Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Knowledge Management-ohjelmisto

Knowledge Management -ohjelmiston avulla voidaan optimoida tietopääoman ja aineettoman omaisuuden hyödyntäminen taltioimalla, säilyttämällä ja järjestämällä institutionaalinen tietämys mitattavissa olevassa muodossa. Knowledge Management -ratkaisuja käyttämällä voidaan siirtää ja toistaa onnistuneita strategioita koko organisaatiossa. Toteutuksessa on mahdollista keskittyä sisäisesti nopeampaan oppimiseen, uuden tiedon luomiseen ja innovointiin, tai se voidaan suunnata ulkoisesti tarjoamaan asiakkaille itseohjattu palvelupolku. Knowledge Management -ohjelmisto liittyy Business Intelligence -ohjelmistoon ja dokumentinhallinta­ohjelmistoon.

Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Luo dynaaminen tietokanta, johon koko tiimisi voi lisätä sisältöä työskennellessään joustavalla tiedonhallintaohjelmistolla.
Luo dynaaminen tietokanta, johon koko tiimisi voi lisätä sisältöä työskennellessään joustavalla tiedonhallintaohjelmistolla. Näin tärkeä materiaali ei koskaan katoa, kun ihmiset siirtyvät tiimistä tai roolista toiseen, ja tiimisi ohjeet ja käyttöönottoasiakirjat ovat aina ajan tasalla. Sen jälkeen voit helposti ja nopeasti löytää etsimäsi tietämyskannasta mukautettujen tilojen, aihetunnisteiden ja suodattimien avulla. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Zendesk tarjoaa itsepalvelua varten älykkään tietämyskannan, joka integroituu saumattomasti sen käyttötukiohjelmistoon.
Zendesk tarjoaa itsepalvelua varten älykkään tietämyskannan, joka integroituu saumattomasti sen käyttötukiohjelmistoon. Asiakaspalvelijat voivat käyttää sitä sisäisesti löytääkseen ratkaisuja nopeasti ja asiakkaat puolestaan ulkoisesti ongelmien ratkaisemiseen millä tahansa alustalla. Zendeskin tietämyskantaohjelmistoa käyttävät yritykset voivat parantaa asiakaspalvelijoiden tehokkuutta ja vähentää asiakastuen kustannuksia 50 prosenttia. Tämä alan johtava asiakastukiratkaisu on helppo ottaa käyttöön ja silti riittävän joustava muokattavaksi tarpeittesi mukaan. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdeskin tietämyskannan avulla asiakkaat löytävät itse vastauksia, ja edustajat voivat vastata tehokkaasti useampiin asiakaskyselyihin. Joitakin tärkeimpiä ominaisuuksia ovat sisällön luominen useilla kielillä, useamman sisällön hallitseminen ajan säästämiseksi, suodattimien käyttäminen tietyn sisällön työstämiseen ja vankan hyväksyntäprosessin luominen. Myös tekoälyä hyödyntävät botit voivat auttaa asiakkaita löytämään oleellisia vastauksia kysymyksiinsä ja pysymään sitoutuneina. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
LiveAgent on kattava tietämyksenhallintajärjestelmä, joka tarjoaa kattavan asiakastietämyskannan täysin ominaisuuksin. Asiakastietämyskannan avulla asiakkaat löytävät nopeasti vastauksia ilman palvelupyyntöjen lähettämistä. Lyhennä asiakkaiden odotusaikoja, edustajien työmäärää sekä palvelupyyntöjen ratkaisemiseen käytettyä aikaa. LiveAgentin avulla maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoaminen on helppoa. Aloita ilmainen kokeilu tänään, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Bitrix24 on ilmainen sosiaalisen tietämyksen hallinta- ja yhteistyöalusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman.
Bitrix24 on ilmainen sosiaalisen tietämyksen hallinta- ja yhteistyöalusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Saatavilla pilvipalveluna ja paikan päällä avoimen lähdekoodin ratkaisuna. Jaa ideoita ja keskustele niistä, hallitse tietämystä, hallitse projekteja ja tee enemmän Bitrix24:n avulla! Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Nopeuta IT-prosessiasi luomalla tietämyskanta palvelupisteohjelmistoosi ja käyttämällä sitä.
Työ palvelupisteessä ei ole lainkaan hohdokasta. Tukihenkilö käyttää suurimman osan ajastaan vastaamalla samoihin kysymyksiin aina uudelleen. Kuvittele, että vastaat kysymykseen ”Kuinka uusin salasanani?” 50 kertaa päivässä. Se tekee tukihenkilön työstä yksitoikkoista, mutta lisäksi se laittaa loppukäyttäjän odottamaan ratkaisua ongelmaan, joka voitaisiin ratkaista hetkessä oikeanlaisen oppaan avulla. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti.
HubSpot Service Hub sisältää kattavan valikoiman työvälineitä kasvaville yrityksille. Sitä on helppo käyttää ja se on rakennettu HubSpotin suositun CRM:n pohjalle. Se sisältää kaiken, mitä palvelutiimisi tarvitsee asiakkaiden tukemiseen ja kasvaakseen menestyksen kautta. Aloittaminen on ilmaista, ja se kasvaa mukanasi. HubSpot on merkittävä kasvualusta. Vuodesta 2006 lähtien missiomme on ollut tehdä maailmasta enemmän yhteydessä oleva. Nykyään yli 100 000 asiakasta yli 120 maassa käyttävät palkittua HubSpotin ohjelmistoa, palveluita ja tukea. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Kasvata tuotannon ja huollon ”ensimmäisellä oikein” -astetta digitaalisten työohjeiden, tarkistuslistojen ja vakioitujen toimintaohjeiden avulla.
Tehosta työvoiman osaamista digitaalisen standardityön avulla. SwipeGuide-alusta ja -sovellukset tarjoavat elintarvikevalmistajille mahdollisuuden parantaa toimipaikkojen, tuotantolinjojen ja tiimien osaamista ja suorituskykyä. Asiakkaamme – mukaan lukien Heineken, PepsiCo, Orkla ja Coca-Cola – parantavat ”ensimmäisellä oikein” -prosenttiaan (26 %:n kasvu) ja parantavat osaamisen säilyvyyttä 25 %:lla. Digitaalinen standardityö tehostaa toimintaa ja kasvattaa sen laatua. SwipeGuide tarjoaa sen tavalla, joka on helppo omaksua. Lue lisää tuotteesta SwipeGuide

