Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Workflow Management-ohjelmisto

Työnkulun hallintaohjelmistolla koordinoidaan työn kulkua ja varmistetaan, että muutokset toteutetaan asianmukaisesti. Työnkulun hallintajärjestelmän tarjoaman yhteistyöympäristön kautta yritykset voivat helposti seurata ja arvioida prosessejaan. Sen avulla organisaatiot voivat myös koordinoida liiketoiminta­ympäristöään, mahdollistaa nopean pääsyn tarkkoihin ja ajantasaisiin tietoihin projekteista ja tuloksista, suunnitella aikatauluja ja synkronoida muutokset sekä testata liiketoiminta­strategioiden tehokkuutta. Ttyönkulun hallintaohjelmisto liittyy liiketoiminta­prosessien hallintaohjelmistoon, Requirements Management Software -ohjemistoon ja projektinhallintaohjelmistoon.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on työnkulkujen hallintatyökalu, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Luo työnkulku hetkessä palkitulla koodittomalla monday.com-ohjelmistolla, jonka tarkoitus on tehostaa tiimien yhteistyötä.
Luo työnkulku hetkessä palkitulla monday.com-ohjelmistolla, jonka tarkoitus on tehostaa tiimien yhteistyötä. Voit automatisoida tiimisi työnkulun ilman koodeja, jolloin kaikki voivat keskittyä mielekkääseen työhön. Mukautetut ilmoitukset, automaattiset tilapäivitykset ja projektin kulku pitävät tiimit tehtävänsä tasalla, jotta kaikki saadaan suoritettua ajallaan. Aloita käyttö jo tänään yhdellä useista valmiista työnkulkumalleista. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, joka mahdollistaa aivan uudenlaisen projektinhallinnan ja tiimityöskentelyn. Siitä on nopeasti tullut yritysten suosikkisovellus sen tuottavuutta edistävien ominaisuuksien, kuten helppokäyttöisen käyttöliittymän sekä tiedostojen jakamisen, Gantt-kaavioiden, Kanban-taulujen ja työn automatisoinnin ansiosta. *Vuoden 2015 Google Marketplace -sovellus *Vuoden 2015 Microsoft O365 -sovellus *Gartner Cool Vendor 2015 - Projektien ja portfolioiden hallinta Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Verkkopohjainen valkotaulutyökalu, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Luo yksinkertainen tapa prosessin hallintaan ja nopeampaan iterointiin ilman rajoituksia. Varmista, että koko tiimin yhteistyö etenee samaan suuntaan ja tieto kulkee kaikille, järjestä työnkulku verkkopohjaisesti, seuraa edistymistä ja pidä kaikki tiimin jäsenet ajan tasalla. Tutustu yli 250 malliin ja interaktiiviseen kehykseen, joiden avulla voit aloittaa yhteistyön tiimin kesken nopeasti. Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
PandaDoc® on monipuolinen työkalu, jolla voit laatia, muokata, lähettää, seurata ja allekirjoittaa sähköisesti kaikki yritysasiakirjasi nopeasti ja helposti.
PandaDoc® on monitoimityökalu, jolla voit laatia, muokata, seurata ja allekirjoittaa sähköisesti yritysasiakirjoja nopeasti ja helposti. Tutustu parempaan tapaan laatia ammattimaisen näköisiä asiakirjoja. Lisää myyntiä rajattomilla sähköisillä allekirjoituksilla, uudelleenkäytettävillä malleilla, sovelluksen sisäisellä muokkauksella, CRM-integraatiolla, sovellusrajapinnoilla ja 24/7 live-tuella. Keskivertokäyttäjämme laatii asiakirjan alle 4 minuutissa ja raportoi myynnin 20 %:n kasvusta. Liity 50 000 muun yrityksen joukkoon automatisoimalla asiakirjojen työnkulut, nopeuttamalla toimitusprosessia ja lisäämällä siten myyntiä! Lue lisää tuotteesta PandaDoc

