Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Tarkastus-ohjelmisto

Tarkastusohjelmistolla automatisoidaan monenlaisten asuin- tai kaupallisten kiinteistöjen tarkastusprosessi. Ohjelmiston ominaisuuksiin kuuluvat tarkastuslistat, tietojen keruu, tarkastusraportit ja tarkastuskäyntien hallintatyökalut. Tällaiset sovellukset mahdollistavat asiakaskäyntien tehokkaan hallinnan ja sen myötä nopean aikataulutuksen ja peruutusten korvaamisen automaattisesti, mikä auttaa työn tehokkuuden optimoinnissa ja tulojen tuottamisessa. Tarkastusratkaisut tarjoavat myös erilaisia asiakkaiden säilyttämisessä auttavia ominaisuuksia, kuten automatisoidut postituslistat ja postin yhdistämis­ominaisuudet. Ohjelmistoon sisältyy usein myös perinteisiä liiketoimintaan liittyviä ominaisuuksia, kuten kirjanpidon ja palkanlaskennan hallinta.

Helppokäyttöinen tarkastusohjelmisto. Yksinkertainen. Joustava. Skaalautuva. Asennus vie muutaman minuutin. Kokeile ilmaiseksi yhden kuukauden ajan. ISO- ja FDA-standardien mukainen jäljitettävyys.
Helppokäyttöinen tarkastusten automaatio-ohjelmisto. Täysin pilvipohjainen alusta. Rajoittamaton skaalautuvuus. Luo helposti tarkastustyökalu, jota voi käyttää useilla toimipaikoilla. Helppo käyttöönotto. Luo tarkastuslomakkeita ja kouluta työntekijöitä. Sisältää aukottoman jäljitettävyyden. Linkitä läpäisemättömiä tarkastuksia koskevat tiedot vaatimuksista poikkeaviin tuotteisiin sekä korjaustoimenpiteisiin. Yksi yhtenäinen alusta. Automatisoi liiketoimintaprosessit ja paranna laatua. Säästä aikaa ja rahaa. Lisää kannattavuutta. Minimoi takaisinvedot. Kokeile ilmaiseksi yhden kuukauden ajan. Lue lisää tuotteesta QT9 QMS

Ominaisuudet

  • Asiakastietokanta
  • Lähetysten hallinta
  • Raporttimallit
  • Läpäisemättömien tarkastusten seuranta
  • Kuvien kaappaus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Mobiiliyhteys
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Real-Time Data
  • Lomakkeiden hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työmääräysten hallinta
Tee laadunvalvontaprosessista tehokas ja järjestelmällinen muuttamalla se täysin sähköiseen muotoon. Prosessien luominen, raportointi ja analytiikka.
YOOBIC muuttaa koko laadunvalvontaprosessin sähköiseen muotoon. Ratkaisussamme voit luoda raportointi- ja hyväksymisprosessin ja ottaa siitä kaiken irti tehokkaiden raportointi- ja analyysityökalujen avulla. Säästä aikaa, vähennä virheitä ja nosta toimittajayhteistyö uudelle tasolle. YOOBIC-ratkaisua käyttää jo yli 200 yritystä ympäri maailmaa, mukaan lukien Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste ja Sanofi. Lue lisää tuotteesta YOOBIC

Ominaisuudet

  • Asiakastietokanta
  • Lähetysten hallinta
  • Raporttimallit
  • Läpäisemättömien tarkastusten seuranta
  • Kuvien kaappaus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Mobiiliyhteys
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Real-Time Data
  • Lomakkeiden hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työmääräysten hallinta