Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Palkanlaskentaohjelma

Palkanlaskentaohjelma automatisoi työntekijöiden palkkojen, bonusten ja vähennysten hallinnan. Palkanlaskentaohjelmalla voidaan seurata myös poissaoloja, lomakertymiä, etuuksia ja eläkesäästötilejä. Tällaisten sovellusten avulla yritykset voivat huolehtia palkanlaskennasta itse. Palkanlaskentaohjelma voi olla erillinen ratkaisu, mutta usein se on integroitu organisaation kirjanpito-ohjelmistoon. Palkanlaskenta­ohjelma liittyy Human Resources -ohjelmistoon, työajanseurantaohjelmistoon ja Workforce Management -ohjelmistoon.

Helpota palkanlaskentaprosessia Bobin avulla. Lue lisää tuotteesta Bob
Pidä palkkatiedot ja -jaksot keskitetysti tallessa Bobin Payroll Hubin avulla. Se päivittää automaattisesti tarkat palkkatiedot reaaliajassa, ja se voidaan synkronoida ulkoiseen palkanlaskentajärjestelmään yhdellä napsautuksella, mikä helpottaa palkanlaskentaprosessia. Lue lisää tuotteesta Bob

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palkan ulosmittaus
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Shekin tulostus
  • Kompensaatioiden hallinta
  • W-2-valmistelu
  • Etuuksien hallinta
  • 401(k)-seuranta
  • Talletus suoraan tilille
BambooHR on yhteen tietolähteeseen perustuva kattava palkanlaskentaratkaisu, joka tekee palkanlaskennasta helppoa, nopeaa ja stressitöntä.
BambooHR tekee palkanlaskennasta helppoa, nopeaa ja stressitöntä, eikä tietojen manuaaliseen siirtämiseen ja tarkkuudesta huolehtimiseen tarvitse käyttää tuntikausia joka kuukausi. BambooHR:n tietojen päivitykset siirtyvät automaattisesti palkanlaskentaan, jolloin tietoja ei käytännössä tarvitse kirjata kahteen kertaan. Monipuolisen palkanlaskennan raportoinnin, huipputason asiakastuen ja kattavan veroilmoitustoiminnon ansiosta palkanlaskenta ei vie ylimääräistä aikaa eikä aiheuta turhaa murhetta. Näin voit keskittyä muihin tärkeisiin hankkeisiin. Lue lisää tuotteesta BambooHR

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palkan ulosmittaus
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Shekin tulostus
  • Kompensaatioiden hallinta
  • W-2-valmistelu
  • Etuuksien hallinta
  • 401(k)-seuranta
  • Talletus suoraan tilille
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palkan ulosmittaus
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Shekin tulostus
  • Kompensaatioiden hallinta
  • W-2-valmistelu
  • Etuuksien hallinta
  • 401(k)-seuranta
  • Talletus suoraan tilille
Palkkalista ja vaatimustenmukainen palkkausjärjestelmä työntekijöille ympäri maailmaa Maksa tiimillesi yhdellä napsautuksella ja anna Deelin hoitaa verot ja etuudet.
Deel on etätiimeille tarkoitettu maailmanlaajuinen alusta, jota käytetään palkanlaskentaan ja vaatimuksenmukaiseen palkkaamiseen. Sen avulla kuka tahansa voi tulla palkatuksi ja saada maksun missä tahansa. Palkkaa välittömästi kokoaikaisia työntekijöitä tai itsenäisiä urakoitsijoita ympäri maailmaa, muutamassa minuutissa ja lakia noudattaen. Deelin avulla yritykset huolehtivat palkanmaksusta ja luovat paikallisen lain mukaisia sopimuksia yli 150 maassa käyttäen teknologista itsepalveluprosessia. Deel palvelee yli 4 000 asiakasta PK-yrityksistä julkisesti noteerattuihin yhtiöihin. Lue lisää tuotteesta Deel

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palkan ulosmittaus
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Shekin tulostus
  • Kompensaatioiden hallinta
  • W-2-valmistelu
  • Etuuksien hallinta
  • 401(k)-seuranta
  • Talletus suoraan tilille
A centralized HR platform that performs every core HR task key to every company's success: HRM, recruiting, payroll, and more.
Ylläpidä työntekijätietoja keskitetysti, jotta palkkalistan valmistelu sujuisi mahdollisimman yksinkertaisesti. Jos haluat enemmän tehokkuutta ja täydellisen tietoturvan, DATEV-palkkalistaohjelmisto ja Personio integroituvat saumattomasti toisiinsa. Tämä mahdollistaa tärkeiden palkkalistatietojen lähettämisen yhdellä painikkeen napsautuksella. Lue lisää tuotteesta Personio

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palkan ulosmittaus
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Shekin tulostus
  • Kompensaatioiden hallinta
  • W-2-valmistelu
  • Etuuksien hallinta
  • 401(k)-seuranta
  • Talletus suoraan tilille
Kattava HCM, joka sisältää etu-, koulutus-, rekrytointi-, palkanlaskenta- ja vaatimustenmukaisuusratkaisut sekä täydelliset raportointi- ja analysointiominaisuudet
Sage Peoplen avulla keskisuuret ja suuret yritykset voivat hallita arvokasta henkilöstöään kattavan pilvipohjaisen inhimillisen pääoman hallintaratkaisunsa eli HCM:n avulla. Sen avulla niin paikalliset kuin monikansallisetkin organisaatiot voivat muuttaa tapaa, jolla ne hankkivat, sitouttavat, hallinnoivat ja kehittävät työntekijöitään. Sage People on rakennettu suositulle Salesforce-com-alustalle ja sen taustalla on Sagen 30 vuoden kokemus henkilöstöhallinnon IT-ratkaisuista. Järjestelmä voidaan ottaa nopeasti käyttöön – tyypillisesti noin 90 päivässä – ja sitä on helppo käyttää ja mukauttaa. Lue lisää tuotteesta Sage People

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palkan ulosmittaus
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Shekin tulostus
  • Kompensaatioiden hallinta
  • W-2-valmistelu
  • Etuuksien hallinta
  • 401(k)-seuranta
  • Talletus suoraan tilille
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille.
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille. Virtaviivaistamme henkilöstöprosesseja ja -toimintoja aikataulukoista sisäiseen viestintään. niikiis kattaa kaikki PK-yritysten henkilöstöhallinnolliset tarpeet rekrytoinnista poistumishaastatteluun. niikiis tehostaa PK-yritysten toimintaa intuitiivisella Plug and Play -ratkaisulla, joka säästää aikaa ja rahaa sekä yksityisellä että yritystasolla. Lue lisää tuotteesta niikiis

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palkan ulosmittaus
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Shekin tulostus
  • Kompensaatioiden hallinta
  • W-2-valmistelu
  • Etuuksien hallinta
  • 401(k)-seuranta
  • Talletus suoraan tilille