Esittelyssä olevat ohjelmistot

Eniten arvioita saaneet ohjelmistot

Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on Sopimushallinta-ohjelmisto

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
543 tulosta
Complete payables automation, eliminating the manual processes related to paying suppliers and partners. Lue lisää tuotteesta Tipalti
The world's leading payables automation solution, for accounts payable and global partner payments. Eliminating 80% of manual payables work and accelerating financial close by 25%. Tiplati enables you to onboard suppliers, partners and freelancers with ease, eliminate invoice entry with fast OCR processing and make global payments to 190 countries in local currency. Also includes global tax compliance, 2 & 3 way PO matching, multi-entity support and integrations with ERP and finance systems. Lue lisää tuotteesta Tipalti

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Juro is the all-in-one contract automation platform that empowers legal and business teams to streamline contract workflow. Lue lisää tuotteesta Juro
Juro is the all-in-one contract automation platform that empowers legal and business teams to create, approve, eSign, track and manage their contracts in one unified workspace. Spend less time working across multiple tools and enable your team to close contracts faster with self-serve automation, collaborative workflows and a data-rich repository. 6,000+ companies of all sizes use Juro to spend 75% less time on manual contract work and close contracts 30% faster. Lue lisää tuotteesta Juro

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
A simple to use, powerful, cloud-based Contract Management Solution with AI & automation at its centre. Choose a better way today. Lue lisää tuotteesta Gatekeeper
A simple to use, powerful, AI driven cloud-based Contract Management solution. Centralise contracts for increased visibility, automate & standardise internal processes, monitor risk & manage workload. Enjoy unlimited users, unlimited integrated electronic signatures & automation tools, including patent-pending Touchless Contracts technology. Say goodbye to Excel & other outdated software solutions- say hello to powerful, cost effective CLM that integrates with your existing tech-stack. Lue lisää tuotteesta Gatekeeper

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Build, track, and eSign your docs all in one place using legally binding online signatures. Lue lisää tuotteesta PandaDoc
PandaDoc streamlines contract management from the sale all the way through contract execution and renewal. Built-in collaboration, version control, document history, and electronic signature make it easier than ever to draft, negotiate, and sign contracts. Lue lisää tuotteesta PandaDoc

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Complete Control is the effective way to maintain full overview of buyer and supplier contracts, leases, subscriptions and more. Lue lisää tuotteesta Complete Control
Complete Control is a complete digital contract management system that gives CFOs, controllers and contract managers control of the entire contract lifecycle. Gain control of contracts, leases and subscriptions that are spread across the business and ensure you have full overview of costs, assets and liabilities. Better budgeting and financial planning. Greater control of cashflow. Faster reporting. Save time, avoid unnecessary costs, and reduce stress. Lue lisää tuotteesta Complete Control

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
ContractNow is a simple, powerful contract management solution with unlimited users, storage & electronic signatures. Lue lisää tuotteesta ContractNow
ContractNow is a simple, powerful contract management solution specifically designed to help businesses gain clarity and control over their contract agreements. Centralise all your contract data and documentation, extract key information & clause language and sign all new contracts using ContractNow's integrated eSign feature. Gain total visibility over your business's contracts and create a stable platform for future growth. Lue lisää tuotteesta ContractNow

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
DocuSign is changing how business gets done by empowering anyone to transact anytime, anywhere, on any device with trust and confidence
DocuSign is changing how business gets done by empowering more than 250,000 companies and more than 100 million users in 188 countries to send, sign and manage agreements anytime, anywhere, on any device with trust and confidence. DocuSign replaces printing, faxing, scanning and overnighting paper documents to transact business. Their technology enables organizations of every size, industry and geography to make every agreement fully digital to keep life and business moving forward. Lue lisää tuotteesta DocuSign

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Create, share, and e-sign documents in minutes using Jotform Sign. Automate your workflow with legally binding documents.
Jotform Sign is the automated e-signature experience designed to streamline your workflow. With field detection, an intuitive builder, and integrations with great automation tools, Jotform Sign is the most efficient way to collect e-signatures. Lue lisää tuotteesta Jotform

