Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Ajoitus-ohjelmisto

Aikataulutusohjelmisto automatisoi tapahtumien, työntekijöiden, huoneiden ja muiden resurssien aikataulutuksen. Organisaatiot käyttävät tällaisia sovelluksia sisäisten ja ulkoisten toimintojen suunnitteluun. Aikataulutus­ohjelmistojen tavallisia toimintoja ovat jaettu reaaliaikainen projektikalenteri, työntekijöiden ja resurssien aikataulutus sekä erilaiset ennakointi-, kohdennus- ja resurssinhallintaominaisuudet. Usein myös muita yksityiskohtia voidaan muokata, päivittää ja hallinnoida aikataulutus­ohjelmiston käyttöliittymän kautta, kuten resurssien luokittelua, kohdetietoja, työajanseuranta­rekisteriä ja työntekijöiden osaamistietoja. Aikataulutusohjelmisto liittyy työntekijöiden työvuorojen aikataulutus­ohjelmistoon (Employee Scheduling), Facility Management -ohjelmistoon ja ajavaraus­järjestelmä­ohjelmistoihin.

Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Ryhmien aikataulutus
  • Kellokorttien hallinta
  • Asiakastietokanta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Muistutukset
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Kalenterin synkronointi
  • Tapaamisten ajanvaraus
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Ryhmien aikataulutus
  • Kellokorttien hallinta
  • Asiakastietokanta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Muistutukset
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Kalenterin synkronointi
  • Tapaamisten ajanvaraus
Tarvitsetko ilmaisen rajattoman ajanvarauksen? Tutustu Bitrix24:ään, suosittuun ilmaiseen CRM:ään, jossa on jaetut kalenterit ja ajanvarausjärjestelmä.
Tarvitsetko ilmaisen rajattoman ajanvarauksen? Tutustu Bitrix24:ään, suosittuun ilmaiseen CRM:ään, jossa on jaetut kalenterit ja ajanvarausjärjestelmä. Saatavilla pilvipalveluna ja paikan päällä avoimen lähdekoodin ratkaisuna. Yli kahdeksan miljoonan yrityksen käytössä ympäri maailman Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Ryhmien aikataulutus
  • Kellokorttien hallinta
  • Asiakastietokanta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Muistutukset
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Kalenterin synkronointi
  • Tapaamisten ajanvaraus
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi- ja myynti-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. EngageBay tarjoaa myös ilmaisen online-ajanvarausohjelmiston, jolla aikataulutat tapaamiset nopeammin julkaisemalla kalenterisi online-tilassa, saat enemmän tapaamisia ja pysyt tuottavana – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Ryhmien aikataulutus
  • Kellokorttien hallinta
  • Asiakastietokanta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Muistutukset
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Kalenterin synkronointi
  • Tapaamisten ajanvaraus
Deputy: tee työvuorolistoja, seuraa työaikaa ja läsnäoloa, hallitse lomia, vie työaikatiedot palkanlaskentaan yhdellä napsautuksella sekä varmista vaatimustenmukaisuus helposti.
Deputy on useita palkintoja voittanut työvoimanhallintatyökalu. Tee työvuorolistoja minuuteissa ja julkaise ne yhdellä napsautuksella. Voit myös helposti hallita henkilöstön lomia, seurata työaikaa ja läsnäoloa sekä synkronoida työaikatiedot saumattomasti palkanlaskentaan. Deputy on integroitavissa Ison-Britannian johtavien myyntipiste- ja palkanlaskentapalveluiden kanssa, joten sen avulla saat käyttöösi luotettavan kattavan ratkaisun. Maksuttomien iOS- ja Android-sovellusten ansiosta voit hallita yritystäsi missä tahansa. Aloita maksuton kokeilusi jo tänään. Lue lisää tuotteesta Deputy

Ominaisuudet

  • Ryhmien aikataulutus
  • Kellokorttien hallinta
  • Asiakastietokanta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Muistutukset
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Kalenterin synkronointi
  • Tapaamisten ajanvaraus
Sage HR:n avulla voit helposti luoda ja muokata vuoroja ja ilmoittaa sitten työntekijöillesi yhdellä painikkeen napsautuksella.
Koe muutos työvuorojen aikataulutuksen paradigmassa. Sen ei tarvitse olla raskasta työtä. Voit helposti luoda ja muokata vuoroja ja ilmoittaa sitten työntekijöillesi yhdellä painikkeen napsautuksella. Kaikilla on pääsy aikatauluihinsa sekä verkossa että mobiilisovelluksissa. Saatavilla on sovellukset Androidiin ja iOSiin. Lue lisää tuotteesta Sage HR

