iOS, fireOS, Macs, Android, Apple TVs, Windows devices and laptop management. Lue lisää tuotteesta Hexnode UEM
Hexnode is a cloud-based UEM solution that allows you to harness the power of the cloud to secure and manage corporate devices. They offer a flexible solution for comprehensive management and security of all the endpoints deployed in an organization. Trusted by SMBs to Fortune 100s worldwide, you can manage your entire corporate network with ease. Supporting major device platforms and offering support to a wide range of industries, Hexnode is globally recognised for its industry-best features. Lue lisää tuotteesta Hexnode UEM

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
The industry's simplest (mobile first) IT Asset and inventory tracking system. Trusted by 1000's of businesses. Try it for free today. Lue lisää tuotteesta Sortly
Sortly is a super simple inventory and asset tracking system to visually track your IT assets and any of their details including location, price, condition, lending details etc for a more intuitive (and less maddening) way to keep track your items. Create a free account and get started today. Features: - Access on Computer (web), Tablet, Smartphone - Give team or customers access - Create or connect to any barcodes or QR codes - Check in/out scanner (in-built) - Custom fields Lue lisää tuotteesta Sortly

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Gartner identified Nlyte as providing cornerstone technology for the evolving Hybrid Digital Infrastructure Management (HDIM) space. Lue lisää tuotteesta Nlyte DCIM
Nlyte provides complete management for the Hybrid Digital Infrastructure. Nlyte automates the inventory process for accurate accountability of what you have and where it is - helps secure assets, infrastructure, and data flow by monitoring changes and alerting on deployment and access exceptions - helps maintain assets by monitoring for currency and efficient usage. Nlyte software deliver cost management, resource efficiency-space, workflow optimization, while de-risking from disruptions. Lue lisää tuotteesta Nlyte DCIM

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
SysTrack is an IT asset management solution for IT teams to have clear visibility into their environments and end-user experience. Lue lisää tuotteesta SysTrack
IT Asset management solution that gathers and analyzes data on everything that may impact end-user experience and business productivity. Directly from the workspace, SysTrack captures data such as CPU, RAM, memory, and other 10,000+ data points. These are then analyzed by SysTrack and used by IT in countless ways that lower costs and optimize operations including: lowering the amount of help desk tickets, identifying over and under-provisioning, reducing MTTR and more! Lue lisää tuotteesta SysTrack

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Want to optimize your organization’s IT assets? Our IT asset management software will help in IT asset optimization & management. Lue lisää tuotteesta Asset Infinity
Asset Infinity’s IT asset management software you can get a complete list of all your IT assets. We enable you to filter data records as per your requirement & export records into excel anytime. Check all IT asset information on a single page. Our software empowers you to record crucial information such as Brand, Model, Serial No., Vendor details, Purchase & Invoice details, Financial/Capitalization details, & more. It will help you in keeping track of assets & extending asset life. Lue lisää tuotteesta Asset Infinity

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
SaaS Enterprise Transformation Platform that enables organizations to realize transformation outcomes and achieve digital goals. Lue lisää tuotteesta iServer Suite
iServer365 is a next generation SaaS platform for Enterprise Architecture (EA) with extensive dashboard and reporting capabilities, strong decision support and analysis tools, extensive framework support and a host of modules to get you started as soon as possible. iServer365 also leverages your existing investments in familiar Microsoft technologies, including Visio, PowerBI, SharePoint and Teams, providing an easy to use environment for planning and executing strategic change. Lue lisää tuotteesta iServer Suite

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Ensure software compliance, lower hardware downtime, and always be audit-ready with an easy-to-use IT asset management software. Lue lisää tuotteesta AssetSonar
Consolidate hardware and software data, optimize IT spend, and become audit-ready with a comprehensive IT asset management solution. AssetSonar’s integration with Zendesk and Jira integrations help ensure seamless IT service management delivery, and integrated network discovery applications provide full control of your IT infrastructure. Maximize the value of your software investments by ensuring license compliance, entitlement management, and software reconciliation. Lue lisää tuotteesta AssetSonar

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Docusnap is the perfect All-in-one Solution for your IT Documentation. Lue lisää tuotteesta Docusnap
Docusnap makes your company's IT transparent. The B2B software captures information of the network infrastructure, hardware and software as well as common application servers. It generates reports and maps of your network. You can create contingency plans and operation manuals. In addition, the software analyzes who has access to which data and whether your software is licensed correctly. Lue lisää tuotteesta Docusnap

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Rippling lets you easily manage your employees’ payroll, benefits, expenses, devices, apps & more—in one place.
Rippling is the first way for businesses to manage all of their HR, IT, and Finance — payroll, benefits, computers, apps, corporate cards, expenses, and more — in one unified workforce platform. By connecting every business system to one source of truth for employee data, businesses can automate Take onboarding, for example. With Rippling, you can just click a button and set up a new employee’s payroll, health insurance, work computer, and third-party apps — like Slack, Zoom, and Office 365. Lue lisää tuotteesta Rippling