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Adobe Acrobat Sign helps teams manage contract lifecycles by reducing errors and manual work which saves them time and money.
Adobe Acrobat Sign helps teams manage contract lifecycles by reducing errors and manual work which saves them time and money. Acrobat Sign offers tools to assist with contract management like workflow s to automate agreements, templates to reduce mistakes, and user group management for clean assignment and permissions. It integrates seamlessly with Workday, Salesforce, and Microsoft so employees can continue to work in systems they already use. Lue lisää tuotteesta Adobe Acrobat Sign

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
CaptivateIQ saves go-to-market teams days of pain and frustration managing and receiving commissions. Book a demo to see how.
CaptivateIQ, the agile commission solution, enables companies to consistently align revenue teams with evolving business goals. Combining flexibility with ease of use, CaptivateIQ gives leading companies including Gong and Lattice the ability to build any commission plan, save days in payout processing, and motivate sales reps through real-time visibility. Lue lisää tuotteesta CaptivateIQ

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Säästä aikaa laskujen tallennuksessa, sopimusten skannauksessa ja asiakirjojen hyväksymisessä. Vältä riskejä, siirry paperittomaan tilaan ja kasvata ROI:tä Odoo Signin avulla.
Paranna työhönottoprosesseja, lyhennä myyntijaksoa ja seuraa sopimuksia Odoon helppokäyttöisen, täysin integroidun sähköisen allekirjoituksen ratkaisun avulla. Odoo Sign on nopea ja kätevä tapa lähettää, allekirjoittaa ja hyväksyä asiakirjoja. Käyttäjät voivat laatia nopeasti siistejä ja viimeisteltyjä sopimuksia vetämällä ja pudottamalla sopimuksen osioita, jotka osapuolet täyttävät, sekä lähettää allekirjoituspyyntöjä muutamassa sekunnissa, seurata tarkasti lähetettyjen sopimusten tilaa ja lähettää tärkeitä PDF-tiedostoja verkkoon helposti Odoo Signin ansiosta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Everything you need to manage contracts, clients, proposals, contracts, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
Contract management for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to manage contracts, book clients, streamline projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lue lisää tuotteesta HoneyBook

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Smart, seamless freelancer tools to build, manage, and grow your business from proposal to payment. Focus on the work you love!
Fiverr Workspace (formerly AND.CO) is a business management software designed to help freelancers, solopreneurs, entrepreneurs, studios and so on, save time on running their business. With its entire suite of features, Fiverr Workspace solves many of the problems that plague the modern freelancer. Its your one-stop-app for proposals, contracts, projects, time tracking, invoicing, scheduled invoicing, payments, recurring payments, task management, income & expense tracking and reporting. Lue lisää tuotteesta Fiverr Workspace

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
#1 Adobe® Acrobat® alternative: PDFelement is your all-in-one PDF solution. Create, edit, convert, and sign PDF files in a better way.
PDFelement is the easiest way to create, edit, convert and sign PDF documents on Windows and Mac. This alternative to Adobe Acrobat offers enterprise-grade PDF functionalities and perpetual licensing. Sold globally in 9 different languages, PDFelement is the all-in-one PDF solution for users of all types, and the only complete PDF solution next to Adobe Acrobat available on Windows, Mac, iOS, & Android. Lue lisää tuotteesta PDFelement

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Lue lisää tuotteesta Agiled

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Proposify's the proposal software that gives you control and visibility into the most important stage of your sales process. The close.
Proposify is the online proposal software that gives control and visibility into the most important stage of your sales process. From deal design to sign-off, get the confidence and flexibility to manage and close all your quotes, contracts, and proposals. Create impressive sales documents that stay consistent and error-free. Receive the insights to scale your process, make timely engagements, and accurately forecast. And deliver a seamless sign-off experience for your customers and prospects. Lue lisää tuotteesta Proposify

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Quickbase is a no-code collaborative work management platform that empowers citizen developers to improve operations through real-time
Big ideas aren’t simple to execute. So we’re here to help you tackle any project, no matter how complex. We’re Quickbase. Quickbase helps customers see, connect and control complex projects that reshape our world. Whether it’s raising a skyscraper or coordinating vaccine rollouts, the no-code software platform allows business users to custom fit solutions to the way they work – using information from across the systems they already have. Lue lisää tuotteesta Quickbase