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Tee enemmän ja nopeammin dominKnow | ONE.
Pilvipohjaisen eLearning-kirjoitusjärjestelmämme dominKnow | ONE:n avulla suunnittelijat, kehittäjät ja tiimit voivat helposti optimoida ja rakentaa entistä enemmän erilaisia digitaalisia oppimismuotoja käyttämällä vähemmän työkaluja, hallinnoimalla sisältöä keskitetysti, käyttämällä aineistoja uudelleen ja tekemällä yhteistyötä tiiminä. Lue lisää tuotteesta dominKnow | ONE

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Vapauta myyntin loistokkuus Klyckin avulla - dynaaminen alusta sisällönhallintaan, pelikirjoihin ja saumattomaan yhteistyöhön.
Vapauta myyntin loistokkuus Klyckin avulla - dynaaminen alusta sisällönhallintaan, pelikirjoihin ja saumattomaan yhteistyöhön. Löydä helposti oikea sisältö jokaiseen tilanteeseen, jaa se vaivattomasti potentiaalisten asiakkaiden ja tiimin jäsenten kanssa ja saa tietoa sisältösi suorituskyvystä. Klyck varmistaa, että keskustelusi sujuvat jouhevasti, kaupat etenevät nopeasti eikä aikaa tuhlata. Sisältökirjasto mahdollistaa sisällön järjestämisen suodattimilla, tunnisteilla, kategorioilla ja muilla. Hyödynnä sisällön analysointia saadaksesi tietoa sitoutumisesta ja käytöstä sekä seuraa, miten potentiaaliset asiakkaat vuorovaikuttavat sisältöösi. Valmista tiimisi menestymään järjestelmällisten myyntiaskelten avulla ja keskitä sopimukset digitaalisiin myyntitiloihimme. Lue lisää tuotteesta Klyck

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Onscreen on digitaalinen käyttöönottoalusta SAP:lle ja kaikille yrityssovelluksille tai verkkopohjaisille sovelluksille (esimerkiksi Salesforce, SuccessFactors, Ariba) ja jopa asiakkaiden omille sovelluksille.
Hanki käyttöösi digitaalinen käyttöönottoalusta SAP:lle tai mille tahansa verkkopohjaiselle sovellukselle tai yrityssovellukselle (esimerkiksi Salesforce, SuccessFactors, Ariba, Dynamics jne.) ja jopa omille sovelluksille. OnScreenin reaaliaikaisten opastusten avulla yritysorganisaatioiden loppukäyttäjät osaavat suorittaa minkä tahansa tehtävän järjestelmän tai prosessin monimutkaisuudesta riippumatta. Fortune 500 -yritykset käyttävät OnScreeniä käyttäjien perehdyttämisen sekä koulutuksen tehokkuuden parantamiseen. OnScreenin avulla kouluttajien on helppo luoda ja hallita sisältöä muutamassa minuutissa sekä edistää näin käyttönottoa. Lue lisää tuotteesta OnScreen

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit
Tehokas verkkokoulutuksen luomis- ja julkaisutyökalu, joka mahdollistaa yhteistoiminnallisen koulutuksen luomisen JIT-periaatteella
Generator on Global eTrainingin tehokas kurssinluontityökalu, jolla voit luoda nopeasti helppokäyttöisiä verkko-oppimismoduuleja. Nämä moduulit toimivat missä tahansa oppimisenhallintajärjestelmässä, niitä voidaan kääntää mille tahansa kielelle ja niitä voidaan päivittää reaaliaikaisesti. Luo oppimissisältöä omia ohjelmistoja, työntekijöiden perehdytystä, vaatimustenmukaisuutta, työterveyttä ja työturvallisuutta, henkilöstöhallintoa, laadunvalvontaa sekä monia muita varten. Jaa enemmän tietoa koko organisaatiossasi The Generatorin avulla: sillä voi kirjata ja siirtää olennaisimmat tiedot helposti sekä hallita niitä vaivattomasti. Lue lisää tuotteesta The Generator

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Itsepalveluportaali
  • Sisällönhallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Asiakirjojen hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Keskustelut/foorumit