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Bitrix24 on yksinkertainen ja edullinen työnkulun hallintaohjelmisto, joka on saatavilla pilvipalveluna ja paikan päällä avoimen lähdekoodin ratkaisuna.
Jos etsit ilmaista tai edullista työnkulun hallintaohjelmistoa, olet oikeassa paikassa. Hinta ei ole Bitrix24:n ainoa etu. Saat sarjan perustason liiketoimintaprosesseja, jotka eivät vaadi asetusten määrittämistä, kuten lomapyynnöt, liikematkat, kulut, ostot, yleiset pyynnöt (sisäinen käyttötuki). Ne perustuvat yrityksesi rakenteeseen, ja niitä voidaan tarvittaessa helposti muokata. Liiketoimintaprosessien suunnittelijamme avulla voit luoda minkä tahansa mukautetun liiketoimintaprosessin. Pilvi, mobiili ja avoin lähdekoodi. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Tehosta työnkulun hallintaa Frontin avulla. Käytä automaatioita, malleja, pikavalintoja ja paljon muuta saadaksesi tiimityön sujumaan.
Tehosta työnkulun hallintaa Frontin avulla. Säästä aikaa tehokkailla ja joustavilla automaatioilla. Sisäiset kommentit yksinkertaistavat yhteistyötä keskusteluissa ja tehtävissä. Viestien määritykset varmistavat, että kaikki tietävät oman vastuualueensa. Integroi Asanan, JIRAn ja yli 50 muun sovelluksen kanssa pitääksesi projektit ajan tasalla heti saapuneet-kansiostasi käsin. Tiimisi ei tarvitse opetella käyttämään uutta työkalua: Front näyttää ja tuntuu sähköpostilta, joten sitä on helppo oppia käyttämään ja voit aloittaa työskentelyn heti. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Käyttö ei edellytä ohjelmointiosaamista – muuta työnkulut ja prosessit helposti sähköiseen muotoon. Tehtävien hallinta, liiketoimintaprosessit, yhteistyösuhteet ja analytiikka.
YOOBIC-ratkaisun käyttö ei edellytä ohjelmointiosaamista, ja sen avulla voit muuttaa prosessisi ja työnkulkusi helposti sähköiseen muotoon. Luo helposti mukautettuja lomakkeita, suunnittele työnkulkuja hetkessä visuaalisen luomistyökalun avulla ja analysoi tietoja ne yhteen kokoavien automatisoitujen ohjausnäkymien avulla. Helpota kaikkia prosesseja, tehosta yhteistyösuhteita ja paranna tuottavuutta. YOOBIC-ratkaisua käyttää jo yli 200 yritystä ympäri maailmaa, mukaan lukien Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste ja Sanofi. Lue lisää tuotteesta YOOBIC

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Kissflow Workflow on johtava työnkulkuohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja että jäsentämättömiä työnkulkuja.
Kissflow Workflow on johtava kattavien työnkulkujen ohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja (prosessit ja liiketoimintaprosessien hallinta) että jäsentämättömiä työnkulkuja (tapausten hallinta). Kissflow Workflow on kooditon alusta, jossa kuka tahansa voi luoda automatisoidun prosessin, rakentaa tehtävän koontinäytön, toteuttaa tapausten työnkulun ja tehdä yhteistyötä työaiheiden parissa. Se tarjoaa kaiken tämän yhdessä älykkäässä ja helposti integroitavassa alustassa. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Yksi integroitu alusta, jossa on tarvittavat työkalut liiketoimintaprosessien, työohjeiden, tehtävien, tapausten ja lomakkeiden menestyksekkääseen hallintaan.
Gluu auttaa yrityksiä luovimaan monimutkaisissa tilanteissa, jotta kasvu ei tyrehtyisi. Gluu tarjoaa jokaiselle työntekijälle käyttöliittymän oikeille tehtäville ja ohjeistuksille oikeaan aikaan. Näin ollen et tarvitse uutta järjestelmää jokaiselle liiketoimintaprosessille, ja voit käyttää enemmän aikaa ja energiaa kasvun lisäämiseen. Gluu yhdistää kaikki prosessinhallinnan liikkuvat osat. Muutaman minuutin sisällä voit kartoittaa työnkulun ja antaa etulinjan henkilöstön suorittaa sen alkuperäisten Android- ja iOS-sovellusten kautta. Lue lisää tuotteesta Gluu

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Suomi Paikallinen tuote
Toiminnanohjausjärjestelmä asiantuntijayrityksen kokonaisvaltaiseen liiketoiminnan hallintaan. Säästä aikaa ja paranna tuottavuutta yhdellä alustalla.
Erityisesti asiantuntijayrityksille suunnattu toiminnanohjausjärjestelmä, jolla hoituu kaikki myynnistä, projekteista ja taloudesta laskutettaviin tunteihin, resurssien seurantaan, tiimin tuottavuuteen ja liiketoiminnan kannattavuuteen. Lue lisää tuotteesta Heeros PSA

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Suomi Paikallinen tuote
Tehosta Teams-johtamista järjestelmällisesti ja varmista, että hommat hoituu yhdessä!
Valtaosa tietotyön tekijän ajasta kuluu viestintään ja kokouksiin mm. Teamsissä. Fingertip auttaa heitä johtamaan työtään, tiimejään ja organisaatioitaan vastuullisesti ja tuottavasti osana päivittäistä Teams-kokemusta yhdessä koko tiimin voimin. Se tehostaa kokouksia, parantaa päätöksentekoa, toteutuksen seurantaa sekä lisää läpinäkyvyyttä ja yhteistyötä. Fingertip on täydellinen järjestelmä johtajille ja tiimeille kaikenkokoisissa organisaatioissa. Fingertip helpottaa myös johtamisen ja yhteistyön pullonkauloja. Se suoraviivaistaa tietotyön johtamisen yhdelle alustalle, mikä vähentää tarvetta toistuvaan sovellusten välillä hyppimiseen. Se yhdistää uniikilla tavalla Teams-sisällöt ja keskustelut oikeassa kontekstissa antaen sinulle työkalut tehokkaaseen johtamiseen hommien hoitamiseen yhdessä. Lue lisää tuotteesta Fingertip

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Lomakkeiden hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Kolmansien osapuolten integraatiot