Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Sopimushallinta-ohjelmisto

Sopimushallinta­ohjelmisto automatisoi sopimusten luomisen, seurannan ja valvonnan. Sopimushallinta­ohjelmisto mahdollistaa myös sopimusasiakirjojen jakamisen koko yrityksen tasolla ja erilaisten asiakirjaversioiden hallinnoinnin. Tällaisia sopimushallinta­sovelluksia voidaan usein käyttää sopimuksen tilan, keskeisten päivämäärien ja henkilöstön vastuualueiden hallintaan ylhäältä alaspäin. Sopimushallinta­ohjelmisto liittyy asiakassuhteiden hallintaohjelmistoon.

6 tulosta
Oneflow muuttaa vanhentuneen sopimusprosessin upeasti yhdistetyksi digitaaliseksi kokemukseksi ennen allekirjoittamista, allekirjoittamista ja allekirjoittamisen jälkeen. Lue lisää tuotteesta Oneflow
Oneflow automatisoi koko sopimusprosessin luomisesta sähköiseen allekirjoittamiseen ja hallintaan, kaikki yhdessä paikassa. Muuttaa kömpelöt, staattiset sopimukset aidosti digitaalisiksi sopimuksiksi. Luo sopimuksia ja tee yhteistyötä suoraan selaimessa. Allekirjoita yhdellä napsautuksella. Hallitse elinkaarta ja hanki tietoa sopimuksista. Integroi saumattomasti CRM-järjestelmään. Prosessit ovat nopeampia, päätökset ovat parempia ja sopimukset nopeampia. Se on helpompi, sujuvampi ja älykkäämpi tapa kaikenkokoisille tiimeille käsitellä sopimuksiaan. Lue lisää tuotteesta Oneflow

Ominaisuudet

  • Työnkulkujen hallinta
  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Koko tekstin haku
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Versiohallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Digitaalinen allekirjoitus
Säästä aikaa laskujen tallennuksessa, sopimusten skannauksessa ja asiakirjojen hyväksymisessä. Vältä riskejä, siirry paperittomaan tilaan ja kasvata ROI:tä Odoo Signin avulla.
Paranna työhönottoprosesseja, lyhennä myyntijaksoa ja seuraa sopimuksia Odoon helppokäyttöisen, täysin integroidun sähköisen allekirjoituksen ratkaisun avulla. Odoo Sign on nopea ja kätevä tapa lähettää, allekirjoittaa ja hyväksyä asiakirjoja. Käyttäjät voivat laatia nopeasti siistejä ja viimeisteltyjä sopimuksia vetämällä ja pudottamalla sopimuksen osioita, jotka osapuolet täyttävät, sekä lähettää allekirjoituspyyntöjä muutamassa sekunnissa, seurata tarkasti lähetettyjen sopimusten tilaa ja lähettää tärkeitä PDF-tiedostoja verkkoon helposti Odoo Signin ansiosta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Työnkulkujen hallinta
  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Koko tekstin haku
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Versiohallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Digitaalinen allekirjoitus
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Työnkulkujen hallinta
  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Koko tekstin haku
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Versiohallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Digitaalinen allekirjoitus
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Työnkulkujen hallinta
  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Koko tekstin haku
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Versiohallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Digitaalinen allekirjoitus
Palkkalista ja vaatimustenmukainen palkkausjärjestelmä työntekijöille ympäri maailmaa
Deel on etätiimeille tarkoitettu maailmanlaajuinen alusta, jota käytetään palkanlaskentaan ja vaatimuksenmukaiseen palkkaamiseen. Sen avulla kuka tahansa voi tulla palkatuksi ja saada maksun missä tahansa. Palkkaa välittömästi kokoaikaisia työntekijöitä tai itsenäisiä urakoitsijoita ympäri maailmaa, muutamassa minuutissa ja lakia noudattaen. Deelin avulla yritykset huolehtivat palkanmaksusta ja luovat paikallisen lain mukaisia sopimuksia yli 150 maassa käyttäen teknologista itsepalveluprosessia. Deel palvelee yli 3 500 asiakasta PK-yrityksistä pörssiyhtiöihin. Lue lisää tuotteesta Deel

Ominaisuudet

  • Työnkulkujen hallinta
  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Koko tekstin haku
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Versiohallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Digitaalinen allekirjoitus
Turvallinen sopimushallinta-alusta, jolla voi allekirjoittaa digitaalisesti missä tahansa muodossa.
Sopimushallinta- ja digitaalinen allekirjoitusalusta. INHUBBER tarjoaa erittäin tehokkaan ja turvallisen tavan järjestää ja hallita sopimuksia. Tekoäly poimii olennaiset tiedot, luo raportteja ja löytää tai vertailee tietoja sekunneissa. INHUBBER yksinkertaistaa sopimuksia tekemällä niistä ymmärrettävämpiä, hallittavampia, interaktiivisempia ja automatisoituneempia. Se vähentää aikaa, kustannuksia ja riskejä, jotka liittyvät sopimusten neuvotteluun, luomiseen, hyväksymiseen ja hallintaan. Lue lisää tuotteesta INHUBBER

Ominaisuudet

  • Työnkulkujen hallinta
  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Koko tekstin haku
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Versiohallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Digitaalinen allekirjoitus