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Learn why Forbes rated Asset Panda the #1 Asset Tracking Software of 2022. Try Asset Panda with a free 14-day trial (no card required)!
Our IT asset management software helps you streamline managing your entire IT asset lifecycle. Our cloud-based ITAM software is flexible, user-friendly, customizable, and supports many integrations. The software pairs with mobile iOS & Android apps with free barcode scanning. On top of IT asset management, we help with ticketing, fixed asset audits, maintenance tracking, auto-discovery, equipment tracking, & more. Get your free 14-day trial today (no card required)! Lue lisää tuotteesta Asset Panda

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
UpKeep is rated the #1 mobile-first IT Asset Management Solution to streamline work orders, facility, and asset management.
UpKeep's IT Asset Management Software is a modern maintenance and asset management solution for your team. From your desktop to your phone and even your tablet, UpKeep is easily accessible from anywhere at any time. Create work orders on-the-go, get notifications when tasks are updated, and receive alerts straight from your app when assets go down making your business run more efficiently than ever before. Lue lisää tuotteesta UpKeep

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Fishbowl’s IT Asset Management solution benefits from real-time data so you know exactly what your manufacturing assets are worth.
Fishbowl’s IT Asset Management solution takes the guesswork out of determining what your manufacturing assets are worth. You will no longer rely solely on estimates and guesses about when to reorder, because you will have real-time data that gives you an accurate reflection of what is in stock at all times. Lue lisää tuotteesta Fishbowl

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
SolarWinds Service Desk provides fully integrated asset management and service management for IT teams to resolve issues quickly
SolarWinds Service Desk is a fully integrated IT service desk and IT asset management solution. Easily track, monitor, and analyze your assets, including hardware, software, contracts, purchase orders, licenses, and warranties all in one place. Automatically scan your network to discover and update asset data. Streamline ticket resolution by aligning incidents to impacted assets, automatically capturing asset incident history, and automating ticket routing and priority using AI. Lue lisää tuotteesta SolarWinds Service Desk

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lue lisää tuotteesta Spiceworks

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
GoTo Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, GoTo Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Lue lisää tuotteesta Central

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems.
Comprehensive system for managing dispersed IT assets. Integrates with Oracle financial and CRM IT Help Desk systems. Lue lisää tuotteesta Oracle PeopleSoft

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Puts you in control of your asset tracking needs. Fixed assets, IT asset tracking, tool tracking and more.
AssetCloud asset management system makes it painless to manage your business valuable assets. Quickly conduct audits, and always know what you have & who has it. The information you need will be at your fingertips with our smartphone (iOS & Android) & tablet capability. For those needing a complete solution, Wasp provides barcode scanners and printers that are 100% compatible with AssetCloud. Lue lisää tuotteesta AssetCloud

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Atera is the ultimate all-in-one remote IT management solution for MSPs, IT consultants and IT departments. Try Atera for free today!
Atera offers a comprehensive solution for MSPs and IT Professionals. The platform provides one integrated solution: full remote monitoring and management (RMM), PSA, remote access, patch management, billing, reports, and so much more! Atera’s disruptive pricing model also helps managed IT service providers scale their business while providing continued best-in-class service. All plans include unlimited devices, meaning you only pay per technician. Try Atera for free today! Lue lisää tuotteesta Atera

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
We provide an easy-to-use IT asset & inventory tracking solution that harnesses the power of smartphones, QR codes and cloud software
GoCodes provides a straightforward IT asset tracking solution for small and mid-size companies. Keep track of your IT and office assets using our patented QR code tags. Check in/out equipment in seconds using our mobile apps as well as managing warranty and service records. Our cloud-based single-vendor solution includes custom poly tags so you¿re up and running fast. Automatically tracks the location of your assets so you can view them on a map. Lue lisää tuotteesta GoCodes

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future. Lue lisää tuotteesta PagerDuty

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Deliver better service and improve your team's efficiency - manage and automate all of IT with Kaseya VSA. Sign up for a free demo now!
Internal IT departments and MSPs use Kaseya VSA for discovery, inventory and management of on and off network devices. Including SNMP and agentless devices. Get full visibility into hardware and software asset information. Powerful automation allows you to automate common IT processes like patch management. Get real-time visibility to the patch status of the devices in your IT environment. Lue lisää tuotteesta Kaseya VSA

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud is an open directory platform for secure, frictionless access from any device to any resource, anywhere. JumpClouds mission is to Make Work Happen, providing simple, secure access to corporate technology resources from any device, or any location. The JumpCloud Directory Platform gives IT, MSPs, VARs/Distributors, security operations, and DevOps a single, cloud-based solution to control and manage employee identities, their devices, and apply Zero Trust principles. Lue lisää tuotteesta JumpCloud Directory Platform