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Simple, secure and fast electronic document signing from the UK's leading eSignature software provider. Try Signable FREE today!
Signable is the UK's leading electronic signature software provider. Used by over 6,000 businesses within the UK, Europe and beyond to get documents signed quickly, securely and legally. With no hidden costs and simple & straightforward pricing Signable has a plan to suit every business, whether you need to send just a few documents or thousands we will have a plan perfect for you. Sign up for a free 14 day trial today and get started in under 60 seconds! Lue lisää tuotteesta Signable

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Concord is the simplest way to collaborate on, sign, manage, and store agreements.
Concord is the only tool you need for all your contracts. Spend less time juggling between applications, editors, and e-signature tools and save money. Over 500,000+ companies trust Concord with their contracts. With Concord, you can: draft, negotiate, sign, and manage every contract across your organization all in one place; work the way you want on Concord, Word, or Google Docs; collaborate with everyone your teams, customers, and vendors. Get started in minutes, not months. Lue lisää tuotteesta Concord

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Award-winning enterprise work management software for project portfolio management (PPM) and professional services delivery teams.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management solution for PMOs and professional services delivery teams. Robust project portfolio management (PPM) capabilities enable program managers and service team leaders to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, gain delivery confidence, and deliver greater business impact. Planview Clarizen is purpose-built for mid-sized and enterprise PMOs, EPMOs, PSOs, and ESOs. Lue lisää tuotteesta Planview AdaptiveWork

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Web based software that empowers businesses to negotiate, create, track, sign, and manage contracts from any device.
Better Proposals is an intuitive, web based contract management solution. Streamline your entire sales process with modern, on-brand digital documents and automate contract generation. Say goodbye to using multiple platforms thanks to its integrations, tracking, analytics, and legally binding eSignatures. Lue lisää tuotteesta Better Proposals

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
RightSignature lets you save time and cut costs with e-signature software that fits right into your daily workflows.
Discover the fastest, easiest way to get legally binding electronic signatures. RightSignature lets you save time, cut costs, and impress your clients with e-signature software that fits right into your daily workflows. Make the solution your own with professional custom branding. Every RightSignature document is secured with full audit log, biometric data capture, and 256-bit encryption. Compliance features included to help your organization maintain compliance in regulated industries. Lue lisää tuotteesta RightSignature

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
ContractSafe helps companies to better organize signed contracts and avoid missing key dates without spending a lot of time or money.
We organize your contracts easily and affordably! Incredibly easy to use and manage. Search and find any document (even scans) in seconds. AI pulls key info for setup. Email reminders so you'll never forget to renew (or cancel) an important contract. Collaborate with your whole team-with unlimited users. No implementation or configuration means you will be up and running right away. Find out why our customers call us "disruptive" and "a miracle product," and give us five star ratings! Lue lisää tuotteesta ContractSafe

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
The Asite Platform is cloud-based and enables seamless collaboration across disciplines, from concept to completion and beyond.
Asite’s project management platform simplifies the way you build. Integrated with all your current systems, Asite brings all your project information together onto an organized, secure, cloud-base platform. You get instant visibility into your project status. Plus, the control and automation tools to keep your project moving. Asite is the only software that offers unlimited configurability with workflows, forms and reports—so you can work the way you need to. Lue lisää tuotteesta Asite

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Formstack Documents gives you a simple and secure way to create and deliver contracts to clients anywhere, anytime. Start a FREE TRIAL.
Save time by automating your contract generation with Formstack Documents, an easy-to-use document creator that eliminates repetitive and error-prone data entry. Start a FREE TRIAL to securely create and deliver custom contracts to clients in seconds. Or use one of the 100s of pre-built templates we supply to get you started. When your contract is ready, share it anywhere with just a few clicks and avoid printing, faxing, and waiting ages for signatures. Lue lisää tuotteesta Formstack Documents

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Streamline contract management with GoFormz digital forms – collect eSignatures, automate tasks, and monitor contracts in real-time.
Streamline contract management with digital forms and workflows. With GoFormz, digitize existing contracts or build new ones from scratch – no code required. Easily collect legally binding signatures directly from mobile devices or online. Eliminate manual tasks that result in processing delays, like delivering or emailing contracts. Automatically route digital contracts to customers and colleagues and instantly upload completed contracts to connected systems, like Salesforce or Box. Lue lisää tuotteesta GoFormz

