Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

bug tracking-ohjelmisto

Bugiseurantaohjelmiston avulla voidaan automatisoida seuranta- ja valvontaprosessi bugien, vikojen ja muiden organisaation teknologia- ja tietoinfrastruktuurin tehokkuutta haittaavien ongelmien käsittelyssä. Tällaiset sovellukset mahdollistavat häiritsevien vikojen tai muiden virheiden nopean tunnistamisen, diagnosoinnin ja korjaamisen useista sovelluksista tai prosesseista. Bugiseurantaratkaisut tarjoavat myös erilaisia organisaation tietämyskantaa laajentavia tiedonhallinnan työkaluja, joiden avulla voidaan jakaa ratkaisevia reagointi- tai korjaustietoja koko kehitystiimille. Bugiseurantaohjelmisto liittyy sovellusten kehitysohjelmistoon.

Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on bugien seurantatyökalu, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Työnkulkujen hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Ongelmien seuranta
  • Priorisointi
  • Tehtävien etenemisen seuranta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Työnkulkujen hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Ongelmien seuranta
  • Priorisointi
  • Tehtävien etenemisen seuranta
monday.com on kaikenkattava intuitiivinen alusta, jonka ansiosta asiakaspalvelutiimit, ohjelmoijat ja muutkin pysyvät aina tilanteen tasalla.
monday.comin täyden näkyvyyden avulla voit nopeasti nähdä kunkin kohteen sijainnin yrittäessäsi paikantaa virheitä. Tämän kaikenkattavan alustan avulla muutkin kuin ohjelmoijat voivat helposti ilmoittaa virheistä integroiduilla lomakkeilla. Kaikki palvelupyynnöt kirjataan samaan paikkaan, jossa ohjelmoijat voivat päivittää tiloja suoraan. Asiakastiimit voivat kertoa käyttäjille edistymisestä milloin tahansa häiritsemättä tuotekehitystiimiä. Näin koko prosessi sujuu saumattomasti. Lue lisää tuotteesta monday dev

Ominaisuudet

  • Työnkulkujen hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Ongelmien seuranta
  • Priorisointi
  • Tehtävien etenemisen seuranta
Kissflow’n vikaseurantatyökalu auttaa priorisoimaan viat niiden ilmaantuessa, tutkimaan niiden perimmäisiä syitä ja ratkaisemaan niitä entistä nopeammin.
Kissflow Workflow on helppokäyttöinen vikaseurantaratkaisu, joka on sekä tehokas että tyylikäs. Tarjoa aina laadukkaita tuotteita seuraamalla vikoja niiden ilmaantuessa, käsittelemällä niitä kontekstuaalisesti ja ratkaisemalla nopeasti ilman koodausosaamista tai ulkopuolista asiantuntija-apua. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Työnkulkujen hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Ongelmien seuranta
  • Priorisointi
  • Tehtävien etenemisen seuranta