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Lue lisää tuotteesta Issuetrak

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Help desk support software and asset management tool includes, knowledgebase, SLA management, ticket tracking, inventory management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management , Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Lue lisää tuotteesta ManageEngine ServiceDesk Plus

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Lue lisää tuotteesta Limble CMMS

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lue lisää tuotteesta Vivantio

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Gain accurate and comprehensive insight into your organization's entire IT Asset lifestyle with Cherwell IT Asset Management.
Cherwell Asset Management is designed for enterprise organizations seeking accurate and comprehensive insights from their entire IT asset lifecycle. By integrating all data related to hardware and software inventory, application usage, license entitlements, and IT purchases, you can seamlessly track who is responsible for an asset, who is using it, where it is located, when it was acquired and many more insights essential to your business. Lue lisää tuotteesta Cherwell Service Management

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Optimize your IT asset management process and minimize security risks
Netwrix Auditor complements IT asset inventory and management tools by enabling control over hardware, software and other critical assets in your IT environment, so that you can adhere to ITAM best practices. Simplify regular Windows Server inventory, enable better control over software installed on your servers, identify file storages with sensitive data and monitor risks to your most critical assets. Lue lisää tuotteesta Netwrix Auditor

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
A data center infrastructure management solution that offers you broad and deep visibility into your operations and power in real-time.
Sunbird's DCIM is one of the few solutions on the market that focuses exclusively on two of the biggest and costliest challenges data center operators face: monitoring and operations. And unlike other DCIM providers, who offer overly complex, bloated and expensive software, Sunbird's solution is easy to deploy and use. It provides the ability to better manage assets, change and capacity; and also enables power monitoring, environmental monitoring and energy management. Lue lisää tuotteesta Sunbird DCIM

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
IT service management solution designed to help growing IT organizations facilitate collaboration across teams to identify the root cause of problems and manage incidents to boost productivity. ServiceNow lets teams use AI-enabled virtual agents to use custom templates and manage requests related to common customer service and HR situations. Features of the platform include change and release management, predictive intelligence, and knowledge management. Lue lisää tuotteesta ServiceNow

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Easily track and maintain the hardware and software assets in your business with Zoho Creator's IT asset management software.
Track your machine, hardware, and software in one go with this IT asset management software. Keep tabs on who the assets are loaned to, where they are, and for how long they'll be held, with live updates. Get an overview of how much of each OS, software, and hardware has been installed. With Zoho Creator's drag-and-drop workflow builder, you can add new features or tweak existing workflows even after you launch your app. Customize this app for the web, Android, iPhone, and iPad. Try for free! Lue lisää tuotteesta Zoho Creator

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Lue lisää tuotteesta TeamDynamix

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Compile data, audit and manage workstations, servers, printers, routers and mobile devices. Group by OS, application or location.
The ConnectWise Automate, formerly LabTech, remote monitoring and management (RMM) platform will enable you to find, repair and maintain your clients IT assets remotely through a single interface, as well as automate redundant tasks and proactively resolve issues before they become full-blown problems. See for yourself, start your free trial! Lue lisää tuotteesta ConnectWise Automate

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Take full control of your IT assets with CHEQROOMs easy-to-use, innovative IT asset management software.
CHEQROOMs intuitive IT asset management software helps you arrange and schedule your IT assets. Access each individual asset anytime, anywhere. Keep records who is using your equipment, when it's due back and when it needs maintenance or repairs. All in one place. Have all your IT asset info at your fingertips: easily add pictures, invoices or anything else you might need. Lue lisää tuotteesta Cheqroom

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
SmartDeploys unique layered approach enables single image management of Windows and applications.
SmartDeploy is a leading provider of modern endpoint management solutions. With a flexible layered architecture, IT can achieve centralized, single-image management to support 50 - 50,000 endpoints. SmartDeploys award-winning technology combines the best of progressive solutions like SCCM, centralized solutions like VDI and legacy imaging solutions like Ghost, without the common drawbacks. More than 3,000 organizations trust SmartDeploy to deploy and manage their end user devices. Lue lisää tuotteesta SmartDeploy

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. Lue lisää tuotteesta BMC Helix ITSM

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
Web Help Desk is an on-premises ticketing and asset management solution that simplifies your IT help desk processes and reduces costs.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticketing management, change management, IT asset management, built-in knowledge base, SLA alerting, performance reporting, and more. Lue lisää tuotteesta Web Help Desk

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta
BOSSDesk is an award winning fully integrated Help Desk /Asset Management ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Lue lisää tuotteesta BOSSDesk

Ominaisuudet

  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Julkisten hankintojen hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Työpaikkojen luontipyyntöjen hallinta
  • Toimittajien hallinta