3 tulosta
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation Lue lisää tuotteesta Freshservice
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Suojattu tietojen tallennus
  • Riskien arviointi
  • Onnettomuuksista palautuminen
  • Varmuuskopiointi ja palautus
  • Häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Se on moderni tapa hallita riskejä ja vaatimustenmukaisuutta. Accountable on organisaatiosi luottamusalusta. Lue lisää tuotteesta Accountable
Accountable merkitsee perustavanlaatuista muutosta siinä, miten yritykset suhtautuvat riskienhallintaan ja vaatimustenmukaisuuteen. Keskittymällä organisaation vastuullisuuden tasoihin pyrimme ohjaamaan yksityisyytenne ja tietoturvanne uudelle tasolle. Accountablen ansiosta yksityisyyden, turvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden seuranta on helppoa kaikissa sidosryhmissä yrityksesi sisällä tai sen ulkopuolella. Lue lisää tuotteesta Accountable

Ominaisuudet

  • Suojattu tietojen tallennus
  • Riskien arviointi
  • Onnettomuuksista palautuminen
  • Varmuuskopiointi ja palautus
  • Häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Suojattu tietojen tallennus
  • Riskien arviointi
  • Onnettomuuksista palautuminen
  • Varmuuskopiointi ja palautus
  • Häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta