Suomi Näytä paikalliset tuotteet
513 tulosta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Confluence makes information accessible to your whole organization. Use it to capture and preserve all important data and updates. Lue lisää tuotteesta Confluence
Making information accessible to your organization is important now more than ever. Confluence can serve as your company’s primary Knowledge Management Software tool. Use it to capture, preserve, and organize your most valuable assets. Whether it be company updates, project plans, or other important intel, keep it accessible and trackable with Confluence. Lue lisää tuotteesta Confluence

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Luo dynaaminen tietokanta, johon koko tiimisi voi lisätä sisältöä työskennellessään joustavalla tiedonhallintaohjelmistolla. Lue lisää tuotteesta monday.com
Luo dynaaminen tietokanta, johon koko tiimisi voi lisätä sisältöä työskennellessään joustavalla tiedonhallintaohjelmistolla. Näin tärkeä materiaali ei koskaan katoa, kun ihmiset siirtyvät tiimistä tai roolista toiseen, ja tiimisi ohjeet ja käyttöönottoasiakirjat ovat aina ajan tasalla. Sen jälkeen voit helposti ja nopeasti löytää etsimäsi tietämyskannasta mukautettujen tilojen, aihetunnisteiden ja suodattimien avulla. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Simple and intuitive knowledge management software, for more productive customer service organizations. Try SABIO for free! Lue lisää tuotteesta SABIO
SaaS-based SABIO gets the most out of your organizations knowledge because its easy to use, deploy, and administer. SABIO wraps a beautiful interface around a fully-featured solution with CRM and ticketing app integrations and an API. Find out how powerful easy can be. Lue lisää tuotteesta SABIO

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia. Lue lisää tuotteesta Freshdesk
Freshdeskin tietämyskannan avulla asiakkaat löytävät itse vastauksia, ja edustajat voivat vastata tehokkaasti useampiin asiakaskyselyihin. Joitakin tärkeimpiä ominaisuuksia ovat sisällön luominen useilla kielillä, useamman sisällön hallitseminen ajan säästämiseksi, suodattimien käyttäminen tietyn sisällön työstämiseen ja vankan hyväksyntäprosessin luominen. Myös tekoälyä hyödyntävät botit voivat auttaa asiakkaita löytämään oleellisia vastauksia kysymyksiinsä ja pysymään sitoutuneina. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
European knowledge-sharing solution trusted by teams and organisations of all sizes to make information accessible & actionable Lue lisää tuotteesta Elium
Elium is the leading European knowledge-sharing solution, bringing together collaboration and knowledge. It allows organisations to capture, structure and access knowledge to help make the right decision and generate impact. Integrated with Sharepoint, Teams, Google and Slack, Elium fits seamlessly within your ecosystem. With European hosting and GDPR-ready features, it offers enterprise-ready security. Elium is available on desktop and mobile through the iOS and Android app. Lue lisää tuotteesta Elium

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Flexible and configurable out of the box knowledge management software used for internal employee knowledge sharing or customer support Lue lisää tuotteesta Universal Knowledge
Universal Knowledge from KPS provides comprehensive content capture, search, collaboration and insight functionality to enable internal employees and customer facing organisations to significantly increase productivity. Natural language search, advanced content creation and moderation processes combine with high levels of insight to ensure your knowledge can be managed centrally with minimal administration overhead. Available in a SaaS or On Premise model. Lue lisää tuotteesta Universal Knowledge

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Get more out of your organisations knowledge! Galisto simplifies your knowledge management easy and secure with low initial risk. Lue lisää tuotteesta Galisto
Use Galisto - and Knowledge Management is no longer a problem! The platform connects users to any kind of information available but normally difficult to find. The platform provides all elements to connect this information to valuable knowledge. External partners may be integrated without reducing data security and privacy. Galisto follows a defined Knowledge Management process an is therefore best prepared for this important growing part of any organisations work. Lue lisää tuotteesta Galisto

