7 tulosta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • IVR/Voice Recognition
  • Ennustava numeronvalitsin
  • VoIP
Zendesk tarjoaa täydellisen asiakaspalveluratkaisun, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana.
Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspal velijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • IVR/Voice Recognition
  • Ennustava numeronvalitsin
  • VoIP
Bitrix24 on suosittu ilmainen yrityskäyttöön tarkoitettu pilvipuhelinjärjestelmä, CRM ja telemarkkinointiratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman.
Jos etsit ilmaista VoIP-puhelinjärjestelmää pienyrityksellesi, Bitrix24 on tarvitsemasi ratkaisu. Toisin kuin muut VoIP-ratkaisut, Bitrix24 toimii sekä sisäisenä puhelinverkkojärjestelmänä että yhteyskeskuksena saapuville ja lähteville puheluille. Se on myös ainoa ilmainen VoIP-järjestelmä, jossa on täysin varusteltu ilmainen CRM. Mikä tärkeintä, kun asiakkaat soittavat sinulle CRM:ään tallennetusta puhelinnumerosta, heidät tunnistetaan, puhelu yhdistetään nimetylle esimiehelle ja heidän puhelunsa kirjataan ja tallennetaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • IVR/Voice Recognition
  • Ennustava numeronvalitsin
  • VoIP
Virtaviivaista ja yksinkertaista yritysviestintä pilvessä Genesys Cloud CX -alustan avulla.
Virtaviivaista ja yksinkertaista yritysviestintää pilvessä Genesys Cloud CX -alustalla, joka on kaikenkattava ratkaisu, jossa yhdistyvät VoIP-puhelinpalvelu, yrityspuhelinyhteydet, yhteyskeskus ja yhteistyötyökalut yhdessä käyttöliittymässä. Puheluiden hallintatyökalut ja natiivimobiilisovellukset pitävät sinut yhteydessä, missä ikinä oletkin. Sen käyttäminen, hallinta ja käyttöön ottaminen on helppoa. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • IVR/Voice Recognition
  • Ennustava numeronvalitsin
  • VoIP
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Call Center Studio antaa sinulle mahdollisuuden palvella asiakkaitasi missä tahansa.
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Tehokkaan yrityksen pyörittäminen on nyt entistäkin tärkeämpää. Call Center Studio tarjoaa pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston, jonka avulla voit palvella asiakkaitasi missä tahansa. Intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta voit asentaa sen helposti ja kouluttaa edustajia muutamassa minuutissa. Kuuntele nauhoituksia ja paranna asiakkaidesi kokemusta tekoälytyökaluilla. Tehokkaan raportoinnin ja erittäin vastaanottavaisen asiakaspalvelun ansiosta saat ympärivuorokautista tukea asialleen omistautuneelta tiimiltä. Lue lisää tuotteesta Call Center Studio

Ominaisuudet

  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • IVR/Voice Recognition
  • Ennustava numeronvalitsin
  • VoIP
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen hallintapaneeliin.
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen, edustajille tarkoitettuun hallintapaneeliin. Näin ollen palvelupyyntöjärjestelmiä ei tarvita ja brändit voivat rakentaa vahvempia suhteita asiakkaisiinsa. Saat reaaliaikaisia tilastotietoja suorituskyvystä, tehokkaita reititysominaisuuksia, automaatioita, integrointeja ja paljon muuta. Vieraile verkkosivustollamme tai varaa esittely, niin näet, miten Dixa voi tehostaa edustajiesi ja asiakkaidesi kokemusta. Lue lisää tuotteesta Dixa

Ominaisuudet

  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • IVR/Voice Recognition
  • Ennustava numeronvalitsin
  • VoIP
Dialics is a call tracking and analytics software. It is a convenient tool in online marketing that provides users with just-in-time analytics data. This helps to understand which ads bring more quality leads to the customers while saving their advertising budgets. With Dialics, any online business is armed with an effective marketing tool and ready to scale. Lue lisää tuotteesta Dialics

Ominaisuudet

  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • IVR/Voice Recognition
  • Ennustava numeronvalitsin
  • VoIP