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Combo (ex-Snapshift) is a planning and employee management software designed to facilitate the daily life of your company.
Combo (ex-Snapshift) is the HR application that simplifies the daily life of deskless workforce & managers (hotels, restaurants, shops, pharmacies, gyms, etc.). From planning to payroll, all HR management is centralised on an ultra-intuitive application, accessible on computer and smartphone. Today, more than 4,500 customers of all sizes and in all sectors use Snapshift to simplify their business and save time on a daily basis. Lue lisää tuotteesta Combo

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Lue lisää tuotteesta Autotask PSA

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
The leading commerce and client engagement platform for accounting and professional service firms. Contracts, Billing, Workflow in one.
The leading commerce and client engagement platform for accounting and professional service firms. Create and track proposals with built in contracts and engagement letters (terms), bill clients with variable payment options (recurring, one time, etc.) and get important business insights all in one place. Integrates with Intuit, Intuit Quickbooks, Xero, Gusto, Zapier and more to automate workflow effortlessly. Lue lisää tuotteesta Ignition

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Lue lisää tuotteesta Dolibarr

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Indy is a productivity platform for managing independent businesses, from contract creation to getting paid and everything in between.
Indy is a workflow platform for talented independent professionals who are free to work how they want. Indy's mission is to create a reliable set of business admin tools so that any freelancer can instantly find the resources they need to be successful. We’ve built a place where freelancers can create proposals, draft contracts, send invoices, and get paid - all in a single app to make independent life even better. Lue lisää tuotteesta Indy

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Lue lisää tuotteesta Efficy CRM

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Use the Nintex Process Platform to finalize contracts more easily, close deals faster, and make time for other business.
Use the Nintex Platforms to finalize contracts more easily, close deals quicker, and make time for other business. By automating contracting processes from beginning to end, your organization can boost productivity, increase compliance, improve the bottom line and help your salespeople. Lue lisää tuotteesta Nintex Process Platform

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Achieve more results with an online CRM that was designed for photographers and creative entrepreneurs.
Grow faster and better using a CRM system that is designed to support the needs of individual entrepreneurs and creative businesses. You can access customer data anytime and take actions when you need it, and not after deadlines or important dates. Lue lisää tuotteesta Alboom CRM

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Coupa’s cloud native platform powers all the capabilities you need for Business Spend Management at scale.
Coupa’s cloud-native suite of Business Spend Management applications lets customers gain visibility and control over their spend and supply chains. Customers get an end-to-end process that helps drive collaboration across procurement, finance, treasury, compliance, and supply chain leaders to help their companies spend smarter, mitigate risk, deliver on ESG commitments, and improve resilience. Lue lisää tuotteesta Coupa

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
ContractWorks is easy-to-use contract management software with quick implementation, low, transparent pricing, and 24/7 support.
ContractWorks contract management software makes executing, storing, and tracking corporate agreements easier. With quick implementation, an easy-to-use interface, and low, transparent pricing starting at $700/month for unlimited users, ContractWorks makes contract management software accessible to businesses of all sizes. In addition to these features, you get a dedicated support team to help your business get the most out of your contract portfolio. Lue lisää tuotteesta ContractWorks

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Conga contracting products help automate and simplify contract management within your organization.
Conga empowers you to tackle and manage contracting processes with ease. If you’re just dipping your toes into contracting or want to improve a mature contract management process, Conga has you covered. Our contract solutions help you automate key contracting processes to give your business faster cycle times, lower risk, and happier customers. Conga provides proven contract management solutions that fit your business needs. Lue lisää tuotteesta Conga Contracts

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Full purchasing workflow solution hosted in the cloud from req-to-check many plugin options/integrations, and Global 24/7 Support.
Your complete purchase order workflow tool hosted in the Cloud. From point of requisition to placement of your order to the vendor eBA has many features only found in more expensive solutions from online approvals, public RFPs, sealed vendor bidding, a receiving module, invoice matching, full legacy accounts integration, assets & inventory management, GDPR compliant, vendor portals the list goes on. All in an easy to use simple interface - see why we have the highest reviews, contact us now. Lue lisää tuotteesta eBuyerAssist Platform

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Contract Lifecycle Management that helps businesses create, centralize, collaborate, and manage agreements across all departments.
Webdox is the leading company in Latin America that provides Contract Lifecycle Management (CLM) solutions for managing agreements, supporting Spanish, Portuguese and English. Our purpose is to achieve fair, efficient and transparent business relationships. We do it by connecting organizations through an intuitive platform that enables them to automate contract assembly and effectively collaborate on their agreements. Lue lisää tuotteesta Webdox