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on kattava tietämyksenhallintajärjestelmä, joka tarjoaa kattavan asiakastietämyskannan täysin ominaisuuksin. Asiakastietämyskannan avulla asiakkaat löytävät nopeasti vastauksia ilman palvelupyyntöjen lähettämistä. Lyhennä asiakkaiden odotusaikoja, edustajien työmäärää sekä palvelupyyntöjen ratkaisemiseen käytettyä aikaa. LiveAgentin avulla maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoaminen on helppoa. Aloita ilmainen kokeilu tänään, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Bitrix24 on ilmainen sosiaalisen tietämyksen hallinta- ja yhteistyöalusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on ilmainen sosiaalisen tietämyksen hallinta- ja yhteistyöalusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Saatavilla pilvipalveluna ja paikan päällä avoimen lähdekoodin ratkaisuna. Jaa ideoita ja keskustele niistä, hallitse tietämystä, hallitse projekteja ja tee enemmän Bitrix24:n avulla! Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Tribe is a free and cloud-based knowledge management solution that helps you leverage crowd-sourced content and employee contribution. Lue lisää tuotteesta Tribe
Tribe helps businesses build a dynamic and centralized knowledge base by leveraging crowd wisdom and the collaborative power of the employees. Add social touchpoints and build knowledge-sharing communities within a matter of days. Save resources, reduce tickets, and scale support by enabling self-service. Organize different types of content by creating Spaces (public and private) for efficient content discovery. Generate insights from the candid conversations between customers. Lue lisää tuotteesta Tribe

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Kasvata tuotannon ja huollon ”ensimmäisellä oikein” -astetta digitaalisten työohjeiden, tarkistuslistojen ja vakioitujen toimintaohjeiden avulla. Lue lisää tuotteesta SwipeGuide
Tehosta työvoiman osaamista digitaalisen standardityön avulla. SwipeGuide-alusta ja -sovellukset tarjoavat elintarvikevalmistajille mahdollisuuden parantaa toimipaikkojen, tuotantolinjojen ja tiimien osaamista ja suorituskykyä. Asiakkaamme – mukaan lukien Heineken, PepsiCo, Orkla ja Coca-Cola – parantavat ”ensimmäisellä oikein” -prosenttiaan (26 %:n kasvu) ja parantavat osaamisen säilyvyyttä 25 %:lla. Digitaalinen standardityö tehostaa toimintaa ja kasvattaa sen laatua. SwipeGuide tarjoaa sen tavalla, joka on helppo omaksua. Lue lisää tuotteesta SwipeGuide

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
LinkFacts, as online concept and mind mapping platform provides both tool and platform for individuals, teams, and communities. Lue lisää tuotteesta LinkFacts
LinkFacts is a visual thought assistant that brings a new dimension of concept & mind mapping. It allows users to create mind maps, concept maps and share and collaborate with others around visual collections of information and knowledge. Graphs can contain ideas, documents and links to web resources. In addition, LinkFacts features include visual graphs, search and dive, customizable graphs, filters and layers and graph sharing. Lue lisää tuotteesta LinkFacts

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Online collections management software to help you to manage, conserve, exhibit, share and digitise your collections Lue lisää tuotteesta Axiell Collections
Manage your museum and archive collections from wherever you are with our flexible, intuitive and web-based collections management system. Axiell Collections is simple to use and can be accessed wherever you are, through a browser. Catalogue, manage and organise your collection to industry standards, publish your collections online and easily import, export and report on your collections data. Lue lisää tuotteesta Axiell Collections

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Video knowledge-sharing platform that detects topics so you can find relevant information. Lue lisää tuotteesta PixelMixer
PixelMixer makes onboarding, training and knowledge transfer a snap using the preferred learning format - video. Easily capture your screen and webcam or import meeting recordings. PixelMixer detects important topics so you can jump directly to relevant parts of a video. Knowledge is your most valuable asset, now everyone can benefit from it with PixelMixer. Lue lisää tuotteesta PixelMixer

