Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan
Workflow Management-ohjelmisto Macille
Capterra tarjoaa objektiivista ja riippumatonta tutkimustietoa, toimituksellista sisältöä ja vahvistettujen käyttäjien antamia arvosteluita. Saatamme ansaita suosituspalkkion, kun käyt toimittajan palvelussa linkkiemme kautta.
Lue lisää
Suodata tuloksia (11)
Saatavilla olevat maat
Maat, joissa tuote on saatavilla. Huom: Asiakaspalvelua ei välttämättä ole saatavilla kyseisessä maassa.
Suomi
Hinnoitteluvaihtoehdot
Tuotteen tyyppi
11 tulosta
Lajitteluperuste
Jira on täysin varusteltu työnkulunhallintatyökalu jokaiselle tiimille, joka auttaa suunnittelemaan, rakentamaan, tukemaan ja markkinoimaan upeita tuotteita.
Lue lisää tuotteesta Jira
Jira on työnkulunhallintatyökalu kaikille tiimeille, jotka suunnittelevat, rakentavat ja tukevat upeita tuotteita. Tuhannet tiimit valitsevat Jiran järjestämään työtä, jakamaan tehtäviä, seuraamaan tiimin toimintaa ja toteuttamaan suurimmat ideansa yhdessä. Jira on ykköstyökalu, jota ketterät tiimit suosittelevat työn saamiseksi valmiiksi.
Lue lisää tuotteesta Jira
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Yhteistyövälineet
- Lomakkeiden hallinta
- Raportointi/analytiikka
- Vaatimustenmukaisuuden seuranta
- Vedä ja pudota
- Asiakirjojen hallinta
- Haku/suodatus
- Third-Party Integrations
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä.
Lue lisää tuotteesta Trello
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Yhteistyövälineet
- Lomakkeiden hallinta
- Raportointi/analytiikka
- Vaatimustenmukaisuuden seuranta
- Vedä ja pudota
- Asiakirjojen hallinta
- Haku/suodatus
- Third-Party Integrations
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on työnkulkujen hallintatyökalu, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon.
Lue lisää tuotteesta Asana
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Yhteistyövälineet
- Lomakkeiden hallinta
- Raportointi/analytiikka
- Vaatimustenmukaisuuden seuranta
- Vedä ja pudota
- Asiakirjojen hallinta
- Haku/suodatus
- Third-Party Integrations
Luo työnkulku hetkessä palkitulla koodittomalla monday.com-ohjelmistolla, jonka tarkoitus on tehostaa tiimien yhteistyötä.
Luo työnkulku hetkessä palkitulla monday.com-ohjelmistolla, jonka tarkoitus on tehostaa tiimien yhteistyötä. Voit automatisoida tiimisi työnkulun ilman koodeja, jolloin kaikki voivat keskittyä mielekkääseen työhön. Mukautetut ilmoitukset, automaattiset tilapäivitykset ja projektin kulku pitävät tiimit tehtävänsä tasalla, jotta kaikki saadaan suoritettua ajallaan. Aloita käyttö jo tänään yhdellä useista valmiista työnkulkumalleista.
Lue lisää tuotteesta monday.com
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Yhteistyövälineet
- Lomakkeiden hallinta
- Raportointi/analytiikka
- Vaatimustenmukaisuuden seuranta
- Vedä ja pudota
- Asiakirjojen hallinta
- Haku/suodatus
- Third-Party Integrations
Verkkopohjainen valkotaulutyökalu, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Luo yksinkertainen tapa prosessin hallintaan ja nopeampaan iterointiin ilman rajoituksia. Varmista, että koko tiimin yhteistyö etenee samaan suuntaan ja tieto kulkee kaikille, järjestä työnkulku verkkopohjaisesti, seuraa edistymistä ja pidä kaikki tiimin jäsenet ajan tasalla. Tutustu yli 250 malliin ja interaktiiviseen kehykseen, joiden avulla voit aloittaa yhteistyön tiimin kesken nopeasti.
Lue lisää tuotteesta Miro
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Yhteistyövälineet
- Lomakkeiden hallinta
- Raportointi/analytiikka
- Vaatimustenmukaisuuden seuranta
- Vedä ja pudota
- Asiakirjojen hallinta
- Haku/suodatus
- Third-Party Integrations
PandaDoc® on monipuolinen työkalu, jolla voit laatia, muokata, lähettää, seurata ja allekirjoittaa sähköisesti kaikki yritysasiakirjasi nopeasti ja helposti.
PandaDoc® on monitoimityökalu, jolla voit laatia, muokata, seurata ja allekirjoittaa sähköisesti yritysasiakirjoja nopeasti ja helposti. Tutustu parempaan tapaan laatia ammattimaisen näköisiä asiakirjoja. Lisää myyntiä rajattomilla sähköisillä allekirjoituksilla, uudelleenkäytettävillä malleilla, sovelluksen sisäisellä muokkauksella, CRM-integraatiolla, sovellusrajapinnoilla ja 24/7 live-tuella. Keskivertokäyttäjämme laatii asiakirjan alle 4 minuutissa ja raportoi myynnin 20 %:n kasvusta. Liity 50 000 muun yrityksen joukkoon automatisoimalla asiakirjojen työnkulut, nopeuttamalla toimitusprosessia ja lisäämällä siten myyntiä!
