Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Aika- ja kustannusohjelmisto

Aika- ja kustannus­ohjelmisto automatisoi laskutettavien tuntien ja korvauskustannusten seurannan. Aika- ja kustannus­ohjelmistoja voidaan käyttää asiantuntijapalveluita tarjoavissa yrityksissä projektien tai tehtävien seurantaan tai yleisesti sekä avuksi asianmukaisen summan laskuttamisessa asiakkaalta. Aika- ja kustannussovelluksia voidaan myös käyttää usein matkustavien työntekijöiden kulujen raportointiin. Aika- ja kustannusohjelmisto liittyy Professional Services Automation -ohjelmistoon, projektinhallintaohjelmistoon, työajanseurantaohjelmistoon ja Workforce Management -ohjelmistoon.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
7 tulosta
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä.
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jossa tiimit voivat luoda nopeasti työnkulkusovelluksia prosessiensa, projektiensa ja jokapäiväisten työtehtäviensä suorittamiseksi. Tiimit muotoilevat työnkulkuja ja projekteja mukautuvalla koodittomalla alustalla, joka automatisoi manuaalisen työn ja yhdistää tiimit digitaaliseen työtilaan. Alustat sisältävät muun muassa mukautettavat työnkulkumallit, ajanseurannan, automaatiot, tietojen hallintapaneelit ja integroinnit suosittuihin työkaluihin. monday.comia käyttää yli 100 000 yritystä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Kulukorvausten hallinta
  • Laskutus
  • Projektien seuranta
  • Palkkalistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Hyväksynnän työnkulku
  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Mobiilisovellus
  • Työntekijöiden hallinta
  • Laskutuksen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Kulukorvausten hallinta
  • Laskutus
  • Projektien seuranta
  • Palkkalistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Hyväksynnän työnkulku
  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Mobiilisovellus
  • Työntekijöiden hallinta
  • Laskutuksen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
Bitrix24 on suosittu ilmainen ajankäytön ja kustannusten seurantaratkaisu: tehtävät, projektit, CRM, tarjoukset ja laskut – pilvi- ja mobiilipalvelu ja sekä avoimen lähdekoodin ratkaisu.
Etsitkö ilmaista projektinhallintaratkaisua, joka sisältää ajan ja kulujen seurannan? Valmistaudu ihastumaan Bitrix24:ään. Ilmaiset rajoittamattomat tehtävät, ilmaiset rajoittamattomat projektit, ilmainen rajoittamaton ajanseuranta jopa 12 käyttäjälle – eikä mikä tahansa ajanseuranta. Voit syöttää arvioita kullekin tehtävälle tai projektille ja verrata niitä sitten todelliseen käytettyyn aikaan. Voit laatia tarjouksia ja laskuja asiakkaillesi, ja kyllä, tämä on täysin maksutonta. On vain vähän asioita, joita Bitrix24 ei tee. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Kulukorvausten hallinta
  • Laskutus
  • Projektien seuranta
  • Palkkalistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Hyväksynnän työnkulku
  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Mobiilisovellus
  • Työntekijöiden hallinta
  • Laskutuksen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
Sage HR on palkittu HR-hallintoratkaisu, joka yksinkertaistaa henkilöstöhallintoa.
Työntekijät lähettävät henkilökohtaiset kulut yksinkertaisesti ottamalla valokuvan kuitista suoraan Sage HR -mobiilisovelluksesta – se on näin helppoa. Kulujenhallinta kattaa kaiken yrityksen hankinnoista liikematkoihin. Voit luottaa Sage HR:n käyttäjäystävälliseen navigointiin ja mukautettavaan hallintapaneeliin, jotka automatisoivat tehtävät vaivattomasti, poistavat Excel-taulukkojen tarpeen, tehostavat ohjelmiston käyttöönottoa ja vähentävät sähköpostien toistuvuutta. Saatavilla on sovellukset Androidiin ja iOSiin. Lue lisää tuotteesta Sage HR

Ominaisuudet

  • Kulukorvausten hallinta
  • Laskutus
  • Projektien seuranta
  • Palkkalistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Hyväksynnän työnkulku
  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Mobiilisovellus
  • Työntekijöiden hallinta
  • Laskutuksen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
Kissflow on paras alusta aika- ja kulukorvauksiin liittyvien prosessiesi hallintaan. Se tarjoaa kaiken tarvittavan yhdessä paikassa.
Kissflow on paras alusta aika- ja kulukorvauksiin liittyvien prosessiesi hallintaan. Se tarjoaa kaiken tarvittavan yhdessä paikassa. Kissflow tarjoaa monipuoliset toiminnot sisältävän kattavan ratkaisun sekä ajan seurantaan että kuluihin liittyviin hyväksyntöihin. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Kulukorvausten hallinta
  • Laskutus
  • Projektien seuranta
  • Palkkalistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Hyväksynnän työnkulku
  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Mobiilisovellus
  • Työntekijöiden hallinta
  • Laskutuksen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Toiminnanohjausjärjestelmä asiantuntijayrityksen kokonaisvaltaiseen liiketoiminnan hallintaan. Säästä aikaa ja paranna tuottavuutta yhdellä alustalla.
Erityisesti asiantuntijayrityksille suunnattu toiminnanohjausjärjestelmä, jolla hoituu kaikki myynnistä, projekteista ja taloudesta laskutettaviin tunteihin, resurssien seurantaan, tiimin tuottavuuteen ja liiketoiminnan kannattavuuteen. Lue lisää tuotteesta Heeros PSA

Ominaisuudet

  • Kulukorvausten hallinta
  • Laskutus
  • Projektien seuranta
  • Palkkalistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Hyväksynnän työnkulku
  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Mobiilisovellus
  • Työntekijöiden hallinta
  • Laskutuksen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Heeros Small Business

Heeros Small Business

(0) Suomi Paikallinen tuote
Heeros Small Business -ohjelmisto on laskutusratkaisu, jonka avulla käyttäjät voivat luoda kustannuslaskelmia, lähettää tarjouksia ja laskuja sekä paljon muuta.
Sano heipat taulukoille ja työkalujen sillisalaatille, ja toivota Heeros Small Business -ohjelmisto tervetulleeksi. Automatisoi manuaalinen, työ yhdistä myynti- ja laskutusprosessit ja ota yrityksesi talous kokonaan haltuusi. Yksinyrittäjille ja pienyrityksille, jotka haluavat yhdellä työkalulla yksinkertaistaa työtään aina myyntitarjouksista ja ennusteista laskutukseen, ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta Heeros Small Business

Ominaisuudet

  • Kulukorvausten hallinta
  • Laskutus
  • Projektien seuranta
  • Palkkalistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Hyväksynnän työnkulku
  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Mobiilisovellus
  • Työntekijöiden hallinta
  • Laskutuksen hallinta
  • Kellokorttien hallinta