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Pobuca Knowledge analyzes conversations from all customer touchpoints to generate insights for your CS agents and educate your bot. Lue lisää tuotteesta Pobuca Knowledge
Pobuca Knowledge is an AI-based solution that analyzes conversations from all customer touchpoints, extracts Q&As for your knowledge base, assesses customer service agents’ performance, and educates your service bots. Build a knowledge base from existing customer dialogs in natural language that automatically become Q&A articles and generate valuable insights. Lue lisää tuotteesta Pobuca Knowledge

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Create, manage and grow your online presence for your business, blog, store and more with Wix’s intuitive website creation platform.
Wix is an industry-leading web creation platform that provides everything you need to create, manage and grow your business online. Build a memorable user experience with intuitive design features and experience faster load times with enhanced performance. Reach more customers with advanced marketing and SEO tools while the ultra resilient and flexible infrastructure means your site is ready for any amount of traffic. Plus with enterprise-grade security, your visitor data stays safe 24/7. Lue lisää tuotteesta Wix

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lue lisää tuotteesta Microsoft SharePoint

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Zendesk offers a smart knowledge base for self-service that integrates seamlessly into it¿s help desk software.
Zendesk offers a smart knowledge base for self-service that integrates seamlessly into it¿s help desk software. It can be used internally by agents for quick resolutions, and externally by customers to solve their own issues¿on any platform. Companies that use Zendesk's knowledge base software can improve agent efficiency and reduce support costs by 50%. This industry leading customer support solution is easy to deploy, yet flexible enough to customize to your needs. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
With Zoho Desk, create Multi-brand SEO friendly knowledge base articles on cloud for each of your brand to answer your customers FAQ's.
Zoho Desk is a cloud based Knowledge base software for faster answers and fewer tickets on customer quires and complaints that helps your company to build stronger relationships with customers over multiple channels and languages. Create Multi-brand SEO friendly knowledge base articles for each of your brand to answer your customer's frequently asked questions. This saves your team work on responding to simple questions, and leaves more time to help customers with tricky problems. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Notion is the only knowledge management software that connects your wiki, notes and projects in one tool.
Notion is the only knowledge management software that connects your wiki, notes and projects in one tool. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Lue lisää tuotteesta Notion

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Lue lisää tuotteesta Yammer

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
SolarWinds Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. Lue lisää tuotteesta SolarWinds Service Desk

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
TalentLMS on oppimishallintajärjestelmä, joka on kehitetty menestyksekästä koulutusta varten. Järjestelmää on helppo hallita ja ilo käyttää heti ensimmäisestä klikkauksesta lähtien.
TalentLMS on oppimishallintajärjestelmä, joka on kehitetty menestyksekästä koulutusta varten. Tälle järjestelmälle sanovat ”kyllä” loistavat tiimit ja yritykset, jotka haluavat kasvaa. Tiimit voivat harjoitella helposti ja mukavasti täysin mukautettavan ja helposti hallittavan kokemuksen ansiosta. TalentLMS:n avulla on helppo tarjota oikeaa koulutusta mitä tahansa tiimiä ja käyttötarkoitusta varten. Samalla saat asiantuntevaa opastusta ja tukea jokaisessa vaiheessa. TalentLMS avustaa jo yli 70 000 tiimiä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta TalentLMS

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Nopeuta IT-prosessiasi luomalla tietämyskanta palvelupisteohjelmistoosi ja käyttämällä sitä.
Työ palvelupisteessä ei ole lainkaan hohdokasta. Tukihenkilö käyttää suurimman osan ajastaan vastaamalla samoihin kysymyksiin aina uudelleen. Kuvittele, että vastaat kysymykseen ”Kuinka uusin salasanani?” 50 kertaa päivässä. Se tekee tukihenkilön työstä yksitoikkoista, mutta lisäksi se laittaa loppukäyttäjän odottamaan ratkaisua ongelmaan, joka voitaisiin ratkaista hetkessä oikeanlaisen oppaan avulla. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Get your business out of your brain with Trainual
Trainual is the leading knowledge management and training platform for growing teams. Document and delegate every process, policy, and procedure for every role and responsibility in one place. Easy to use, fast to implement, and accessible from anywhere. Available on desktop, iOS, Android, and surface knowledge when you need it with the Chrome browser extension. Trainual makes it easy to get your team up to speed then keep them aligned and accountable with everything they need to know. Lue lisää tuotteesta Trainual