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Landlord Forms and a Lease building tool that helps property owners create agreements compliant with state laws.
One stop property management platform for the DIY landlord. Landlords have access to a Lease building tool that helps property owners create agreements compliant with state laws, as well as Tenant Screenings and applications for the most comprehensive background check. Create any form you need for the life cycle of your tenancy, from finding applicants to exchanging keys through to the end of your lease term. Lue lisää tuotteesta ezLandlordForms

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Let work flow by automating your contract management process, all on the most secure document management platform.
SpringCM generates, automates, manages, and stores your documents and contracts, simplifying your business processes so you can close business faster. And make it easier for your customers to work with you. Because when your documents flow, work flows. SpringCM goes beyond Contract Management with a robust and scalable workflow engine that can automate even the most complex document processes. Standardize your business processes and increase visibility at every step. Lue lisää tuotteesta DocuSign CLM

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Manage your direct & indirect purchasing on your own private procurement platform. Free version available.
Simple Procurement Software to manage all your company's spending. Tradogram provides configurable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Supplier Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use! Lue lisää tuotteesta Tradogram

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
All your contracts easily managed. Streamline every step from contract creation to post-signature handoffs,
Contractbook is a software company that enables companies with 11+ employees to manage the entire lifecycle of their contracts in a single, fully automated flow. Funded by investors including byFounders and Gradient Ventures, Contractbook was founded in Copenhagen in 2017 and serves 5000+ companies in more than 75 countries with data-driven contract automation. Lue lisää tuotteesta Contractbook

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Contract Management that modifies to your unique business requirements.
Build the Contract Management solution that works how your business operates. Intellect's award winning no-code platform is used by small to Fortune 500 companies build contract management solutions that digitize and automate the entire process, including version control, approval, and esignatures. Have complete control over access, permissions, reminders, notifications, and much more. Lue lisää tuotteesta Intellect QMS

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Common tasks simplified, contract cycle times accelerated, compliance and increase profits using GlobalSearch from Square 9 Softworks.
Accelerate contract cycle times and increase profits with GlobalSearch from Square 9 Softworks. GlobalSearch contract collaboration allows users to efficiently negotiate, manage and collaborate on contracts to ensure compliance with written terms and conditions. Countless industries use Square 9 to transform and automate their common tasks and manual processes, so they can focus more on their customers and partners. Learn how Square 9 can digitally transform your organization. Lue lisää tuotteesta Square 9

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Contracts, risks, insurance, claims, incidents, assets, workflow management software with integrations & dashboard reporting.
Contract, risk, claims, incident, litigation, compliance, & insurance management software, Web-based with features for document management, approval workflow, log history, document templates, email notifications, contact notes, date and time stamps, customizable reporting, and document version control. Fully hosted or self-hosted options available with private labeling and integration to your web site. Multiple currencies and multiple languages. Lue lisää tuotteesta A1 Tracker

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
Oneflow transforms the outdated contract process into a wonderfully connected pre-sign, sign, and post-sign digital experience.
Oneflow automates entire contract process from creating to e-signing and managing, all in one place. Turning clunky, static agreements into truly digital contracts. Create and collaborate your contracts directly in the browser. Sign with a click. Manage lifecycle and get contract insights. Integrate seamlessly with your CRM. Processes are faster, decisions are better, and deals are quicker. It’s an easier, smoother, and smarter way for teams of all shapes and sizes to handle their contracts. Lue lisää tuotteesta Oneflow

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)
World's #1 Contractor Management System
Worksuite is a smart, user-friendly contractor management platform. We make it easy for small and large companies to onboard, manage cross-border payments to all your contractor across the globe with just a few clicks. Take care of compliance, reporting, and project management in a fraction of the time. From small start-ups to the world's biggest enterprises, Worksuite is a complete solution providing powerful features and flexibility for every stage of business growth. Lue lisää tuotteesta Worksuite

Ominaisuudet

  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Esivalmistetut mallit
  • Erityissopimukset
  • Valtionhallinnon sopimukset
  • Myyntipuoli (asiakkaat)
  • Ostopuoli (toimittajat)