Ominaisuudet

  • Ryhmien aikataulutus
  • Kellokorttien hallinta
  • Asiakastietokanta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Muistutukset
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Kalenterin synkronointi
  • Tapaamisten ajanvaraus
Opsgenien päivystysaikataulut, reitityssäännöt ja palveluihin yhdistävät käytännöt ilmoittavat oikeille henkilöille oikeaan aikaan.
Opsgenie on tehokas ratkaisu ilmoitusten ja päivystyksen hallintaan. Se keskittää tapahtumien hallinnan ja niihin vastaamisen. Joustava päivystysaikataulumme, reitityssääntömme ja palveluihin yhdistävät käytäntömme ilmoittavat oikeille henkilöille oikeaan aikaan. Näin varmistetaan, että yksikään ilmoitus ei jää vaille vastausta. Kaikkia toimintoja seurataan ja kirjataan, jotta saadaan toimintakelpoisia tietoja. Lue lisää tuotteesta OpsGenie

Ominaisuudet

  • Ryhmien aikataulutus
  • Kellokorttien hallinta
  • Asiakastietokanta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Muistutukset
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Kalenterin synkronointi
  • Tapaamisten ajanvaraus
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan.
Visual Planning on tehokas suunnittelu- ja aikataulutusohjelmisto, jota käytetään kaikentyyppisten resurssien hallintaan. Ainutlaatuisen joustavuuden ansiosta voit seurata projekteja, töitä, tehtäviä, asiakkaita, työtilauksia, työntekijöitä, välineitä ja paljon muuta yhdellä työkalulla. Näin voit itse keskittyä tärkeimpään. Tietojen keskittäminen auttaa tiimejä tehostamaan toimintaansa. Käyttäjät voivat tehdä yhteistyötä mistä tahansa ja käyttää mobiililaitteita. Lähetä tiimin jäsenille sähköposti- ja SMS-ilmoituksia ja yhdistä aikataulut henkilökohtaisiin kalentereihin. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Ryhmien aikataulutus
  • Kellokorttien hallinta
  • Asiakastietokanta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Muistutukset
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Kalenterin synkronointi
  • Tapaamisten ajanvaraus
Se on markkinoiden johtava alusta lentäjäkoulutusorganisaation päivittäisten toimintojen hallintaan, tehostamiseen ja dokumentointiin.
FlightLogger on lentäjäkoulutuksen hallintajärjestelmä, jolla voidaan hallita kaikkia lentokoulutusorganisaation päivittäisiä toimintoja. FlightLoggerin avulla voit hoitaa kaikki lentokoulun tärkeät tehtävät yhdellä ainoalla digitaalisella ratkaisulla: – Hallitse oppilaita, opettajia, henkilökuntaa ja miehistöä. – Aikatauluta lentotunnit, teoriatunnit, tentit ja edistymiskokeet. – Varaa lentokoneita, luokkahuoneita ja muita resursseja. – Tee lentorekisteröintejä millä tahansa laitteella. – Luo raportteja ja vie tietoja. Lue lisää tuotteesta FlightLogger

Ominaisuudet

  • Ryhmien aikataulutus
  • Kellokorttien hallinta
  • Asiakastietokanta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Muistutukset
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Kalenterin synkronointi
  • Tapaamisten ajanvaraus
Kalena on kattava ohjelmisto hybridityötilojen ja kaikkien yrityksesi resurssien hallintaan ja varaamiseen.
Kalena on kattava ohjelmisto hybridityötilojen hallintaan ja varaukseen. Kaikki tämä keskitetysti ja yhdestä käyttöliittymästä. Kalena mahdollistaa työpaikkojen, pöytien, kokoustilojen, ruokailuvuorojen, parkkipaikkojen varaamisen, ja lisäksi Kalena yhdistää lukuisia kalentereita ja näkymiä, dynaamisia karttoja tilojen miehityksestä, kulunvalvontaa ja sähköpostiviestintää kaikille käyttäjille. Lue lisää tuotteesta KALENA

Ominaisuudet

  • Ryhmien aikataulutus
  • Kellokorttien hallinta
  • Asiakastietokanta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Muistutukset
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Kalenterin synkronointi
  • Tapaamisten ajanvaraus