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Manage knowledge and share it everywhere. Flowlu will help you to support customers and employees with the most up-to-date information.
Keep your knowledge base updated with Flowlu Knowledge Management software. Set up permission rights and share your knowledge base with the team or clients. Organize your content and articles with a drag-and-drop tool, set up featured articles and boost your customer support. Keep all FAQs in one place, update it with a touch of a fingertip and provide your clients and employees with the most up-to-date information. Lue lisää tuotteesta Flowlu

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Lue lisää tuotteesta KnowledgeOwl

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Restrict outsiders from viewing company-sensitive information with a secure app that handles all file types and keeps them in-house.
Organize all of your most important digital information in Connecteam’s searchable knowledge management software. Images, spreadsheets, attachments, PDFs, docs - whatever you need stored, Connecteam can handle it. With end-to-end security, your information is always secure. Utilize the survey tool to continuously improve on company processes and knowledge sharing with the employee feedback survey tool. Ensure a secure and easy login for system admins with Active Directory Single Sign-On (SSO). Lue lisää tuotteesta Connecteam

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Knowledge engagement software enabling teams to access, collaborate across, and draw upon their organization¿s collective intelligence.
Bloomfire is the leader in knowledge engagement, delivering an experience that connects teams and individuals with the information they need to excel at their jobs. Our cloud-based knowledge engagement platform gives people one centralized, searchable place to engage with shared knowledge and grow their organization¿s collective intelligence. For more information or to schedule a demo, visit www.bloomfire.com. Lue lisää tuotteesta Bloomfire

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Quip combines documents, spreadsheets, and chat in one organized experience.
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Lue lisää tuotteesta Quip

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lue lisää tuotteesta Help Scout

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building online database applications without having to write code.
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building an online knowledge base without coding. The all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Lue lisää tuotteesta Caspio

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
HelpCrunch's Knowledge base software is a top-rated solution for knowledge management and 24/7 self-service customer support.
HelpCrunch's Knowledge base software is a top-rated solution for knowledge management and self-service customer support. Other Features: - Live Chat - Auto Messages - Email Marketing - Help Desk - Popups - Mobile apps - Chat Bot (coming soon) Try HelpCrunch for free for 14 days. Lue lisää tuotteesta HelpCrunch

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management , Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Lue lisää tuotteesta ManageEngine ServiceDesk Plus

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lue lisää tuotteesta Vivantio

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
livepro is purpose-built contact center Knowledge Management. Delivering quick and easy answers to agents, not long documents.
livepro is the premium knowledge management solution trusted globally by contact centers. Designed with agents in mind, livepro delivers quick and easy answers – not long confusing documents. Feature-rich yet easy to use, livepro is the single source of truth that seamlessly integrates into your existing contact center toolkit. Reduce onboarding, AHT and improve compliance and customer satisfaction with the only knowledge management system that has COPC Inc. approved technology provider status. Lue lisää tuotteesta livepro

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Sales and marketing solution that combines CRM, marketing automation, customer journey mapping, analytics, project management, & more.
GreenRope Complete CRM and marketing automation delivers a comprehensive solution to help your entire team drive real results. With sales, marketing, customer service, and operations all built-in to the same system, you become a lean, data-driven organization with a complete 360-degree view of the customer lifecycle. Increase collaboration, drive sales, build better relationships, and create optimized omnichannel customer experiences. Lue lisää tuotteesta GreenRope

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Decision tree driven interactive guides that plug into most KB & CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Business processes are hard to follow as KB articles. Flowchart view of a business process often lacks details necessary at each step. Using Yonyx, your subject matter experts can create decision tree driven interactive guides that users can traverse interactively - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx integrates with most KBs and CRM platforms. Yonyx also provides analytics as users traverse along various paths through such guides. Lue lisää tuotteesta Yonyx