Lue lisää tuotteesta PandaDoc
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Yhteistyövälineet
- Lomakkeiden hallinta
- Raportointi/analytiikka
- Vaatimustenmukaisuuden seuranta
- Vedä ja pudota
- Asiakirjojen hallinta
- Haku/suodatus
- Third-Party Integrations
Bitrix24 on yksinkertainen ja edullinen työnkulun hallintaohjelmisto, joka on saatavilla pilvipalveluna ja paikan päällä avoimen lähdekoodin ratkaisuna.
Jos etsit ilmaista tai edullista työnkulun hallintaohjelmistoa, olet oikeassa paikassa. Hinta ei ole Bitrix24:n ainoa etu. Saat sarjan perustason liiketoimintaprosesseja, jotka eivät vaadi asetusten määrittämistä, kuten lomapyynnöt, liikematkat, kulut, ostot, yleiset pyynnöt (sisäinen käyttötuki). Ne perustuvat yrityksesi rakenteeseen, ja niitä voidaan tarvittaessa helposti muokata. Liiketoimintaprosessien suunnittelijamme avulla voit luoda minkä tahansa mukautetun liiketoimintaprosessin. Pilvi, mobiili ja avoin lähdekoodi.
Lue lisää tuotteesta Bitrix24
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Yhteistyövälineet
- Lomakkeiden hallinta
- Raportointi/analytiikka
- Vaatimustenmukaisuuden seuranta
- Vedä ja pudota
- Asiakirjojen hallinta
- Haku/suodatus
- Third-Party Integrations
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa.
SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun.
Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
Lue lisää tuotteesta SysAid
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Yhteistyövälineet
- Lomakkeiden hallinta
- Raportointi/analytiikka
- Vaatimustenmukaisuuden seuranta
- Vedä ja pudota
- Asiakirjojen hallinta
- Haku/suodatus
- Third-Party Integrations
Tehosta työnkulun hallintaa Frontin avulla. Käytä automaatioita, malleja, pikavalintoja ja paljon muuta saadaksesi tiimityön sujumaan.
Tehosta työnkulun hallintaa Frontin avulla. Säästä aikaa tehokkailla ja joustavilla automaatioilla. Sisäiset kommentit yksinkertaistavat yhteistyötä keskusteluissa ja tehtävissä. Viestien määritykset varmistavat, että kaikki tietävät oman vastuualueensa. Integroi Asanan, JIRAn ja yli 50 muun sovelluksen kanssa pitääksesi projektit ajan tasalla heti saapuneet-kansiostasi käsin. Tiimisi ei tarvitse opetella käyttämään uutta työkalua: Front näyttää ja tuntuu sähköpostilta, joten sitä on helppo oppia käyttämään ja voit aloittaa työskentelyn heti.
Lue lisää tuotteesta Front
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Yhteistyövälineet
- Lomakkeiden hallinta
- Raportointi/analytiikka
- Vaatimustenmukaisuuden seuranta
- Vedä ja pudota
- Asiakirjojen hallinta
- Haku/suodatus
- Third-Party Integrations
Käyttö ei edellytä ohjelmointiosaamista – muuta työnkulut ja prosessit helposti sähköiseen muotoon. Tehtävien hallinta, liiketoimintaprosessit, yhteistyösuhteet ja analytiikka.
YOOBIC-ratkaisun käyttö ei edellytä ohjelmointiosaamista, ja sen avulla voit muuttaa prosessisi ja työnkulkusi helposti sähköiseen muotoon. Luo helposti mukautettuja lomakkeita, suunnittele työnkulkuja hetkessä visuaalisen luomistyökalun avulla ja analysoi tietoja ne yhteen kokoavien automatisoitujen ohjausnäkymien avulla. Helpota kaikkia prosesseja, tehosta yhteistyösuhteita ja paranna tuottavuutta. YOOBIC-ratkaisua käyttää jo yli 200 yritystä ympäri maailmaa, mukaan lukien Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste ja Sanofi.
Lue lisää tuotteesta YOOBIC
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Yhteistyövälineet
- Lomakkeiden hallinta
- Raportointi/analytiikka
- Vaatimustenmukaisuuden seuranta
- Vedä ja pudota
- Asiakirjojen hallinta
- Haku/suodatus
- Third-Party Integrations

Heeros PSA
4,4
(11)
Paikallinen tuote
Toiminnanohjausjärjestelmä asiantuntijayrityksen kokonaisvaltaiseen liiketoiminnan hallintaan. Säästä aikaa ja paranna tuottavuutta yhdellä alustalla.
Erityisesti asiantuntijayrityksille suunnattu toiminnanohjausjärjestelmä, jolla hoituu kaikki myynnistä, projekteista ja taloudesta laskutettaviin tunteihin, resurssien seurantaan, tiimin tuottavuuteen ja liiketoiminnan kannattavuuteen.
Lue lisää tuotteesta Heeros PSA
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Yhteistyövälineet
- Lomakkeiden hallinta
- Raportointi/analytiikka
- Vaatimustenmukaisuuden seuranta
- Vedä ja pudota
- Asiakirjojen hallinta
- Haku/suodatus
- Third-Party Integrations