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
MangoApps is a knowledge management platform that helps you create a unified employee experience and keep everyone on the same page.
MangoApps is a knowledge management platform that gives you all the tools you need to create a unified employee experience and ensure that your employees share and benefit from each other’s knowledge and experience. Our modern, user-friendly platform serves as a centralized hub where your employees can find all of their tools and updates in a single, customized dashboard. This approach promotes alignment, efficiency, and community, and enables everyone to learn and share without any roadblocks. Lue lisää tuotteesta MangoApps

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Single source of truth for your contacts with live chat, help desk, knowledge base, email marketing automation, and more.
Gist is a suite of tools businesses use to market, sell and communicate with their customers. We're on a mission to help marketing, sales and support teams create great customer experiences in every interaction across the customer lifecycle, at scale. Today, over 20,000 businesses are using Gist and we're just getting started. Join us on this journey and help us transform the way people run businesses. Lue lisää tuotteesta Gist

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly.
SkyPrep specializes in automating and transitioning any aspect of your employee training to an online platform, simply, and painlessly. In addition to our simple interface, we run on a modern design that is fully customizable, allowing for a very personal and dynamic online training environment. Of course, we deliver a host of features on top of an intuitive and sleek design. This includes the ability to upload any file type, build assessments, and run powerful reporting. Lue lisää tuotteesta SkyPrep

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Lue lisää tuotteesta ServiceNow Customer Service Management

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti.
HubSpot Service Hub sisältää kattavan valikoiman työvälineitä kasvaville yrityksille. Sitä on helppo käyttää ja se on rakennettu HubSpotin suositun CRM:n pohjalle. Se sisältää kaiken, mitä palvelutiim isi tarvitsee asiakkaiden tukemiseen ja kasvaakseen menestyksen kautta. Aloittaminen on ilmaista, ja se kasvaa mukanasi. HubSpot on merkittävä kasvualusta. Vuodesta 2006 lähtien missiomme on ollut tehdä maailmasta enemmän yhteydessä oleva. Nykyään yli 100 000 asiakasta yli 120 maassa käyttävät palkittua HubSpotin ohjelmistoa, palveluita ja tukea. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Cloud-based reference management for researchers.
Clean and simple reference management for the web. Sync your library to all your devices and read and annotate like on paper on your iPad, iPhone, or Android device. Cite your papers in Google Docs and Microsoft Word. Lue lisää tuotteesta Paperpile

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Rated #1 Knowledge Base Software Globally. Trusted and used by 1000s of users from Customer.io, Datree.io, Harvard University, Monday.
Document360 Knowledge base platform enables your help center creation through end-user interface and multiple third-party integrations. Get set up in minutes & reduce your support request up to 50%. Create, collaborate, and publish a self-service knowledge Knowledge base with our easy to use document management SaaS platform. Maintain multiple versions, take advantage of markdown editor & advanced analytics, be assured of robust security and match with your brand identity. Lue lisää tuotteesta Document360

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
eXo Platform is a digital workplace solution with a built-in knowledge management system to leverage your most valuable assets.
eXo Platform is a digital workplace solution with a built-in knowledge management system that helps you drive company performance, facilitate knowledge transfer and improve employee training. eXo platform promotes innovation and idea sharing by giving teams the power to create, share and manage content, all in one place. It is a great way to create a full-featured knowledge base. Lue lisää tuotteesta eXo Platform

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta
Yext organizes a business's facts so it can provide direct answers to consumer questions — wherever people search.
Today, the majority of search bars on business websites just scan for keywords and return a list of links, rather than actually answering questions. That’s a frustrating brand experience for your customers, and it’s blocking you from revenue. With Yext, the difference is Answers. We’ve built a modern, AI-powered Answers Platform that gives your customers direct answers anywhere they ask questions. Google brought AI search to consumers. Yext is bringing AI search to the enterprise. Lue lisää tuotteesta Yext

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Yhteistyövälineet
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Koko tekstin haku
  • Sisällönhallinta